eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Udzielanie świadczeń całodobowej podstawowej opieki zdrowotnej osób przyjętych do Stołecznego Ośrodka dla Osób Nietrzeźwych w ramach dyżurów lekarskich dziennych i nocnych

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-08-01

Warszawa: Udzielanie świadczeń całodobowej podstawowej opieki zdrowotnej osób przyjętych do Stołecznego Ośrodka dla Osób Nietrzeźwych w ramach dyżurów lekarskich dziennych i nocnych
Numer ogłoszenia: 257782 - 2014; data zamieszczenia: 01.08.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Stołeczny Ośrodek dla Osób Nietrzeźwych , ul. Kolska 2/4, 01-045 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 8388407, 6355595, faks 22 6365597.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Udzielanie świadczeń całodobowej podstawowej opieki zdrowotnej osób przyjętych do Stołecznego Ośrodka dla Osób Nietrzeźwych w ramach dyżurów lekarskich dziennych i nocnych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest udzielanie świadczeń całodobowej podstawowej opieki zdrowotnej osób przyjętych do Stołecznego Ośrodka dla Osób Nietrzeźwych w ramach dyżurów lekarskich dziennych i nocnych (w latach 2015-2017).

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.12.10.00-3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 8.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 36.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1.Wykonawcy posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania - warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawcy, w przypadku osoby fizycznej, przedłożą następujące dokumenty: -zaświadczenie o prawie wykonywania zawodu lekarza lub felczera, -dyplom lekarza lub felczera -orzeczenie lekarskie z zakresu medycyny pracy, -zaświadczenie o wpisie do rejestru indywidualnych praktyk lekarskich, -oświadczenie o prowadzeniu działalności gospodarczej, -obowiązkowe ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej lekarzy wykonujących zawód na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, -oświadczenie wg wzoru stanowiącego zał. nr 3- 5 do SIWZ, -oświadczenie wg wzoru stanowiącego zał. nr 6 do SIWZ 1.1 w przypadku jeżeli Wykonawca nie jest osobą fizyczną: zaświadczenie o wpisie do rejestru zakładów opieki zdrowotnej, obowiązkowe ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej lekarzy wykonujących zawód na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, oświadczenie wg wzoru stanowiącego zał. nr 3-5 do SIWZ.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawcy posiadają wiedzę i doświadczenie w zakresie odpowiadającym przedmiotowi niniejszego zamówienia - warunek ten zostanie spełniony gdy Wykonawca złoży oświadczenie wg wzoru stanowiącego zał. nr 3 do niniejszej specyfikacji.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca złoży oświadczenia wg załącznika nr 3-5 do niniejszej specyfikacji oraz w przypadku zakładów opieki zdrowotnej przedłoży listę osób za pomocą których będzie wykonywał zamówienie wraz ze wskazaniem ich kwalifikacji i uprawnień tj. zaświadczenia o prawie wykonywania zawodu, zaświadczenie lekarza medycyny pracy

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca złoży oświadczenia wg załącznika nr 3-5 do niniejszej specyfikacji oraz w przypadku zakładów opieki zdrowotnej przedłoży listę osób za pomocą których będzie wykonywał zamówienie wraz ze wskazaniem ich kwalifikacji i uprawnień tj. zaświadczenia o prawie wykonywania zawodu, zaświadczenie lekarza medycyny pracy

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1.4. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada obowiązkowe ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności zgodnie z przedmiotem niniejszego zamówienia w wysokości 75.000 euro zgodnie z § 3ust.1 Rozporządzeniem Ministra Finansów z dnia 22 grudnia 2011r. w sprawie obowiązkowego ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej podmiotu wykonującego działalność leczniczą (Dz. U. z 2011r. nr 239 poz.1729) oraz złoży oświadczenie wg wzoru określonego w załączniku nr 4 do SIWZ

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3.2)

  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1.oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy wg wzoru na zał. nr 3 do SIWZ, 2.dyplom lekarza lub felczera, 3.zaświadczenie o prawie wykonywania zawodu lekarza lub felczera, 4.orzeczenie lekarskie z zakresu medycyny pracy, 5.zaświadczenie o wpisie do rejestru indywidualnych praktyk lekarskich, 6.oświadczenie o prowadzeniu działalności gospodarczej, 7.obowiązkowe ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej lekarzy wykonujących zawód na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, a w przypadku jego braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 60
  • 2 - Najwyższa ilość deklarowanych miesięcznie dyżurów - 40

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Strony dopuszczają zmianę treści niniejszej umowy, w trybie i na zasadach określonych w art. 144 ust. 1 ustawy PZP, w następujących przypadkach: 1.zmiany stron umowy wynikających z następstwa prawnego, 2.dopuszczalna jest zamiana limitu godzin świadczenia usług przez Wykonawcę z przyczyn nieprzewidzianych,3.dopuszczalne jest nie skrócenie terminu wykonania umowy,4.zmiana terminu umowy, jeżeli konieczność taka wynika z okoliczności powstałych po stronie zamawiającego lub jest skutkiem siły wyższej, 5.inne niekorzystne dla Zamawiającego zmiany umowy dopuszczalne są tylko jeżeli z powodu nadzwyczajnej zmiany stosunków spełnienie świadczenia przez Wykonawcę byłoby połączone z nadmiernymi trudnościami albo groziłoby mu rażącą stratą, czego nie można było przewidzieć przy zawarciu umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: sodon.bip.um.warszawa.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Stołeczny Ośrodek dla Osób Nietrzeźwych, ul. Kolska 2/4, 01-045 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. (022) 636 55 95, (022) 838 84 07 , faks (022) 636 55 97.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.09.2014 godzina 10:00, miejsce: Stołeczny Ośrodek dla Osób Nietrzeźwych, ul. Kolska 2/4, 01-045 Warszawa, Sekretariat pok. nr 1.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Świadczenie całodobowej podstawowej opieki zdrowotnej osób przyjętych do Stołecznego Ośrodka dla Osób Nietrzeźwych w ramach dyżurów lekarskich dziennych i nocnych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część I zadanie 1 - szacunkowo 137 dyżurów dziennych. Część II zadanie 1 - szacunkowo 137 dyżurów nocnych. Razem szacunkowa ilość godzin całości zadania - 3288 godzin.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.12.10.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 60
    • 2. Najwyższa ilość deklarowanych miesięcznie dyżurów - 40

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Świadczenie całodobowej podstawowej opieki zdrowotnej osób przyjętych do Stołecznego Ośrodka dla Osób Nietrzeźwych w ramach dyżurów lekarskich dziennych i nocnych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część I zadanie 2 - szacunkowo 137 dyżurów dziennych. Część II zadanie 2 - szacunkowo 137 dyżurów nocnych. Razem szacunkowa ilość godzin całości zadania- 3288 godzin.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.12.10.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 60
    • 2. Najniższa ilość deklarowanych miesięcznych dyżurów - 40

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Świadczenie całodobowej podstawowej opieki zdrowotnej osób przyjętych do Stołecznego Ośrodka dla Osób Nietrzeźwych w ramach dyżurów lekarskich dziennych i nocnych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ć I zadanie 3 - szacunkowo138 dyżurów dziennych. Część II zadanie 3 - szacunkowo136 dyżurów nocnych. Razem szacunkowa ilość godzin całości zadania - 3288 godzin.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.12.10.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 60
    • 2. Najwyższa ilość deklarowanych dyżurów - 40

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Świadczenie całodobowej podstawowej opieki zdrowotnej osób przyjętych do Stołecznego Ośrodka dla Osób Nietrzeźwych w ramach dyżurów lekarskich dziennych i nocnych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część I zadanie 4 - szacunkowo136 dyżurów dziennych. Część II zadanie 4 - szacunkowo138 dyżurów nocnych. Razem szacunkowa ilość godzin całości zadania - 3288 godzin.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.12.10.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 60
    • 2. Najwyższa ilość deklarowanych dyżurów - 40

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Świadczenie całodobowej podstawowej opieki zdrowotnej osób przyjętych do Stołecznego Ośrodka dla Osób Nietrzeźwych w ramach dyżurów lekarskich dziennych i nocnych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część I zadanie 5 - szacunkowo137 dyżurów dziennych. Część II zadanie 5 - szacunkowo137 dyżurów nocnych. Razem szacunkowa ilość godzin całości zadania - 3288 godzin..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.12.10.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 60
    • 2. Najwyższa ilość deklarowanych miesęcznie dyżurów - 40

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Świadczenie całodobowej podstawowej opieki zdrowotnej osób przyjętych do Stołecznego Ośrodka dla Osób Nietrzeźwych w ramach dyżurów lekarskich dziennych i nocnych- szacunkowa liczba dyżurów 275 dyżury (1 dyżur 7 godzin i 1 dyżur 5 godzin).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część I zadanie 6 - szacunkowo139 dyżurów dziennych. Część II zadanie 6 - szacunkowo136 dyżurów nocnych. Razem szacunkowa ilość godzin całości zadania - 3288 godzin..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.12.10.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 60
    • 2. Najwyższa ilość deklarowanych miesięcznie dyżurów - 40

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Świadczenie całodobowej podstawowej opieki zdrowotnej osób przyjętych do Stołecznego Ośrodka dla Osób Nietrzeźwych w ramach dyżurów lekarskich dziennych i nocnych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część I zadanie 7 - szacunkowo139 dyżurów dziennych. Część II zadanie 7 - szacunkowo135 dyżurów nocnych. Razem szacunkowa ilość godzin całości zadania - 3288 godzin.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.12.10.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 60
    • 2. Najwyśza ilość deklarowanych dyżurów - 40

CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Świadczenie całodobowej podstawowej opieki zdrowotnej osób przyjętych do Stołecznego Ośrodka dla Osób Nietrzeźwych w ramach dyżurów lekarskich dziennych i nocnych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część I zadanie 8 - szacunkowo139 dyżurów dziennych. Część II zadanie 8 - szacunkowo135 dyżurów nocnych. Razem szacunkowa ilość godzin całości zadania- 3288 godzin..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.12.10.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 60
    • 2. Najwyższa ilośc deklarowanych miesięcznie dyżurów - 40

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.