eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gliwice › Przeprowadzenie zajęć, konsultacji i egzaminu dla słuchaczy kursów specjalistycznych. Oznaczenie sprawyOZ/U/100/TB/14.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.



Ogłoszenie z dnia 2014-12-12

Gliwice: Przeprowadzenie zajęć, konsultacji i egzaminu dla słuchaczy kursów specjalistycznych. Oznaczenie sprawy: OZ/U/100/TB/14.
Numer ogłoszenia: 257693 - 2014; data zamieszczenia: 12.12.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Politechnika Śląska , ul. Akademicka 2A, 44-100 Gliwice, woj. śląskie, tel. 32 2371334, 2371335, 2371171, faks 32 2371171, 2372194.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.polsl.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przeprowadzenie zajęć, konsultacji i egzaminu dla słuchaczy kursów specjalistycznych. Oznaczenie sprawy: OZ/U/100/TB/14..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie i przeprowadzenie zajęć dydaktycznych wraz konsultacjami oraz egzaminem końcowym w formie testu dla Studentów Politechniki Śląskiej. Przedmiot zamówienia został podzielony na 7 zadań: Zadanie 1 - Przeprowadzenie zajęć dydaktycznych, konsultacji i egzaminu dla uczestników kursu Modelowanie ruchu drogowego; Zadanie 2 - Przeprowadzenie zajęć dydaktycznych, konsultacji i egzaminu dla uczestników kursu Inżynieria ruchu drogowego w praktyce; Zadanie 3 - Przeprowadzenie zajęć dydaktycznych, konsultacji i egzaminu dla uczestników kursu Zarządzanie i organizacja ruchu drogowego; Zadanie 4 - Przeprowadzenie zajęć dydaktycznych, konsultacji i egzaminu dla uczestników kursu Postęp w badaniach technicznych pojazdów samochodowych; Zadanie 5 - Przeprowadzenie zajęć dydaktycznych, konsultacji i egzaminu dla uczestników kursu Systemy zarządzania bezpieczeństwem i higieną pracy w transporcie; Zadanie 6 - Przeprowadzenie zajęć dydaktycznych, konsultacji i egzaminu dla uczestników kursu Systemy zarządzania, jakością w przedsiębiorstwach transportowych; Zadanie 7 - Przeprowadzenie zajęć dydaktycznych, konsultacji i egzaminu dla uczestników kursu Techniczne i prawne aspekty funkcjonowania stacji kontroli pojazdów. 2. CPV: 80.51.00.00-2 Usługi szkolenia specjalistycznego. 3. Termin realizacji - do 31.03.2015r. dla wszystkich zadań (tj. przygotowanie i przeprowadzenie zajęć dydaktycznych, konsultacji oraz egzaminów końcowych)..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.51.00.00-2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dysponowanie minimum 1 osobą (dla każdego zadania oddzielnie) zdolną do wykonania zamówienia która: a) posiada co najmniej tytuł dr inżynier, b) posiada kwalifikacje i doświadczenie w prowadzeniu zajęć dydaktycznych z obszaru nauk technicznych zakończonych egzaminem lub zaliczeniem w szkole wyższej przez co najmniej 1 semestr oraz przeprowadziła co najmniej 20 godzin wykładów w tematyce zgodnej z tematyką wykładu, określonego w zadaniu, w którym złożono ofertę, c) posiada umiejętności w zakresie komunikacji interpersonalnej.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    A) Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia jakie musi spełnić Wykonawca: 1. Zaoferowanie ceny i warunków realizacji zamówienia zgodnie z wymaganiami Zamawiającego. B) Wymagane dokumenty i załączniki potwierdzające spełnianie wymagań dotyczących przedmiotu zamówienia.: 1.1 Oferta Cenowa.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. III.4.3), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem. 2. Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski. 3. Dokumenty są składane w oryginale lub w formie kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę (czytelny podpis lub podpis z imienną pieczątką opatrzony słowami za zgodność z oryginałem) tj. przez osoby reprezentujące Wykonawcę lub przez pełnomocnika upoważnionego do złożenia oferty w jego imieniu. Sposób reprezentacji musi być zgodny z właściwym wypisem z rejestru. W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia oraz w przypadku innych podmiotów na zasobach, których Wykonawca polega na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, kopie dokumentów dotyczących odpowiednio Wykonawcy lub tych podmiotów muszą być poświadczone za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub te podmioty. 4. Zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy, Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia. Wymaga się aby dokument ten złożony był w oryginale oraz aby jednoznacznie potwierdzał, że Wykonawca będzie dysponował wskazanymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia. Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów zgodnie z wyżej przywołanym przepisem, odpowiada solidarnie z Wykonawcą za szkodę Zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy. Zamawiający nie wymaga, aby Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji zamówienia, przedkładał także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla Wykonawcy określonym w pkt. III.4.2) niniejszego ogłoszenia. 5. W przypadku składania oświadczeń lub podpisywania jakichkolwiek dokumentów przez pełnomocnika wymagane jest dołączenie oryginału pełnomocnictwa do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego z podpisem mocodawcy lub kopii uwierzytelnionej notarialnie. 6. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W tym przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo do reprezentowania podmiotów występujących wspólnie w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Pełnomocnictwo to powinno być udzielone (podpisane) przez podmioty występujące wspólnie oraz złożone w formie oryginału lub kopii uwierzytelnionej notarialnie. Jeżeli oferta Wykonawców występujących wspólnie zostanie wybrana, Zamawiający (przed zawarciem umowy) może żądać umowy regulującej ich współpracę. Wykonawcy składający ofertę wspólną ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy. Wykonawcy występujący wspólnie mogą łącznie spełniać warunki, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy. Każdy z Wykonawców występujących wspólnie musi z osobna spełniać warunki udziału w postępowaniu dotyczące braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia, o którym mowa w art. 24 ust. 1. W przypadku przynależenia do różnych grup kapitałowych, każdy z podmiotów występujących wspólnie jest zobowiązany do złożenia stosownej listy podmiotów należących do grupy kapitałowej. 7. W przypadku gdy w złożonych dokumentach lub oświadczeniach podane będą kwoty wyrażone w innych walutach niż PLN, w celu dokonania oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu, Zamawiający zastosuje przeliczenie tych walut wg średniego kursu Narodowego Banku Polskiego (dalej: NBP) na dzień publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. W przypadku gdy na ten dzień NBP nie opublikuje średnich kursów walut, do przeliczenia Zamawiający przyjmie pierwszy opublikowany po tej dacie średni kurs NBP. Średnie kursy walut dostępne są na stronie internetowej NBP pod następującym adresem: www.nbp.pl.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Doświadczenie - 10

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Nie będą możliwe istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, z wyjątkiem następujących przypadków: a)zmiany terminu realizacji zamówienia ze względu na: - przyczyny leżące po stronie Zamawiającego, - inne niezawinione przyczyny spowodowane przez tzw. siłę wyższą np. pożar, zalanie itp. b)poprawy jakości lub innych parametrów charakterystycznych dla danej części usługi, c)zmiany w kolejności i terminach realizacji zamówienia, zmiany w kolejności i terminach płatności (w tym płatności częściowe- jeżeli dotyczy) za realizację zamówienia w sytuacji, kiedy są one korzystne dla Zamawiającego, d)obniżenie ilości, wielkości przedmiotu zamówienia i tym samym wynagrodzenia Wykonawcy, wynikające z zaistnienia obiektywnych przesłanek konieczności takiej zmiany. e) zmiany (ze względów losowych, zdrowotnych lub innych) osób przy pomocy których Wykonawca realizuje przedmiot umowy na inne legitymujące się co najmniej równoważnymi kwalifikacjami zawodowymi, doświadczeniem, wykształceniem, o których mowa w SIWZ oraz w złożonym przez Wykonawcę wraz z ofertą Wykazie Osób, f) zmiany miejsca prowadzenia zajęć, g) dostosowanie treści umowy do aktualnego stanu prawnego w przypadku zmiany obowiązujących przepisów. 2. Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę i nie stanowią zobowiązania Zamawiającego do wyrażenia takiej zgody.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.polsl.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Politechnika Śląska Dział Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia 44 - 100 Gliwice, ul. Konarskiego 18 pok. 511.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.12.2014 godzina 11:00, miejsce: Politechnika Śląska Dział Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia 44 - 100 Gliwice, ul. Konarskiego 18 pok. 511.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Przedmiot zamówienia jest finansowany na podstawie umowy UDA - POKL.04.01.01-00-386/09-00 z dnia 4.12.2009r. Otwarcie nowego kierunku studiów i nowych specjalności oraz organizacja specjalistycznych kursów w Politechnice Śląskiej wraz z systemem staży dla kadry akademickiej uczelni. Projekt realizowany w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Priorytet IV, Działanie 1, Poddziałanie 1 Program Operacyjny Kapitał Ludzki. 2. Realizacja kompleksowa, tj. cały przedmiot zamówienia i płatność jednorazowa po zakończeniu realizacji całego przedmiotu zamówienia. Wynagrodzenie wypłacane będzie za faktycznie przepracowane godziny na podstawie sporządzonych przez Wykonawcę i zaakceptowanych przez Zamawiającego kart czasu pracy oraz dodatkowo ewidencji godzin i zadań realizowanych w projektach w ramach NSRO (jeśli dotyczy). 3. Zamawiający zobowiązuje się dokonać zapłaty należności na rachunek Wykonawcy podany na fakturze, rachunku w terminie do 30 dni od daty złożenia faktury, rachunku i spełnienia warunków umowy..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie 1 - Przeprowadzenie zajęć dydaktycznych, konsultacji i egzaminu dla uczestników kursu -Modelowanie ruchu drogowego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Celem zajęć dydaktycznych jest uzyskanie przez uczestnika wiedzy i kompetencji w zakresie modelowania ruchu drogowego. Zakres kursu obejmuje zagadnienia budowy modeli generowania i rozkładu przestrzennego ruchu pomiędzy źródłami a celami podróży, ogólnych zasad konstrukcji modelu sieci i rozkładania potoków ruchu w sieci transportowej oraz opisu i praktycznych zastosowań ilościowych metod prognozowania ruchu drogowego. Na zajęciach zostaną omówione: - Modele ruchu na wybranej sieci drogowej, jako podstawa do sporządzania prognoz ruchowych, projektowania zmian organizacyjnych oraz analiz kosztów i korzyści inwestycji drogowej, etapy budowy modelu ruchu; - Najczęściej stosowane metody i modele rozkładu przestrzennego ruchu; macierze podróży pomiędzy rejonami komunikacyjnymi wyznaczane dla stanu istniejącego lub dla stanu przyszłego; zastosowania w praktyce przedstawionych metod; - Zasady i procedury budowy modelu sieci transportowej charakteryzującego dostępność do istniejących na badanym obszarze systemów transportowych: środków transportu, rejonów komunikacyjnych, przystanków transportu publicznego, odcinków oraz linii transportu publicznego, do odcinków i skrzyżowań sieci drogowo-ulicznej; wymagania dotyczące opisu atrybutów obiektów tworzących sieć transportową; - Tryb postępowania przy rozkładaniu popytu (potoków ruchu) na sieć transportową, stanowiącym czwarty, ostatni etap budowy modelu ruchu; metody rozkładania potoków ruchu z uwzględnieniem charakteru funkcjonowania transportu indywidualnego i systemu transportu zbiorowego; - Istota ilościowych metod prognozowania ruchu drogowego, klasyczne modele tendencji rozwojowej, modele adaptacyjne i ich zastosowanie w prognozowaniu ruchu drogowego. 2. CPV: 80.51.00.00-2 Usługi szkolenia specjalistycznego..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.51.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Doświadczenie - 10

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Przeprowadzenie zajęć dydaktycznych, konsultacji i egzaminu dla uczestników kursu Inżynieria ruchu drogowego w praktyce.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Celem zajęć dydaktycznych jest uzyskanie przez uczestnika wiedzy i kompetencji w zakresie inżynierii ruchu drogowego. Ponadto celem kursu jest podniesienie kwalifikacji zawodowych i naukowych oraz poszerzenie i aktualizacja wiedzy niezbędnej do wykonywania zawodu. Program kursu obejmuje wiedzę specjalistyczną w zakresie inżynierii ruchu drogowego. Zakres kursu obejmuje zagadnienia związane z praktycznymi aspektami inżynierii ruchu drogowego. W ramach kursu uczestnicy zapoznają się m.in. ze sposobem prowadzenia pomiarów ruchu, podstawami projektowania dróg oraz sposobami analizy warunków ruchu na skrzyżowaniach. Zakres wykładów: - Jakościowe metody prognozowania ruchu drogowego; - Analiza warunków ruchu na skrzyżowaniu; - Pomiar w ruchu drogowym; - Podstawy projektowania dróg; - Charakterystyka infrastruktury ruchu miejskiego. W ramach kursu poruszane będą również problemy związane infrastrukturą ruchu miejskiego oraz jakościowymi metodami prognozowania ruchu drogowego. 2. CPV: 80.51.00.00.2- Usługi szkolenia specjalistycznego.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.51.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Doświadczenie - 10

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Przeprowadzenie zajęć dydaktycznych, konsultacji i egzaminu dla uczestników kursu Zarządzanie i organizacja ruchu drogowego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Celem zajęć dydaktycznych jest uzyskanie przez uczestnika wiedzy i kompetencji w zakresie zarządzania i organizacji ruchu drogowego. Zakres kursu obejmuje zagadnienia zarządzania drogami, organizacji ruchu drogowego, uspokajania ruchu w miastach, modernizacji infrastruktury drogowej oraz prognozowania zjawisk transportowych. Na zajęciach omawiane będą: - Prawne aspekty zarządzania drogami, klasyfikacja dróg i ulic, ocena stanu nawierzchni w zależności od stopnia zużycia, aspekty finansowania dróg, - Procedury organizacji i zarządzania ruchem drogowym: metody i środki, regulacja prawne, uwarunkowania planistyczne, - Metody uspokojenia ruchu: działania prawne, nadzór policyjny i monitoring automatyczny, oznakowanie i geometria drogi oraz ukształtowanie terenu przyległego, - Modernizacja elementów infrastruktury: czynności modernizacyjne, warunki techniczne modernizowanych dróg, elementy planu i profilu oraz przekroje poprzeczne drogi, przestrzenne kompozycja trasy drogowej, projekt modernizacji drogi dla kilku charakterystycznych przypadków, - Prognozowanie zjawisk transportowych z wykorzystaniem modeli adaptacyjnych opartych na szeregach czasowych. 2. CPV: 80.51.00.00-2 Usługi szkolenia specjalistycznego.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.51.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Doświadczenie - 10

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Przeprowadzenie zajęć dydaktycznych, konsultacji i egzaminu dla uczestników kursu Postęp w badaniach technicznych pojazdów samochodowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zakres tematyczny kursu: - Metody badań samochodów i motocykli w zakresie bezpieczeństwa w ruchu drogowym -Metodyka badań zawieszenia pojazdów - Diagnozowanie uszkodzeń układów mechanicznych - Badania pojazdów w których dokonano zmian w zakresie sterowania silnikiem - Diagnozowanie pojazdów w zakresie ochrony środowiska - Zagadnienia jakości w badaniach pojazdów 2. CPV: 80.51.00.00-2 Usługi szkolenia specjalistycznego.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.51.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Doświadczenie - 10

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Przeprowadzenie zajęć dydaktycznych, konsultacji i egzaminu dla uczestników kursu Systemy zarządzania bezpieczeństwem i higieną pracy w transporcie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Opis przedmiotu: Znaczenie zarządzania bezpieczeństwem pracy; porównanie systemu zarządzania BHP z innymi systemami zarządzania; rola pełnomocnika systemu BHP; ergonomia pracy w transporcie; normy i dyrektywy dotyczące systemu BHP; ocena skuteczności kształcenia; modele zarządzania (Safety Cert, QHASAS, BS 8800, PN-N 18001); system organizacyjny ochrony pracy w Polsce, zadania i pozycja służb BHP w tym Państwowej Inspekcji Pracy, identyfikacja zagrożeń w pracy; regulacje prawne z zakresu ochrony pracy, nieprawidłowe zachowania pracowników; urządzenia ochronne; stosowane znaki i symbole BHP, nadzorowanie działań związanych z BHP. b) Wybrane elementy systemu PN-N 18001 Opis przedmiotu: Struktura i wymagania normy PN-N 18001; model systemu BHP wg normy PN-N 18001; dokumentacja systemu, obowiązkowe procedury, polityka bezpieczeństwa i higieny pracy, skuteczność i efektywność systemu, komunikowanie się i przepływ informacji; audytowanie systemu BHP; zintegrowany audyt systemów BHP i jakości; wdrożenie i funkcjonowanie systemu BHP; system BHP a rozwój przedsiębiorstwa; c) Badanie i ocena ryzyka zawodowego Opis przedmiotu: Metody, sposoby raportowanie, wykorzystanie wyników do planowania działań na rzecz bezpieczeństwa i higieny pracy; prace związane ze znacznymi zagrożeniami w transporcie, procedury i metody przeciwdziałania poważnym awariom; monitorowanie aktywne i pro aktywne, badanie wypadków przy pracy, pierwsza pomoc i ochrona przeciw pożarowa, choroby zawodowe i ich profilaktyka, podstawy prewencji wypadkowej. 2. CPV: 80.51.00.00-2 Usługi szkolenia specjalistycznego).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.51.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Doświadczenie - 10

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Przeprowadzenie zajęć dydaktycznych, konsultacji i egzaminu dla uczestników kursu Systemy zarządzania, jakością w przedsiębiorstwach transportowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zakres kursu obejmuje zagadnienia związane z praktycznymi aspektami funkcjonowania systemu zarządzania jakością w przedsiębiorstwach transportowych. W ramach kursu prowadzone będą następujące przedmioty: - Wymagania techniczne dla obiektów stacji kontroli pojazdów - Bezpieczeństwo pracy na stanowiskach kontrolnych - Metody badań pojazdów w zakresie bezpieczeństwa ruchu drogowego i ochrony środowiska (opis metodyki badań na stanowiskach, ocena stanu technicznego samochodu, najczęstsze nieprawidłowości w przeprowadzeniu badań kontrolnych) - Badania samochodów podczas próby drogowej - Systemy zapewnienia, jakości w tym podstawy zarzadzania jakością, planowanie systemu zarządzania jakością na stacji kontroli pojazdów - Kontrola pracy stacji 2. CPV: 80.51.00.00-2 Usługi szkolenia specjalistycznego.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.51.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Doświadczenie - 10

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Przeprowadzenie zajęć dydaktycznych, konsultacji i egzaminu dla uczestników kursu Techniczne i prawne aspekty funkcjonowania stacji kontroli pojazdów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. W ramach kursu prowadzone będą następujące przedmioty: Wymagania związane z projektowaniem stacji kontroli pojazdów. Praca stacji kontroli pojazdów- zajęcia warsztatowe Zagadnienia związane z systemem, jakości na stacji kontroli pojazdów. Bezpieczeństwo i higiena pracy na stacji kontroli pojazdów. Nadzór nad pracą stacji kontroli pojazdów. a) Temat zajęć: Wymagania techniczne i prawne przy projektowaniu stacji kontroli pojazdów Treści: Przedstawienie informacji dotyczących obligatoryjnych i fakultatywnych wymagań, które należy uwzględnić w procesie projektowania stacji kontroli pojazdów. Zwrócenie uwagi zarówno na wymagania prawne, jak i techniczne. Pokazanie parametrów, zalet i wad urządzeń możliwych do wykorzystania w stacji kontroli pojazdów. Przedstawienie przykładów realizacji zadania projektowania stacji kontroli pojazdów. b) Temat zajęć: Działalność stacji kontroli pojazdów - Treści: Przedstawienie informacji związanych z prowadzoną działalnością stacji kontroli pojazdów. Zwrócenie uwagi na wymagane przepisami metody badawcze wykorzystywane na stacji kontroli pojazdów. Przedstawienie przykładów realizacji badania technicznego pojazdów. Pokazanie sytuacji problematycznych, z którymi może się spotkać osoba na stacji kontroli pojazdów. c) Temat zajęć: Systemy zapewnienia jakości i bezpieczeństwa pracy na stacji kontroli pojazdów. Treści: Przedstawienie informacji dotyczących systemów zapewnienia jakości, które można i należy zastosować w stacji kontroli pojazdów. Zwrócenie uwagi na odpowiednie procedury. Omówienie tematyki związanej z bezpieczeństwem pracy i możliwymi sposobami zapewnienia, jak również poprawy. d) Temat zajęć: Nadzór nad pracą stacji kontroli pojazdów. Treści: Przedstawienie informacji dotyczących nadzoru nad działalnością stacji kontroli pojazdów, w tym organów i ich kompetencji. Zwrócenie uwagi na obowiązującą dokumentację. 2. CPV: 80.51.00.00-2 Usługi szkolenia specjalistycznego.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.51.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Doświadczenie - 10

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.