eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kętrzyn › Pełnienie funkcji Konsultanta Zamawiającego dla zapewnienia właściwej realizacji działania projektowego polegającego na dostawie, posadowieniu i adaptacji kadłuba samolotu do celów szkolenia funkcjonariuszy wart ochronnych, pełnionych na pokładach statków powietrznych

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.



Ogłoszenie z dnia 2015-09-30

Kętrzyn: Pełnienie funkcji Konsultanta Zamawiającego dla zapewnienia właściwej realizacji działania projektowego polegającego na dostawie, posadowieniu i adaptacji kadłuba samolotu do celów szkolenia funkcjonariuszy wart ochronnych, pełnionych na pokładach statków powietrznych
Numer ogłoszenia: 257622 - 2015; data zamieszczenia: 30.09.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Warmińsko-Mazurski Oddział Straży Granicznej w Kętrzynie , ul. Gen. Władysława Sikorskiego 78, 11-400 Kętrzyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 89 750 31 88, faks 89 750 37 54.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wm.strazgraniczna.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie funkcji Konsultanta Zamawiającego dla zapewnienia właściwej realizacji działania projektowego polegającego na dostawie, posadowieniu i adaptacji kadłuba samolotu do celów szkolenia funkcjonariuszy wart ochronnych, pełnionych na pokładach statków powietrznych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa pełnienia funkcji Konsultanta Zamawiającego dla zapewnienia właściwej realizacji działania projektowego polegającego na dostawie, posadowieniu i adaptacji kadłuba samolotu do celów szkolenia funkcjonariuszy wart ochronnych, pełnionych na pokładach statków powietrznych. Usługa pełnienia funkcji Konsultanta Zamawiającego obejmuje trzy zadania: Zadanie nr 1 - przygotowanie opisu przedmiotu zamówienia na dostawę, posadowienie i adaptację kadłuba samolotu do celów szkoleniowych wraz z oszacowaniem wartości. Zadanie nr 2 - wsparcie merytoryczne w trakcie przygotowania i przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na dostawę, posadowienie i adaptację kadłuba samolotu do celów szkoleniowych. Zadanie nr 3 - nadzór nad dostawą, posadowieniem i adaptacją kadłuba samolotu do celów szkoleniowych oraz koordynowanie działań związanych z dostawą z ramienia Zamawiającego. 2. Opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SIWZ..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.10.00 - Studia wykonalności, usługi doradcze, analizy 71.24.20.00 - Przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - Zamawiający nie konkretyzuje warunku.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - Zamawiający nie konkretyzuje warunku.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - Zamawiający nie konkretyzuje warunku.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - Zamawiający nie konkretyzuje warunku.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - Zamawiający nie konkretyzuje warunku.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Nie dotyczy

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 70
  • 2 - Termin realizacji zadania nr 1 - 30

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru Konsultanta Zamawiającego w przypadku wystąpienia następujących okoliczności: 1) zmiana wynagrodzenia pod warunkiem: a) zmian regulacji prawnej obowiązującej w dniu podpisania umowy między innymi stawki podatku VAT; b) zmniejszenia zakresu przedmiotu umowy. 2) zmiana terminu obowiązywania umowy, gdy: a) z przyczyn niezależnych od Stron niemożliwe było uzyskanie stosownych dokumentów urzędowych, w tym decyzji lub danych niezbędnych do realizacji przedmiotu umowy; b) w zakresie zmiany terminu wykonania Zadania nr 3, w szczególności w przypadku wydłużenia terminu dostawy, posadowienia i adaptacji kadłuba samolotu do celów szkoleniowych z powodu okoliczności niezawinionych przez Zamawiającego lub dostawcę kadłuba samolotu; c) wystąpienia przestojów i opóźnień zawinionych przez Zamawiającego lub przez dostawcę kadłuba samolotu; d) prace objęte innymi umowami związanymi z realizacją całego projektu objętego Umową Grantową zostały wstrzymane przez właściwe organy z przyczyn niezależnych od realizujących je wykonawców lub z powodu okoliczności, które wystąpiły po stronie Zamawiającego; 3) zmian redakcyjnych umowy; 4) zmian danych stron ujawnionych w rejestrach publicznych; 2. Wymienione w ust. 1 postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający dopuszcza wyrażenie zgody. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody przez Zamawiającego. 3. Zmiany umowy, o których mowa w ust. 1 pkt 1 i 2 wprowadzone zostaną w formie pisemnego aneksu. 4. Strony postanawiają, iż dokonają w formie pisemnego aneksu do umowy zmiany wynagrodzenia w przypadku wystąpienia którejkolwiek ze zmian przepisów wskazanych w art. 142 ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, zwanej dalej ustawą. 5. Zmiana wysokości wynagrodzenia, o której mowa w ust. 4, obowiązywać będzie od podpisania aneksu i będzie obejmować wyrównanie za okres od dnia wejścia w życie zmian lecz nie wcześniej niż od dnia złożenia prawidłowego wniosku (oświadczenia wraz z uzasadnieniem oraz dowodami potwierdzającymi wpływ zmian, o których mowa w ust. 10). 6. W przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług wartość netto wynagrodzenia Konsultanta Zamawiającego nie zmieni się, a określona w aneksie wartość brutto wynagrodzenia zostanie wyliczona na podstawie nowych przepisów. 7. W przypadku zmiany, o której mowa w art. 142 ust. 5 pkt 2 ustawy, wynagrodzenie Konsultanta Zamawiającego ulegnie modyfikacji o wartość zmiany całkowitego kosztu Konsultanta Zamawiającego wynikającego ze zmiany wynagrodzeń osób bezpośrednio wykonujących zamówienie do wysokości zmienionego minimalnego wynagrodzenia, z uwzględnieniem wszystkich obciążeń publicznoprawnych od kwoty wzrostu minimalnego wynagrodzenia. 8. W przypadku zmiany, o której mowa w art. 142 ust. 5 pkt 3 ustawy, wynagrodzenie Konsultanta Zamawiającego ulegnie modyfikacji o wartość zmiany całkowitego kosztu Konsultanta Zamawiającego, jaki będzie on zobowiązany ponieść przy uwzględnieniu tej zmiany, przy zachowaniu dotychczasowej kwoty netto wynagrodzenia osób bezpośrednio wykonujących zamówienie. 9. Zmiana umowy może nastąpić z inicjatywy Zamawiającego lub Konsultanta Zamawiającego. 10. Wprowadzenie zmian wysokości wynagrodzenia wymaga uprzedniego złożenia przez wykonawcę oświadczenia wraz z uzasadnieniem oraz odpowiednimi dowodami potwierdzającymi wpływ zmian, w sytuacji opisanej w ust. 7 i 8 na wynagrodzenie Konsultanta Zamawiającego.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wm.strazgraniczna.pl/zamowienia-publiczne/ogloszone
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Warmińsko-Mazurski Oddział Straży Granicznej im. gen. bryg. Stefana Pasławskiego, ul. Gen. Władysława Sikorskiego 78, 11-400 Kętrzyn..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.10.2015 godzina 11:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego - Kancelaria Jawna - pokój 118 lub przesłać na adres: W-MOSG im. gen. bryg. Stefana Pasławskiego, ul. Gen. Wł.Sikorskiego 78, 11-400 Kętrzyn..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie współfinansowane jest ze środków pochodzących z Unii Europejskiej w ramach projektu pn. Zwalczanie zagrożeń w komunikacji lotniczej w aspekcie działalności służbowej funkcjonariuszy Straży Granicznej RP oraz europejskich służb bezpieczeństwa objętego Umową Grantową nr HOME/2013/ISEC/AG/4000006004 współfinansowanego ze środków Programu Prevention of and Fight Against Crime (ISEC)..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.