eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zawiercie › Realizację zasiłków z pomocy społecznej w formie rzeczowej dla podopiecznych Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Zawierciu.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-12-12

Zawiercie: Realizację zasiłków z pomocy społecznej w formie rzeczowej dla podopiecznych Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Zawierciu.
Numer ogłoszenia: 257427 - 2014; data zamieszczenia: 12.12.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej , ul. Piłsudskiego 47, 42-400 Zawiercie, woj. śląskie, tel. 032 6722134, faks 032 6727701.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mopszawiercie.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Realizację zasiłków z pomocy społecznej w formie rzeczowej dla podopiecznych Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Zawierciu..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna realizacja zasiłków z pomocy społecznej w formie rzeczowej dla podopiecznych MOPS w Zawierciu, w placówkach handlowych na terenie miasta Zawiercie.Realizacja zasiłków obejmuje bezgotówkowe wydawanie artykułów pierwszej potrzeby (artykuły spożywcze, chemiczne i higieniczne) świadczeniobiorcom MOPS w Zawierciu na podstawie -karty świadczenia rzeczowego- wystawionej przez Zamawiającego w oparciu o decyzję o przyznaniu świadczenia rzeczowego. Zamawiający zakazuje wydawania świadczeniobiorcom napojów alkoholowych i wyrobów tytoniowych.Pod pojęciem -karty świadczenia rzeczowego- należy rozumieć druk ścisłego zarachowania emitowany przez Zamawiającego, uprawniający do wymiany na towary. Karta świadczenia rzeczowego określa kwotę za którą świadczeniobiorca może nabyć artykuły wymienione powyżej. Karta oznaczona jest numerem, zawiera oznaczenia Zamawiającego, nazwisko i imię oraz PESEL świadczeniobiorcy, termin realizacji świadczenia.Przewidywana ilość kart świadczeń do realizacji 5 690 sztuk w tym :- o nominałach 10 zł. -100 sztuk, - o nominałach 25 zł - 4 100 sztuk,- o nominałach 30 zł - 500 sztuk,- o nominałach 50 zł -950 sztuk, - o nominałach 100zł -40 sztuk.Przewidywana ilość kart świadczeń rzeczowych jest ilością szacunkową. Zamawiający zastrzega sobie prawo nie objęcia realizacją do 30% szacunkowej wartości kart świadczeń wskazanych powyżej oraz wydawania kart świadczeń o innej wartości niż podana w pkt. 5 w szczególnie uzasadnionych przypadkach.Wymaga się aby Wykonawca dysponował co najmniej 5 placówkami handlowymi o charakterze ogólnospożywczym na terenie miasta Zawiercia, usytuowanymi w różnych dzielnicach miasta, w miejscu zapewniającym dogodny dojazd. Każda z placówek handlowych musi posiadać w swojej ofercie sprzedaży podstawowe artykuły żywnościowe w kategoriach :pieczywo, nabiał, wędliny, mięso, przetwory spożywcze, produkty sypkie, warzywa i owoce oraz artykuły chemiczne i higieniczne jak: mydła, proszki do prania, pasty do zębów, szampony do włosów, papier toaletowy itp.Placówki handlowe powinny być czynne przez co najmniej 6 dni w tygodniu, w godzinach od 7.00 do 19.00 - przy czym w soboty minimum 6 godzin. W celu potwierdzenia wymagań Zamawiającego względem placówek handlowych Wykonawca przedstawi wykaz sklepów wraz z ich nazwami i adresami, w których gwarantuje realizację przedmiotu zamówienia oraz złoży oświadczenie o prowadzeniu działalności handlowej w wykazanych placówkach.Wykaz powinien zawierać tylko i wyłącznie placówki handlowe, które spełniają warunki określone w SIWZ. W wykazie tym nie należy ujmować kiosków, stoisk, bud na targowiskach. Rozliczenie zrealizowanych kart świadczeń rzeczowych odbywać się będzie miesięcznie..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.90.00.00 - Usługi handlu detalicznego .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia warunku szczegółowego w tym zakresie . Wykonawca składa oświadczenie o spełnianiu warunków w postępowaniu wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ.Ocena spełniania przedstawionych warunków dokonana zostanie wg formuły spełnia- nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie spełnianie tego warunku wykonawca składa wykaz usług wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ.Ocena spełniania przedstawionych warunków dokonana zostanie wg formuły spełnia- nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie spełnianie tego warunku wykonawca składa wykaz placówek wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ.Ocena spełniania przedstawionych warunków dokonana zostanie wg formuły spełnia- nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia warunku szczegółowego w tym zakresie . Wykonawca składa oświadczenie o spełnianiu warunków w postępowaniu wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ.Ocena spełniania przedstawionych warunków dokonana zostanie wg formuły spełnia- nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia warunku szczegółowego w tym zakresie . Wykonawca składa oświadczenie o spełnianiu warunków w postępowaniu wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ.Ocena spełniania przedstawionych warunków dokonana zostanie wg formuły spełnia- nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1.Druk -Formularz oferty-sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do niniejszej specyfikacji. 2.Wykaz części zamówienia, które wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom, złożony na druku stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ.(Wykonawca, który nie przewiduje udziału podwykonawców w realizacji zamówienia - nie składa tego dokumentu).3. Pełnomocnictwo - jeśli dotyczy

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 60
  • 2 - ilość placówek - 40

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość zmiany istotnych postanowień umowy w przypadku, gdy: 1. nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia. 2.wynikną rozbieżności lub niejasności w umowie, których nie można było usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez strony.3.przekształcenia podmiotowego Wykonawcy

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.mopszawiercie.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Zawierciu, ul. Piłsudskiego 47.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.12.2014 godzina 12:00, miejsce: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Zawierciu, ul. Piłsudskiego 47 Pokój nr 6 -sekretariat, I piętro.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.