eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Us³uga reklamowa zwi±zana z 11 Ma³opolskim Festiwalem Smaku w 2015 roku, w tym plakatowanie na s³upach i tablicach og³oszeniowych oraz emisja reklamy na no¶nikach typu citylight

Porêczenia kontraktowe dla firm startuj±cych w przetargach publicznych


Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu



Og³oszenie z dnia 2015-02-25

Kraków: Us³uga reklamowa zwi±zana z 11 Ma³opolskim Festiwalem Smaku w 2015 roku, w tym plakatowanie na s³upach i tablicach og³oszeniowych oraz emisja reklamy na no¶nikach typu citylight
Numer og³oszenia: 25741 - 2015; data zamieszczenia: 25.02.2015
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - us³ugi

Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.

Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

I. 1) NAZWA I ADRES: Województwo Ma³opolskie , ul. Basztowa 22, 31-156 Kraków, woj. ma³opolskie, tel. 012 4300394, 6303408,6303122, faks 012 6160144,6303126.

  • Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.malopolskie.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Administracja samorz±dowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKRE¦LENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Us³uga reklamowa zwi±zana z 11 Ma³opolskim Festiwalem Smaku w 2015 roku, w tym plakatowanie na s³upach i tablicach og³oszeniowych oraz emisja reklamy na no¶nikach typu citylight.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: us³ugi.

II.1.4) Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie us³ugi reklamowej zwi±zanej z 11 Ma³opolskim Festiwalem Smaku w 2015 roku, w tym plakatowanie na s³upach i tablicach og³oszeniowych oraz emisja reklamy na no¶nikach typu citylight. 2. Zamówienie sk³ada siê z 2 czê¶ci. a). 1 czê¶æ - Plakatowania na tablicach i s³upach og³oszeniowych typu okr±glak plakatami w formacie B1, b). 2 czê¶æ - Emisja reklamy na 100 no¶nikach typu citylight w zwi±zku z wielkim fina³em 11 Ma³opolskiego Festiwalu Smaku, który odbêdzie siê w dniach 29-30 sierpnia 2015 r. 3. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1). Czê¶æ 1 - wykonanie us³ugi plakatowanie na tablicach i s³upach og³oszeniowych typu okr±glak na terenie miasta Krakowa, 1200 sztuk plakatów B1 w trzech etapach (po 400 sztuk na ka¿dy etap): a). Terminy ekspozycji: 1. us³ugi plakatowania w zwi±zku z Wielkanocnym Ma³opolskim Smakiem: w dniach od 23.03 do 29.03.2015 r. 2. us³ugi plakatowania w zwi±zku z Wielkim fina³em 11. Ma³opolskiego Festiwalu Smaku: w dniach od 24.08 do 31.08.2015 r. 3. us³ugi plakatowania w zwi±zku z Wigilijnym Ma³opolskim Smakiem: w dniach od 7.12. do 13.12.2015 r. b). Plakatowanie nale¿y wykonaæ wed³ug nastêpuj±cych parametrów technicznych: 1. Wyklejenie plakatów w ilo¶ci od 2 do 5 obok siebie, na jeden no¶nik reklamowy. 2. Za no¶nik reklamowy uznaje siê s³up og³oszeniowy typu okr±glak lub tablicê og³oszeniow± przeznaczon± do ekspozycji plakatów. 3. Wszystkie plakaty winny byæ umieszczone w ¶rodkowym lub górnym rzêdzie no¶nika reklamowego. 4. Plakaty umieszczone na no¶nikach reklamowych winny byæ utrzymywane w stanie estetycznym, a w przypadku uszkodzenia Wykonawca powinien dokonaæ stosowanych napraw lub zast±piæ nowym(i) plakatem(ami) z rezerwy plakatów, 5. Ilo¶æ plakatów: 400 plakatów w formacie B1 6. Lokalizacja: Plakaty winny byæ rozmieszczone w poszczególnych rejonach Krakowa w taki sposób, by suma rozklejonych plakatów wynosi³a 400 sztuk na no¶nikach og³oszeniowych typu okr±glak lub tablicach og³oszeniowych zapewnionych przez Wykonawcê 7. Plakaty powinny byæ rozmieszczone w nastêpuj±cych lokalizacjach: a) Stare Miasto - 200 plakatów b) ¦ródmie¶cie - 100 plakatów c) £obzów, Miasteczko Studenckie - 50 plakatów d) Pozosta³a czê¶æ miasta Krakowa - 50 plakatów. 2). Czê¶æ 2 - emisja reklamy na 100 no¶nikach typu citylight w zwi±zku z wielkim fina³em 11 Ma³opolskiego Festiwalu Smaku, który odbêdzie siê w dniach 29-30 sierpnia 2015 r. a). format: citylight b). druk, wyklejenie, emisja c). rozmiar: powierzchnia nie mniejsza ni¿ 2 m2 d). liczba no¶ników - 100 sztuk w Krakowie e). termin ekspozycji: dwutygodniowy w terminie miêdzy 15.08. a 31.08.2015 r. f). umiejscowienie: wiaty przystankowe zlokalizowane w miejscach o du¿ym natê¿eniu ruchu pieszego i/lub komunikacji zbiorowej (na przystankach, dworcach autobusowych, dworcach PKP, wiatach wolnostoj±cych) g). Wykonanie raportu zawieraj±cego zweryfikowan± liczbê odbiorców poszczególnych no¶ników. h). Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ: 1. przyznania Wykonawcy tytu³u Partnera Festiwalu, 2. zamieszczenia logotypu Wykonawcy na citylightach, 3. zamieszczenia logotypu Wykonawcy na stronie ww. Festiwalu, 4. informowania o partnerstwie w materia³ach prasowych i PR dotycz±cych Festiwalu. 4. Warunki wykonania zamówienia zawarte s± we wzorach umów stanowi±cych odpowiednio: za³±cznik nr 5a do siwz - dla czê¶ci 1 zamówienia, za³±cznik nr 5b do siwz - dla czê¶ci 2 zamówienia. 5. Wielko¶æ zamówienia: dla czê¶ci 1 - oko³o 30000,00 z³ netto, dla czê¶ci 2 - oko³o 8000,00 z³ netto,.

II.1.6) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 79.34.00.00-9.

II.1.7) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty czê¶ciowej: tak, liczba czê¶ci: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakoñczenie: 13.12.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPE£NIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i do¶wiadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • 1. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy. 2. Wykonawcy ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia nie mog± podlegaæ wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy. 3. Ocena spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu dokonywana bêdzie w formule spe³nia - nie spe³nia, w oparciu o dokumenty za³±czone do oferty

III.4) INFORMACJA O O¦WIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJ¡ DOSTARCZYÆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spe³niania przez wykonawcê warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz o¶wiadczenia o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu nale¿y przed³o¿yæ:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, nale¿y przed³o¿yæ:

  • o¶wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z w³a¶ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Je¿eli wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedk³ada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibê lub miejsce zamieszkania potwierdzaj±cy, ¿e:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie og³oszono upad³o¶ci - wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotycz±ce przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej

  • lista podmiotów nale¿±cych do tej samej grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, ¿e nie nale¿y do grupy kapita³owej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

W przypadku, gdy Wykonawcê reprezentuje Pe³nomocnik wraz z ofert± winno byæ z³o¿one pe³nomocnictwo dla tej osoby okre¶laj±ce jego zakres. Pe³nomocnictwo winno byæ podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowieñ umowy oraz okre¶lenie warunków zmian

Zamawiaj±cy dopuszcza istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy, w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie, której dokonano wyboru wykonawcy poprzez rezygnacjê z realizacji us³ugi plakatowania zwi±zanej z Wielkanocnym Ma³opolskim Smakiem, przewidzianej w § 2 ust 1 pkt 1 litera a) wzoru umowy za³. nr 5a do siwz, w przypadku zawarcia niniejszej umowy w terminie uniemo¿liwiaj±cym terminow± realizacjê przedmiotowej us³ugi przez Wykonawcê.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostêpna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.malopolska.pl/umwm
Specyfikacjê istotnych warunków zamówienia mo¿na uzyskaæ pod adresem: Urz±d Marsza³kowski Województwa Ma³opolskiego, ul. Rac³awicka 56, 30-017 Kraków, pok. 206.

IV.4.4) Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub ofert: 05.03.2015 godzina 13:00, miejsce: Urz±d Marsza³kowski Województwa Ma³opolskiego, Dziennik podawczy (budynek B), 30-017 Kraków, ul. Rac³awicka 56.

IV.4.5) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotycz±ce finansowania projektu/programu ze ¶rodków Unii Europejskiej: Dotyczy pkt II.2: Zamówienie nale¿y wykonaæ w terminie: dla czê¶ci 1 do 13.12.2015 r., dla czê¶ci 2 do 31.08.2015 r..

IV.4.17) Czy przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: nie

ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH

CZÊ¦Æ Nr: 1 NAZWA: Plakatowania na tablicach i s³upach og³oszeniowych typu okr±glak plakatami w formacie B1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Czê¶æ 1 - wykonanie us³ugi plakatowanie na tablicach i s³upach og³oszeniowych typu okr±glak na terenie miasta Krakowa, 1200 sztuk plakatów B1 w trzech etapach (po 400 sztuk na ka¿dy etap): a). Terminy ekspozycji: 1. us³ugi plakatowania w zwi±zku z Wielkanocnym Ma³opolskim Smakiem: w dniach od 23.03 do 29.03.2015 r. 2. us³ugi plakatowania w zwi±zku z Wielkim fina³em 11. Ma³opolskiego Festiwalu Smaku: w dniach od 24.08 do 31.08.2015 r. 3. us³ugi plakatowania w zwi±zku z Wigilijnym Ma³opolskim Smakiem: w dniach od 7.12. do 13.12.2015 r. b). Plakatowanie nale¿y wykonaæ wed³ug nastêpuj±cych parametrów technicznych: 1. Wyklejenie plakatów w ilo¶ci od 2 do 5 obok siebie, na jeden no¶nik reklamowy. 2. Za no¶nik reklamowy uznaje siê s³up og³oszeniowy typu okr±glak lub tablicê og³oszeniow± przeznaczon± do ekspozycji plakatów. 3. Wszystkie plakaty winny byæ umieszczone w ¶rodkowym lub górnym rzêdzie no¶nika reklamowego. 4. Plakaty umieszczone na no¶nikach reklamowych winny byæ utrzymywane w stanie estetycznym, a w przypadku uszkodzenia Wykonawca powinien dokonaæ stosowanych napraw lub zast±piæ nowym(i) plakatem(ami) z rezerwy plakatów, 5. Ilo¶æ plakatów: 400 plakatów w formacie B1 6. Lokalizacja: Plakaty winny byæ rozmieszczone w poszczególnych rejonach Krakowa w taki sposób, by suma rozklejonych plakatów wynosi³a 400 sztuk na no¶nikach og³oszeniowych typu okr±glak lub tablicach og³oszeniowych zapewnionych przez Wykonawcê 7. Plakaty powinny byæ rozmieszczone w nastêpuj±cych lokalizacjach: a) Stare Miasto - 200 plakatów b) ¦ródmie¶cie - 100 plakatów c) £obzów, Miasteczko Studenckie - 50 plakatów d) Pozosta³a czê¶æ miasta Krakowa - 50 plakatów. 8. Wielko¶æ zamówienia: oko³o 30000,00 z³ netto.

  • 2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 79.34.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakoñczenie: 13.12.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria zwi±zane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Umieszczenie plakatów na dodatkowych tablicach/s³upach okr±glakach - 5

CZÊ¦Æ Nr: 2 NAZWA: Emisja reklamy na 100 no¶nikach typu citylight.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Czê¶æ 2 - emisja reklamy na 100 no¶nikach typu citylight w zwi±zku z wielkim fina³em 11 Ma³opolskiego Festiwalu Smaku, który odbêdzie siê w dniach 29-30 sierpnia 2015 r. a). format: citylight b). druk, wyklejenie, emisja c). rozmiar: powierzchnia nie mniejsza ni¿ 2 m2 d). liczba no¶ników - 100 sztuk w Krakowie e). termin ekspozycji: dwutygodniowy w terminie miêdzy 15.08. a 31.08.2015 r. f). umiejscowienie: wiaty przystankowe zlokalizowane w miejscach o du¿ym natê¿eniu ruchu pieszego i/lub komunikacji zbiorowej (na przystankach, dworcach autobusowych, dworcach PKP, wiatach wolnostoj±cych) g). Wykonanie raportu zawieraj±cego zweryfikowan± liczbê odbiorców poszczególnych no¶ników. h). Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ: 1. przyznania Wykonawcy tytu³u Partnera Festiwalu, 2. zamieszczenia logotypu Wykonawcy na citylightach, 3. zamieszczenia logotypu Wykonawcy na stronie ww. Festiwalu, 4. informowania o partnerstwie w materia³ach prasowych i PR dotycz±cych Festiwalu. 5. Wielko¶æ zamówienia: oko³o 8000,00 z³ netto.

  • 2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 79.34.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakoñczenie: 31.08.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria zwi±zane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Emisja reklamy na dodatkowym no¶niku typu citylight - 5

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.