eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Świebodzin › Konserwacja i utrzymanie urządzeń oświetlenia dróg i miejsc publicznych na terenie Gminy Świebodzin w roku 2015, na urządzeniach stanowiących własność Gminy Świebodzin

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-12-12

Świebodzin: Konserwacja i utrzymanie urządzeń oświetlenia dróg i miejsc publicznych na terenie Gminy Świebodzin w roku 2015, na urządzeniach stanowiących własność Gminy Świebodzin
Numer ogłoszenia: 257365 - 2014; data zamieszczenia: 12.12.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Świebodzin , ul. Rynkowa 2, 66-200 Świebodzin, woj. lubuskie, tel. 68 4750916, faks 68 4750916.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.swiebodzin.eu

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Konserwacja i utrzymanie urządzeń oświetlenia dróg i miejsc publicznych na terenie Gminy Świebodzin w roku 2015, na urządzeniach stanowiących własność Gminy Świebodzin.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest Konserwacja i utrzymanie urządzeń oświetlenia dróg i miejsc publicznych na terenie Gminy Świebodzin w roku 2015, na urządzeniach stanowiących własność Gminy Świebodzin 2.Zamówieniem objętych jest 1481 szt. opraw oświetleniowych , których szczegółową lokalizację zawiera załącznik nr 1a i 1b do SIWZ. 3. Szczegółowy zakres czynności objętych zamówieniem obejmuje: 1) usuwanie zgłoszonych zagrożeń bezpieczeństwa ruchu drogowego oraz zdrowia i życia ludzi, przez uszkodzone elementy instalacji oświetleniowej, 2) przyjmowanie zgłoszeń telefonicznych, faksem lub e-mailem od Zamawiającego, Policji i przedstawicieli samorządów o nieprawidłowym działaniu oświetlenia, prowadzenie księgi przyjętych zgłoszeń o usterkach, 3) niezbędne wymiany niesprawnych (zużytych, funkcjonujących wadliwie lub uszkodzonych) elementów oświetlenia ulicznego, a w szczególności źródeł światła (żarówek), dławików, układów zapłonowych, oprawek, zacisków, gniazd i wkładek bezpiecznikowych (bezpieczników), styczników, zegarów sterujących (fotorezystorów), przewodów wysięgników oraz opraw, słupów i fundamentów słupów - przy czym Wykonawca zobowiązuje się do wykonania prac w zakresie likwidacji w/w awarii oświetlenia zewnętrznego od czasu uzyskania bądź powzięcia wiadomości o zaistniałej niesprawności urządzeń w nieprzekraczalnym terminie: a/ naprawa urządzeń sterowania oświetleniem - 48 godzin, b/ naprawa linii napowietrznej - 60 godzin, c/ naprawa linii kablowej - 8 dni, d/ wymiana zużytych pojedyńczych źródeł światła - 5 dni, Terminy te podlegają ocenie. Do w/w terminów nie wlicza się dni świątecznych i dni ustawowo wolnych od pracy (w godz. 0;00 do 24:00) 4) naprawa uszkodzonych: styków, połączeń przewodów w oprawach i słupach, wnęk bezpiecznikowych, końcówek kabli, uszkodzonych odcinków kabli sterujących i oświetleniowych, itp. 5) naprawa niesprawnych (wymiana niesprawnych) układów zapłonowych opraw, 6) współpraca z Zamawiającym w zakresie wyegzekwowania zabezpieczeń gwarancyjnych na elementach oświetlenia wykonanych na zlecenie Zamawiającego, 7) sprawdzanie stanu ochrony przeciwporażeniowej - pomiary i badania eksploatacyjne (sprawdzenie stanu technicznego i pomiar skuteczności ochrony przeciwporażeniowej, pomiar stanu rezystencji izolacji, sprawdzanie oporności uziemień roboczych) - co najmniej 20% urządzeń wymienionych w pkt. 2, a protokół z przeprowadzonych pomiarów ochronnych przekazać niezwłocznie Zamawiającemu, 8) kontrole stanu oświetlenia drogowego i parkowego w porze świecenia (przy włączonym oświetleniu) - nie rzadziej niż 2 razy w roku, a protokół z przeprowadzonych oględzin w porze świecenia przedstawić niezwłocznie Zamawiającemu, 9) konserwacja i remonty szafek sterowniczych (szafek kablowych, oświetleniowych), tablic oświetleniowych i elementów układu sterującego oświetleniem - wg potrzeb, 10) przeglądy techniczne słupów, wysięgników i opraw - wg potrzeb, a protokół z przeprowadzonych przeglądów technicznych słupów przedstawić niezwłocznie Zamawiającemu, 11) konserwacja i naprawy połączeń na tablicy zaciskowej i osłony wnęki słupowej oraz uzupełnianie numeracji słupów - wg potrzeb, 12) sprawdzenie posadowienia, przywrócenie pionowości słupów oraz sprawdzenie mocowania oraz kontrola stanu technicznego wysięgników i opraw - wg potrzeb, 13) sprawdzanie oraz regulacja położenia opraw i odbłyśników - wg potrzeb, 14) sprawdzanie i regulacja zegarów sterujących oświetleniem - minimum 2 razy w roku oraz ewentualna zmiana ustawianie czasów świecenia latarń, zgodnie z zaleceniami Zamawiającego - 1 raz w roku, 15) konserwacja metalowych konstrukcji latarń, tablic rozdzielczych i szafek - wg potrzeb, 16) stała dbałość o estetykę urządzeń oświetleniowych, w tym opraw oświetleniowych (czyszczenie opraw i systemów optycznych, mycie kloszy, usuwanie pajęczyn i owadów, 17) usuwanie gałęzi drzew zasłaniających oprawy oświetleniowe - wg potrzeb, 18) wymiana zniszczonych w wyniku kolizji drogowych i szkód losowych słupów oraz opraw oświetleniowych, a jeśli zniszczenie nie jest skutkiem kolizji drogowej lub szkód losowych, wymiana zdewastowanych słupów oraz opraw oświetleniowych - w ilości nie większej niż 2 słupy i 2 oprawy w okresie obowiązywania umowy. 19) wykonawca winien udzielić gwarancji na wykonane prace w zakresie konserwacji i utrzymania oświetlenia drogowego i parkowego (eksploatacji urządzeń oświetlenia),będącego własnością Gminy Świebodzin, w terminie obowiązywania umowy. 20.Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia książki przeglądów technicznych, w zakresie prac wymagających udokumentowania, wymienionych punktach 1-19. 21. Wykonawca zobowiązany jest do przedstawiania kwartalnych sprawozdań faktycznie wykonanych prac , w terminie do dnia 10 każdego następnego miesiąca po zakończeniu kwartału. 4.Wykonawca jako wytwórca odpadów w rozumieniu ustawy o odpadach, ma obowiązek zagospodarowania odpadów powstałych podczas realizacji niniejszego zamówienia, zgodnie z ustawą o odpadach z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz.U. z 2013 r. poz. 21 z późn. zm.) oraz pokrywania kosztów utylizacji zużytych źródeł światła (lamp. żarówek), opraw, elementów sterowania, zabezpieczeń itp., zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami. Wykonawca przedstawi na żądanie Zamawiającemu potwierdzenie faktu utylizacji zużytych elementów oświetleniowych, zgodnie z powszechnie obowiązującymi przepisami. 5.Dostawa materiałów, koszty przeprowadzenia prób, badań i sprawdzeń, koszty utylizacji zużytych źródeł światła, koszty związane z opłatą za zajęcie terenu, w tym opłaty za decyzje za zajęcie pasa drogowego /terenu/ oraz koszty zajęcia i przywrócenia pasa drogowego do stanu pierwotnego, koszty uzyskania (udostępnienia) sygnału sterowania oświetleniem od ENEA Operator Sp. z o.o. Rejon Dystrybucji Świebodzin, koszty prowadzenia niezbędnej dokumentacji z przeprowadzonych zabiegów eksploatacyjnych (dziennik oględzin i przeglądów, protokoły z przeprowadzonych badań i pomiarów, sprawozdania i raporty, prowadzenie księgi przyjętych zgłoszeń o usterkach itp.) oraz ponoszenie ewentualnych kosztów związanych z dopuszczeniem do pracy na urządzeniach elektroenergetycznych (jeśli wystąpi taka potrzeba) i wszelkie inne koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia po stronie Wykonawcy..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających do wysokości 10% wartości zamówienia podstawowego w zależności od posiadanych środków budżetowych, zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.23.21.00 - Usługi w zakresie konserwacji oświetlenia ulicznego 50.23.21.10 - Obsługa instalacji oświetlenia publicznego .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: 3 000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych 00/100). 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku formach: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Gminy Świebodzin Nr 82 1020 5402 0000 0602 0305 6603 (PKO BP). Dokument przelewu należy opisać: Wadium - Konserwacja oświetlenia Kopię przelewu wadium należy załączyć do oferty. 4. Wadium w: - poręczeniach lub gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach należy złożyć w siedzibie Urzędu Miejskiego w Świebodzinie, I piętro - pokój nr 17 - w godzinach pracy Urzędu. Kopię dokumentu wadium należy załączyć do oferty. 5. Poręczenia instytucji kredytowych i gwarancje ubezpieczeniowe obejmować winny czas związania Wykonawcy ofertą oraz zawierać informacje dotyczące zatrzymania wadium zgodnie z art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. 6. Termin wniesienia wadium - do dnia 22.12.2014 r. do godz. 12:00. 7. Zgodnie z art. 24 ust. 2 pkt 2 Wykonawcę, który nie wniósł wadium do dnia 22.12.2014 r. do godz. 12:00 wyklucza się z postępowania. 8. Wadium wnoszone w pieniądzu uznane będzie za wniesione w terminie tylko w przypadku wpłynięcia na konto Zamawiającego przed upływem terminu wyznaczonego na złożenie wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi wykazać, że wykonał w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej dwóch zadań w zakresie konserwacji i utrzymania oświetlenia drogowego lub budowy oświetlenia drogowego lub budowy linii kablowych, o wartości co najmniej 30 000 złotych za każde zadanie,z załączeniem dowodów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie, Dowodami są: a) poświadczenie, b) oświadczenie wykonawcy, jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa w lit. a). W przypadku, gdy Zamawiający - Gmina Świebodzin jest podmiotem, na rzecz którego usługi wskazane w Załączniku nr 3 do SIWZ zostały wcześniej wykonane, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, o których mowa powyżej. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia ze wskazaniem zakresu dostępnych Wykonawcy zasobów tych podmiotów, sposobu wykorzystania zasobów tych podmiotów, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, charakteru stosunku jaki będzie łączył Wykonawcę z tymi podmiotami oraz zakresu i okresu udziału tych podmiotów przy wykonywaniu zamówienia. Zamawiający oceni spełnianie warunku udziału w postępowaniu wg kryteriów: spełnia - nie spełnia. Zgodnie z art. 24 ust. 2a ustawy Prawo zamówień publicznych - Zamawiający wyklucza z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcę, który w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania, w sposób zawiniony poważnie naruszył obowiązki zawodowe, w szczególności, gdy wykonawca w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie, co Zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą dowolnych środków dowodowych, jeżeli Zamawiający przewidział taką możliwość wykluczenia wykonawcy w ogłoszeniu o zamówieniu, w specyfikacji istotnych warunków zamówienia lub w zaproszeniu do negocjacji. Zamawiający nie wyklucza z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy, który udowodni, że podjął konkretne środki techniczne, organizacyjne i kadrowe, które mają zapobiec zawinionemu i poważnemu naruszaniu obowiązków zawodowych w przyszłości oraz naprawił szkody powstałe w wyniku naruszenia obowiązków zawodowych lub zobowiązał się do ich naprawienia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi wykazać spełnianie warunku dysponowania potencjałem technicznym: - co najmniej 1 szt. samochodu dostawczego o ładowności min. 0,9 T, -co najmniej 1 szt. samochodu specjalnego z platformą i balkonem o wysięgu min. 12,0 m (podnośnik koszowy), -co najmniej 1 szt. żurawia samochodowego o udźwigu min. 6,0 T, -co najmniej 1 szt. przyczepy dłużycowej o ładowności min. 6,0T. Wykonawca może polegać na potencjale technicznym innych podmiotów niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia ze wskazaniem zakresu dostępnych Wykonawcy zasobów tych podmiotów, sposobu wykorzystania zasobów tych podmiotów, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, charakteru stosunku jaki będzie łączył Wykonawcę z tymi podmiotami oraz zakresu i okresu udziału tych podmiotów przy wykonywaniu zamówienia. Zamawiający oceni spełnianie warunku udziału w postępowaniu wg kryteriów: spełnia - nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi wykazać spełnianie warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadającymi zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 28 kwietnia 2003 r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące sie eksploatacja urządzeń, instalacji i sieci (Dz.U. z 2003 r. Nr 89, poz. 828 z późn. zm.) aktualne uprawnienia w zakresie eksploatacji urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych oraz kontrolno-pomiarowych o napięciu do 1 kV: a) minimum dwoma osobami posiadającymi aktualne uprawnienia E w zakresie eksploatacji urządzeń , instalacji i sieci elektroenergetycznych oraz kontrolno-pomiarowych o napięciu do 1 kV b) minimum jeden pracownik posiadający aktualne uprawnienia D w zakresie dozoru nad urządzeniami, instalacjami i sieciami elektroenergetycznymi oraz kontrolno-pomiarowymi o napięciu do 1 kV - powyższe warunki uważane będą za spełnione w przypadku, gdy jedna z osób posiadających wspomniane aktualne uprawnienia E posiada łącznie aktualne uprawnienia D i E w zakresie eksploatacji urządzeń , instalacji i sieci elektroenergetycznych oraz kontrolno-pomiarowych o napięciu do 1 kV c) wykonawca powinien wykazać dysponowaniem kierującym pracami należącym do właściwej izby samorządu zawodowego i posiadającym niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi, zgodnie z wymogami ustawy z dnia 7 lipca 1994 Prawo Budowlane (Dz. U. z 2013 r., poz. 1409 z późniejszymi zmianami) w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji oraz urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych z aktualnym wpisem na listę członków właściwej Izby Inżynierów Budownictwa potwierdzony aktualnym zaświadczeniem wydanym przez tę izbę z określonym w niej terminem ważności. Wykonawca może polegać na osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia ze wskazaniem zakresu dostępnych Wykonawcy zasobów tych podmiotów, sposobu wykorzystania zasobów tych podmiotów, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, charakteru stosunku jaki będzie łączył Wykonawcę z tymi podmiotami oraz zakresu i okresu udziału tych podmiotów przy wykonywaniu zamówienia. Zamawiający oceni spełnianie warunku udziału w postępowaniu wg kryteriów: spełnia - nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane należycie, dla potwierdzenia warunku określonego w Rozdziale X ust. 1 pkt. 2.1) SIWZ tj. Wykonawca musi wykazać, że wykonał w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej dwóch zadań w zakresie konserwacji i utrzymania oświetlenia drogowego lub budowy oświetlenia drogowego lub budowy linii kablowych, o wartości co najmniej 30 000 złotych za każde zadanie;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1.Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Pisemne zobowiązanie podmiotów,o ile wykonawca polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Prawo zamówień publicznych ze wskazaniem: -zakresu dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, -sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu , przez wykonawcę , przy wykonywaniu zamówienia, -charakteru stosunku, jaki będzie łączył wykonawcy z innym podmiotem, -zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia. Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy Prawo zamówień publicznych, odpowiada solidarnie z Wykonawcą za szkodę Zamawiającego powstałą wskutek nie udostępnienia tych zasobów chyba, że za nieudostępnienie nie ponosi winy. 3. Oświadczenie wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia z postępowania z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 4. Lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. Nr 50, poz. 331 z późn. zm.) albo informacja o tym, że nie należy do grupy kapitałowej. 5. Pełnomocnictwo do podpisania oferty , o ile nie wynika z innych dokumentów załączonych przez Wykonawcę. Pełnomocnictwo winno być złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie. 6. Formularz oferty.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 88
  • 2 - Termin naprawy urządzeń sterowania oświetleniem (w godzinach) - 3
  • 3 - Termin naprawy linii napowietrznej (w godzinach) - 3
  • 4 - Termin naprawy linii kablowej (w dniach) - 3
  • 5 - Termin wymiany zużytych pojedyńczych źródeł światła (w dniach) - 3

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Możliwość istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy wraz z określeniem warunków takich zmian zawarta jest we wzorze umowy stanowiącej załącznik do SIWZ.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.swiebodzin.eu
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Świebodzinie, 66-200 Świebodzin, ul. Rynkowa 2 pok. nr 17.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.12.2014 godzina 12:00, miejsce: Urząd Miejski w Świebodzinie, 66-200 Świebodzin, ul. Rynkowa 2 pok. nr 22.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.