eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Iława › Budowa budynku mieszkalnego 24-rodzinnego z garażami oraz z infrastrukturą techniczną przy ul. Jagiellończyka 22A w Iławie

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-10-08

Iława: Budowa budynku mieszkalnego 24-rodzinnego z garażami oraz z infrastrukturą techniczną przy ul. Jagiellończyka 22A w Iławie
Numer ogłoszenia: 257261 - 2008; data zamieszczenia: 08.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Iławskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego - Zarząd Gospodarki Lokalami Sp. z o.o. , ul. Jagiellończyka 16, 14-200 Iława, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 6484535, fax. 089 6484535.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.itbs-ilawa.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa budynku mieszkalnego 24-rodzinnego z garażami oraz z infrastrukturą techniczną przy ul. Jagiellończyka 22A w Iławie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 1)Budynek mieszkalny 24-rodzinny - roboty ogólnobudowlane budynku 2)Instalacje wewnętrzne w budynku mieszkalnym: -wodociągowa wody zimnej i ciepłej; -centralnego ogrzewania; -kanalizacji sanitarnej; -elektryczne: oświetlenia i gniazd wtyczkowych, siły, przeciwporażeniowe, przeciwprzepięciowe; -telefoniczna; -domofonowa; -telewizji kablowej; -odgromowa; 3)Węzeł cieplny dla potrzeb c.o. i c.w.u. 4)Instalacje elektryczne w węźle cieplnym; 5)Zagospodarowanie terenu: -trzepak, ławka -roboty drogowe - chodniki + ukształtowanie terenu przy budynku (teren w granicach finansowania TBS) -urządzenie terenu zieleni (teren w granicach finansowania TBS) -plac zabaw 6)Przyłącza: -wodociągowe - od T3 do budynku -kanalizacji sanitarnej - od Si do S1-S2-S3 + przykanaliki od budynku -kanalizacji deszczowej - od D2 (bez studzienki D2) do D3-D4-D5 z przykanalikami od budynku, od D2 (bez studzienki D2) do D6-D7-D8-D9 z przykanalikami i studzienką uliczną 7)Oświetlenie zewnętrzne. Zakres wykonania robót określono w dokumentacji projektowej zagospodarowania terenu (rys. A1) Ilość mieszkań - 24 Ilość garaży - 5 Powierzchnia zabudowy - 453,54 m2 Powierzchnia użytkowa ogółem - 1 579,85 m2 Kubatura - 6 142,23 m3 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają: - dokumentacja projektowa - specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót - przedmiary robót.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.21.13.40 - Roboty budowlane w zakresie budownictwa wielorodzinnego .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.04.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Ustala się wadium w wysokości : 50.000,00 zł, słownie pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100 Wykonawca wnosi wadium: -w pieniądzu, sposób przekazania: na konto zamawiającego Bank Millennium 84 11602202 0000 000061921958 lub w jednej z poniżej podanych form: -w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym -gwarancjach bankowych -w gwarancjach ubezpieczeniowych -w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust.5 pkt 4 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późniejszymi zmianami), sposób przekazania: oryginał złożony w kasie w siedzibie zamawiającego, kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez Oferenta załączona do oferty - przed upływem terminu składania ofert. Przy czym za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku zamawiającego. Dokument w formie poręczenia winien zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego wzywające do zapłaty wadium, zgodnie z warunkami przetargu, następuje jego bezwarunkowa wypłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, wykonawca składa następujące dokumenty: - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; - reprezentacja wykonawcy - załącznik nr 2 do SIWZ - aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; - aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; - podpisane przez wykonawcę oświadczenie o spełnianiu warunków art. 24 ust. 1 i 2 oraz art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 3 do SIWZ; 2.W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, wykonawca składa następujące dokumenty: - wykaz kierownictwa i pracowników potrzebnych do realizacji zadania - sporządzony wg wzoru - załącznik nr 4 do SIWZ wraz z danymi na temat kwalifikacji osób zatrudnionych do wykonania zamówienia - kserokopie uprawnień i aktualnego zaświadczenia o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa potwierdzających pełnienie samodzielnych funkcji w budownictwie. Wykonawca winien posiadać lub zatrudniać osoby posiadające uprawnienia budowlane do kierowania robotami branży konstrukcyjnej, sanitarnej i elektrycznej. Do oferty załączamy kserokopie uprawnień kierownictwa budowy i robót, natomiast pracowników produkcyjnych (w tym również operatorów maszyn i urządzeń) należy przedstawić na załączniku nr 4 do SIWZ. - wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 latach robót o charakterze podobnym do przedmiotu zamówienia , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i zakresem robotom stanowiących przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz terminu i miejsca wykonania wraz z udokumentowaniem wykonania budynków wielorodzinnych zrealizowanych wg standardu Krajowego Funduszu Mieszkaniowego (wykończenie pod klucz) o minimalnej łącznej liczbie mieszkań - 30 oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie, sporządzony wg wzoru - załącznik nr 5 do SIWZ Wykonawcy, którzy wykonywali roboty w zakresie takim samym lub podobnym do przedmiotu zamówienia w w/w okresie na rzecz zamawiającego winni załączyć aktualne referencje (uzyskane po wykonaniu całości robót lub zakończenia okresu gwarancji) - wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń jakie posiada wykonawca (w przypadku dzierżawy sprzętu należy załączyć umowę najmu lub oświadczenie właściciela sprzętu czy maszyny o jej wydzierżawieniu na potrzeby realizacji zadania) sporządzony wg wzoru - załącznik nr 6 do SIWZ - informacji na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników oraz liczebności personelu kierowniczego w okresie ostatnich trzech lat, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - wykaz (nazwę) podwykonawców przewidzianych do udziału w realizacji przedmiotu zamówienia, określeniem zakresu prac do powierzenia wraz z oświadczeniem podwykonawcy o gotowości współpracy przy realizacji zamówienia bądź oświadczenie o samodzielnej realizacji zadania. Należy przedłożyć dokumenty identyfikujące podwykonawcę (aktualny odpis z właściwego rejestru sadowego albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej). Podwykonawca winien również załączyć kserokopie uprawnień kierownictwa robót oraz wykaz pracowników potrzebnych do realizacji zadania. 3.W celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, wykonawca składa następujące dokumenty: a) oświadczenie wykonawcy, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; b) polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na wartość, co najmniej - 2.500.000,00 zł c) sprawozdania finansowe za okres nie dłuższy niż ostatnie trzy lata obrotowe wraz z opinią biegłego rewidenta o badanym sprawozdaniu, jeżeli podlegało badaniu; w przypadku wykonawcy nie zobowiązanego do składania sprawozdań finansowych - innych dokumentów określających obroty oraz zobowiązania i należności. W przypadku krótszego okresu działalności - odpowiednie dokumenty za okres prowadzenia tej działalności. Wystarczające jest załączenie bilansu, rachunków zysków i strat wraz z opinią biegłego d) informacji z banku /spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w którym/ej wykonawca posiada rachunek, potwierdzający wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, z której wynika zabezpieczenie kwoty w wysokości min. 500.000,00 zł na cele przedmiotowego zamówienia tzn., że na rachunku znajduje się taka wysokość środków bądź bank udzieli Wykonawcy kredytu w kwocie min. 500.000,00 zł wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - z w/w informacji winna jednoznacznie wynikać wysokość posiadanych środków (lub zdolność kredytowa) 4. Wykonawca zamieszkały lub mający siedzibę poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów , o których mowa wyżej składa dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że : - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Spełnianie warunków udziału w postępowaniu oceniane będzie według formuły: spełnia / nie spełnia. Ocena spełnienia warunków udziału w niniejszym przetargu dokonana będzie przez Komisję Przetargową na podstawie wymaganych specyfikacją dokumentów załączonych do oferty, zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19.05.2006 r. Dokumenty te zostały wymienione w pkt VI. specyfikacji. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki Wykonawca spełnił. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu lub którzy złożyli dokumenty zwierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania (zgodnie z art. 26 ustawy)..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wypełniony formularz ofertowy -załącznik nr 1 do SIWZ 2) zestawienie kosztorysów wraz z wartościami - załącznik do formularza ofertowego 3) dowód wniesienia wadium 4) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzający uprawnienia do występowania w obrocie prawnym, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert; 5)reprezentacja wykonawcy - załącznik nr 2 do SIWZ 6) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert 7) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 8) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 9) podpisane oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy oraz o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania w oparciu o art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy -(wzór załącznik nr 3 do SIWZ); 10) wykaz kierownictwa i pracowników potrzebnych do realizacji zadania - sporządzony wg wzoru - załącznik nr 4 do SIWZ wraz z danymi na temat kwalifikacji osób zatrudnionych do wykonania zamówienia - kserokopie uprawnień i aktualnego zaświadczenia o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa potwierdzających pełnienie samodzielnych funkcji w budownictwie. Wykonawca winien posiadać lub zatrudniać osoby posiadające uprawnienia budowlane do kierowania robotami branży konstrukcyjnej, sanitarnej i elektrycznej 11) wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 latach robót o charakterze podobnym do przedmiotu zamówienia , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i zakresem robotom stanowiących przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz terminu i miejsca wykonania wraz z udokumentowaniem wykonania budynków wielorodzinnych zrealizowanych wg standardu Krajowego Funduszu Mieszkaniowego (wykończenie pod klucz) o minimalnej łącznej liczbie mieszkań - 30 oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie, sporządzony wg wzoru - załącznik nr 5 do SIWZ Wykonawcy, którzy wykonywali roboty w zakresie takim samym lub podobnym do przedmiotu zamówienia w w/w okresie na rzecz zamawiającego winni załączyć aktualne referencje (uzyskane po wykonaniu całości robót lub zakończenia okresu gwarancji) 12) dokumenty potwierdzające, że roboty te, tj. wymienione w ww. wykazie, zostały wykonane należycie, 13) wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń jakie posiada wykonawca (w przypadku dzierżawy sprzętu należy załączyć umowę najmu lub oświadczenie właściciela sprzętu czy maszyny o jej wydzierżawieniu na potrzeby realizacji zadania) sporządzony wg wzoru - załącznik nr 6 do SIWZ. 14) informacji na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników oraz liczebności personelu kierowniczego w okresie ostatnich trzech lat, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie 15) wykaz (nazwę) podwykonawców przewidzianych do udziału w realizacji przedmiotu zamówienia, określeniem zakresu prac do powierzenia wraz z oświadczeniem podwykonawcy o gotowości współpracy przy realizacji zamówienia bądź oświadczenie o samodzielnej realizacji zadania. Należy przedłożyć dokumenty identyfikujące podwykonawcę (aktualny odpis z właściwego rejestru sadowego albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej).Podwykonawca winien również załączyć kserokopie uprawnień kierownictwa robót oraz wykaz pracowników potrzebnych do realizacji zadania. 16) oświadczenie wykonawcy, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 17) polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na wartość, co najmniej - 2.500.000,00 zł 18) sprawozdania finansowe za okres nie dłuższy niż ostatnie trzy lata obrotowe wraz z opinią biegłego rewidenta o badanym sprawozdaniu, jeżeli podlegało badaniu; w przypadku wykonawcy nie zobowiązanego do składania sprawozdań finansowych - innych dokumentów określających obroty oraz zobowiązania i należności. W przypadku krótszego okresu działalności - odpowiednie dokumenty za okres prowadzenia tej działalności. Wystarczające jest załączenie bilansu, rachunków zysków i strat wraz z opinią biegłego 19)informacja z banku /spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w którym/ej wykonawca posiada rachunek, potwierdzający wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, z której wynika zabezpieczenie kwoty w wysokości min. 500.000,00 zł na cele przedmiotowego zamówienia tzn., że na rachunku znajduje się taka wysokość środków bądź bank udzieli Wykonawcy kredytu w kwocie min. 500.000,00 zł wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - z w/w informacji winna jednoznacznie wynikać wysokość posiadanych środków (lub zdolność kredytowa) 20) w przypadku, gdy upoważnienie do reprezentowania Wykonawcy przez osobę, która podpisała ofertę, nie wynika z właściwego wypisu z rejestru sądowego lub wpisu do ewidencji działalności gospodarczej, oferta powinna zawierać również dokument potwierdzający to upoważnienie, np. odpowiednie pełnomocnictwo. Zaleca się, aby pełnomocnictwo to było opatrzone dowodami uiszczonej opłaty skarbowej w wymaganej wysokości (np. znakami skarbowymi), itp., zgodnie z ustawą z dnia 9 września 2000 r. o opłacie skarbowej (Dz.U. Nr 86, poz. 960 z późn. zm.).; 21) w przypadku, gdy ofertę składają podmioty występujące wspólnie winny one ustanowić pełnomocnika - do oferty należy załączyć pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (zgodnie z art. 23 ww. ustawy), pozostałe dokumenty należy złożyć odpowiednio; 22) oświadczenie o akceptacji warunków gwarancji określonych w pkt III pkt 4 niniejszej SIWZ 23) dokumenty potwierdzające uprawnienia oraz przynależność do odpowiedniej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa osób sprawujących nadzór techniczny (kierownik budowy i kierownicy robót) 24) oświadczenie o odpowiedzialności wykonawcy za prace wykonane przez podwykonawców 25) oświadczenie wykonawcy o akceptacji warunków przetargu, w tym również okres związania ofertą w czasie 30 dni od jej złożenia oraz o akceptacji warunków umownych zawartych w projekcie umowy 26) oświadczenie wykonawcy o zapoznaniu się z przedmiotem zamówienia oraz o posiadanej świadomości wykonawcy co do przedmiotu i zakresu zamówienia 27) oświadczenie o akceptacji postanowień zawartych w projekcie umowy - załącznik nr 7 do SIWZ 28) kosztorysy ofertowe (zamawiający dopuszcza opisy poszczególnych pozycji kosztorysowych wynikające z komputerowych programów kosztorysujących, które mogą sie nieznacznie różnić. Jednakże zakres robót winien byc zgodny z przedmiarem robót, dokumentacją projektową i specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót. Kosztorysy ofertowe winny zawierać stawki i narzuty przyjęte do kosztorysowania, kosztorysy uproszczone lub szczegółowe oraz wszelkie zestawienia R, M, S.).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.itbs-ilawa.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziba zamawiającego - 14-200 Iława, ul. Jagiellończyka 16, pok. 104 lub na stronie internetowej.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.10.2008 godzina 10:00, miejsce: Siedziba zamawiającego - 14-200 Iława, ul. Jagiellończyka 16, pok. 103 Sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.