eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Krempna › Sukcesywne dostawy (tankowanie samochodów) oleju napędowego, benzyny bezołowiowej i gazu LPG do pojazdów Magurskiego Parku Narodowego

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-12-12

Krempna: Sukcesywne dostawy (tankowanie samochodów) oleju napędowego, benzyny bezołowiowej i gazu LPG do pojazdów Magurskiego Parku Narodowego
Numer ogłoszenia: 257233 - 2014; data zamieszczenia: 12.12.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Magurski Park Narodowy , Krempna 59, 38-232 Krempna, woj. podkarpackie, tel. 13 4414099, faks 13 4414440.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.magurskipn.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa osoba prawna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywne dostawy (tankowanie samochodów) oleju napędowego, benzyny bezołowiowej i gazu LPG do pojazdów Magurskiego Parku Narodowego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy (tankowanie samochodów) oleju napędowego, benzyny bezołowiowej i gazu LPG do pojazdów Magurskiego Parku Narodowego. Magurski Park Narodowy posiada 2 miejsca garażowania; jedno w Krempnej 59 i jedno w Nowym Żmigrodzie przy ul. Mickiewicza 13. Dostawy (tankowanie samochodów) odbywać się będą poprzez sprzedaż na stacji paliwowej lub dostarczanie paliwa (tylko dla części I) bezpośrednio do siedziby Zamawiającego w terminach i ilościach przez niego wskazanych nie rzadziej niż 2 razy w tygodniu. Przewidywana wielkość zakupu w okresie trwania umowy wynosi: Część I - dostawa oleju napędowego (zgodnego z normą: PN-EN 590) i dostawa benzyny bezołowiowej (zgodnej z normą: PN-EN 228) dla pojazdów garażowanych w Krempnej 59 w prognozowanej ilości: - ON: 28 500 litrów - Benzyna: 1 900 litrów Część II - dostawa oleju napędowego (zgodnego z normą: PN-EN 590) dla pojazdów garażowanych w Nowym Żmigrodzie, ul. Mickiewicza 13 w prognozowanej ilości 3 500 litrów. Część III - dostawa benzyny bezołowiowej (zgodnej z normą: PN-EN 228) dla pojazdów garażowanych w Nowym Żmigrodzie, ul. Mickiewicza 13 w prognozowanej ilości 4 000 litrów. Część IV - dostawa gazu skroplonego propan - butan LPG dla pojazdów garażowanych w Nowym Żmigrodzie, ul. Mickiewicza 13 w prognozowanej ilości 5 800 litrów. Dostarczany gaz skroplony propan - butan LPG musi spełniać wszystkie wymagania jakościowe określone w przepisach wydanych na podstawie Art. 3, ust. 2, pkt. 3 Ustawy z dnia 25.08.2006r. o systemie monitorowania i kontrolowania jakości paliw (Dz.U. 2006, Nr 169, poz. 1200 z późn. zm.) a w szczególności w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 28 grudnia 2006r. w sprawie wymagań jakościowych dla gazu skroplonego (LPG) (Dz.U. 2006, Nr 251, poz. 1851, zm. Dz.U. 2011, Nr 286, poz. 1682) i normie PN-EN 589 Paliwa do pojazdów samochodowych LPG, jak również musi być zgodny z nowelizowanymi w trakcie dostaw normami i przepisami określającymi wymagania jakościowe. Zamawiający zastrzega, że podane wyżej ilości szacunkowego zapotrzebowania na paliwa i gaz skroplony propan - butan LPG w okresie obowiązywania umowy może ulec zmianie ilościowej. W zależności od zapotrzebowania, ilość przedmiotu zamówienia zostanie zwiększona lub zmniejszona nie więcej jednak niż o 20%..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.13.41.00-8, 09.13.21.00-4, 09.12.20.00-0.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Za spełnienie warunku posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności Zamawiający uzna za spełniony jeżeli Wykonawca przedłoży aktualną koncesję na obrót paliwami ciekłymi.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie i za spełnienie tego warunku uzna złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust.1 ustawy na zał. nr 3 do SIWZ.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Za spełnienie warunku dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym do wykonania zamówienia Zamawiający uzna jeżeli Wykonawca oświadczy, że posiada w promieniu 5 km od miejsca garażowania pojazdów (Krempna 59 dla części I lub Nowy Żmigród, ul. Mickiewicza 13 dla części II, III, IV) stację paliw lub zobowiąże się do dostarczania paliwa (tylko dla części I) bezpośrednio do siedziby Zamawiającego w terminach i ilościach przez niego wskazanych nie rzadziej niż 2 razy w tygodniu i złoży w związku z tym odpowiednie oświadczenie.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie i za spełnienie tego warunku uzna złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust.1 ustawy na zał. nr 3 do SIWZ.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie i za spełnienie tego warunku uzna złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust.1 ustawy na zał. nr 3 do SIWZ.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Zasady udziału w postępowaniu Wykonawców występujących wspólnie. 1. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 2. Wykonawcy, o których mowa w pkt. 1 składają wspólną ofertę, przy czym: a) oświadczenia lub dokumenty wskazane w celu potwierdzenia warunków udziału w postępowaniu powinny zostać złożone w taki sposób, aby wykazać, że warunki udziału w postępowaniu Wykonawcy spełniają łącznie (przez jednego lub kilku Wykonawców), b) wymagane oświadczenie i dokument składane w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia muszą zostać złożone w odniesieniu do każdego z tych Wykonawców, c) pisemne zobowiązanie podmiotów trzecich w przypadku gdy Wykonawca zamierza korzystać z zasobów podmiotów trzecich. 3. Wykonawca zagraniczny (mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej) zamiast dokumentu aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej składają dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3.1. Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu o których mowa w pkt powyżej zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - wystawione z odpowiednią datą wymaganą dla tych dokumentów.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 80
  • 2 - Upust cenowy - 20

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w formie pisemnej pod rygorem nieważności, w następujących okolicznościach: 1. Konieczności zmiany terminu realizacji umowy spowodowanego: a) wystąpieniem warunków atmosferycznych mających wpływ na brak możliwości wykonania umowy, b) okolicznościami, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, c) zmianami spowodowanymi warunkami terenowymi, wodnymi, ochrony środowiska itp., d) okolicznościami leżącymi po stronie Zamawiającego; e) okolicznościami będącymi następstwem działania organów administracji i innych podmiotów trzecich, f) zmianą lokalizacji prac oraz zmianą wynagrodzenia. 2. Zmiany wynagrodzenia w przypadku zmian stawek podatku VAT, wynikających z obowiązujących w tym zakresie przepisów. 3. Zmiany wynagrodzenia umownego w przypadku ograniczenia zakresu przedmiotowego umowy. 4. Zmiany zakresu przedmiotu umowy - jeżeli z wnioskiem takim wystąpi Zamawiający lub zmiana taka stanie się konieczna ze względu na okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili składania oferty. 5. Przyczyn zewnętrznych niezależnych od Zamawiającego oraz Wykonawcy, skutkujących niemożnością prowadzenia działań w celu wykonania umowy. 6. Ponadto Zamawiający dopuszcza możliwość zmian redakcyjnych umowy, zmian będących następstwem zmian danych zarówno jego jak i Wykonawcy, w tym ujawnionych w rejestrach publicznych (np. zmiana oznaczenia adresu, nazwy Wykonawcy, osoby uprawnionej do kontaktów) oraz innych zmian nie stanowiących zmian treści umowy w stosunku do treści oferty. W takiej sytuacji wprowadzenie do umowy stosownych zmian nie stanowiących zmian treści umowy w stosunku do treści oferty nie będzie wymagało zachowania formy pisemnej, a jedynie notatki/protokołu zatwierdzonego przez przedstawicieli obu stron. 7. Wszelkie zmiany wprowadzone do umowy dokonane będą z poszanowaniem obowiązków wynikających z przepisów prawa, w tym w szczególności nie mogą powodować wykroczenia poza określenie przedmiotu zamówienia zawarte w SIWZ, zgodnie z art. 140 ust. 3 ustawy Pzp. (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z późn. zm.) oraz nie mogą powodować obejścia przepisu art. 144 ustawy Pzp.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.magurskipn.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Magurski Park Narodowy, Krempna 59, 38-232 Krempna..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.12.2014 godzina 09:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego w Krempnej 59, 38-232 Krempna w Sekretariacie Dyrekcji, pok. Nr 22..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Olej napędowy i benzyna bezołowiowa - Krempna.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa oleju napędowego (zgodnego z normą: PN-EN 590) i dostawa benzyny bezołowiowej (zgodnej z normą: PN-EN 228) dla pojazdów garażowanych w Krempnej 59 w prognozowanej ilości: - ON: 28 500 litrów - Benzyna: 1 900 litrów.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.13.41.00-8, 09.13.21.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Upust cenowy - 20

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Olej napędowy - Nowy Żmigród.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa oleju napędowego (zgodnego z normą: PN-EN 590) dla pojazdów garażowanych w Nowym Żmigrodzie, ul. Mickiewicza 13 w prognozowanej ilości 3 500 litrów..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.13.41.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Upust cenowy - 20

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Benzyna bezołowiowa - Nowy Żmigród..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa benzyny bezołowiowej (zgodnej z normą: PN-EN 228) dla pojazdów garażowanych w Nowym Żmigrodzie, ul. Mickiewicza 13 w prognozowanej ilości 4 000 litrów..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.13.21.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Upust cenowy - 20

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Gaz propan-butan LPG - Nowy Żmigród.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa gazu skroplonego propan - butan LPG dla pojazdów garażowanych w Nowym Żmigrodzie, ul. Mickiewicza 13 w prognozowanej ilości 5 800 litrów..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.12.20.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Upust cenowy - 20

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.