eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Elbląg › Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na potrzeby Powiatowego Urzędu Pracy w Elblągu i Filii PUP w Pasłęku

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-12-11

Elbląg: Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na potrzeby Powiatowego Urzędu Pracy w Elblągu i Filii PUP w Pasłęku
Numer ogłoszenia: 257083 - 2014; data zamieszczenia: 11.12.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy , ul. Saperów 24, 82-300 Elbląg.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.elblag.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na potrzeby Powiatowego Urzędu Pracy w Elblągu i Filii PUP w Pasłęku.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na potrzeby Powiatowego Urzędu Pracy w Elblągu i Filii PUP w Pasłęku. Zakres zamówienia obejmuje świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym w zakresie przyjmowania, sortowania, przemieszczania i doręczania przesyłek i paczek pocztowych oraz ich ewentualnych zwrotów, przesyłek kurierskich w obrocie krajowym i zagranicznym oraz ich ewentualnych zwrotów, na potrzeby Powiatowego Urzędu Pracy w Elblągu i Filii PUP w Pasłęku. A. Przesyłki listowe do 350 g w obrocie krajowym: Nierejestrowana ekonomiczna - Gabaryt A i B Nierejestrowana priorytetowa - Gabaryt A i B Rejestrowana polecona - ekonomiczna - Gabaryt A i B Rejestrowana polecona - priorytetowa - Gabaryt A i B Rejestrowana z potwierdzeniem odbioru - ekonomiczna - Gabaryt A i B Rejestrowana z potwierdzeniem odbioru - priorytetowa - Gabaryt A i B B. Przesyłki listowe ponad 350 g do 1000 g w obrocie krajowym: Nierejestrowana ekonomiczna - Gabaryt A i B Nierejestrowana priorytetowa - Gabaryt A i B Rejestrowana polecona - ekonomiczna - Gabaryt A i B Rejestrowana polecona - priorytetowa - Gabaryt A i B Rejestrowana z potwierdzeniem odbioru - ekonomiczna - Gabaryt A i B Rejestrowana z potwierdzeniem odbioru - priorytetowa - Gabaryt A i B C. Przesyłki listowe ponad 1000 g do 2000 g w obrocie krajowym: Nierejestrowana ekonomiczna - Gabaryt A i B Nierejestrowana priorytetowa - Gabaryt A i B Rejestrowana polecona - ekonomiczna - Gabaryt A i B Rejestrowana polecona - priorytetowa - Gabaryt A i B Rejestrowana z potwierdzeniem odbioru - ekonomiczna - Gabaryt A i B Rejestrowana z potwierdzeniem odbioru - priorytetowa - Gabaryt A i B D. Przesyłki listowe z zadeklarowaną wartością do 350 g w obrocie krajowym: Rejestrowane nie będące przesyłkami najszybszej kategorii z zadeklarowaną wartością do 50 zł - Gabaryt A i B E. Zwroty nieodebranych przesyłek listowych w obrocie krajowym do 350 g: Rejestrowana polecona- ekonomiczna Rejestrowana polecona - priorytetowa Rejestrowana z potwierdzeniem odbioru - ekonomiczna Rejestrowana z potwierdzeniem odbioru - priorytetowa F. Zwroty nieodebranych przesyłek listowych w obrocie krajowym ponad 350g do 1000g: Rejestrowana polecona- ekonomiczna Rejestrowana polecona - priorytetowa Rejestrowana z potwierdzeniem odbioru - ekonomiczna Rejestrowana z potwierdzeniem odbioru - priorytetowa G. Zwroty nieodebranych przesyłek listowych w obrocie krajowym ponad 1000g do 2000g: Rejestrowana polecona- ekonomiczna Rejestrowana polecona - priorytetowa Rejestrowana z potwierdzeniem odbioru - ekonomiczna Rejestrowana z potwierdzeniem odbioru - priorytetowa H. Przesyłki listowe do 350g w obrocie zagranicznym: Nierejestrowana ekonomiczna Nierejestrowana priorytetowa Rejestrowana polecona - priorytetowa Rejestrowana z potwierdzeniem odbioru-priorytetowa I. Przesyłki listowe ponad 350g do 1000g w obrocie zagranicznym: Nierejestrowana ekonomiczna Nierejestrowana priorytetowa Rejestrowana polecona - priorytetowa Rejestrowana z potwierdzeniem odbioru-priorytetowa J. Przesyłki listowe ponad 1000g do 2000g w obrocie zagranicznym: Nierejestrowana ekonomiczna Nierejestrowana priorytetowa Rejestrowana polecona - priorytetowa Rejestrowana z potwierdzeniem odbioru-priorytetowa K. Zwroty nieodebranych przesyłek listowych w obrocie zagranicznym do 350g: Rejestrowana polecona- priorytetowa Rejestrowana z potwierdzeniem odbioru- priorytetowa L. Zwroty nieodebranych przesyłek listowych w obrocie zagranicznym ponad 350g do 1000g: Rejestrowana polecona- priorytetowa Rejestrowana z potwierdzeniem odbioru- priorytetowa Ł. Zwroty nieodebranych przesyłek listowych w obrocie zagranicznym ponad 1000g do 2000g: Rejestrowana polecona - priorytetowa Rejestrowana z potwierdzeniem odbioru - priorytetowa M. Paczki rejestrowane nie będące paczkami najszybszej kategorii w obrocie krajowym ( ekonomiczne polecone ): do 1 kg - Gabaryt A i B ponad 1 kg do 2 kg - Gabaryt A i B ponad 2 kg do 5 kg - Gabaryt A i B ponad 5 kg do 10 kg - Gabaryt A i B N. Paczki rejestrowane najszybszej kategorii w obrocie zagranicznym (priorytetowe polecone): do 1 kg ponad 1 kg do 2 kg ponad 2 kg do 5 kg ponad 5 kg do 10 kg ponad 10 kg do 15 kg ponad 15 kg do 20 kg O. Paczki rejestrowane nie będące paczkami najszybszej kategorii w obrocie zagranicznym (ekonomiczne polecone): do 1 kg ponad 1 kg do 2 kg ponad 2 kg do 5 kg ponad 5 kg do 10 kg ponad 10 kg do 15 kg ponad 15kg do 20 kg P. Przesyłki kurierskie: o masie powyżej 0 do 1000g o masie powyżej 1000g do 2000g o masie powyżej 2000g do 5000g o masie powyżej 5000g do 10000g R. usługa odbioru.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 64.11.00.00 - Usługi pocztowe .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunkiem udziału w postępowaniu jest posiadanie uprawnień do wykonywania działalności pocztowej w zakresie przyjmowania, sortowania, przemieszczania i doręczania w obrocie krajowym i zagranicznym przesyłek. Przy ocenie spełniania tego warunku udziału przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum) posiadanie uprawnień, o których mowa powyżej, jest wymagane od każdego z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w takim zakresie , w jakim będą oni wykonywać usługę. Potwierdzenia spełniania tego warunku Zamawiający dokona na podstawie oświadczenia wymienionego w pkt VI ppkt 1.1. SIWZ oraz dokumentów wymienionych w pkt VI ppkt 1.2. SIWZ,

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunkiem udziału w postępowaniu jest wykonanie w sposób należyty w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 usług polegających na świadczeniu usług pocztowych o wartości co najmniej 250.000,00 zł brutto każda. Przy ocenie spełniania tego warunku udziału przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum) wielkości stanowiące o spełnianiu warunku, tj. ilość usług, będą zsumowane z dokumentów składanych przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Sumowaniu natomiast nie podlega wartość usług podana w warunku. Wartości podane w walutach innych niż wskazane przez Zamawiającego dla wartości usług wykonanych należy przeliczyć wg średniego kursu NBP na dzień zakończenia wykonywania usług, podając datę i kurs. Potwierdzenia spełniania tego warunku Zamawiający dokona na podstawie oświadczenia wymienionego w pkt VI ppkt 1.1. SIWZ oraz dokumentów wymienionych w pkt VI ppkt 1.3. SIWZ,

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunkiem udziału w postępowaniu jest dysponowanie na terenie miasta Elbląga co najmniej 5 punktami odbioru niedoręczonych pod adres przesyłek (awizowanych) oraz na terenie miasta Pasłęka co najmniej 2 punktami odbioru niedoręczonych pod adres przesyłek (awizowanych). Przy ocenie spełniania tego warunku udziału przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum) wielkości stanowiące o spełnianiu warunku, tj. ilość punktów odbioru niedoręczonych pod adres przesyłek (awizowanych), będą zsumowane z dokumentów składanych przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (oddzielnie dla miasta Elbląga , oddzielnie dla miasta Pasłęka). Potwierdzenia spełniania tego warunku Zamawiający dokona na podstawie oświadczenia wymienionego w pkt VI ppkt 1.1. SIWZ oraz dokumentów wymienionych w pkt VI ppkt 1.4. SIWZ,

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunkiem udziału w postępowaniu jest dysponowanie na terenie miasta Elbląga co najmniej 5 punktami odbioru niedoręczonych pod adres przesyłek (awizowanych) oraz na terenie miasta Pasłęka co najmniej 2 punktami odbioru niedoręczonych pod adres przesyłek (awizowanych). Przy ocenie spełniania tego warunku udziału przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum) wielkości stanowiące o spełnianiu warunku, tj. ilość punktów odbioru niedoręczonych pod adres przesyłek (awizowanych), będą zsumowane z dokumentów składanych przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (oddzielnie dla miasta Elbląga , oddzielnie dla miasta Pasłęka). Potwierdzenia spełniania tego warunku Zamawiający dokona na podstawie oświadczenia wymienionego w pkt VI ppkt 1.1. SIWZ oraz dokumentów wymienionych w pkt VI ppkt 1.4. SIWZ,

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - potwierdzenia spełniania tego warunku Zamawiający dokona na podstawie oświadczenia wymienionego w pkt VI ppkt. 1.1. SIWZ. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie złożonych dokumentów i oświadczeń wymienionych w pkt VI.1.SIWZ, metodą spełnia / nie spełnia. Warunki udziału , o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy oraz opis sposobu dokonania oceny ich spełniania mają na celu zweryfikowanie wykonawcy do należytego wykonania udzielanego zamówienia. Zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy Prawo zamówień publicznych Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3.2)

  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Umowa nie może być sprzeczna z warunkami przedstawionymi w ZAŁĄCZNIKU NR 3 do SIWZ - Istotne Postanowienia Umowy, niniejszą Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia oraz powszechnie obowiązującymi przepisami prawa.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.elblag.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Urząd Pracy ul. Saperów 24, 82-300 Elbląg Dział Organizacyjno - Administracyjny.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.12.2014 godzina 09:30, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy ul. Saperów 24, 82-300 Elbląg Sekretariat pokój nr 102.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.