Warszawa: Przeprowadzenie 10 szkoleń zawodowych dla 62 osób
na terenie województwa mazowieckiego
Numer ogłoszenia: 257016 - 2015; data zamieszczenia: 30.09.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Ochotnicze Hufce Pracy Mazowiecka Wojewódzka Komenda , ul. K.I. Gałczyńskiego 4, 00-362 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 8272154, faks 22 8272154.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.mazowiecka.ohp.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: państwowa jednostka organizacyjna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przeprowadzenie 10 szkoleń zawodowych dla 62 osób na terenie województwa mazowieckiego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przeprowadzenie 10 szkoleń zawodowych dla 62 osób na terenie województwa mazowieckiego. Jednostki organizacyjne MWK OHP, dla których będą realizowane szkolenia, ich rodzaje oraz ilość osób: MCK w Białobrzegach: - Operator koparko ładowarki klasy III dla 6 osób, - Opiekun medyczny dla 6 osób. MCK w Przasnyszu: - Pracownik biurowy ze specjalnością kadry i płace dla 6 osób, - Spawanie metodą MAG dla 6 osób. OSZ w Ostrołęce: - Monter rusztowań budowlano montażowych metalowych dla 8 osób, - Technolog robót wykończeniowych w budownictwie dla 6 osób. OSZ w Ciechanowie: - Operator koparko ładowarki klasy III dla 6 osób, - Handlowiec magazynier z obsługą wózka jezdniowego dla 6 osób. OSZ w Pionkac: - Spawanie metodą MAG dla 6 osób, - Operator wózka jezdniowego dla 6 osób..
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.11.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ustawy Pzp. Zamawiający oceni, czy Wykonawca spełnia warunki, o których mowa powyżej na podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu według wzoru stanowiącego załącznik do SIWZ. Ponadto: - Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, że posiadają certyfikat MEN lub wpis do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzonych przez wojewódzki urząd pracy właściwy dla siedziby Wykonawcy, zgodnie z art.20 ust.1 ustawy z dnia 20.4.2004r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy ( tekst jedn. Dz.U. z 2008r.Nr 69 poz. 415 z późn. zm.) lub Wykonawca załączy kserokopie dokumentu. Ocena spełniania przez Wykonawców w/w warunków dokonana będzie zgodnie z formułą spełnia - niespełnia na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę w/w dokumentów.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W zakresie warunku posiadania wiedzy i doświadczenia Zamawiający wymaga aby Wykonawca w przeszłości wykonał i zakończył co najmniej 2 (dwa) zamówienia z zakresu kursów lub szkoleń zawodowych dla grup obejmujących minimum 50 osób oraz o wartości nie mniejszej niż 70 000,00 zł. Fakt przeprowadzenia kursów lub szkoleń musi być potwierdzony poprzez załączenie wypełnionego wykazu zrealizowanych zamówień w ciągu ostatnich trzech lat a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie (Załącznik nr 6 do SIWZ). Wykaz będzie zawierał dane dotyczące rodzaju i wartości kursów/szkoleń, daty wykonania, ilości osób uczestniczących w zajęciach oraz nazwy podmiotów, dla których usługi zostały wykonane wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane (np. referencje, protokoły odbioru, faktury, itp.). Ocena spełniania przez Wykonawców w/w warunków dokonana będzie zgodnie z formułą spełnia - niespełnia na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę w/w dokumentów.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 50
- 2 - Doświadczenie - 20
- 3 - Jakość - posiadanie akredytacji kuratora oświaty - 30
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mazowiecka.ohp.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.mazowiecka.ohp.pl.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.10.2015 godzina 10:00, miejsce: sekretariat biura MWK OHP, ul. Gałczyńskiego 4, 00-362 Warszawa..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Realizacja szkoleń zawodowych w ramach zachowania trwałości rezultatów projektu OHP jako realizator usług rynku pracy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Obsługa obiektów hydrotechnicznych RZGW Gliwice w zakresie automatyki (diagnostyka oraz usuwanie bieżących usterek automatyki i elektryki), w podziałem na 2 części
- Sukcesywna dostawa oraz montaż foteli biurowych obrotowych na potrzeby wyposażenia pomieszczeń biurowych Ministerstwa Klimatu i Środowiska.
- Dostawa elektrod, papierów EKG, USG, żeli, akcesorii RTG, w podziale na 4 pakiety (II postępowanie)
- Zakup usługi polegającej na zapewnieniu dostępu do obiektów sportowo-rekreacyjnych dla pracowników SGGW oraz ich osób towarzyszących
- Dostawa materiałów medycznych jednorazowych, w podziale na 5 (pięć) pakietów, w tym prześcieradła, szpatułki, lusterka, wzierniki ginekologiczne, pojemniki na odpady
- "Przebudowa i dostosowanie budynku służbowego, Sieniawa, ul. Słoneczna 28/30".
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie kompleksowej usługi edukacyjnej w formie wizyt studyjnych w podziale na części
- USŁUGA PROWADZENIA WARSZTATÓW I ZAJĘĆ DLA UCZESTNIKÓW PROJEKTU PN. "WSPARCIE DZIAŁANOŚCI 9 PLACÓWEK WSPARCIA DZIENNEGO W GMINIE OKSA"
- "Świadczenie usług edukacyjnych na potrzeby projektu "EDUODKRYWCY"
- Organizacja warsztatów rękodzielniczych
- Usługi z zakresu wsparcia rodziny i systemu pieczy zastępczej (zamówienie podzielone na 13 części)
- "Świadczenie usług edukacyjnych na potrzeby projektu "EDUODKRYWCY"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.