eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rybnik › Roboty remontowo-inwestycyjne z podziałem na zadaniaZadanie nr 1Budowa piłkochwytów na boisku MOSiR w Rybniku dz. Gotartowice przy ul. Sygnały. Zadanie nr 2remont boiska do siatkówki z adaptacją do siatkówki plażowej na terenie Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 12 w Rybniku dzielnicy Zebrzydowice ul. Buhla 3. Zadanie nr 3wykonanie wylewki betonowej na terenie rekreacyjnym przy budynku OSP w Rybniku dzielnicy Wielopole

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-07-31

Rybnik: Roboty remontowo-inwestycyjne z podziałem na zadania: Zadanie nr 1: Budowa piłkochwytów na boisku MOSiR w Rybniku dz. Gotartowice przy ul. Sygnały. Zadanie nr 2: remont boiska do siatkówki z adaptacją do siatkówki plażowej na terenie Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 12 w Rybniku dzielnicy Zebrzydowice ul. Buhla 3. Zadanie nr 3: wykonanie wylewki betonowej na terenie rekreacyjnym przy budynku OSP w Rybniku dzielnicy Wielopole
Numer ogłoszenia: 256910 - 2014; data zamieszczenia: 31.07.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Rybnik , ul. B. Chrobrego 2, 44-200 Rybnik, woj. śląskie, tel. 032 4223011, faks 032 4224124.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rybnik.eu

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Roboty remontowo-inwestycyjne z podziałem na zadania: Zadanie nr 1: Budowa piłkochwytów na boisku MOSiR w Rybniku dz. Gotartowice przy ul. Sygnały. Zadanie nr 2: remont boiska do siatkówki z adaptacją do siatkówki plażowej na terenie Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 12 w Rybniku dzielnicy Zebrzydowice ul. Buhla 3. Zadanie nr 3: wykonanie wylewki betonowej na terenie rekreacyjnym przy budynku OSP w Rybniku dzielnicy Wielopole.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 1: 1) wykonanie wykopów pod fundamenty piłkochwytu, 2) wykonanie fundamentów betonowych z zabetonowaniem słupków z zastrzałami, 3) zamontowanie siatki polipropylenowej, 4) uporządkowanie terenu. Zadanie 2: 1) rozbiórka istniejącej nawierzchni z kostki brukowej i ułożenie na paletach, 2) demontaż istniejących słupków, 3) korytowanie podłoża z wywozem ziemi, 4) wykonanie wzmocnienia podłoża geowłókniną, 5) wykonanie obrzeży betonowych boiska, 6) dostawa i rozścielenie piasku na boisku, 7) dostawa i montaż osprzętu sportowego, 8) uporządkowanie terenu. Zadanie 3: Przedmiotem zamówienia jest odtworzenie zbrojonej płyty (wylewki) betonowej stanowiącej element zagospodarowania terenu rekreacyjnego, służący organizowaniu imprez na wolnym powietrzu (w tym imprez tanecznych). Zakres objętych zleceniem robót nie obejmuje rozbiórki istniejącej zdewastowanej obecnie płyty ani też wywozu i utylizacji pozyskanego z rozbiórki i korytowania gruzu betonowego i gruntu (roboty te zostaną wykonane uprzednio na koszt i staraniem Zamawiającego). Zakres oferowanych przez Wykonawcę robót obejmować winien całość prac opisanych w przedmiarze, poczynając od wykonania warstwy odcinającej (podsypki) na podłożu gruntowym a kończąc na wykonaniu zatartej na gładko nawierzchni (posadzki) betonowej -zaimpregnowanej zależnie od przyjętej technologii wykończenia i odpornej na czynniki atmosferyczne, w tym zwłaszcza przemarzanie w okresie zimowym. Planuje się wykonanie płyty monolitycznej na planie prostokąta o wymiarach (10 x 26) m, ze spadkiem poprzecznym jednostronnym 0,5% (płyta zdylatowana połaciowo zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i zaleceniami oferowanego systemu posadzek).

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-7.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • a) Wykonawca wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, co najmniej trzy roboty ogólnobudowlane o wartości minimum 30.000 PLN (trzydzieści tysięcy PLN) brutto każda (dotyczy zadania nr 1), b) Wykonawca wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, co najmniej trzy roboty ogólnobudowlane o wartości minimum 20.000 PLN (dwadzieścia tysięcy PLN) brutto każda (dotyczy zadania nr 2), c) Wykonawca wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, co najmniej trzy roboty ogólnobudowlane o wartości minimum 20.000 PLN (dwadzieścia tysięcy PLN) brutto każda (dotyczy zadania nr 3). W przypadku inwestycji, których wartość została wyrażona w umowie w innej walucie niż PLN należy dokonać przeliczenia tej waluty na PLN przy zastosowaniu średniego kursu NBP na dzień zakończenia inwestycji (w przypadku inwestycji rozliczanych wyłącznie w walutach innych niż PLN)

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca dysponuje osobą, która będzie pełniła funkcję kierownika robót posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno-budowlanej (dotyczy zadania nr 3). W przypadku specjalistów zagranicznych posiadających uprawnienia wydane poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej wymaga się od Wykonawcy, aby osoby te spełniały odpowiednie warunki opisane w art. 12a ustawy Prawo budowlane. Zamawiający uzna uprawnienia zdobyte na podstawie przepisów obowiązujących przed wejściem w życie ustawy Prawo budowlane oraz właściwych aktów wykonawczych do niniejszej ustawy - w oparciu o art. 104 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (Dz. U. z 2003 r. Nr 207, poz. 2016 ze zmianami)

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Formularz oferty (załącznik nr 1 do SIWZ). 2. Pełnomocnictwo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, o ile prawo do ich podpisania nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. 3. Kosztorys ofertowy.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.um.rybnik.eu
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Rybnika, ul. Bolesława Chrobrego 2, Wydział Zamówień Publicznych.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.08.2014 godzina 09:00, miejsce: Miejsce: Urząd Miasta Rybnika, ul. Bolesława Chrobrego 2, pok. 302.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Budowa piłkochwytów na boisku MOSiR w Rybniku dz. Gotartowice przy ul. Sygnały.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) wykonanie wykopów pod fundamenty piłkochwytu, 2) wykonanie fundamentów betonowych z zabetonowaniem słupków z zastrzałami, 3) zamontowanie siatki polipropylenowej, 4) uporządkowanie terenu..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.34.20.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: remont boiska do siatkówki z adaptacją do siatkówki plażowej na terenie Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 12 w Rybniku dzielnicy Zebrzydowice ul. Buhla 3.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) rozbiórka istniejącej nawierzchni z kostki brukowej i ułożenie na paletach, 2) demontaż istniejących słupków, 3) korytowanie podłoża z wywozem ziemi, 4) wykonanie wzmocnienia podłoża geowłókniną, 5) wykonanie obrzeży betonowych boiska, 6) dostawa i rozścielenie piasku na boisku, 7) dostawa i montaż osprzętu sportowego, 8) uporządkowanie terenu..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.00-1, 45.11.27.20-8, 45.21.22.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: wykonanie wylewki betonowej na terenie rekreacyjnym przy budynku OSP w Rybniku dzielnicy Wielopole - w ramach poprawy funkcjonalności elementów zagospodarowania terenu wokół budynku przy ul. Podleśnej 21 B.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest odtworzenie zbrojonej płyty (wylewki) betonowej stanowiącej element zagospodarowania terenu rekreacyjnego , służący organizowaniu imprez na wolnym powietrzu (w tym imprez tanecznych). Zakres objętych zleceniem robót nie obejmuje rozbiórki istniejącej zdewastowanej obecnie płyty ani też wywozu i utylizacji pozyskanego z rozbiórki i korytowania gruzu betonowego i gruntu (roboty te zostaną wykonane uprzednio na koszt i staraniem Zamawiającego). Zakres oferowanych przez Wykonawcę robót obejmować winien całość prac opisanych w przedmiarze, poczynając od wykonania warstwy odcinającej (podsypki) na podłożu gruntowym a kończąc na wykonaniu zatartej na gładko nawierzchni (posadzki) betonowej -zaimpregnowanej zależnie od przyjętej technologii wykończenia i odpornej na czynniki atmosferyczne, w tym zwłaszcza przemarzanie w okresie zimowym. Planuje się wykonanie płyty monolitycznej na planie prostokąta o wymiarach (10 x 26) m, ze spadkiem poprzecznym jednostronnym 0,5% (płyta zdylatowana połaciowo zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i zaleceniami oferowanego systemu posadzek)..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.12.91-4, 45.11.12.30-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.