eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gryfice › Dostawa artykułów spożywczych do Ośrodka Szkoleniowo Wypoczynkowego Lasów Państwowych Bażyna w Pogorzelicy

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-02-25

Gryfice: Dostawa artykułów spożywczych do Ośrodka Szkoleniowo Wypoczynkowego Lasów Państwowych Bażyna w Pogorzelicy
Numer ogłoszenia: 25687 - 2015; data zamieszczenia: 25.02.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Gryfice , Osada Zdrój 1, 72-300 Gryfice, tel. 091 3843321; 3842516.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gryfice.szczecin.lasy.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Skarb Państwa Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Gryfice.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa artykułów spożywczych do Ośrodka Szkoleniowo Wypoczynkowego Lasów Państwowych Bażyna w Pogorzelicy.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów spożywczych do Ośrodka Szkoleniowo Wypoczynkowego Lasów Państwowych w Pogorzelicy, ul. Wojska Polskiego 15, 71-351 Pogorzelica. Przedmiot zamówienia podzielony jest na 2 części: Część Nr 1 - Dostawa pieczywa świeżego i ciast Część Nr 2 - Dostawa produktów mrożonych Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla poszczególnych części zamówienia podano w Załączniku nr 2A do 2B do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (zwanej dalej SIWZ). W załączniku nr 2A do 2B podano maksymalne ilości poszczególnych artykułów spożywczych. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia ilości zamawianych artykułów spożywczych w przypadku zaistnienia okoliczności uzasadnionych gospodarczym interesem Zamawiającego, w szczególności braku zapotrzebowania na dane artykuły z powodu niższej niż planowana liczby gości Ośrodka Szkoleniowo Wypoczynkowego Lasów Państwowych Bażyna w Pogorzelicy w danym roku. Zmniejszenie ilości zamawianych artykułów spożywczych z ww. przyczyn nie stanowi niewykonania lub nienależytego wykonania umowy, a w związku z tym nie jest podstawą do dochodzenia jakichkolwiek roszczeń w stosunku do Zamawiającego. 3.6. Artykuły spożywcze stanowiące Przedmiot umowy powinny być wytwarzane/ przetwarzane i przewożone zgodnie z przepisami ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (t.j. Dz.U. 2010, Nr 136, poz. 914 ze zm.). Dostawy będą realizowane sukcesywnie, zgodnie z zamówieniami składanymi przez Zamawiającego, Zamawiający będzie składał zamówienie telefonicznie lub za pomocą poczty elektronicznej. Wykonawca zobowiązany jest do niezwłocznego potwierdzenia przyjęcia zamówienia za pomocą faksu lub poczty elektronicznej. Dostawy będą realizowane w częstotliwościach określonych przez Wykonawcę w ofercie, jednak nie rzadziej niż: 1) część 1 (pieczywo i ciasta) - codziennie od poniedziałku do niedzieli w godzinach od 06.00 do 7.00, 2) część 2 (produkty mrożone) - 1 raz w tygodniu do godziny 14.00. Szczegółowe terminy poszczególnych dostaw będą ustalane z upoważnionym przedstawicielem Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest do transportu i wniesienia Przedmiotu Zamówienia na swój koszt i ryzyko. Wykonawca zapewnia transport Przedmiotu Umowy środkiem transportu odpowiednim do przewożenia żywności, w warunkach wymaganych dla przewożenia Przedmiotu zamówienia. Przedmiot zamówienia powinien być przechowywany i przewożony przez Wykonawcę w opakowaniach zapewniających właściwą jakość zdrowotną i bezpieczeństwo żywności. Odbioru Przedmiotu zamówienia będzie dokonywał upoważniony przedstawiciel Zamawiającego. Wraz z dostawą danej partii Przedmiotu zamówienia wykonawca zobowiązany jest każdorazowo dołączyć specyfikację artykułów żywnościowych wraz z dokumentem HDI..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.81.00.00-9, 15.84.23.00-5, 15.33.11.70-9, 15.11.20.00-6, 15.55.51.00-4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: Część Nr 1 - Dostawa pieczywa świeżego i ciast - 200,00 zł Część Nr 2 - Dostawa produktów mrożonych - 100,00 zł Wadium może być wnoszone wedle wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jedn. Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z późn. zm.). Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przed upływem terminu składania ofert przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: 80 2030 0045 1110 0000 0054 4290 z dopiskiem na blankiecie przelewu, jakiego postępowania dotyczy oraz której części. Wadium w formie gotówki nie będzie przyjmowane. Wadia wnoszone w innych formach niż pieniądz należy deponować w kasie w siedzibie zamawiającego (p.103). Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu, za moment wniesienia wadium uznaje się moment uznania rachunku Zamawiającego. W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż pieniądz, termin ważności wystawionego dokumentu powinien być zgodny z terminem związania ofertą. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji/poręczenia, gwarancja/poręczenie powinna być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy: 1) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji/poręczenia (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji/poręczenia) oraz wskazanie ich siedzib, 2) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem, 3) kwotę gwarancji/poręczenia, 4) zobowiązanie gwaranta/poręczyciela do bezwarunkowego zapłacenia kwoty gwarancji/poręczenia na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a PZP oraz art. 46 ust. 5 PZP. Zamawiający zwróci wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust.4a PZP Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art.46 ust.1 PZP, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 PZP, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust.1 PZP, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust.2 pkt 5 PZP lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 PZP, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia. Ocena spełnienia tego warunku będzie dokonywana na zasadzie spełnia/nie spełnia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony jeśli Wykonawca wykaże się wykonaniem w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie: 1) dla części nr 1 - co najmniej jednej, dostawy świeżego pieczywa i ciast, w czasie której trwania wyroby dostarczane były codziennie, wraz z usługą transportu przedmiotu zamówienia do kupującego o wartości co najmniej 5.000,00 zł brutto, 2) dla części nr 2 - co najmniej jednej sukcesywnej dostawy produktów mrożonych wraz z usługą transportu przedmiotu zamówienia do kupującego o wartości co najmniej 5.000,00 zł brutto, Ocena spełnienia tego warunku będzie dokonywana na zasadzie spełnia/nie spełnia

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia. Ocena spełnienia tego warunku będzie dokonywana na zasadzie spełnia/nie spełnia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia. Ocena spełnienia tego warunku będzie dokonywana na zasadzie spełnia/nie spełnia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna ten warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, iż posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej: 1) dla części nr 1 - 1.400,00 zł, 2) dla części nr 2 - 800,00 zł, Ocena spełnienia tego warunku będzie dokonywana na zasadzie spełnia/nie spełnia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Istotne zmiany postanowień zawartej Umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy, możliwe są w następującym zakresie i przy zaistnieniu poniższych przesłanek: 1) zmiana wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku zmiany przepisów prawa podatkowego, w szczególności zmiany stawki podatku od towarów i usług, 2) zmiana terminu obowiązywania umowy możliwa jest w następujących przypadkach: a) przedłużenia się procedury udzielenia przedmiotowego zamówienia publicznego poprzez środki ochrony prawnej, wykorzystywane przez wykonawców lub inne podmioty, b) wystąpienia działań i zaniechań instytucji zaangażowanych w realizację, kontrolę lub finansowanie zamówienia, c) działania siły wyższej, za którą uważa się zdarzenia o charakterze nadzwyczajnym, występujące po zawarciu Umowy, a których Strony nie były w stanie przewidzieć w momencie jej zawierania i których zaistnienie lub skutki uniemożliwiają wykonanie Umowy zgodnie z jej treścią, w szczególności powódź, deszcz nawalny, pożar; Strona powołująca się na stan siły wyższej jest zobowiązana do niezwłocznego pisemnego powiadomienia drugiej Strony, a następnie do udokumentowania zaistnienia tego stanu, d) wystąpienia warunków atmosferycznych i klimatycznych uniemożliwiających realizację Przedmiotu Umowy w stopniu większym niż można byłoby to racjonalnie przewidywać, e) wystąpienia powszechnej niedostępności surowców bądź materiałów, f) niezrealizowania dostaw artykułów spożywczych stanowiących Przedmiot Umowy w ilości wskazanej w SIWZ w terminie obowiązywania Umowy. 3) powierzenie podwykonawcy realizacji części Umowy w zakresie nie przewidzianym w ofercie Wykonawcy - na uzasadniony wniosek Wykonawcy, za zgodą Zamawiającego. W przypadku wystąpienia okoliczności, o których mowa w pkt 22.1. pkt 2 a-f ) termin wykonania umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu, jednakże o czas nie dłuższy niż okres trwania tych okoliczności lub czas niezbędny do usunięcia zaistniałych przeszkód lub do zrealizowania dostaw w ilości wskazanej w SIWZ. Wszelkie zmiany wprowadzane do umowy dokonywane będą z poszanowaniem obowiązków wynikających z obowiązującego prawa, w tym w szczególności art. 140 ust. 3 PZP oraz zasad ogólnych rządzących tą ustawą.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gryfice.szczecin.lasy.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Nadleśnictwo Gryfice, Osada Zdrój 1, 72-300 Gryfice.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.03.2015 godzina 09:30, miejsce: Nadleśnictwo Gryfice, Osada Zdrój 1, 72-300 Gryfice.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa pieczywa świeżego i ciast.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa pieczywa świeżego i ciast Bagietka długość ok. 50cm, szt 90 Bułka graham waga min.35g szt 1900 Bułka maślana waga min.35g szt 600 Bułka pszenna kaiserka lub mała poznańska waga min.35g szt 5900 Bułka tarta opakowanie 0,5kg - 1kg kg 90 Bułka wieloziarnista waga min. 35g szt 2500 Chleb baltonowski waga min. 500g, krojony, pakowany w folie szt 1100 Chleb razowy waga min. 400g, krojony, pakowany w folie szt 450 Chleb razowy z dynią lub równoważny waga min. 400g, krojony, pakowany w folie szt 8 Chleb razowy ze słonecznikiem lub równoważny waga min. 400g, krojony, pakowany w folie szt 100 Chleb wiejski lub równoważny waga min. 1000g szt 40 Chleb wieloziarnisty lub równoważny waga min. 400g, krojony, pakowany w folie szt 200 Chleb ze słonecznikiem lub równoważny waga min. 400g, krojony, pakowany w folie szt 190 Chleb żytni z dynią lub równoważny waga min. 400g, krojony, pakowany w folie szt 190 Pączki z dżemem szt 55 Sernik na kruchym cieście kg 100 Sernik wiedeński kg 100 Szarlotka kg 150 W-Z Krem jasny, podkłady czekoladowe kg 30 W-Z z galaretką i owocami Podkład jasny, krem, owoce, galaretka kg 25 Drożdżówka 100g z budyniem, z twarogiem, z kruszonką szt 100 Chleb weselny waga około 1000g szt 4 Tort weselny Różne smaki, kg 15 Tort Różne smaki, na różne okazje kg 15 Chleb do żuru Okrągły, szt 40 Makowiec rolada kg 15 Mazurek kruche ciasto+dekoracja kg 8 Rolada czekoladowa Biszkopt czekoladowy lub biały, kremy w różnych smakach kg 15..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.81.00.00-9, 15.84.23.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. termin płatności - 5

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa produktów mrożonych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa produktów mrożonych Bakłażan grillowany Opakowanie 1,0kg kg 4 Borowik Opakowanie 2,0kg - 2,5kg, cały nie krojony kg 15 Brokuły Opakowanie 2,0kg - 2,5kg kg 95 Brukselka Opakowanie 2,0kg - 2,5kg kg 60 Cukinia Opakowanie 2,0kg - 2,5kg kg 20 Cukinia grillowana Opakowanie 1,0kg kg 4 Duet cukinii z marchewką Opakowanie 2,0kg - 2,5kg kg 20 Fasolka szparagowa zielona cała Opakowanie 2,0kg - 2,5kg kg 35 Fasolka szparagowa zielona cięta Opakowanie 2,0kg - 2,5kg kg 35 Fasolka szparagowa żółta Opakowanie 2,0kg - 2,5kg kg 5 Frytki proste wstępnie obsmażone Opakowanie 2,0kg - 2,5kg, czas smażenia 90sek kg 15 Frytura Opakowanie ok.8l, konsystencja płynna kg 35 Groszek zielony Opakowanie 2,0kg - 2,5kg kg 15 Kalafior Opakowanie 2,0kg - 2,5kg kg 90 Kurki Opakowanie 2,0 - 2,5kg, całe nie krojone kg 5 Lody waniliowe Opakowanie5l l 5 Lody czekoladowe, owocowe Opakowanie 5l l 5 Maliny Opakowanie 2,0kg - 2,5kg kg 5 Marchew juniorka Opakowanie 2,0kg - 2,5kg kg 75 Mieszanka kompotowa Opakowanie 2,0kg - 2,5kg, bez rabarbaru kg 220 Mieszanka królewska Opakowanie 2,0kg - 2,5kg kg 110 Pierś z kaczki ze skórą Dwie piersi w opakowaniu, kg 15 Podgrzybek Opakowanie 2,0kg - 2,5kg, cały nie krojony kg 15 Szparagi zielone Opakowanie 1,0kg kg 17,5 Szpinak Opakowanie 2,0kg - 2,5kg kg 75 Truskawki Opakowanie 2,0kg - 2,5kg kg 60 Włoszczyzna paski Opakowanie 2,0kg - 2,5kg kg 17,5 Ciasto francuskie Opakowanie 530g kg 5 Lód do napojów Opakowanie 1,0 - 2,0kg kg 10 Kalafior romanesko Opakowanie 2,0 - 2,5kg kg 7,5 Marchew z groszkiem Opakowanie 2,0 - 2,5kg kg 7,5..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.33.11.70-9, 15.11.20.00-6, 15.55.51.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Częstotliwość dostaw - 5

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.