eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lublin › Wymiana podłogi w sali gimnastycznej

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-07-28

Lublin: Wymiana podłogi w sali gimnastycznej
Numer ogłoszenia: 256752 - 2009; data zamieszczenia: 28.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Kolegium Pracowników Służb Społecznych w Lublinie , ul. Sulisławicka 7, 20-360 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 7481881, faks 081 7481881.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ebip.lublin.pl/kpss/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Samorządu Terytorialnego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wymiana podłogi w sali gimnastycznej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Roboty budowlane: Kod CPV - 45000000-7 dotyczące: wymiany podłogi w sali gimnastycznej 1.1 Roboty rozbiórkowe CPV - 45111220-6 : - Rozebranie posadzek z deszczułek - 285 m2 - Rozebranie konstrukcji betonowej - 42,72 m3 - Wywiezienie gruzu i elementów drewnianych na odl. 25 km - 51,30 m3 1.2 Izolacje przeciwwilgociowe CPV 45320000-6 - izolacje przeciwwilgociowe z papy zgrzewalnej - papa asfaltowa zgrzewalna FUNDAMENT SZYBKI PROFIL SBS, podkładowa na hartowanej włókninie poliestrowej, - 285 m2. 1.3 Roboty posadzkowe - betonowe CPV - 45262370-5 - 45212222-8: - Wykonanie płyty żelbetowej z betonu marki B-20 - 22,80 m3 - Wykonanie posadzki betonowej z betonu B-20 grubości 6 cm z dodatkiem włókien zbrojących polipropylenowych. 1.4 Podłoga z wykładzin elastycznych CPV - 45432111-5: - Wykonanie posadzki Pulastic 2000 9+2 na podłożu betonowym 2. Wymagania technologiczne: 2.1 Podłoże przeznaczone pod nawierzchnie sportowe Pulastic powinno być wykonane z betonu min B-20, dylatowanego - szczeliny dylatacyjne pozostawione niewypełnione w rozstawie 3m x 5m lub 5m x 5m, szerokość ok. 5 mm., płaszczyzna podłoża musi być równa - dopuszczalne odchylenie na długości 3 m nie powinno przekraczać 2-3 mm. Powierzchnię podłoża należy tak przygotować, aby była czysta, mocna, zatarta na ostro, bez spękań i rys, bez warstwy stwardniałego mleczka cementowego. Podłoże betonowe powinno być suche i zabezpieczone przed przejmowaniem wilgoci z gruntu. Wilgotność nie powinna przekraczać 3 %. 2.2. Podłoże powinno być wykonane zgodnie z PN-88/b-06250 oraz PN-62/B-10144. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 1 do SIWZ składający się z: a) książka obmiaru 4. Wykonawca przed złożeniem oferty ma obowiązek dokonać pomiarów z natury przedmiotu zamówienia..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.11.12.20 - Roboty w zakresie usuwania gruzu 45.32.00.00 - Roboty izolacyjne 45.26.23.70 - Roboty w zakresie pokrywania betonem 45.21.22.22 - Roboty budowlane związane z salami gimnastycznymi 45.43.21.11 - Kładzenie wykładzin elastycznych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1 - 3 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych . 2. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne nastąpi w oparciu o złożoną ofertę oraz dołączone do niej oświadczenia i dokumenty. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasadzie spełnia/nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 3.1 aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3.2 aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 3.3 wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, 3.4 oświadczenie z art. 22 ust. 1 oraz art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy Prawo zamówień Publicznych 3.5 ofertę cenową wraz z kosztorysem ofertowym na przedmiot zamówienia 3.6 podpisany projekt umowy w sprawie zamówienia publicznego..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ebip.lublin.pl/kpss/.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Kolegium Pracowników Służb Społecznych w Lublinie ul. Sulisłąwicka 7 pok. nr 5.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.08.2009 godzina 12:00, miejsce: Kolegium Pracowników Służb Społecznych w Lublinie ul. Sulisłąwicka 7 pok. nr 2 sekretariat szkoły..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.