eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pilchowice › Przebudowa dróg gminnychul. Cystersów, ul. Lipowej, ul. Powstańców Śląskich w Stanicy; ul. Cichej w Nieborowicach; ul. Krótkiej w Wilczy

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-02-05

Pilchowice: Przebudowa dróg gminnych: ul. Cystersów, ul. Lipowej, ul. Powstańców Śląskich w Stanicy; ul. Cichej w Nieborowicach; ul. Krótkiej w Wilczy
Numer ogłoszenia: 25672 - 2016; data zamieszczenia: 05.02.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Pilchowice , ul. Damrota 6, 44-145 Pilchowice, woj. śląskie, tel. 32 235 65 21, faks 32 235 69 38.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pilchowice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa dróg gminnych: ul. Cystersów, ul. Lipowej, ul. Powstańców Śląskich w Stanicy; ul. Cichej w Nieborowicach; ul. Krótkiej w Wilczy.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest Przebudowa dróg gminnych w zakresie: ul. Cystersów, ul. Lipowej, ul. Powstańców Śląskich w Stanicy. Całkowita długość przebudowywanego odcinka ul. Lipowej wynosi ok. 217 m. Całkowita długość przebudowywanego odcinka ul. Cystersów wynosi ok. 203 m. Całkowita długość przebudowywanego odcinka ul. Powstańców wynosi ok. 172 m. W przebudowie przewidziano wykonanie pełnej konstrukcji jezdni o kategorii ruchu KR1. Ze względu na niekorzystne warunki gruntowe na ul. Powstańców Śląskich i ul. Cystersów grupa nośności podłoża gruntowego G3 - karty otworów konieczne jest doprowadzenie nienośnego gruntu do grupy nośności G1 poprzez zastosowanie warstwy z pospółki. Zaprojektowano wymianę istniejących nawierzchni wjazdów indywidualnych na nawierzchnię z kostki brukowej betonowej gr. 8 cm szary Holland po istniejącym dotychczas przebiegu i według istniejących parametrów przekroju, lecz wyłącznie w pasie drogowym, którego właścicielem jest Gmina Pilchowice. Na całej długości projektowanej przebudowy przewidziano montaż nowego krawężnika o wymiarach 15x22 cm, układanego w taki sposób aby przywrócić prostolinijność na odcinkach zniszczenia drogi. W większości przypadków krawężnik zaprojektowany zostało jako krawężnik wtopiony, aby zmniejszyć prawdopodobieństwo degradacji krawędzi nawierzchni jezdni z betonu asfaltowego. Na ulicy Lipowej oraz Powstańców Śląskich od strony występowania wpustów deszczowych zaprojektowano krawężnik 15x22 cm wystający 4 cm na nawierzchni jezdni w celu skierowania wód opadowych do odwodnienia podziemnego. W ramach projektowanej przebudowy przewidziano odtworzenie oraz odmulenie rowów odwodnieniowych na ul. Cystersów, w celu właściwego odprowadzenia wód powierzchniowych z nawierzchni jezdni. Przebudowa istniejących przepustów na zjazdach indywidualnych będzie polegał na usunięciu istniejących ścianek betonowych, wymianie rury betonowej na rurę PP średnicy 315 mm i sztywności obwodowej SN8 oraz wykonanie obrobienia wlotu i wylotu kostką granitową cięto łupaną 9 na 11 wraz z odtworzeniem nawierzchni wjazdu w kostce betonowej. W ramach projektowanej przebudowy należy wykonać kanalizację deszczową, studzienki kanalizacyjne betonowe fi1200, kanały rurowe z rur PVC SN8 fi 315 oraz fi 160. Planuje się wykonanie kanałów deszczowych z rur PVC-u klasy SN8 DN 315 mm; Dopuszcza się stosowanie rur PP SN8 dwuściennych karbowanych. Projektowany kanał deszczowy należy ująć w studnie rewizyjne średnicy 1200 mm betonowe. Szczegółowe rozwiązania konstrukcyjne przedstawione zostały w części rysunkowej projektu budowlano-wykonawczego, stanowiącego załącznik nr 7 do SIWZ. ul. Krótkiej w Wilczy. Całkowita długość przebudowywanego odcinka wynosi 505,97 m. Odcinek 01 - ul. Krótka od skrzyżowania z drogą krajową DK 78 bez skrzyżowania do końca ulicy, posiadała będzie szerokość 4,00m z nawierzchnią z betonu asfaltowego, krawędzie drogi zostaną odbudowane na szer. 0,30m i ograniczone krawężnikami drogowymi 15x30cm na ławie betonowej z oporem zatopionymi na równi z nawierzchnią asfaltową. Ze względu na zakres inwestycji nie zastosowano pełnej przebudowy konstrukcji jezdni, jedynie przebudowie uległy krawędzie drogi na których przyjęto konstrukcję typową, według Warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie Dz. U. Nr 43, poz. 430. Grubość poszerzenia nowej konstrukcji nawierzchni jezdni ustalono na 0,47m, dla gruntów zaliczanych do grupy nośności podłoża G2 oraz kategorii obciążenia ruchem drogowym KR2 głębokość przemarzania wynosi 0,45hz = 45cm, natomiast nowa konstrukcja nawierzchni została ustalona na grubość 0,68m dla gruntów zaliczanych do grupy nośności podłoża G4 oraz kategorii obciążenia ruchem drogowym KR2 głębokość przemarzania wynosi 0,65hz = 65cm zatem warunek mrozoochronności został spełniony. W razie stwierdzenia konieczności gdy grunt rodzimy nie spełniał będzie odpowiednich warunków do dostosowania konstrukcji nawierzchni do kategorii ruchu KR2, należy grunt wymienić lub poddać doziarnieniu lub stabilizacji spoiwami hydraulicznymi. Szczegółowe rozwiązania konstrukcyjne przedstawione zostały w części rysunkowej projektu budowlano-wykonawczego, stanowiącego załącznik nr 7 do SIWZ. ul. Cichej w Nieborowicach. Całkowita długość przebudowywanego odcinka wynos ok. 602 m. Ogólny zakres robót budowlanych obejmuje: - Wykonanie przebudowy pełnej konstrukcji jezdni z dostosowaniem do parametrów kategorii ruchu KR2. - Wykonanie elementów wykończenia ulic w postaci krawężnika betonowego 15x30 i 15x22. - Ułożenie korytek betonowych. - Wykonanie włączenia korytek betonowych do istniejących rowów przydrożnych. - Wykonanie przebudowy zjazdów do posesji. - Wykonanie odtworzenia rowu odparowującego. - Wykonanie poboczy utwardzonych kruszywem kamiennym o szerokości 0,30m. - Umocnienie skarp płytami ażurowymi. Zakres przebudowy przewiduje wykonanie jezdni o szerokości 2,0-4,5m oraz wykonanie poboczy utwardzonych kruszywem kamiennym o szerokości 0,35m. Wyokrąglenia łuków na skrzyżowaniu z ulicą Główną projektuje się łukiem kołowym o promieniu dostosowanym do istniejącej konstrukcji drogi tj. 6,0m. Całkowita długość przebudowywanego odcinka wynos ok. 602 m. Minimalna odległość od granicy działek osób prywatnych wynosi 0,10m. Konstrukcję przebudowywanej ulicy Cichej projektuje się na kategorię obciążenia ruchem KR2. Moduł sprężystości wtórny dla podłoża pod konstrukcję jezdni dla kategorii KR2 powinien być nie mniejszy niż 100MPa. Szczegółowe rozwiązania konstrukcyjne przedstawione zostały w części rysunkowej projektu budowlano-wykonawczego, stanowiącego załącznik nr 7 do SIWZ. 3.W ramach wykonywanych robót Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania wszelkich robót związanych z robotami pośrednio lub bezpośrednio wynikającymi z zakresu prowadzonych prac łącznie z próbami, badaniami i sprawdzeniami wynikającymi z przepisów, wniosków Nadzoru ze strony Zamawiającego. 4.W zakresie prowadzonych Prac Wykonawca opracuje wszelką konieczną dokumentację powykonawczą realizowanych robót. 5.W ramach wynagrodzenia ryczałtowego Wykonawca skalkuluje również następujące roboty: -Roboty zabezpieczające. -Roboty odtworzeniowe i naprawcze po robotach budowlanych. W zakresie standardów dla nw robotach informujemy, że: - w zakresie robót zabezpieczających Wykonawca wyceni wszelkie czynności, nadzory branżowe, środki zabezpieczające mienie, wyposażenie, prawa osób trzecich lub inwestora niezbędne do prawidłowego wykonania robót określonych dokumentacją w przypadku gdyby mogły one ulec naruszeniu bądź uszkodzeniu na skutek działania Wykonawcy robót - w zakresie robót odtworzeniowych i naprawczych, wszelkie roboty związane z naprawami po wykonywanych pracach i przywróceniem stanu sprzed realizacji prac. 6.Szczegółowy zakres zamówienia został opisany w dokumentacjach projektowych, stanowiących załącznik nr 7 do SIWZ oraz Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych stanowiących załącznik nr 6 do SIWZ. 7.Harmonogram rzeczowo-finansowy wykonywania robót załącznik nr 1a do formularza SIWZ stanowi podstawę do wskazania kwoty całkowitej w formularzu ofertowym Wykonawcy. 8.Na każde zadanie Wykonawca wystawia osobną jedną na każde zadanie fakturę VAT zgodnie z haromonogramem rzeczowo-finansowym załącznik nr 1a do formularza SIWZ. 9.W zakresie tymczasowej i stałej organizacji ruchu Wykonawca zobowiązany jest wykonać zakres objęty przedmiotem zamówienia. 10.Oferty z rozwiązaniami równoważnymi: Przedstawione w ww. dokumentach wskazania na urządzenia techniczne i materiały z podaniem producenta należy traktować jako przykładowe ze względu na wymogi ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. t.j. Dz. U. z 2013 r., poz. 907 z późn. zmianami a zwłaszcza art. 29 do 31. Oznacza to, że wykonawcy mogą zaproponować inne niż wyszczególnione w dokumentacji rozwiązania z zachowaniem odpowiednich równoważnych parametrów technicznych dla osiągnięcia oczekiwanej funkcjonalności całego układu będącego przedmiotem zamówienia z zapewnieniem uzyskania wszelkich ewentualnie wymaganych uzgodnień. 11.Zamawiający wymaga, aby zaoferowany okres gwarancji był taki sam jak okres rękojmi. Wykonawca udzieli gwarancji i rękojmi na prace objęte niniejszą umową na minimalny okres 60 miesięcy licząc od daty dokonania bezusterkowego odbioru końcowego przedmiotu umowy..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę 45.23.31.40 - Roboty drogowe 45.23.32.22 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg 45.11.21.00 - Roboty w zakresie kopania rowów 45.11.22.10 - Usuwanie wierzchniej warstwy gleby .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 140.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, których wiedza i doświadczenie pozwoli na prawidłowe wykonanie zamówienia, to znaczy, że Wykonawca musi wykazać, iż w okresie ostatnich pięciu lat, przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie wykonał należycie, zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończył realizację co najmniej trzech robót budowlanych związanych z przebudową dróg o wartości robót nie mniejszej niż 1 000 000,00 zł brutto każda. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą dostarczyć dokumenty potwierdzające, że łącznie spełniają powyższe warunki udziału w postępowaniu.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, których potencjał techniczny pozwoli na prawidłowe wykonanie zamówienia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy dysponują lub będą dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tzn.: kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami w specjalności drogowej oraz kierownika robót posiadającym uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami w specjalności mostowej. Wskazane powyżej uprawnienia budowlane muszą być zgodne z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2013 r., poz. 1409 z późn. zm.) i Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11 września 2014 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz.U. z 2014 r., poz. 1278) lub odpowiadającym im ważnym uprawnieniom budowlanym, wydanym na podstawie uprzednio obowiązujących przepisów prawa lub odpowiednich przepisów obowiązujących na terenie kraju, z którego pochodzi dana osoba, które w zakresie objętym zamówieniem pozwalać będą na pełnienie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w ww. specjalnościach. W przypadku podmiotów działających wspólnie osoby zdolne do wykonania zamówienia podlegają sumowaniu

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • o zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, których sytuacja ekonomiczna i finansowa pozwoli na prawidłowe wykonanie zamówienia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 80
  • 2 - Gwarancja i rękojmia - 15
  • 3 - Termin realizacji - 5

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający określa następujące warunki, w jakich przewiduje możliwość dokonania zmian zawartej umowy: a) konieczność wydłużenia (zmiany) terminu z powodu: działania siły wyższej, tj. wyjątkowego zdarzenia lub okoliczności, wyjątkowo niesprzyjających warunków fizycznych; bądź atmosferycznych (gwałtowne opady deszczu, gradobicie, powodzie i inne anomalia klimatyczne) uniemożliwiające prowadzenie robót budowlanych, przeprowadzanie prób (sprawdzeń), dokonanie odbiorów, przez okres powyżej 7 dni roboczych, nadzwyczajnych zdarzeń gospodarczych niezależnych od Zamawiającego, których Zamawiający nie mógł przewidzieć w chwili zawarcia umowy, wystąpienia zamówień dodatkowych w rozumieniu ustawy Prawo zamówień publicznych, niezbędnych do prawidłowego wykonania realizowanego zamówienia podstawowego, których wykonanie stało się konieczne na skutek sytuacji niemożliwej wcześniej do przewidzenia, braku w dokumentacji projektowej lub innych dokumentach budowy, zmian będących następstwem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności wstrzymania robót przez Zamawiającego, zmian wynikających z konieczności wykonania robót niezwiązanych bezpośrednio z przedmiotem umowy i nieprzewidywalnych, których brak wykonania uniemożliwia lub utrudnia prawidłowe wykonanie przedmiotu umowy, odmiennych od przyjętych w dokumentacji projektowej warunków terenowych, w szczególności istnienie niezinwentaryzowanych obiektów budowlanych, sieci lub instalacji, skrócenia terminu realizacji przedmiotu umowy - na wniosek Wykonawcy, b) rezygnacji z wykonania części robót - ograniczenia zakresu robót wynikającego z wprowadzenia zmian istotnych lub nieistotnych w dokumentacji projektowej, wad w dokumentacji projektowej, które wynikły w trakcie realizacji robót i były konieczne w celu prawidłowej realizacji przedmiotu umowy lub z przyczyn niezależnych od Zamawiającego wraz z obniżeniem wynagrodzenia umownego o zakres z którego Zamawiający rezygnuje, c) zmiany przedstawicieli uczestników procesu inwestycyjnego w przypadku: zmiany kierownika budowy w przypadku wystąpienia o zmianę na wniosek Zamawiającego lub Wykonawcy, pod warunkiem przedstawienia w jego zastępstwie osoby posiadającej odpowiednie uprawnienia, zgodnie z warunkami określonymi w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, zmiany przedstawicieli Zamawiającego na wniosek Zamawiającego lub dodanie przedstawicieli związane z wyborem Inżyniera Kontraktu dla przedmiotowego zadania, wprowadzenie lub zmiana podwykonawcy dot. zakresu robót przeznaczonych do wykonania przez Wykonawcę, pomimo że w ofercie opracowanej na potrzeby postępowania prowadzonego pod nazwą: Przebudowa dróg gminnych: ul. Cystersów, ul. Lipowej, ul. Powstańców Śląskich w Stanicy; ul. Cichej w Nieborowicach; ul. Krótkiej w Wilczy. d)Wykonawca nie przedstawił zakresu robót, który powierzy podwykonawcom, w przypadku wystąpienia zmian w tym zakresie na wniosek Zamawiającego lub Wykonawcy, e)zawieszenia przez Zamawiającego wykonania części lub całości robót na czas trwania przeszkody w przypadku: wystąpienia konieczności wykonania robót niezwiązanych bezpośrednio z przedmiotem umowy i nieprzewidywanych, których brak wykonania uniemożliwia lub utrudnia prawidłowe wykonanie przedmiotu umowy, braku lub wad w dokumentacji projektowej lub innych dokumentach budowy. 2. Wniosek o ewentualne zmiany postanowień zawartej umowy Wykonawca winien dostarczyć do Zamawiającego w terminie nie później niż 14 dni przed upływem terminu umownego. W przeciwnym wypadku Zamawiający może pozostawić wniosek bez biegu. 3. Wykonawcy nie przysługuje roszczenie o wprowadzenie zmian. 4. Wszelkie zmiany i uzupełnienia umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.pilchowice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Pilchowicach ul. Damrota 6 44-145 Pilchowice pok. nr 12.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.02.2016 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy w Pilchowicach ul. Damrota 6 44-145 Pilchowice pok. nr 4 (sekretariat).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.