eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowy Sącz › wykonanie usług szkoleniowych - w ramach Projektu Schematom STOP! Wspólne działania instytucji pomocy społecznej i instytucji rynku pracy - pilotaż realizowany w ramach Działania 1.2 Wsparcie systemowe instytucji pomocy i integracji społecznej, Priorytetu I Zatrudnienie i integracja społeczna Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-07-31

Nowy Sącz: wykonanie usług szkoleniowych - w ramach Projektu Schematom STOP! Wspólne działania instytucji pomocy społecznej i instytucji rynku pracy - pilotaż realizowany w ramach Działania 1.2 Wsparcie systemowe instytucji pomocy i integracji społecznej, Priorytetu I Zatrudnienie i integracja społeczna Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
Numer ogłoszenia: 256690 - 2014; data zamieszczenia: 31.07.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej , ul. Żywiecka 13, 33-300 Nowy Sącz, woj. małopolskie, tel. 018 4443623, faks 018 4435239.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.mops.nowysacz.pl/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wykonanie usług szkoleniowych - w ramach Projektu Schematom STOP! Wspólne działania instytucji pomocy społecznej i instytucji rynku pracy - pilotaż realizowany w ramach Działania 1.2 Wsparcie systemowe instytucji pomocy i integracji społecznej, Priorytetu I Zatrudnienie i integracja społeczna Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest Wykonanie usług szkoleniowych - w ramach Projektu Schematom STOP! Wspólne działania instytucji pomocy społecznej i instytucji rynku pracy - pilotaż realizowany w ramach Działania 1.2 Wsparcie systemowe instytucji pomocy i integracji społecznej, Priorytetu I Zatrudnienie i integracja społeczna Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego składające się z 11 kursów, w całości finansowane ze środków publicznych, a mianowicie: Kurs 1 - kurs magazyniera z obsługą wózków jezdniowych podnośnikowych z mechanicznym napędem podnoszenia wraz z bezpieczną wymianą butli oraz kasą fiskalną- dla 6 osób 1.Przeprowadzenie w terminie nie dłuższym niż do dnia 15.12.2014r. kursu magazyniera z obsługą wózków jezdniowych podnośnikowych z mechanicznym napędem podnoszenia wraz z bezpieczną wymianą butli oraz kasą fiskalną 2.Kurs na magazyniera 25 godzinny praktyczno teoretycznych (gdzie 1h to 60 minut) 3.Kurs obsługa wózków jezdniowych podnośnikowych z mechanicznym napędem podnoszenia wraz z bezpieczną wymianą butli 55 godzinny (gdzie 1 h to 60 minut, z czego 35 godzin zajęć teoretycznych i 20 godzin praktycznych) 4.Kurs z obsługi kasy fiskalnej 6 godzinny (gdzie 1 h to 60 minut) Kurs 2 - kurs nowoczesny sprzedawca z obsługą kasy fiskalnej - dla 2 osób 1.Przeprowadzenie w terminie nie dłuższym niż do dnia 15.12.2014r. kursu nowoczesny sprzedawca z obsługą kasy fiskalnej. 2.Kurs nowoczesny sprzedawca 75 godzin praktyczno teoretycznych (gdzie 1h to 60 minut) 3.Kurs obsługi kasy fiskalnej 5 godzinny (gdzie 1h to 60 minut) Kurs 3 - kurs manicure-pedicure- dla 2 osób 1.Przeprowadzenie w terminie nie dłuższym niż do dnia 15.12.2014r. kursu manicure-pedicure. 2.Kurs manicure-pedicure 130 godzinny praktyczno teoretycznych (gdzie 1h to 60 minut, 30 h zajęcia teoretyczne, 100 h zajęcia praktyczne) 3.Wykonawca zapewni uczestnikom kursu sprzęt kosmetyczny oraz indywidualne stanowisko pracy. 4. Wykonawca zapewnia uczestnikom szkolenia ubrania robocze (na wymaganych stanowiskach) Kurs 4 - kurs komputerowy w zakresie administrowania systemem linux - dla 1 osoby 1.Przeprowadzenie w terminie nie dłuższym niż do dnia 15.12.2014r. kurs komputerowy w zakresie administrowania systemem linux. 2.Kurs komputerowy w zakresie administrowania systemem linux 24 godzinny praktyczno teoretycznych (gdzie 1h to 45 minut) 3.Wykonawca zobowiązany jest do udostępnienia 1 stanowiska komputerowego (komputer stacjonarny, monitor, klawiatura, myszka, biurko i krzesło dla każdego uczestnika kursu) 4.Wykonawca jest zobowiązany zakupić na swój koszt i przekazać nieodpłatnie uczestniczkom/uczestnikom kursu pendrive o pojemności nie mniejszej niż 8GB 5.Wykonawca jest zobowiązany zakupić na swój koszt i przekazać nieodpłatnie uczestniczkom/uczestnikom kursu książkę/podręcznik zawierający zagadnienia wymienione w minimalnym zakresie kursu Kurs 5 - kurs kroju i szycia - dla 1 osoby 1.Przeprowadzenie w terminie nie dłuższym niż do dnia 15.12.2014r. kurs kroju i szycia. 2.Kurs kroju i szycia 300 godzinny praktyczno teoretycznych (gdzie 1h to 60 minut, 100 h zajęcia teoretyczne, 200 h zajęcia praktyczne) 3.Wykonawca zapewni uczestnikom kursu sprzęt oraz indywidualne stanowisko pracy. 4.Wykonawca zapewnia uczestnikom szkolenia ubrania robocze (na wymaganych stanowiskach) Kurs 6 - kurs podstawy rachunkowości, kadr i płac, obsługa programu płatnik, symfonia, oraz nauka fakturowania- dla 3 osób 1.Przeprowadzenie w terminie nie dłuższym niż do dnia 15.12.2014r. kursu podstawy rachunkowości , kadr i płac, obsługa programu płatnik, symfonia, oraz nauka fakturowania. 2.Kurs podstawy rachunkowości, kadr i płac, obsługa programu płatnik, symfonia, oraz nauka fakturowania 180 godzinny praktyczno teoretycznych (gdzie 1h to 60 minut) Kurs 7 - kurs masażu klasycznego z elementami fizjoterapii - dla 1 osoby 1.Przeprowadzenie w terminie nie dłuższym niż do dnia 15.12.2014r. kursu masażu klasycznego z elementami fizjoterapii. 2.Kurs masażu klasycznego z elementami fizjoterapii 120 godzinny praktyczno teoretyczny (gdzie 1h to 60 minut 26 h zajęcia teoretyczne, 94 h zajęcia praktyczne 3.Wykonawca zapewni uczestnikom kursu sprzęt oraz indywidualne stanowisko pracy. 4.Wykonawca zapewnia uczestnikom szkolenia ubrania robocze (na wymaganych stanowiskach) Kurs 8 - kurs grafiki komputerowej i projektowania mebli - dla 2 osób 1.Przeprowadzenie w terminie nie dłuższym niż do dnia 15.12.2014r. kursu grafiki komputerowej i projektowania mebli. 2.Kurs grafiki komputerowej i projektowania mebli 160 godzinny praktyczno teoretyczny (gdzie 1h to 45 minut, 60 h grafika komputerowa, 100 h projektowanie mebli) 3.Wykonawca zapewni uczestnikom kursu sprzęt oraz indywidualne stanowiska pracy, wyposażone w komputery z odpowiednim i niezbędnym licencjonowanym oprogramowaniem. Kurs 9 - kurs opiekunka do dzieci - dla 1 osoby 1.Przeprowadzenie w terminie nie dłuższym niż do dnia 15.12.2014r. kursu opiekunka do dzieci. 2.Kurs opiekunka do dzieci 160 godzinny praktyczno teoretyczny (gdzie 1h to 60 minut, 40 h zajęcia teoretyczne, 120 h zajęcia praktyczne) 3.Zajęcia praktyczne muszą się odbywać w przedszkolach, lub placówkach przedszkolnych. 4.Zamawiający wymaga potwierdzenia przeprowadzenia poszczególnych zajęć praktycznych w indywidualnej karcie praktyki, każdorazowo po ich zakończeniu przez osobę prowadzącą zajęcia i osobę szkoloną. Kurs 10 - kurs opiekuna nad osobami starszymi i niepełnosprawnymi - dla 1 osoby 1.Przeprowadzenie w terminie nie dłuższym niż do dnia 15.12.2014r. kursu opiekuna nad osobami starszymi i niepełnosprawnymi. 2.Kurs opiekuna nad osobami starszymi i niepełnosprawnymi 90 godzinny praktyczno teoretyczny (gdzie 1h to 60 minut, 40 h zajęcia teoretyczne, 50 h zajęcia praktyczne) Kurs 11 - kurs/doradztwo w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej oraz zarządzania firmą (firma stolarska) - dla 1 osoby 1.Przeprowadzenie w terminie nie dłuższym niż do dnia 15.12.2014r. kursu/doradztwa w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej oraz zarządzania firmą. Kurs/doradztwo będzie świadczone dla osoby, która prowadzi własną działalność gospodarczą w branży stolarskiej. 2.Kurs/doradztwo w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej oraz zarządzania firmą 50 godzinny praktyczno teoretyczny (gdzie 1h to 60 minut) 3.Doradztwo dotyczy osoby, która rozpoczęła działalność gospodarczą jako osoba fizyczna. 4.Doradztwo dotyczy osoby, która prowadzi działalność gospodarczą w branży stolarskiej (produkcja mebli). 5.Właściciel firmy posiada problem w znalezieniu nowych rynków zbytu, nowych klientów, promocji. 6.Wykonawca zobowiązany będzie do wypełniania kart doradczych dotyczących liczby godzin i tematyki przeprowadzonego doradztwa . Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia: 1.Uwaga! Zamawiający podał minimalny zakres programowy, wskazując na zagadnienia, które powinny zostać uwzględnione podczas kursu. 2.Wykonawca zapewnia niezbędne badania lekarskie i inne dla uczestników kursów, które są niezbędne do udziału w szkoleniach. 3.Zamawiający dopuszcza możliwość, aby uczestnik szkolenia dołączył do istniejącej/tworzącej się grupy szkoleniowej na danym szkoleniu, z zastrzeżeniem prowadzenia szkolenia zgodnie z przedmiotem zamówienia oraz prowadzenia osobnej dokumentacji dla uczestników kierowanych przez Zamawiającego. 4.Kursy muszą być ściśle ukierunkowane na zdobycie umiejętności praktycznych, zgodnie z kierunkiem danego kursu przy uwzględnieniu nowoczesnych technologii i wymagań w zakresie kwalifikacji i umiejętności zawodowych, stawianych obecnie na rynku pracy. Po zakończenie każdego kursu Wykonawca zobowiązany jest przeprowadzić ankiety ewaluacyjne z przeprowadzonego kursu - wzór ankiety musi zostać ustalony i zaakceptowany przez Koordynatora powiatowego projektu Schematom STOP! Wspólne działania instytucji pomocy społecznej i instytucji rynku pracy - pilotaż. 5.Zamawiający wymaga, aby zajęcia były przeprowadzone przez wykładowców posiadających zasób wiedzy, doświadczenie zawodowe i przygotowanie dydaktyczne, zapewniające właściwą realizację programu kursu. 6.Wykonawca realizujący kursy zapewnia warunki zgodnie z przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy w trakcie trwania szkolenia, oraz zapewni ubezpieczenie uczestnikom szkolenia z tytułu następstw nieszczęśliwych wypadków w trakcie kursu w kwocie nie mniejszej niż 15000,00 zł (słownie piętnaście tysięcy złoty 00/100) na każdego uczestnika kursu. 7.Miejsce i termin przeprowadzenia kursu: a)teoretyczne i praktyczne, wykłady i ćwiczenia w granicach administracyjnych miasta Nowego Sącza, b)kursy będą prowadzone od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 20:00, lecz czas zajęć w ciągu jednego dnia nie może być dłuższy niż 8 godzin zegarowych. 8.Zamawiający wymaga aby Wykonawca na zajęciach praktycznych na własny koszt użyczył nieodpłatnie każdemu uczestnikowi kursu materiały niezbędne do uczestnictwa w zajęciach praktycznych. 9.Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu w terminie 5 dni roboczych przed rozpoczęciem pierwszych zajęć danego kursu harmonogram zajęć teoretycznych i praktycznych. 10.Zamawiający przekaże Wykonawcy imienną listę uczestników z danymi niezbędnymi do prawidłowego wykonania zamówienia przed rozpoczęciem kursu, na podstawie zawartej z Wykonawcą umowy o powierzeniu przetwarzania danych osobowych. 11.Zamawiający nie dopuszcza możliwości prowadzenia kursów metodą e- learning. 12.Wykonawca bierze na siebie pełną odpowiedzialność za szkody wyrządzone Zamawiającemu lub osobom trzecim w wyniku nienależytej realizacji usługi. 13.Wykonawcę obciążają wszystkie koszty związane z wykonaniem usługi. Pozostałe obowiązki Wykonawcy i szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia i wzorze umowy..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe 80.53.00.00 - Usługi szkolenia zawodowego .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.12.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku: Posiadanie informacji o wpisie instytucji szkoleniowej do Rejestru Instytucji Szkoleniowych na rok 2014, prowadzonego na podstawie Rozporządzenia Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 27 października 2004r. w sprawie rejestru instytucji szkoleniowych (Dz. U. z 2004 r. nr 236 poz. 2365 ze zm.) Na potwierdzenie spełnienia tego warunku Zamawiający żąda przedłożenia w ofercie aktualnego wpisu do rejestru instytucji szkoleniowych, albo wydruku z rejestru instytucji szkoleniowych właściwego ze względu na siedzibę Wykonawcy.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje tego warunku W celu potwierdzenia spełnienia niniejszego warunku Wykonawca przedstawi Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1 - 4 ustawy, sporządzone zgodnie z wzorem stanowiącym Załącznik Nr 2 do SIWZ. Ocena spełniania niniejszego warunku dokonana zostanie w formule - spełnia / nie spełnia

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje tego warunku W celu potwierdzenia spełnienia niniejszego warunku Wykonawca przedstawi Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1 - 4 ustawy, sporządzone zgodnie z wzorem stanowiącym Załącznik Nr 2 do SIWZ. Ocena spełniania niniejszego warunku dokonana zostanie w formule - spełnia / nie spełnia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje tego warunku W celu potwierdzenia spełnienia niniejszego warunku Wykonawca przedstawi Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1 - 4 ustawy, sporządzone zgodnie z wzorem stanowiącym Załącznik Nr 2 do SIWZ. Ocena spełniania niniejszego warunku dokonana zostanie w formule - spełnia / nie spełnia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje tego warunku W celu potwierdzenia spełnienia niniejszego warunku Wykonawca przedstawi Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1 - 4 ustawy, sporządzone zgodnie z wzorem stanowiącym Załącznik Nr 2 do SIWZ. Ocena spełniania niniejszego warunku dokonana zostanie w formule - spełnia / nie spełnia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w zakresie rzeczowym, wysokości wynagrodzenia, terminu wykonania umowy, miejsca wykonywania umowy sposobu i zakresu wykonania umowy, osób wymienionych w umowie i wykonujących określone czynności w razie wystąpienia, przynajmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej: a)w zakresie rzeczowym, wysokości wynagrodzenia, terminu wykonania, sposobu rozliczania umowy lub dokonywania płatności na rzecz wykonawcy na skutek zmian zawartej przez zamawiającego umowy o dofinansowanie programu lub wytycznych dotyczących realizacji zamówienia b)w zakresie rzeczowym, wysokości wynagrodzenia, terminu wykonania, w razie zmiany rozwiązania lub zmiany wysokości środków finansowych przeznaczonych na realizację zadań w roku budżetowym c)zmiana terminu wykonania usług wynikła ze zmian wynikłych ze zmiany projektu Schematom STOP! Wspólne działania instytucji pomocy społecznej i instytucji rynku pracy - pilotaż d)zmiana terminu kursu proponowanego przez Wykonawcę o ile mieści się w ostatecznym terminie wykonania umowy lub miejsca wykonania umowy proponowanego przez Wykonawcę, o ile jest w Nowym Sączu, a także jeżeli zmiany wynikają z ważnych powodów. e)zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa oraz wytycznych Instytucji Zarządzającej (Instytucja Zarządzająca dla PO KL - Minister Infrastruktury i Rozwoju) w zakresie mającym wpływ na realizację umowy; f)zmiany danych organizacyjnych czy administracyjnych dotyczących stron np. zmiana nr rachunku bankowego, dokumentów potwierdzających uregulowanie płatności wobec podwykonawców; zmiany danych teleadresowych, zmiany osób wskazanych do kontaktów miedzy stronami g)wynikłe z nieprzewidzianych okoliczności, siła wyższa uniemożliwiająca wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z SIWZ h)wynikłe z omyłek pisarskich, edytorskich itp. Zmiany umowy wymagają formy pisemnej - aneksu pod rygorem nieważności.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.mops.nowysacz.pl/; http://www.nowysacz.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej ul. Żywiecka 13, 33-300 Nowy Sącz pok. nr 120.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.08.2014 godzina 08:30, miejsce: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej ul. Żywiecka 13, 33-300 Nowy Sącz pok. nr 209 SEKRETARIAT.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: W ramach Projektu Schematom STOP! Wspólne działania instytucji pomocy społecznej i instytucji rynku pracy - pilotaż realizowany w ramach Działania 1.2 Wsparcie systemowe instytucji pomocy i integracji społecznej, Priorytetu I Zatrudnienie i integracja społeczna Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.