eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sobków › Utworzenie nowej rekreacyjno - historyczno - przyrodniczej ścieżki rowerowej

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-07-02

Sobków: Utworzenie nowej rekreacyjno - historyczno - przyrodniczej ścieżki rowerowej
Numer ogłoszenia: 256614 - 2013; data zamieszczenia: 02.07.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Stowarzyszenie "Brzegi nad Nidą" , Brzegi 51, 28-305 Sobków, woj. świętokrzyskie, tel. 600968874.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.mgsobkow.info zakładka Brzegi nad Nidą

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Stowarzyszenie Brzegi nad Nidą.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Utworzenie nowej rekreacyjno - historyczno - przyrodniczej ścieżki rowerowej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: Utworzenie nowej rekreacyjno - historyczno - przyrodniczej ścieżki rowerowej. 2. Zamówienie w zakresie - Utworzenie nowej rekreacyjno - historyczno - przyrodniczej ścieżki rowerowej - współfinansowane jest z EFR w ramach Środka 4.1 Rozwój obszarów zależnych od rybactwa w ramach operacji polegającej na wzmocnieniu konkurencyjności i utrzymaniu atrakcyjności obszarów zależnych od rybactwa objętego osią priorytetową 4. Program Operacyjny :Zrównoważony rozwój sektora rybołówstwa i nadbrzeżnych obszarów rybackich 2007-2013. 3. Zakres rzeczowy obejmuje: 3.1 Zadanie nr 1. 3.1.1. Budowa ścieżki rowerowej od Choin do Leśnictwa Bizorenda. Zakres robót obejmuje budowę odcinka drogi o nawierzchni tłuczniowej od Choin do skrzyżowania z drogą do leśniczówki (200m) za drogą do leśniczówki 50 m o szerokości 2,5 m. Grubość konstrukcji pasa jezdnego 25 cm. Na odcinku od skrzyżowania z drogą do leśniczówki do skrzyżowania przy składnicy drewna przewidziano uzupełnienia nawierzchni odcinkami o różnej grubości i szerokości uzupełnianej nawierzchni w zależności od potrzeby uzyskania właściwego komfortu jazdy. Skrzyżowanie przy składnicy drewna zostanie przebudowane. Przewidziano pasy jezdne szerokości 3,0 m i pogrubionej konstrukcji drogi do 32 cm. Uwzględniając wyloty trzech dróg, będzie miało kształt trójkąta. Dodatkowo nawierzchnia każdego wylotu będzie utwardzona materiałem kamiennym na odcinku 10 m, celem wyrównania i poprawy nośności nawierzchni. 3.1.2. Budowa ścieżki rowerowej od msc Bizorenda w kierunku młyna. Długość budowanego odcinka wyniesie 300 m. Charakteryzuje się on trudnymi warunkami gruntowymi. Zastosowano więc dodatkowo warstwę odcinającą z piasku o grubości 20 cm. Zasadnicza grubość nawierzchni kamiennej wynosi 27 cm. Szerokość nawierzchni 2,5 m. W miejscu gdzie ciek wodny przecina drogę będzie wstawiony przepust oraz udrożniony rów. 3.1.3. Przygotowanie terenu pod miejsce biwakowe na działce nr ew. 257 w msc Żerniki. Zakres robót obejmuje wyrównanie terenu pod miejsce biwakowe. Grubość konstrukcji nawierzchni miejsca biwakowego wyniesie 23 cm. Przewidywana jest możliwość wjazdu samochodów osobowych. Celem polepszenia wartości rekreacyjnych wykonana będzie powierzchni pokrytej piaskiem o grubości warstwy wynoszącej 20 cm po zagęszczeniu. 3.2. Zadanie nr 2. Zakup i montaż 5 zestawów altan. Na zestaw składa się: dwie ławy, jeden stół, jedno zadaszenie, jeden kosz na śmieci i jeden stojak na 5 rowerów. Wymagania Zamawiającego przedstawiono w załączniku nr 13 do SIWZ. 3.3. Zadanie nr 3. Zakup rowerów - 21 sztuk, według ilości w poszczególnych rodzajach i parametrach podanych w załączniku nr 14 do SIWZ. Z dostawą do Zamawiającego. 3.4. Zadanie nr 4. 3.4.1. Zakup i montaż tablic informacyjnych - 21 sztuk według parametrów podanych w załączniku nr 15 do SIWZ. 3.4.2. Zakup ulotek informacyjnych w ilości 500 sztuk, według opisu zawartego w załączniku nr 16 do SIWZ. Z dostawą do Zamawiającego. 3.5. Wszelkie prace budowlane lub inne czynności nie opisane w niniejszym rozdziale a niezbędne do właściwego i kompletnego wykonania przedmiotu zamówienia należy uwzględnić w kalkulacji kosztów. 4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 5. Zakres formalno prawny: 5.1. Szczegółowy zakres robót oraz warunki ich realizacji zawierają: a) wzór umowy - stanowiący Załącznik nr 8 do SIWZ, b) przekroje normalne dróg - stanowiące Załączniki nr 11 do SIWZ, c) przedmiar robót - stanowiący Załącznik nr12 do SIWZ d) przekroje normalne, przedmiar robót, opis elementów zamówienia do zakupu są dokumentami niezbędnymi do sporządzenia kosztorysu ofertowego i określenia wynagrodzenia ryczałtowego za wykonanie zadania. Cena ryczałtowa określona w ofercie ma uwzględniać w kalkulacji kosztów wszystkie elementy niezbędne do wykonania całości przedmiotu zamówienia. 5.2. Wszelkie wymienione w dokumentacji, w załącznikach do SIWZ i przedmiarze robót urządzenia i materiały mają na celu określenie wymaganych minimalnych parametrów, co oznacza, że dopuszcza się materiały innych producentów pod warunkiem spełnienia parametrów technicznych określonych poprzez materiały wymienione z nazwy. 5.3. Wykonawca przedstawi Zamawiającemu badania modułu odkształcenia wykonanej nawierzchni wraz z oświadczeniem kierownika budowy, że odpowiada on właściwym normom. 5.4. Wykonawca zgłosi Zamawiającemu na piśmie lub drogą elektroniczną, do odbioru częściowego, poszczególne warstwy drogi po zagęszczeniu. 5.5. Po stronie Wykonawcy leży uzyskanie zgody na zajęcie pasa drogowego od Nadleśnictwa Jędrzejów i Gminy Sobków na czas prowadzonych robót. Wykonawca ponosi wszelkie opłaty z tego tytułu. 5.6. Wykonawca we własnym zakresie zabezpieczy organizację ruchu na odcinku prowadzonych robót w uzgodnieniu z mieszkańcami celem zapewnienia bezpieczeństwa i przejezdności o każdej porze. 5.7. W ofercie należy przewidzieć koszt robót przygotowawczych (np. zabezpieczenie placu budowy, ustawienie obiektów i urządzeń niezbędnych do realizacji przedmiotu zamówienia, zabezpieczenie istniejących obiektów przed uszkodzeniami), których nie zawierają przedmiary robót, a które wykonawca wykonuje we własnym zakresie bez dodatkowego wynagrodzenia. Dla potrzeb realizacji zamówienia, Wykonawca zabezpiecza we własnym zakresie dostawę energii elektrycznej oraz inne potrzebne media. 5.8. Roboty należy prowadzić zgodnie ze sztuką budowlaną oraz wszelką dostępną wiedzą w tym zakresie. 5.9. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany zakresu robót budowlanych. 5.10. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień umowy zawartej w wyniku postępowania w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w przypadku opisanym w Rozdziale V. SIWZ oraz w umowie § 7 i § 8. 5.11. W przypadku nie dotrzymania terminu zakończenia inwestycji i utraty dotacji przez Zamawiającego, Wykonawca zwróci wysokość utraconej dotacji. Zadanie pn. Utworzenie nowej rekreacyjno - historyczno - przyrodniczej ścieżki rowerowej - współfinansowane jest z EFR w ramach Środka 4.1 Rozwój obszarów zależnych od rybactwa.

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielania zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust.1 pkt 6 Ustawy Prawo zamówień publicznych.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.30.00-9, 45.10.00.00-8, 45.22.11.00-3, 34.99.22.00-9, 22.15.00.00-6, 22.46.20.00-6, 45.21.21.40-9, 34.43.00.00-0.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 10.09.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1.Wykonawca przystępujący do postępowania jest obowiązany wnieść wadium w wysokości: a) Zadanie nr 1: 2.000,00 zł. b) Dla każdego z Zadań 2 ÷ 4 po 500 zł. 2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wniesione: a).w pieniądzu, b).w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c). w gwarancjach bankowych, d). w gwarancjach ubezpieczeniowych, e). w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007r. Nr 42, poz.275 ze zm.). 4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy zamawiającego w Banku PKO BR S.A.. nr: 90 1020 2629 0000 9202 0259 5320 z adnotacją: Utworzenie nowej rekreacyjno - historyczno - przyrodniczej ścieżki rowerowej - Zadanie nr ...... 5. Zamawiający zwróci wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 6. Zamawiający zwróci również wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 7. Wniosek o zwrot wadium musi być podpisany przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy. 8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art.26 ust.3 Prawo Zamówień Publicznych, nie złożył dokumentów lub oświadczeń o których mowa w art.25 ust.1, lub pełnomocnictw, chyba, że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie. 9. Wykonawca traci wadium na rzecz zamawiającego wraz z odsetkami w przypadku: a). odmowy podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b). nie wniesienia wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c). braku możliwości zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 10. Zwrot oraz zatrzymanie wadium następuje na zasadach określonych w art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych. Wadium musi być zabezpieczone na okres 30 dni, licząc od daty składania ofert - termin związania ofertą.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Za spełnienie tego warunku Zamawiający uzna prowadzenie przez Wykonawcę działalności gospodarczej w zakresie objętym przedmiotem zamówienia zarejestrowanej w Krajowym Rejestrze Sądowym lub innym organie działalności gospodarczej.
      Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie analizy przedłożonych oświadczeń i dokumentów wymienionych w rozdziale VIII specyfikacji wg formuły spełnia/ nie spełnia. Wykonawca zobowiązany jest wykazać spełnienie warunków i brak podstaw do wykluczenia, nie później niż na dzień składania ofert. 4. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, warunki, o których mowa w pkt 1 winni spełniać łącznie, natomiast żaden z Wykonawców nie może podlegać wykluczeniu zgodnie z pkt. 2

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Za spełnienie tego warunku Zamawiający uzna wykonanie z należytą starannością co najmniej jednego zamówienia o wielkości i charakterze zbliżonym do będącego przedmiotem przetargu z potwierdzeniem wykonanych prac w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie. Dotyczy Zadania nr 1: dysponowanie co najmniej jedną osobą, przewidzianą do kierowania robotami budowlanymi posiadającą uprawnienia branży drogowej.
      Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie analizy przedłożonych oświadczeń i dokumentów wymienionych w rozdziale VIII specyfikacji wg formuły spełnia/ nie spełnia. Wykonawca zobowiązany jest wykazać spełnienie warunków i brak podstaw do wykluczenia, nie później niż na dzień składania ofert. 4. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, warunki, o których mowa w pkt 1 winni spełniać łącznie, natomiast żaden z Wykonawców nie może podlegać wykluczeniu zgodnie z pkt. 2

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dokumenty nie są wymagane

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Za spełnienie tego warunku Zamawiający uzna wykonanie z należytą starannością co najmniej jednego zamówienia o wielkości i charakterze zbliżonym do będącego przedmiotem przetargu z potwierdzeniem wykonanych prac w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie. Dotyczy Zadania nr 1: dysponowanie co najmniej jedną osobą, przewidzianą do kierowania robotami budowlanymi posiadającą uprawnienia branży drogowej.
      Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie analizy przedłożonych oświadczeń i dokumentów wymienionych w rozdziale VIII specyfikacji wg formuły spełnia/ nie spełnia. Wykonawca zobowiązany jest wykazać spełnienie warunków i brak podstaw do wykluczenia, nie później niż na dzień składania ofert. 4. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, warunki, o których mowa w pkt 1 winni spełniać łącznie, natomiast żaden z Wykonawców nie może podlegać wykluczeniu zgodnie z pkt. 2

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Za spełnienie tego warunku Zamawiający uzna informację z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w której wykonawca posiada rachunek potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową w kwocie 250.000,00 zł., wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia oraz opłaconej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia oraz posiadanie przez wykonawcę ważnego ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności w kwocie min. 100.000,00 zł.
      Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie analizy przedłożonych oświadczeń i dokumentów wymienionych w rozdziale VIII specyfikacji wg formuły spełnia/ nie spełnia. Wykonawca zobowiązany jest wykazać spełnienie warunków i brak podstaw do wykluczenia, nie później niż na dzień składania ofert. 4. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, warunki, o których mowa w pkt 1 winni spełniać łącznie, natomiast żaden z Wykonawców nie może podlegać wykluczeniu zgodnie z pkt. 2

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Nie są wymagane

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.mgsobkow.info zakładka Brzegi nad Nidą
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Stowarzyszenie Brzegi nad Nidą, Brzegi 51, 28-305 Sobków.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.07.2013 godzina 10:00, miejsce: Stowarzyszenie Brzegi nad Nidą, Brzegi 51, 28-305 Sobków.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie w zakresie - Utworzenie nowej rekreacyjno - historyczno - przyrodniczej ścieżki rowerowej - współfinansowane jest z EFR w ramach Środka 4.1 Rozwój obszarów zależnych od rybactwa w ramach operacji polegającej na wzmocnieniu konkurencyjności i utrzymaniu atrakcyjności obszarów zależnych od rybactwa objętego osią priorytetową 4. Program Operacyjny :Zrównoważony rozwój sektora rybołówstwa i nadbrzeżnych obszarów rybackich 2007-2013..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.