eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Chojnów › Odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałychi niezamieszkałych w Chojnowie.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-07-02

Chojnów: Odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałychi niezamieszkałych w Chojnowie.
Numer ogłoszenia: 256534 - 2013; data zamieszczenia: 02.07.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 198148 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski w Chojnowie, Pl. Zamkowy 1, 59-225 Chojnów, woj. dolnośląskie, tel. 076 8187840, faks.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałychi niezamieszkałych w Chojnowie..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest odbieranie, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych i od właścicieli nieruchomości niezamieszkałych znajdujących się w granicach administracyjnych Miasta Chojnowa. Usługą objęte zostaną odpady komunalne zbierane w sposób nieselektywny tzw. odpady zmieszane oraz odpady zbierane w sposób selektywny - przeterminowane leki. 2. Wykonawca zobowiązany jest wyposażyć punkt selektywnego zbierania odpadów (wyznaczony w Przychodni Rejonowej przy ul. Legnickiej 12) w pojemnik do gromadzenia przeterminowanych leków oraz do odbioru i zagospodarowania niniejszych odpadów. 3. Szczegółowe dane dotyczące liczby budynków jednorodzinnych i wielorodzinnych nieruchomości niezamieszkałych oraz liczby miejsc do gromadzenia odpadów (altanki, miejsca ustawienia pojemników) - stanowi załącznik nr 2 do umowy Odbiór odpadów odbywać się będzie zgodnie z harmonogramem opracowanym w terminie 7 dni od podpisania umowy przez Wykonawcę i zatwierdzonym przez Zamawiającego. Harmonogram winien obejmować okres od 01.07.2013 r. do 31.12.2013 r. tj. cały okres obowiązywania umowy. 4. Składowanie i częstotliwość odbierania odpadów komunalnych 4.1 ZABUDOWA JEDNORODZINNA Na terenie zabudowy jednorodzinnej obowiązywał będzie system pojemnikowy zbiórki odpadów komunalnych. Zmieszane odpady komunalne Zmieszane odpady komunalne gromadzone będą w pojemnikach ustawionych przy posesji właściciela. Częstotliwość załadunku i wywozu przez Wykonawcę odpadów zmieszanych - dwa razy w miesiącu 4.2 ZABUDOWA WIELORODZINNA Na terenie zabudowy wielorodzinnej obowiązywać będzie system pojemnikowo - kontenerowy zbiórki odpadów komunalnych. Zmieszane odpady komunalne Zmieszane odpady komunalne gromadzone będą w pojemnikach, kontenerach. Ilość budynków wielorodzinnych oraz miejsc gromadzenia odpadów stanowi załącznik nr 2 do umowy. Częstotliwość załadunku i wywozu przez Wykonawcę zmieszanych odpadów - co najmniej dwa razy w tygodniu 4.3 ZABUDOWA NIEZAMIESZKAŁA Zmieszane odpady komunalne Zmieszane odpady komunalne gromadzone będą w pojemnikach, kontenerach. Ilość zabudowy niezamieszkałej oraz miejsc gromadzenia odpadów stanowi załącznik nr 2 do umowy. Częstotliwość załadunku i wywozu przez Wykonawcę zmieszanych odpadów - co najmniej dwa razy w miesiącu 4.4 OGRODY DZIAŁKOWE Zmieszane odpady komunalne gromadzone będą w pojemnikach, kontenerach. Ilość zabudowy niezamieszkałej oraz miejsc gromadzenia odpadów stanowi załącznik nr 2 do umowy. Częstotliwość załadunku i wywozu przez Wykonawcę zmieszanych odpadów - co najmniej dwa razy w miesiącu dla ogrodów działkowych w sezonie od 1 lipca do 31 października i co najmniej dwa razy na kwartał po za sezonem 4.5 CMENTARZ KOMUNALNY Zmieszane odpady komunalne gromadzone będą w kontenerach. Ilość kontenerów oraz wyznaczone miejsca gromadzenia odpadów stanowi załącznik nr 2 do umowy. Częstotliwość załadunku i wywozu przez Wykonawcę zmieszanych odpadów - co najmniej raz na dwa tygodnie. 4.6 Odpady z koszy ulicznych Wykonawca zobowiązany jest odbierać z Bazy CHZGKiM Chojnów ul. Kraszewskiego 1 Częstotliwość załadunku i wywozu przez Wykonawcę zmieszanych odpadów - co najmniej raz na dwa tygodnie. 5. Składowanie i częstotliwość odbierania odpadów komunalnych zbieranych w sposób selektywny w utworzonych punktach selektywnego zbierania odpadów komunalnych: 5.1 Przeterminowane leki - Przychodnia Rejonowa Chojnów, ul. Legnickiej 12 Częstotliwość załadunku i wywozu przez Wykonawcę odpadów nie rzadziej niż raz na 3 m-ce (w godz. od 7:00 do 15:00) 6. Inne wymagania: a) Wykonawca zobowiązany jest spełniać wymagania stawiane dla pojazdów oraz dla bazy magazynowo-transportowej zawarte w Rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013 r. w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości (Dz. U. 2013 r. poz. 122 ). b) Na Wykonawcy spoczywa obowiązek prowadzenia dokumentacji związanej z wykonywaniem usług, m in. tj. - Sporządzanie raportu tygodniowego z przekazania odpadów do RIPOK-u w formie elektronicznej uzgodnionej z Zamawiającym - Sporządzanie miesięcznych raportów zawierających informacje o: ilości odebranych odpadów zmieszanych. Raport ma być przekazywany w terminie 7 dnia po zakończeniu miesiąca, którego dotyczy, w formie papierowej i formie elektronicznej uzgodnionej z Zamawiającym. Raport miesięczny będzie podstawą do wystawienia faktury za wykonaną usługę. - Wykonawca jest zobowiązany do prowadzenia i przekazywania Zamawiającemu dokumentacji związanej z działalnością objętą zamówieniem, tj. kwartalnych sprawozdań, o których mowa w art. 9n ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach, zawierające informacje tj.: informacje o masie poszczególnych rodzajów odebranych odpadów komunalnych przekazanych do składowania na składowisku odpadów, liczbę właścicieli nieruchomości, od których zostały odebrane odpady komunalne, w sposób niezgodny z regulaminem. c) Wykonawca ponosi odpowiedzialność, jeżeli zniszczy lub uszkodzi pojemnik/pojemniki do gromadzenia odpadów. d) Wykonawca odpowiada za wszelkie szkody na mieniu i zdrowiu osób trzecich, powstałe podczas i w związku z realizacją przedmiotu zamówienia e) Wykonawca ma obowiązek prowadzenia ewidencji rodzajowej i ilościowej przyjmowanych odpadów poprzez zważenie na legalizowanej wadze ilości przyjętych odpadów, a następnie odnotowanie jej w ewidencji f) Ewidencję odpadów należy prowadzić z zastosowaniem następujących dokumentów: kart przekazywania odpadów sporządzonych zgodnie z art. 67 i art. 69 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz.U. z 2013 r. poz. 21). Kartę przekazania odpadów sporządza Wykonawca, który przekazuje odpady. Kartę przekazania odpadów sporządza się w 3 egzemplarzach: dla przejmującego odpady, przekazującego i Zamawiającego. g) Sprawozdanie Wykonawca zobowiązany jest sporządzić zgodnie ze wzorem określonym w Rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 11 maja 2012 r. w sprawie wzoru sprawozdań o odebranych odpadach komunalnych, odebranych nieczystościach ciekłych oraz realizacji zadań z zakresu gospodarowania odpadami komunalnymi (Dz.U. z 2012 r. poz. 630). Wykonawca będzie przekazywał Zamawiającemu sprawozdanie, o którym mowa powyżej, w formie papierowej i elektronicznej - w terminie do końca miesiąca następującego po kwartale, którego dotyczy. W przypadku, gdy sprawozdanie jest sporządzone nierzetelnie, Wykonawca zobowiązany będzie do jego uzupełnienia lub poprawienia w terminie 14 dni. h) Wykonawca zobowiązany jest zapewnić dezynfekcję pojemników z taką częstotliwością, która zapewni bezpieczeństwo sanitarne..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.50.00.00 - Usługi związane z odpadami 90.51.20.00 - Usługi transportu odpadów 90.51.31.00 - Usługi wywozu odpadów pochodzących z gospodarstw domowych 90.53.30.00 - Usługi gospodarki odpadami .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.06.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Miejskie Przedsiębiorstwo Oczyszczania Spółka z Ograniczoną Odpowiedzialnością, ul. Rynek 28, 59-300 Lubin, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 675925,93 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 476940,96

  • Oferta z najniższą ceną: 476940,96 / Oferta z najwyższą ceną: 712787,04

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.