eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczecin › ZAKUP I DOSTAWĘ FARB, LAKIERÓW, SZPACHLI, PĘDZLI , TAŚMY IZOLACYJNEJ ,OSTRZEGAWCZEJ, MASKUJĄCEJ , RUREK TERMOKURCZLIWYCH, KLEI , SILIKONÓW, , PREPARATÓW CHEMICZNYCH ODRDZEWIAJĄCO-KONSERWUJĄCYCH,PŁYNÓW DO SPRYSKIWACZY SZYB, MATERIAŁÓW ŚCIERNYCH, ŚRUB , PODKŁADEK , AKCESORIÓW DO NAPRAWY

Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.



Ogłoszenie z dnia 2017-02-15

Ogłoszenie nr 25636 - 2017 z dnia 2017-02-15 r.

Szczecin: ZAKUP I DOSTAWĘ FARB, LAKIERÓW, SZPACHLI, PĘDZLI , TAŚMY IZOLACYJNEJ ,OSTRZEGAWCZEJ, MASKUJĄCEJ , RUREK TERMOKURCZLIWYCH, KLEI , SILIKONÓW, , PREPARATÓW CHEMICZNYCH ODRDZEWIAJĄCO-KONSERWUJĄCYCH,PŁYNÓW DO SPRYSKIWACZY SZYB, MATERIAŁÓW ŚCIERNYCH, ŚRUB , PODKŁADEK , AKCESORIÓW DO NAPRAWY
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa 4340, krajowy numer identyfikacyjny 32098789500000, ul. ul. Narutowicza  , 70231   Szczecin, woj. zachodniopomorskie, państwo Polska, tel. 261 45 48 38, e-mail 15wogszczecin.przetargi@wp.mil.pl, faks 261 45 23 98.
Adres strony internetowej (URL):

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Wojskowa jednostka budżetowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

nie


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

nie


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

nie
adres


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
nie
Adres:


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZAKUP I DOSTAWĘ FARB, LAKIERÓW, SZPACHLI, PĘDZLI , TAŚMY IZOLACYJNEJ ,OSTRZEGAWCZEJ, MASKUJĄCEJ , RUREK TERMOKURCZLIWYCH, KLEI , SILIKONÓW, , PREPARATÓW CHEMICZNYCH ODRDZEWIAJĄCO-KONSERWUJĄCYCH,PŁYNÓW DO SPRYSKIWACZY SZYB, MATERIAŁÓW ŚCIERNYCH, ŚRUB , PODKŁADEK , AKCESORIÓW DO NAPRAWY
Numer referencyjny: 09-ZP-02-17
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

nie


II.2) Rodzaj zamówienia: dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest dostawa: ? farb, ? lakierów, ? szpachli, ? pędzli i taśmy malarskiej maskującej, ? preparatów chemicznych odrdzewiająco- konserwujących, ? płynów do spryskiwaczy szyb , ? materiałów ściernych, ? klei, silikonów, ? środków myjących silnie zabrudzonych części pojazdów i broni strzeleckiej, ? uszczelek, ? opasek zaciskowych, ? przewodów pneumatycznych i olejowych, wyszczególnionych w załącznikach nr 3, 3a, 3b, 3c, 3d, 3e, 3f, 3g, 3h, 3i, 3j, 3k, 3l, 3m, 3n, - Formularze cenowe, w załączniku nr 2 do SIWZ (dodatkowe warunki zamówienia , oraz w załączniku nr 2a (opis przedmiotu zamówienia dla części 15 postępowania ). Informacje zawarte w załącznikach 3, 3a, 3b, 3c, 3d, 3e, 3f, 3g, 3h, 3i, 3j, 3k, 3l, 3m, 3n, dotyczące poszczególnych części zamówienia zostały przedstawione na odrębnych arkuszach. a)wykonawca zobowiązuje się dostarczyć asortyment wymieniony w załącznikach 3, 3a, 3b, 3c, 3d, 3e, 3f, 3g, 3h, 3i, 3j, 3k, 3l, 3m, 3n, na koszt własny , własnym środkiem transportu w ilościach i cenach zawartych w formularzu cenowym . b)wszystkie produkty wyszczególnione w załącznikach nr 3, 3b, 3e, 3f, 3g, 3 l muszą być dostarczone w szczelnych opakowaniach fabrycznie zamkniętych. c)wszystkie produkty wyszczególnione w załącznikach nr 3, 3a, 3b, 3c, 3d, 3e, 3f, 3g, 3h, 3i, 3j, 3k, 3l, 3m, 3n, muszą być dostarczone w opakowaniach, na których musi być załączona informacja o pochodzeniu produktu, dacie produkcji oraz okresie przydatności do użycia. d)produkty muszą pochodzić z bieżącej produkcji, zawierać etykiety o pochodzeniu produktu. e)wykonawca dostarczy wszystkie produkty wolne od wad i fabrycznie nowe. f)wykonawca zobowiązany jest dostarczyć do każdej dostawy (dotyczy załączników nr: 3, 3b, 3e, 3f, 3g, 3 l, karty charakterystyki niebezpiecznych substancji na wszystkie pozycje przedmiotu zamówienia. g)wykonawca udziela gwarancji na okres min.12 miesięcy od daty odbioru, lub dłuższy jeżeli przewiduje to karta technologiczna produktu.

II.5) Główny kod CPV: 44.81.00.00 - Farby

II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: nie
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:



II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie dokonuje określenia warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie zostanie dokonana na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt.7.1. SIWZ.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie dokonuje określenia warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie zostanie dokonana na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt.7.1. SIWZ.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający nie dokonuje określenia warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie zostanie dokonana na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt.7.1. SIWZ.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: nie
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)

III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

a) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia określonego w pkt 6.2 lit. a specyfikacji; b) oświadczenie wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne, (załącznik nr 9 do SIWZ), c) oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. ( załącznik nr 7 do SIWZ) d) oświadczenie wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne - albo w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji - dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności (załącznik nr 10 do SIWZ); e) oświadczenie, że przedmiot zamówienia jest zgodny z SIWZ (załącznik nr 8 do SIWZ).

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

7.5. W celu potwierdzania że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym w SIWZ Zmawiający żąda: a) przedstawienia przez wykonawcę Atestu PZH, wraz z pozytywną Ekspertyzą wydaną przez Zakład Materiałów Pędnych i Smarów ,dopuszczającą płyn do rozkonserwowania broni strzeleckiej stosowany w technice wojskowej, wraz z opinią wydaną przez Wojskowy Instytut Techniczny Uzbrojenia, lub dokumentu równoważnego.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

tak,
Informacja na temat wadium
9.1. Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w wysokości -dla części 1- 2 100,00 zł Dla części 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, wadium nie jest wymagane. 9.2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 9.3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) w pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (jedn. tekst Dz. U. z 2007 Nr 42, poz.275 z późn. zm.). 9.4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na rachunek zamawiającego prowadzony przez: NBP O/Szczecin o numerze rachunku: 65 1010 1599 0024 2413 9120 0000 - z dopiskiem "wadium w postępowaniu 09-ZP-02-17. 9.5. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin zaksięgowania środków na rachunku zamawiającego. 9.6. Wadium wnoszone w jednej z form wymienionych w pkt 9.2 ppkt. 2-5 powinno mieć bezwarunkowy charakter i być płatne na pierwsze wezwanie zamawiającego, w sytuacji, gdy wykonawca: a) odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniesie zabezpieczenia należytego wykonania umowy na zasadach określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, c) zawarcie umowy stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy, d) wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art.26 ust.3 ustawy pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art.25 ust.1 ustawy pzp, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art.24 ust.2 pkt 5 lub informacji, że nie należy do grupy kapitałowej lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art.87 ust.2 pkt 3, co powoduje brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 9.7. W przypadku wadium wnoszonego w pozostałych niepieniężnych formach, należy oryginał dokumentu złożyć wraz z ofertą w osobnej kopercie z dopiskiem "WADIUM". 9.8. Zamawiający zwróci wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została uznana za najkorzystniejszą, z zastrzeżeniem pkt 9.5.


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

nie


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
nie


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
nie
Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
nie
Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
nie


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) nie
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Aukcja wieloetapowa

etap nrczas trwania etapu

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria

KryteriaZnaczenie
cena 60
termin płatności40


IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
nie
Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Licytacja wieloetapowa

etap nrczas trwania etapu

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie

Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia istotnych zmian do treści zawartej umowy w przypadku niemożliwej do przewidzenia w chwili zawarcia umowy konieczności zmniejszenia ilości produktów stanowiących przedmiot umowy. 2. W przypadku zaistnienia sytuacji , o której mowa w ust.1 wynagrodzenie zawarte w umowie zostanie odpowiednio pomniejszone o wartość produktów, o który pomniejszono zakres przedmiotu umowy. 3. Zamawiający nie będzie ponosił ujemnych skutków zmniejszenia ilości i wartości dostaw przewidzianych w umowie. 4. W przypadku wycofania z produkcji zaoferowanego przez Wykonawcę produktu , przewiduje zmianę na inny i równoważnych parametrach.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 27/02/2017, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

Część nr: 1    Nazwa: farby, lakiery, rozcieńczalniki, szpachla - stosowane w służbie czołgowo samochodowej;

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa: ? farb, ? lakierów, ? szpachli, ? pędzli i taśmy malarskiej maskującej, ? preparatów chemicznych odrdzewiająco- konserwujących, ? płynów do spryskiwaczy szyb , ? materiałów ściernych, ? klei, silikonów, ? środków myjących silnie zabrudzonych części pojazdów i broni strzeleckiej, ? uszczelek, ? opasek zaciskowych, ? przewodów pneumatycznych i olejowych, wyszczególnionych w załącznikach nr 3, 3a, 3b, 3c, 3d, 3e, 3f, 3g, 3h, 3i, 3j, 3k, 3l, 3m, 3n, - Formularze cenowe, w załączniku nr 2 do SIWZ (dodatkowe warunki zamówienia , oraz w załączniku nr 2a (opis przedmiotu zamówienia dla części 15 postępowania ). Informacje zawarte w załącznikach 3, 3a, 3b, 3c, 3d, 3e, 3f, 3g, 3h, 3i, 3j, 3k, 3l, 3m, 3n, dotyczące poszczególnych części zamówienia zostały przedstawione na odrębnych arkuszach.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44810000-1
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 30/09/2017
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
cena 60
termin płatności 40
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2    Nazwa: płótna i papiery ścierne, szczotki druciane oraz tarcze do cięcia i szlifowania

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa: ? farb, ? lakierów, ? szpachli, ? pędzli i taśmy malarskiej maskującej, ? preparatów chemicznych odrdzewiająco- konserwujących, ? płynów do spryskiwaczy szyb , ? materiałów ściernych, ? klei, silikonów, ? środków myjących silnie zabrudzonych części pojazdów i broni strzeleckiej, ? uszczelek, ? opasek zaciskowych, ? przewodów pneumatycznych i olejowych, wyszczególnionych w załącznikach nr 3, 3a, 3b, 3c, 3d, 3e, 3f, 3g, 3h, 3i, 3j, 3k, 3l, 3m, 3n, - Formularze cenowe, w załączniku nr 2 do SIWZ (dodatkowe warunki zamówienia , oraz w załączniku nr 2a (opis przedmiotu zamówienia dla części 15 postępowania ). Informacje zawarte w załącznikach 3, 3a, 3b, 3c, 3d, 3e, 3f, 3g, 3h, 3i, 3j, 3k, 3l, 3m, 3n, dotyczące poszczególnych części zamówienia zostały przedstawione na odrębnych arkuszach.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44810000-1
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 30/09/2017
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
cena60
termin płatności40
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3    Nazwa: preparaty odrdzewiająco - konserwujące;

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa: ? farb, ? lakierów, ? szpachli, ? pędzli i taśmy malarskiej maskującej, ? preparatów chemicznych odrdzewiająco- konserwujących, ? płynów do spryskiwaczy szyb , ? materiałów ściernych, ? klei, silikonów, ? środków myjących silnie zabrudzonych części pojazdów i broni strzeleckiej, ? uszczelek, ? opasek zaciskowych, ? przewodów pneumatycznych i olejowych, wyszczególnionych w załącznikach nr 3, 3a, 3b, 3c, 3d, 3e, 3f, 3g, 3h, 3i, 3j, 3k, 3l, 3m, 3n, - Formularze cenowe, w załączniku nr 2 do SIWZ (dodatkowe warunki zamówienia , oraz w załączniku nr 2a (opis przedmiotu zamówienia dla części 15 postępowania ). Informacje zawarte w załącznikach 3, 3a, 3b, 3c, 3d, 3e, 3f, 3g, 3h, 3i, 3j, 3k, 3l, 3m, 3n, dotyczące poszczególnych części zamówienia zostały przedstawione na odrębnych arkuszach.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44810000-1
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 30/09/2017
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
cena60
termin płaności40
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 4    Nazwa: pędzle, taśmy malarskie maskujące;

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa: ? farb, ? lakierów, ? szpachli, ? pędzli i taśmy malarskiej maskującej, ? preparatów chemicznych odrdzewiająco- konserwujących, ? płynów do spryskiwaczy szyb , ? materiałów ściernych, ? klei, silikonów, ? środków myjących silnie zabrudzonych części pojazdów i broni strzeleckiej, ? uszczelek, ? opasek zaciskowych, ? przewodów pneumatycznych i olejowych, wyszczególnionych w załącznikach nr 3, 3a, 3b, 3c, 3d, 3e, 3f, 3g, 3h, 3i, 3j, 3k, 3l, 3m, 3n, - Formularze cenowe, w załączniku nr 2 do SIWZ (dodatkowe warunki zamówienia , oraz w załączniku nr 2a (opis przedmiotu zamówienia dla części 15 postępowania ). Informacje zawarte w załącznikach 3, 3a, 3b, 3c, 3d, 3e, 3f, 3g, 3h, 3i, 3j, 3k, 3l, 3m, 3n, dotyczące poszczególnych części zamówienia zostały przedstawione na odrębnych arkuszach.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44810000-1
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 30/09/2017
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
cena 60
termin płatnosci 40
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 5    Nazwa: taśmy izolacyjne, ostrzegawcze , rurki termokurczliwe;

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa: ? farb, ? lakierów, ? szpachli, ? pędzli i taśmy malarskiej maskującej, ? preparatów chemicznych odrdzewiająco- konserwujących, ? płynów do spryskiwaczy szyb , ? materiałów ściernych, ? klei, silikonów, ? środków myjących silnie zabrudzonych części pojazdów i broni strzeleckiej, ? uszczelek, ? opasek zaciskowych, ? przewodów pneumatycznych i olejowych, wyszczególnionych w załącznikach nr 3, 3a, 3b, 3c, 3d, 3e, 3f, 3g, 3h, 3i, 3j, 3k, 3l, 3m, 3n, - Formularze cenowe, w załączniku nr 2 do SIWZ (dodatkowe warunki zamówienia , oraz w załączniku nr 2a (opis przedmiotu zamówienia dla części 15 postępowania ). Informacje zawarte w załącznikach 3, 3a, 3b, 3c, 3d, 3e, 3f, 3g, 3h, 3i, 3j, 3k, 3l, 3m, 3n, dotyczące poszczególnych części zamówienia zostały przedstawione na odrębnych arkuszach.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44810000-1
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 30/09/2017
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
cena 60
termin płatności 40
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 6    Nazwa: kleje, silikony;

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa: ? farb, ? lakierów, ? szpachli, ? pędzli i taśmy malarskiej maskującej, ? preparatów chemicznych odrdzewiająco- konserwujących, ? płynów do spryskiwaczy szyb , ? materiałów ściernych, ? klei, silikonów, ? środków myjących silnie zabrudzonych części pojazdów i broni strzeleckiej, ? uszczelek, ? opasek zaciskowych, ? przewodów pneumatycznych i olejowych, wyszczególnionych w załącznikach nr 3, 3a, 3b, 3c, 3d, 3e, 3f, 3g, 3h, 3i, 3j, 3k, 3l, 3m, 3n, - Formularze cenowe, w załączniku nr 2 do SIWZ (dodatkowe warunki zamówienia , oraz w załączniku nr 2a (opis przedmiotu zamówienia dla części 15 postępowania ). Informacje zawarte w załącznikach 3, 3a, 3b, 3c, 3d, 3e, 3f, 3g, 3h, 3i, 3j, 3k, 3l, 3m, 3n, dotyczące poszczególnych części zamówienia zostały przedstawione na odrębnych arkuszach.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44810000-1
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 30/09/2017
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
cena 60
termin płatności 40
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 7    Nazwa: płyny do spryskiwacza szyb, mycia szyb, odmrażacze szyb, zapachy samochodowe;

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa: ? farb, ? lakierów, ? szpachli, ? pędzli i taśmy malarskiej maskującej, ? preparatów chemicznych odrdzewiająco- konserwujących, ? płynów do spryskiwaczy szyb , ? materiałów ściernych, ? klei, silikonów, ? środków myjących silnie zabrudzonych części pojazdów i broni strzeleckiej, ? uszczelek, ? opasek zaciskowych, ? przewodów pneumatycznych i olejowych, wyszczególnionych w załącznikach nr 3, 3a, 3b, 3c, 3d, 3e, 3f, 3g, 3h, 3i, 3j, 3k, 3l, 3m, 3n, - Formularze cenowe, w załączniku nr 2 do SIWZ (dodatkowe warunki zamówienia , oraz w załączniku nr 2a (opis przedmiotu zamówienia dla części 15 postępowania ). Informacje zawarte w załącznikach 3, 3a, 3b, 3c, 3d, 3e, 3f, 3g, 3h, 3i, 3j, 3k, 3l, 3m, 3n, dotyczące poszczególnych części zamówienia zostały przedstawione na odrębnych arkuszach.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44810000-1
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 30/09/2017
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
cena 60
termin płatności 40
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 8    Nazwa: płyny odłuszczająco myjące;

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa: ? farb, ? lakierów, ? szpachli, ? pędzli i taśmy malarskiej maskującej, ? preparatów chemicznych odrdzewiająco- konserwujących, ? płynów do spryskiwaczy szyb , ? materiałów ściernych, ? klei, silikonów, ? środków myjących silnie zabrudzonych części pojazdów i broni strzeleckiej, ? uszczelek, ? opasek zaciskowych, ? przewodów pneumatycznych i olejowych, wyszczególnionych w załącznikach nr 3, 3a, 3b, 3c, 3d, 3e, 3f, 3g, 3h, 3i, 3j, 3k, 3l, 3m, 3n, - Formularze cenowe, w załączniku nr 2 do SIWZ (dodatkowe warunki zamówienia , oraz w załączniku nr 2a (opis przedmiotu zamówienia dla części 15 postępowania ). Informacje zawarte w załącznikach 3, 3a, 3b, 3c, 3d, 3e, 3f, 3g, 3h, 3i, 3j, 3k, 3l, 3m, 3n, dotyczące poszczególnych części zamówienia zostały przedstawione na odrębnych arkuszach.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44810000-1
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 30/09/2017
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
cena 60
termin płści 40
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 9    Nazwa: złącza do przewodów pneumatycznych teklan,

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa: ? farb, ? lakierów, ? szpachli, ? pędzli i taśmy malarskiej maskującej, ? preparatów chemicznych odrdzewiająco- konserwujących, ? płynów do spryskiwaczy szyb , ? materiałów ściernych, ? klei, silikonów, ? środków myjących silnie zabrudzonych części pojazdów i broni strzeleckiej, ? uszczelek, ? opasek zaciskowych, ? przewodów pneumatycznych i olejowych, wyszczególnionych w załącznikach nr 3, 3a, 3b, 3c, 3d, 3e, 3f, 3g, 3h, 3i, 3j, 3k, 3l, 3m, 3n, - Formularze cenowe, w załączniku nr 2 do SIWZ (dodatkowe warunki zamówienia , oraz w załączniku nr 2a (opis przedmiotu zamówienia dla części 15 postępowania ). Informacje zawarte w załącznikach 3, 3a, 3b, 3c, 3d, 3e, 3f, 3g, 3h, 3i, 3j, 3k, 3l, 3m, 3n, dotyczące poszczególnych części zamówienia zostały przedstawione na odrębnych arkuszach.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44810000-1
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 30/09/2017
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
cena 60
termin płatności40
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 10    Nazwa: węże tłoczone do paliw , benzyn i olejów,

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa: ? farb, ? lakierów, ? szpachli, ? pędzli i taśmy malarskiej maskującej, ? preparatów chemicznych odrdzewiająco- konserwujących, ? płynów do spryskiwaczy szyb , ? materiałów ściernych, ? klei, silikonów, ? środków myjących silnie zabrudzonych części pojazdów i broni strzeleckiej, ? uszczelek, ? opasek zaciskowych, ? przewodów pneumatycznych i olejowych, wyszczególnionych w załącznikach nr 3, 3a, 3b, 3c, 3d, 3e, 3f, 3g, 3h, 3i, 3j, 3k, 3l, 3m, 3n, - Formularze cenowe, w załączniku nr 2 do SIWZ (dodatkowe warunki zamówienia , oraz w załączniku nr 2a (opis przedmiotu zamówienia dla części 15 postępowania ). Informacje zawarte w załącznikach 3, 3a, 3b, 3c, 3d, 3e, 3f, 3g, 3h, 3i, 3j, 3k, 3l, 3m, 3n, dotyczące poszczególnych części zamówienia zostały przedstawione na odrębnych arkuszach.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44810000-1
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 30/09/2017
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
cena 60
termin płatności40
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 11    Nazwa: śruby, nakrętki, podkładki oraz korki,

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa: ? farb, ? lakierów, ? szpachli, ? pędzli i taśmy malarskiej maskującej, ? preparatów chemicznych odrdzewiająco- konserwujących, ? płynów do spryskiwaczy szyb , ? materiałów ściernych, ? klei, silikonów, ? środków myjących silnie zabrudzonych części pojazdów i broni strzeleckiej, ? uszczelek, ? opasek zaciskowych, ? przewodów pneumatycznych i olejowych, wyszczególnionych w załącznikach nr 3, 3a, 3b, 3c, 3d, 3e, 3f, 3g, 3h, 3i, 3j, 3k, 3l, 3m, 3n, - Formularze cenowe, w załączniku nr 2 do SIWZ (dodatkowe warunki zamówienia , oraz w załączniku nr 2a (opis przedmiotu zamówienia dla części 15 postępowania ). Informacje zawarte w załącznikach 3, 3a, 3b, 3c, 3d, 3e, 3f, 3g, 3h, 3i, 3j, 3k, 3l, 3m, 3n, dotyczące poszczególnych części zamówienia zostały przedstawione na odrębnych arkuszach.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44810000-1
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 30/09/2017
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
cena 60
termin płatności 40
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 12    Nazwa: akcesoria do naprawy i wyważania kół,

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa: ? farb, ? lakierów, ? szpachli, ? pędzli i taśmy malarskiej maskującej, ? preparatów chemicznych odrdzewiająco- konserwujących, ? płynów do spryskiwaczy szyb , ? materiałów ściernych, ? klei, silikonów, ? środków myjących silnie zabrudzonych części pojazdów i broni strzeleckiej, ? uszczelek, ? opasek zaciskowych, ? przewodów pneumatycznych i olejowych, wyszczególnionych w załącznikach nr 3, 3a, 3b, 3c, 3d, 3e, 3f, 3g, 3h, 3i, 3j, 3k, 3l, 3m, 3n, - Formularze cenowe, w załączniku nr 2 do SIWZ (dodatkowe warunki zamówienia , oraz w załączniku nr 2a (opis przedmiotu zamówienia dla części 15 postępowania ). Informacje zawarte w załącznikach 3, 3a, 3b, 3c, 3d, 3e, 3f, 3g, 3h, 3i, 3j, 3k, 3l, 3m, 3n, dotyczące poszczególnych części zamówienia zostały przedstawione na odrębnych arkuszach.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44810000-1
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 30/09/2017
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
cena60
termin płatności 40
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 13    Nazwa: farby , lakiery - Infrastruktura ;

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa: ? farb, ? lakierów, ? szpachli, ? pędzli i taśmy malarskiej maskującej, ? preparatów chemicznych odrdzewiająco- konserwujących, ? płynów do spryskiwaczy szyb , ? materiałów ściernych, ? klei, silikonów, ? środków myjących silnie zabrudzonych części pojazdów i broni strzeleckiej, ? uszczelek, ? opasek zaciskowych, ? przewodów pneumatycznych i olejowych, wyszczególnionych w załącznikach nr 3, 3a, 3b, 3c, 3d, 3e, 3f, 3g, 3h, 3i, 3j, 3k, 3l, 3m, 3n, - Formularze cenowe, w załączniku nr 2 do SIWZ (dodatkowe warunki zamówienia , oraz w załączniku nr 2a (opis przedmiotu zamówienia dla części 15 postępowania ). Informacje zawarte w załącznikach 3, 3a, 3b, 3c, 3d, 3e, 3f, 3g, 3h, 3i, 3j, 3k, 3l, 3m, 3n, dotyczące poszczególnych części zamówienia zostały przedstawione na odrębnych arkuszach.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44810000-1
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 30/09/2017
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
cena 60
termin płatnosci 40
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 14    Nazwa: pędzle - Infrastruktura ;

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa: ? farb, ? lakierów, ? szpachli, ? pędzli i taśmy malarskiej maskującej, ? preparatów chemicznych odrdzewiająco- konserwujących, ? płynów do spryskiwaczy szyb , ? materiałów ściernych, ? klei, silikonów, ? środków myjących silnie zabrudzonych części pojazdów i broni strzeleckiej, ? uszczelek, ? opasek zaciskowych, ? przewodów pneumatycznych i olejowych, wyszczególnionych w załącznikach nr 3, 3a, 3b, 3c, 3d, 3e, 3f, 3g, 3h, 3i, 3j, 3k, 3l, 3m, 3n, - Formularze cenowe, w załączniku nr 2 do SIWZ (dodatkowe warunki zamówienia , oraz w załączniku nr 2a (opis przedmiotu zamówienia dla części 15 postępowania ). Informacje zawarte w załącznikach 3, 3a, 3b, 3c, 3d, 3e, 3f, 3g, 3h, 3i, 3j, 3k, 3l, 3m, 3n, dotyczące poszczególnych części zamówienia zostały przedstawione na odrębnych arkuszach.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44810000-1
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 30/09/2017
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
cena 60
min płatności 40
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 15    Nazwa: materiały ścierne - Infrastruktura, ;

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa: ? farb, ? lakierów, ? szpachli, ? pędzli i taśmy malarskiej maskującej, ? preparatów chemicznych odrdzewiająco- konserwujących, ? płynów do spryskiwaczy szyb , ? materiałów ściernych, ? klei, silikonów, ? środków myjących silnie zabrudzonych części pojazdów i broni strzeleckiej, ? uszczelek, ? opasek zaciskowych, ? przewodów pneumatycznych i olejowych, wyszczególnionych w załącznikach nr 3, 3a, 3b, 3c, 3d, 3e, 3f, 3g, 3h, 3i, 3j, 3k, 3l, 3m, 3n, - Formularze cenowe, w załączniku nr 2 do SIWZ (dodatkowe warunki zamówienia , oraz w załączniku nr 2a (opis przedmiotu zamówienia dla części 15 postępowania ). Informacje zawarte w załącznikach 3, 3a, 3b, 3c, 3d, 3e, 3f, 3g, 3h, 3i, 3j, 3k, 3l, 3m, 3n, dotyczące poszczególnych części zamówienia zostały przedstawione na odrębnych arkuszach.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44810000-1
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 30/09/2017
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
cena60
termin płatności40
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.