eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › Renowacja elewacji budynku Kolegium Cieszkowskich przy ul. Wojska Polskiego 71 C w Poznaniu

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2014-07-31

Poznań: Renowacja elewacji budynku Kolegium Cieszkowskich przy ul. Wojska Polskiego 71 C w Poznaniu
Numer ogłoszenia: 256276 - 2014; data zamieszczenia: 31.07.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Przyrodniczy w Poznaniu , ul. Wojska Polskiego 28, 60-637 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8487023, 8487043, faks 061 8487043, 8487145.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.au.poznan.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Renowacja elewacji budynku Kolegium Cieszkowskich przy ul. Wojska Polskiego 71 C w Poznaniu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Przedmiotem zamówienia jest renowacja elewacji budynku Kolegium Cieszkowskich przy ul. Wojska Polskiego 71C w Poznaniu. Budynek Kolegium Cieszkowskich składa się z dwóch części połączonych łącznikiem. Część pierwsza (Kolegium Cieszkowskich Stare) powstała na przełomie lat trzydziestych i czterdziestych ubiegłego wieku. Część drugą (Kolegium Cieszkowskich Nowe) wybudowano w drugiej połowie lat pięćdziesiątych. Łącznik jest włączony do części nowej. Ofertę należy przygotować na podstawie Dokumentacji Projektowej pod nazwą Projekt budowlany renowacji i kolorystyki elewacji budynku Kolegium Cieszkowskich przy ul. Wojska Polskiego 71 B, C w Poznaniu oraz ślepych kosztorysów (materiał pomocniczy), Specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych i SIWZ. Przedmiot zamówienia podzielono na dwa etapy. W tabeli poniżej przedstawiono najważniejsze prace do wykonania w poszczególnych etapach. W zakresie wykonania robót przedmiot zamówienia obejmuje: l.p Budynek Zakres robót Etap 1 1. Kolegium Cieszkowskich Stare 1.1 Renowacja elewacji skucie i tynku elewacji, wykonanie tynku histolith trass kalk putz i tynku renowacyjnego WTA na skutej elewacji, gruntowanie podłoża, szpachlowanie powierzchni mineralną szpachlówką, dwukrotne malowanie farbą krzemianową cx 130 si fassadenfinish, wymiana balustrad na balkonach, wymiana płyt kamiennych na balkonach, renowacja piaskowca, oczyszczeni i pomalowanie drewnianej galerii, montaż lamp na ścianie elewacji - kosztorys ślepy: dział 2.1 elewacja 2. Kolegium Cieszkowskich Nowe 2.1 Wymiana stolarki okiennej Wymiana drewnianej stolarki okiennej skrzynkowej na nową jednoramową PCV dwukolorową wraz z parapetami wewnętrznymi i zewnętrznymi, wymiana parapetów przy istniejących okien z PCV - kosztorys ślepy: dział 1.1 wymiana okien i drzwi 2.2 Renowacja elewacji Skucie tynku elewacji, wykonanie tynku histolith trass kalk putz i tynku renowacyjnego WTA na skutej elewacji, gruntowanie podłoża, szpachlowanie powierzchni mineralną szpachlówką, renowacja gzymsów i opasek okiennych, dwukrotne malowanie farbą krzemianową cx 130 si fassadenfinish, , odnowienie balustrady na tarasie, montaż lamp na ścianie elewacji - kosztorys ślepy: dział 1.2 elewacja 2.3 Renowacja schodów wejściowych Skucie istniejących płytek i podłoża, wykonanie nowego podłoża betonowego, wykonanie izolacji, ułożenie na spocznikach i stopniach płyt granitowych, wykucie części ścian i ponowne przemurowanie, wykonanie nowych balustrad, demontaż i ponowny montaż lamp stojących - kosztorys ślepy: dział 1.3 roboty kamieniarskie - schody Etap 2 3. Kolegium Cieszkowskich Stare 3.1 Wykonanie izolacji pionowej Rozebranie starych i wykonanie nowych studzienek naświetlających, wykonanie nowej izolacji pionowej w technologii remmers, wykonanie iniekcji. demontaż starych i ułożenie nowych płyt z granitu na stopniach przed budynkiem - kosztorys ślepy: dział 2.2 roboty kamieniarskie, dział 2.3 izolacja pionowa ścian, dzial 2.4 instalacja odgromowa. 4 Kolegium Cieszkowskich Nowe 4.1 Wykonanie izolacji pionowej wykonanie nowej izolacji pionowe w technologii remmersj, wykonanie kanału spływowego do wód opadowych, wymiana przykryw studzienek - kosztorys ślepy: dział 1.4 izolacja pionowa ścian, dział 1.5 instalacja odgromowa Wcześniej według dokumentacji Projekt budowlany renowacji i kolorystyki elewacji budynku Kolegium Cieszkowskich przy ul. Wojska Polskiego 71 B, C w Poznaniu wykonano nowy dach oraz wymieniono stolarkę okienną w Kolegium Cieszkowskich Stare (w całości) i w Kolegium Cieszkowskich Nowe(częściowo). Okna i drzwi, które podlegają wymianie są przedstawiona w zestawieniu stolarki. Przycięcie drzew i krzewów przy budynku oraz usunięcie bluszczu z elewacji Zamawiający wykona we własnym zakresie. Postanowieniem nr 171-2014 Projekt budowlany renowacji i kolorystyki elewacji budynku Kolegium Cieszkowskich przy ul. Wojska Polskiego 71 B, C w Poznaniu został uzgodniony z Miejskim Konserwatorem Zabytków. Pozwolenie konserwatorskie zostanie wydane po zaakceptowaniu osoby kierującej robotami budowlanymi oraz prowadzącej prace konserwatorskie i restauratorskie wyłonionych w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Zamawiający za zużytą podczas remontu wodę, energię elektryczną, cieplną, ścieki odprowadzone do kanalizacji obciąży Wykonawcę kwotą ryczałtową w wysokości 5.000,00 zł brutto. 3.2 Oba budynki Kolegium Cieszkowskich są podpiwniczone, pięciokondygnacyjne przykryte dachem skośnym krytym dachówką. Podstawowe dane budynku: Powierzchnia zabudowy (C. Stare) - 951,00 m2 Powierzchnia użytkowa (C. Stare) - 3.093,00 m2 Kubatura budynku (C. Stare) - 14.367,00 m3 Powierzchnia zabudowy (C. Nowe) - 780,00 m2 Powierzchnia użytkowa (C. Nowe) - 2.431,00 m2 Kubatura budynku (C. Nowe) - 14.604,00 m3 3.3 W ofercie należy ująć wszystkie koszty wykonania przedmiotu zamówienia, w tym między innymi: - zapewnić bezpieczne wejście do budynków podczas prowadzenia prac. - wywóz gruzu, nieczystości wraz z opłatą wysypiskową - utrzymywanie porządku na placu budowy, pozostawienie okolic obiektu w stanie nie gorszym od zastanego w momencie przekazania placu budowy. - urządzenie i zagospodarowanie placu budowy (zaplecze, place składowe, drogi montażowe) - płatnych prób, badań, pomiarów, regulacji instalacji, odbiorów technicznych i rozruchu - dozorowanie budowy, koszt ochrony - korzystanie z dróg publicznych, pozostawienie ich w stanie nie gorszym od zastanego w momencie przekazania placu budowy i organizację ruchu - opracowanie dokumentacji powykonawczej, - ubezpieczenie budowy na czas realizacji robót - wszelkie prace i czynności niezbędne do osiągnięcia zakładanych parametrów technicznych i przekazania inwestycji do użytkowania Zastosowane w dokumentacji projektowej i specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót wskazania pochodzenia wyrobów służą określeniu standardów cech technicznych i jakościowych. Wykonawca może zastosować wskazany lub równoważny, inny wyrób spełniający wymogi techniczne i jakościowe oraz posiadający właściwości użytkowe nie gorsze niż określone w dokumentacji Zamawiającego spełniających te same wymagania jakościowe, funkcjonalne i techniczne wskazanego oraz posiadające właściwości użytkowe spełniające wymogi określone dla przedmiotu opisanego w dokumentacji Zamawiającego. Wykonawca, który chce zaoferować materiały i urządzenia równoważne to wówczas musi je wykazać w ofercie i załączyć dokumentację potwierdzającą ich równoważność wymagania określone przez Zamawiającego w załączniku nr 10. W przypadku, gdy zastosowanie ww. materiałów lub urządzeń wymagać będzie zmiany dokumentacji technicznej, koszty tych zmian poniesie Wykonawca. Brak dołączenia załącznika nr 10, brak wskazania wyrobu dla każdej z w/w pozycji lub brak dołączenia kart technicznych wyrobu dla każdej z w/w pozycji, a także nie wykazanie równoważności w odniesieniu do wymogów Zamawiającego, powoduje odrzucenie oferty. Wypełniony załącznik nr 10 należy załączyć do oferty niezależnie od konieczności wykazania równoważności. 3.4 Komplet dokumentacji technicznej przekazywanej wykonawcom: a. Dokumentacja projektowa L.p. Projekt 1. Projekt budowlany renowacji i kolorystyki elewacji budynku Kolegium Cieszkowskich przy ul. Wojska Polskiego 71 B, C w Poznaniu b. Kosztorys ślepy (w dwóch wersjach: arkusz Excela i ath) L.p. Zakres prac 1. Kosztorys ślepy -Kolegium Cieszkowskich Stare elewacja (etap 1 i etap 2) - materiał pomocniczy 2. Kosztorys ślepy -Kolegium Cieszkowskich Nowe elewacja (etap 1 i etap 2) - materiał pomocniczy c. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych L.p. Tytuł STWiOR 1. Specyfikacje Technicznego Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych renowacji i kolorystyki elewacji budynku Kolegium Cieszkowskich przy ul. Wojska Polskiego 71 B, C w Poznaniu - ST 01.00 - Wymagania ogólne 2. Specyfikacje Technicznego Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych renowacji i kolorystyki elewacji budynku Kolegium Cieszkowskich przy ul. Wojska Polskiego 71 B, C w Poznaniu - STB 01.00 - Wymagania szczegółowe.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.45.31.00 - Roboty renowacyjne .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.08.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia jest wniesienie wadium w wysokości: 40 000,00 PLN (słownie: czterdzieści tysięcy złotych) w terminie do dnia 19 sierpnia 2014 roku do godz. 08:00.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • na podstawie oświadczenia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • wykonali w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwie roboty renowacji elewacji budynków pod nadzorem konserwatora zabytków o powierzchni co najmniej 1000 m2 każda, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dowodów określających czy roboty te zostały wykonanie w sposób należyty i zgodny z zasadami sztuki budowlanej.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • na podstawie oświadczenia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • dysponują osobą lub osobami posiadającymi uprawnienia do wykonywania samodzielnych technicznych funkcji w budownictwie, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2010 r. Nr 243, poz. 1623 z późn. zm.) oraz rozporządzeniami wykonawczymi, uprawnienia lub odpowiadające im ważne równoważne uprawnienia, w specjalnościach oraz doświadczeniu . Kierownik budowy -osoba posiadająca uprawnienia do kierownika robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej i minimum 3 letni staż pracy na stanowisku kierownika budowy . 2. kierownik robót elektrycznych - osoba posiadająca uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych oraz minimum 3 letni staż pracy na stanowisku kierownika budowy lub robót. Zamawiający dopuszcza możliwość łączenia funkcji, w przypadku osób, które posiadają uprawnienia w więcej niż jedna specjalność. Jeżeli Wykonawca dysponuje osoba posiadająca uprawnienia, która ma miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, musi wykazać, że osoba ta legitymuje się kwalifikacjami odpowiadającymi wymaganym uprawnieniom w kraju zamieszkania, jeśli takie w tym kraju obowiązują, z uwzględnieniem prawa do wykonywania określonych zawodów regulowanych lub określonych działalności, jeżeli te kwalifikacje zostały uznane na zasadach przewidzianych w ustawie z dnia 18 marca 2008 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. Nr 63, poz. 394 z pózn. zm.); 3. osoba do kierowania pracami restauratorskimi która posiada wykształcenie oraz praktykę zawodową w zakresie konserwacji zabytków określone w Rozporządzeniu Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego z dnia 27.07.2011 (Dz.U. nr 165 poz. 987)

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1)Wykażą środki finansowe lub zdolność kredytową do zaciągania zobowiązania w wysokości nie mniejszej niż 1.500.000,00 zł. (jeden milion pięćset tysięcy złotych). 2)Wykażą ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia z sumą ubezpieczenia nie mniejszą niż 2.000.000,00 zł (dwa miliony złotych). Na etapie składania ofert wystarczy załączyć oświadczenie Wykonawcy o posiadaniu ww. ubezpieczenia. Przed zawarciem umowy należy przedstawić polisę wraz z dokumentem opłaty.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • określenie robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    Dowodami o których mowa powyżej są: - poświadczenie - inne dokumenty - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa powyżej.;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    Zestawienie materiałów w/g załącznika nr 10 SIWZ

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Załącznik nr 1 - Formularz ofertowy Załącznik nr 5 - wykaz części przedmiotu zamówienia, które Wykonawca powierza podwykonawcom, jeżeli Wykonawca zamierza zlecić ich wykonanie Załącznik nr 7 - wykaz osób przewidzianych do realizacji przedmiotowego zamówienia Załącznik nr 8 - informacja o doświadczeniu wykonawcy Załącznik nr 9 - projekt umowy Załącznik nr 10 - zestawianie materiałów Załącznik nr 11 - Dokumentacja techniczna: dokumentacja projektowa, ślepy kosztorys oraz Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy w zakresie: 1) zmiany terminu realizacji umowy w szczególności, gdy: a) wystąpi siła wyższa, mająca istotny wpływ na realizacje przedmiotu umowy - niesprzyjające warunki atmosferyczne, b) występują okoliczności, których nie można było przewidzieć w dniu ogłoszenia przetargu lub zawarcia umowy, c) dochowanie terminu wskazanego pierwotnie okazało się niemożliwe, w szczególności z powodu: - wstrzymania realizacji umowy przez Zamawiającego, - konieczności usunięcia błędów lub wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowych lub dokumentacji technicznej. 2) Warunkiem wprowadzenia zmian jest uprzednie poinformowanie na piśmie drugiej strony o ujawnionych okolicznościach (wraz z uzasadnieniem) powodujących konieczność zmian w umowie. Warunkiem wprowadzenia zmian jest podpisanie przez Strony aneksu do umowy w formie pisemnej pod rygorem nieważności.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.up. poznan.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ można pobrać w formie papierowej od Zamawiającego w budynku Collegium Maximum Uniwersytetu Przyrodniczego ul. Wojska Polskiego 28, IV piętro pok. 407 w godz. 10:00 do 12:00.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.08.2014 godzina 08:00, miejsce: w budynku Collegium Maximum Uniwersytetu Przyrodniczego w poznaniu ul. Wojska Polskiego 28, IV piętro pok. 407.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.