Gdynia: Budowa zasobni na terenie przy ul. Francuskiej 2-4 w Gdyni wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną
Numer ogłoszenia: 256272 - 2015; data zamieszczenia: 30.09.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Morskiego Portu Gdynia S.A. , ul. Rotterdamska 9, 81-337 Gdynia, woj. pomorskie, tel. 058 627 40 36, faks 058 6274578.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.port.gdynia.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Port Morski.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa zasobni na terenie przy ul. Francuskiej 2-4 w Gdyni wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest budowa zasobni na terenie przy ul. Francuskiej 2-4 w Gdyni wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną. 2.Dane liczbowe o budowanym obiekcie: Powierzchnia użytkowa około - 7 900 m2; Powierzchnia zabudowy około - 8 200 m2; Wysokość około - 11,50 m. 3.Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 1)budowę zasobni do składowania ładunków masowych w stanie sypkim wraz z rozbiórką budynków o nr inw. 104-0291 i 109-0259, przebudową pomieszczeń na biurowo-socjalne w sąsiadującym budynku magazynu nr 1, przebudową ramp zewnętrznych magazynu nr 1, budową wolnostojącej stacji transformatorowej w sąsiedztwie zasobni, przebudową sieci zewnętrznych, nawierzchni drogowych i kolejowych zgodnie z niżej wyszczególnioną dokumentacją projektową dostarczoną przez Zamawiającego a opracowaną w roku 2015 przez Firmę Projektowo-Usługową WELA Elżbieta Wewiórska z siedzibą w Gdańsku przy ulicy Skarżyńskiego 10G/1: a)projektem budowlanym tom I część 1 i 2, projekt zagospodarowania terenu i dokumenty formalne; b)projektem budowlanym tom II część 1, projekt architektoniczno-budowlany zasobni; c)projektem budowlanym tom II część 2, projekt architektoniczno-budowlany stacji transformatorowej T-132; d)projektem budowlanym tom II część 3, projekt architektoniczno-budowlany stacji transformatorowej T-133; e)projektem budowlanym tom II część 4, projekt architektoniczno-budowlany pomieszczeń socjalno-biurowych; f)projektem budowlanym tom II część 5, projekt architektoniczno-budowlany branża drogowa; g)projektem budowlanym tom II część 6, projekt architektoniczno-budowlany branża kolejowa; h)projektem budowlanym tom II część 7, projekt architektoniczno-budowlany sieci zewnętrzne; i)projektem budowlanym tom II część 8, projekt architektoniczno-budowlany rozbiórek; j)projektem wykonawczym tom I, projekt rozbiórek; k)projektem wykonawczym tom II, projekt zagospodarowania terenu; l)projektem wykonawczym tom III część 1.1, projekt zasobni branża architektoniczna; m)projektem wykonawczym tom III część 1.2, projekt zasobni branża konstrukcyjna; n)projektem wykonawczym tom III część 1.3, projekt zasobni branża elektryczna; o)projektem wykonawczym tom III część 2.1, projekt stacji transformatorowej T-132 branża architektoniczna; p)projektem wykonawczym tom III część 2.2, projekt stacji transformatorowej T-132 branża konstrukcyjna; q)projektem wykonawczym tom III część 2.3, projekt stacji transformatorowej T-132 branża elektryczna; r)projektem wykonawczym tom III część 2.4, projekt stacji transformatorowej T-132 branża sanitarna; s)projektem wykonawczym tom III część 3.1, projekt stacji transformatorowej T-133 branża architektoniczna; t)projektem wykonawczym tom III część 3.2, projekt stacji transformatorowej T-133 branża konstrukcyjna; u)projektem wykonawczym tom III część 3.3, projekt stacji transformatorowej T-133 branża elektryczna; v)projektem wykonawczym tom III część 3.4, projekt stacji transformatorowej T-133 branża sanitarna; w)projektem wykonawczym tom III część 4.1, projekt pomieszczeń socjalno-biurowych branża architektoniczna; x)projektem wykonawczym tom III część 4.2, projekt pomieszczeń socjalno-biurowych branża konstrukcyjna; y)projektem wykonawczym tom III część 4.3, projekt pomieszczeń socjalno-biurowych branża sanitarna; z)projektem wykonawczym tom III część 4.4, projekt pomieszczeń socjalno-biurowych branża elektryczna; aa)projektem wykonawczym tom III część 4.5, projekt pomieszczeń socjalno-biurowych branża teletechniczna; bb)projektem wykonawczym tom III część 5, projekt branży drogowej; cc)projektem wykonawczym tom III część 6, projekt branży kolejowej; dd)projektem wykonawczym tom III część 7.1, projekt sieci zewnętrznych branża sanitarna; ee)projektem wykonawczym tom III część 7.2, projekt sieci zewnętrznych branża elektryczna; ff)projektem wykonawczym tom III część 7.3, projekt sieci zewnętrznych branża teletechniczna; gg)projektem wykonawczym tom III część 7.4, projekt sieci zewnętrznych branża konstrukcyjna; hh)specyfikacje techniczne na wykonanie i ułożenie mieszanki betonowej w robotach kolejowo-drogowych. 2)uzyskanie pozwolenia na użytkowanie dla całego przedmiotu zamówienia..
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne 45.21.13.50 - Roboty budowlane w zakresie budynków wielofunkcyjnych 45.21.32.50 - Roboty budowlane w zakresie przemysłowych obiektów budowlanych 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków 45.23.21.30 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej 45.23.22.21 - Podstacje transformatorowe 45.23.23.00 - Roboty budowlane i pomocnicze w zakresie linii telefonicznych i ciągów komunikacyjnych 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg 45.23.41.13 - Rozbiórka torów 45.23.41.16 - Budowa torów 45.26.22.11 - Wbijanie pali 45.26.22.10 - Fundamentowanie 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 45.26.27.00 - Przebudowa budynków .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 16.12.2016.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca składa wykaz wybudowanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, a)minimum dwóch budynków lub budowli, o powierzchni zabudowy minimum 3500 m2 każdy; b)minimum jednego układu torowego na płycie żelbetowej wg technologii przedstawionej w dokumentacji projektowej udostępnionej przez Zamawiającego za kwotę min. 500.000,00zł netto każdy. Wykaz winien być sporządzony na druku stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. Do wykazu Wykonawca załączy referencje potwierdzające, że roboty te (określone co do zakresu, kwoty, terminu realizacji, nazwy i adresu Zamawiającego) zostały wykonane z należytą starannością
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca składa: 1)imienny wykaz osób, które będą realizowały zamówienie wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia potwierdzający, że: a) osoba wskazana na stanowisko kierownika budowy posiada uprawnienia bez ograniczeń do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności konstrukcyjno-budowlanej oraz minimum 10-letnie doświadczenie zawodowe liczone od daty uzyskania uprawnień, b) osoby wskazane na stanowiska kierownika robót w branży budowlanej, drogowej, kolejowej, sanitarnej, elektrycznej i telekomunikacyjnej posiadają uprawnienia bez ograniczeń do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w odpowiednich specjalnościach i minimum 5-letnie doświadczenie zawodowe, liczone od daty uzyskania uprawnień. Wykaz ten winien być sporządzony na druku stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ; 2)kserokopię dokumentów potwierdzających posiadanie kwalifikacji oraz kopię aktualnych zaświadczeń o przynależności do izby samorządu zawodowego.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca składa: 1)potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub umocowanego przedstawiciela Wykonawcy polisę odpowiedzialności cywilnej deliktowej i kontraktowej z tytułu prowadzenia działalności i posiadanego mienia na sumę gwarancyjną w wysokości co najmniej ceny netto podanej w ofercie Wykonawcy, wraz z potwierdzonym za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub umocowanego przedstawiciela Wykonawcy dowodem jej opłacenia i ogólnymi warunkami ubezpieczenia; 2)promesę ubezpieczenia ryzyk budowlano-montażowych na sumę ubezpieczeniową w wysokości co najmniej ceny netto podanej w ofercie Wykonawcy; 3)informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy w kwocie minimum 2.000.000,00 zł (słownie: dwa miliony złotych 00/100); 4)sprawozdanie finansowe albo jego część, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości, również z opinią o badanym sprawozdaniu albo jego części, potwierdzające że Wykonawca osiągnął wskaźnik bieżącej płynności finansowej większy lub równy 1,2 w każdym z ostatnich trzech lat obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres. W przypadku Wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego inne dokumenty określające obroty oraz zobowiązania i należności za ostatnie trzy lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.port.gdynia.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.port.gdynia.pl.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.10.2015 godzina 09:30, miejsce: Zarząd Morskiego Portu Gdynia S.A. przy ul. Rotterdamskiej 9 w Dziale Umów i Rozliczeń, klatka B, III piętro, pokój nr 330.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Spotkanie z Wykonawcami celem wyjaśnienia ewentualnych wątpliwości związanych z przedmiotem zamówienia odbędzie się w dniu 09.10.2015 r. o godz. 13:00 w sali nr 121 na I piętrze w siedzibie Zamawiającego w Gdyni przy ul. Rotterdamskiej 9.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z GDYNI
- Dostawa sprzętu gastronomicznego i chłodniczego
- Wykonywanie prac dla Centrum Transferu Technologii - powtórne
- "Sukcesywna dostawa produktów spożywczych na potrzeby Zespołu Szkolno-Przedszkolnego Nr 4 w Gdyni przy ul. Chwaszczyńska 26 "
- Przebudowa układu drogowego i budowa ścieżki dla rowerów i chodnika wzdłuż ul. Zielonej w Gdyni- II postępowanie
- Wynajem samochodów osobowych typu BUS i typu FURGON na potrzeby Zarządu Dróg i Zieleni w Gdyni
- "Budowa zewnętrznej windy wraz z platformą dojazdowa przystosowaną dla potrzeb osób niepełnosprawnych w budynku Teatru Muzycznego im. Danuty Baduszkowej w Gdyni"
więcej: przetargi w Gdyni »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa sieci i przyłączy kanalizacji deszczowej
- Przeniesienie infrastruktury drogowej w zamian za stabilizacje osuwisk wraz z odbudową drogi gminnej ul. Jałowcowa w Dobczycach
- Zaprojektowanie i przebudowa wraz z modernizacją pomieszczeń SOR i współpracujących z nim pracowni diagnostycznych
- Budowa drogi leśnej w Leśnictwie Samlino, obręb Benice, gmina Kamień Pomorski
- Przebudowa i rozbudowa targowiska w Lututowie.
- Ulepszenie nawierzchni jezdni w ciągach dróg powiatowych
więcej: Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.