eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Żabia Wola › Zakup wyposażenia i montaż placów zabaw dla oddziałów przedszkolnych w Gminie Żabia Wola w ramach projektu Nasze dzieci naszą dumą -modernizacja oddziałów przedszkolnych w Gminie Żabia Wola, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-09-29

Żabia Wola: Zakup wyposażenia i montaż placów zabaw dla oddziałów przedszkolnych w Gminie Żabia Wola w ramach projektu Nasze dzieci naszą dumą -modernizacja oddziałów przedszkolnych w Gminie Żabia Wola, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Numer ogłoszenia: 256094 - 2015; data zamieszczenia: 29.09.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Obsługi Placówek Oświatowych w Gminie Żabia Wola , Józefina, ul. Mazowiecka 1, 96-321 Żabia Wola, woj. mazowieckie, tel. 46 857 80 53, faks 46 857 80 53.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.zabiawola.bip.gmina.pl/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup wyposażenia i montaż placów zabaw dla oddziałów przedszkolnych w Gminie Żabia Wola w ramach projektu Nasze dzieci naszą dumą -modernizacja oddziałów przedszkolnych w Gminie Żabia Wola, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa i montaż wyposażenia placów zabaw dla oddziałów przedszkolnych w Gminie Żabia w ramach projektu -Nasze dzieci naszą dumą- modernizacja oddziałów przedszkolnych w Gminie Żabia Wola współfinansowanego przez Europejski Fundusz Społeczny w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX, działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.1 Zmniejszenie nierówności w stopniu upowszechnienia edukacji przedszkolnej, realizowanego przez Gminę Żabia Wola wraz z wszelkimi kosztami, jakie poniesie Wykonawca z tytułu należytej realizacji przedmiotu zamówienia, a w szczególności z kosztami: dostarczenia, załadunku, rozładunku oraz montażu przedmiotu umowy, wykonania bezpiecznej nawierzchni, ubezpieczenia transportu przedmiotu umowy do czasu odbioru, gwarancji jakości na dostarczony towar. 2. Zamówienie podzielone jest na trzy pakiety: Pakiet nr 1- Organizacja placu zabaw w Szkole Podstawowej w Józefinie Adres dostawy i montażu: Słubica Dobra ul. Słoneczna 36,96-321 Żabia Wola. Zestaw zabawowy ze zjeżdżalnią szt. 1 Sprężynowiec szt. 1 Karuzela szt.1 Kosz na śmieci szt.1 Ławka wolnostojąca z oparciem szt.3 Tablica informacyjna szt.1 Wszystkie urządzenia zabawowe muszą spełniać wymogi normy PN-EN 1176-1:2009 Wykonawca załączy do oferty karty katalogowe urządzeń potwierdzające spełnienie wymagań stawianych przez niniejsze SIWZ Pakiet nr 2- Organizacja placu zabaw w Szkole Podstawowej w Ojrzanowie Adres dostawy i montażu: ul. Szkolna 1, 96-321 Ojrzanów. Zestaw zabawowy szt. 1 Konik sprężynowiec szt. 1 Samochód sprężynowec szt. 1 Domek szt. 1 Ławka szt. 2 Kosz metalowy szt. 1 Tablica informacyjna szt. 1 Wszystkie urządzenia zabawowe muszą spełniać wymogi normy PN-EN 1176-1:2009 Wykonawca załączy do oferty karty katalogowe urządzeń potwierdzające spełnienie wymagań stawianych przez niniejsze SIWZ Pakiet nr 3- Organizacja placu zabaw w Szkole Podstawowej w Skułach Adres dostawy i montażu: ul. Mszczonowska 3, 96-321 Skuły. Sprężynowiec gepard szt. 1 Sprężynowiec typu auto szt. 1 Zestaw wielofunkcyjny duży ze zjeżdżalniami i drabinkami szt. 1 Ścianka wspinaczkowa szt. 1 Kosz na śmieci szt. 1 Tablica informacyjna szt. 1 Powierzchnia placu zabaw szt. 1 Ławka prosta szt. 4 Urządzenia zabawowe będą montowane na nawierzchni bezpiecznej z warstwy piasku płukanego gr. ok. 50cm. Warstwa amortyzująca odseparowana będzie od podłoża za pomocą geowłókniny F250. Wszystkie urządzenia zabawowe muszą spełniać wymogi normy PN-EN 1176-1:2009 Wykonawca załączy do oferty karty katalogowe urządzeń potwierdzające spełnienie wymagań stawianych przez niniejsze SIWZ 4. Wszelkie dostarczone sprzęty muszą być fabrycznie nowe, wolne od wad oraz dopuszczone do stosowania w placówkach oświatowych. Wszystkie dostarczone materiały musza posiadać odpowiednie atesty, certyfikaty, świadectwa jakości i spełniać wszelkie wymogi norm określonych obowiązującym prawem. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w SIWZ..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.53.52.00 - Wyposażenie placów zabaw 45.00.00.00 - Roboty budowlane .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.11.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca dołączy oświadczenie, że posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Oceny spełnienia w/w warunku zamawiający dokona metodą SPEŁNIA- NIE SPEŁNIA na podstawie złożonego oświadczenia znajdującego się w Załączniku nr 1 do oferty

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące posiadania wiedzy i doświadczenia tj. wykażą, że w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali co najmniej 1 robotę budowlaną, w tym robotę w skład której wchodziło wykonanie bezpiecznej nawierzchni placu zabaw, o wartości równej co najmniej 30 000 zł z podaniem jej wartości, daty i miejsca wykonania roboty wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że została ona wykonana należycie oraz co najmniej 1 na dostawę wyposażenia odpowiadającą swoim rodzajem dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia o wartości równej co najmniej 30 000 zł z podaniem jej wartości i miejsca wykonania wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że została ona wykonana należycie. Spełnienia tego warunku dokona się metodą SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA, na podstawie oświadczenia znajdującego się w załączniku nr 1 do oferty oraz wykazu robót ( załącznik nr 3 do oferty) i wykazu dostaw ( załącznik nr 4 do oferty) wraz z dokumentami potwierdzającymi należyte wykonanie.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca dołączy oświadczenie, że dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami konstrukcyjno-budowlanymi. Oceny spełnienia w/w warunku zamawiający dokona metodą SPEŁNIA - NIE SPEŁNIA na podstawie złożonego oświadczenia znajdującego się w załączniku nr 1 do oferty i dokumentu potwierdzającego posiadanie uprawnień do kierowania robotami konstrukcyjno-budowlanymi.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca dołączy oświadczenie, że dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami konstrukcyjno-budowlanymi. Oceny spełnienia w/w warunku zamawiający dokona metodą SPEŁNIA - NIE SPEŁNIA na podstawie złożonego oświadczenia znajdującego się w załączniku nr 1 do oferty i dokumentu potwierdzającego posiadanie uprawnień do kierowania robotami konstrukcyjno-budowlanymi.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca dołączy oświadczenie, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Oceny spełnienia w/w warunku zamawiający dokona metoda SPEŁNIA- NIE SPEŁNIA na podstawie złożonego oświadczenia znajdującego się w załączniku nr 1 do oferty.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Karty katalogowe urządzeń potwierdzające spełnienie wymagań stawianych przez SIWZ

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - termin realizacji zamówienia 5 pkt do 10.11.2015 r. - 5

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.zabiawola.bip.gmina.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Obsługi Placówek Oświatowych ul. Mazowiecka 1, Józefina, 96-321 Żabia Wola.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.10.2015 godzina 10:00, miejsce: Biuro Zespołu Obsługi Placówek Oświatowych ul. Mazowiecka 1, Józefina, 96-321 Żabia Wola.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt Nasze dzieci naszą dumą- modernizacja oddziałów przedszkolnych w Gminie Żabia Wola współfinansowanego przez Europejski Fundusz Społeczny w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX, działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.1 Zmniejszenie nierówności w stopniu upowszechnienia edukacji przedszkolnej.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.