eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łańcut › Organizacja i przeprowadzenie szkoleń/kursów zawodowych w ramach projektu systemowego pn. Czas na aktywność w mieście Łańcut realizowanego przez Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Łańcucie - współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-07-31

Łańcut: Organizacja i przeprowadzenie szkoleń/kursów zawodowych w ramach projektu systemowego pn. Czas na aktywność w mieście Łańcut realizowanego przez Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Łańcucie - współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
Numer ogłoszenia: 256068 - 2014; data zamieszczenia: 31.07.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Łańcucie , ul. Józefa Piłsudskiego 9, 37-100 Łańcut, woj. podkarpackie, tel. 0-17 2253325, faks 0-17 2256167.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mopslancut.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Organizacja i przeprowadzenie szkoleń/kursów zawodowych w ramach projektu systemowego pn. Czas na aktywność w mieście Łańcut realizowanego przez Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Łańcucie - współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Organizacja i przeprowadzenie szkoleń/kursów zawodowych w ramach projektu systemowego pn. Czas na aktywność w mieście Łańcut realizowanego przez Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Łańcucie - współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Możliwość składania ofert częściowych: część 1 - szkolenia/kursy zawodowe wskazane w specyfikacji istotnych warunków zamówienia-opis przedmiotu zamówienia: szkolenia/kursy od 1 do 5; część 2 - przedstawiciel handlowy z modułem kursu prawa jazdy kategorii B.

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, które stanowić będą nie więcej niż 30 % wartości zamówienia podstawowego. Zamówienia te będą dotyczyć przedmiotu zamówienia określonego w niniejszej SIWZ i polegać będą na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9, 80.53.00.00-8.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.04.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Posiadają aktualny wpis do rejestru instytucji szkoleniowych. Dodatkowo dla cz. 2 - posiadają wpis do rejestru przedsiębiorców prowadzących ośrodki szkolenia kierowców w zakresie prawa jazdy kat. B.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 (trzech) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie wykonał, co najmniej trzy (3) usługi szkolenia o wartości, co najmniej 10 000 zł brutto każda, Uwaga: w przypadku składania oferty na całość zamówienia warunek dotyczy również 3 usług wyżej wymienionych.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku składając oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust.1 ustawy Pzp

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje osobą/osobami, posiadającą/posiadającymi kwalifikacje zawodowe oraz doświadczenie i wykształcenie niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa Dla cz. 1 a)w zakresie kursu Profesjonalny sprzedawca, fakturowanie, obsługa kasy fiskalnej, komputerowa obsługa sklepu i magazynu - co najmniej 1 osobą posiadającą wykształcenie wyższe zawodowe i uprawnienia pedagogiczne oraz posiada co najmniej 2 letnie doświadczenie zawodowe, b)w zakresie Projektowanie terenów zielonych, florystyka z obsługą kasy fiskalnej co najmniej 1 osobą posiadającą wykształcenie wyższe zawodowe i uprawnienia pedagogiczne oraz uprawnienia z zakresu budowy terenów zieleni (rzeczoznawca z zakresu budowy terenów zieleni) i konserwacji terenów zieleni (inspektor nadzoru na terenach zieleni) oraz posiada co najmniej 2 letnie doświadczenie zawodowe c)w zakresie kursu Opiekun osoby starszej i niepełnosprawnej dla uznania, że wykonawca spełnia warunek dysponowania osobami, Zamawiający wymaga by Wykonawca wskazał do wykonania niniejszego zmówienia co najmniej: -do prowadzenia zajęć teoretycznych zawodu - co najmniej 2 osoby z wykształceniem wyższym medycznym, -do prowadzenia przedmiotu elementy masażu - co najmniej 1 osobę z wykształceniem minimum średnim wykonującą zawód masażysty i posiadającą kwalifikacje: dyplom, świadectwo lub inny dokument potwierdzający spełnianie wymagań kwalifikacyjnych lub decyzję ministra właściwego do spraw zdrowia o uznaniu kwalifikacji w danym zawodzie medycznym do przeprowadzenia zajęć warsztatowych (symulacji usług opiekuńczych); 1 osobę z wykształceniem co najmniej średnim, posiadająca kwalifikacje oraz co najmniej 2 letnie doświadczenie zawodowe w pracy związanej z prowadzeniem usług pielęgnacyjnych opiekuńczych, - do zajęć praktycznych w instytucji świadczącej usługi pielęgnacyjne i opiekuńcze ma być wyznaczona jedna osoba jako opiekun z wykształceniem co najmniej średnim, medycznym i doświadczenie min. 2 lata w pracy związanej z prowadzeniem usług pielęgnacyjnych opiekuńczych, -wszyscy wykładowcy i instruktorzy mają posiadać kwalifikacje pedagogiczne d)w zakresie szkolenia/kursu Operator CNC: -część teoretyczna: co najmniej 1 osoba posiadająca wykształcenie wyższe zawodowe i uprawnienia pedagogiczne oraz co najmniej 2 letnie doświadczenie zawodowe , -część praktyczna: co najmniej 1 osobą: tokarz lub frezer posiadającą uprawnienia pedagogiczne oraz co najmniej 2 letnie doświadczenie zawodowe, e)w zakresie szkolenia/kursu Kurs kwalifikowanego pracownika ochrony wymagania w stosunku do osoby prowadzącej: wykształcenie wyższe zawodowe i uprawnienia pedagogiczne oraz co najmniej 2 letnie doświadczenie zawodowe, Dla cz. 2 Przedstawiciel handlowy z prawem jazdy kat. B Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia ten warunek, jeżeli będzie dysponował podczas szkolenia osobą/osobami minimum: a)posiadającymi kwalifikacje zawodowe i uprawnienia dotyczące prowadzenia szkoleń z zakresu: prawa jazdy kat. B, b)w zakresie modułu przedstawiciel handlowy wykształcenie wyższe i uprawnienia pedagogiczne oraz co najmniej 2 letnie doświadczenie zawodowe

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku składając oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust.1 ustawy Pzp

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wykonawca ma dostarczyć także: 1. Wykaz zakresu zamówienia, który będzie realizowany przez Podwykonawców (jeżeli wykonawca przewiduje zaangażowanie podwykonawców do wykonania zamówienia). Uwaga: W przypadku powierzenia realizacji zamówienia podwykonawcom, wykonawca zobowiązany jest do wskazania w ofercie tej części zamówienia, której realizację powierzy podwykonawcy. W przypadku braku takiego oświadczenia, zamawiający uzna, iż wykonawca będzie realizował zamówienie bez udziału podwykonawców. 2. Pisemne zobowiązanie podmiotów (w przypadku korzystania przez Wykonawcę z innych zasobów ) - w formie oryginału do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia zawierające: 1) okres jakiego zobowiązanie dotyczy, 2) informację wskazującą, który konkretny zasób jest udostępniany, tj. w przypadku udostępnienia: a) wiedzy i doświadczenia należy wskazać konkretną formę uczestnictwa w realizacji zamówienia, b) osób zdolnych do wykonania zamówienia należy imiennie wskazać osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Stosownie do art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający zastrzega możliwość dokonania zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której wybrano Wykonawcę: 1) polegającej na zmianie terminu realizacji zamówienia z przyczyn niezależnych od Zamawiającego jak również Wykonawcy, 2) zmiany kluczowego personelu Wykonawcy - za uprzednią zgodą Zamawiającego wyrażoną na piśmie, jeżeli wynika z przyczyn niezależnych od Wykonawcy (np. siła wyższa, zdarzenia losowe choroba, wypadek itp.), 3) zmiany wynagrodzenia w przypadku zmniejszenia ilości usług przez Zamawiającego bez zapłaty dodatkowych kwot, 4) jeżeli nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia, 5) zmiana miejsca szkolenia. 2. Warunki dokonywania zmian postanowień umowy: 1) inicjowanie zmian na wniosek Wykonawcy lub Zamawiającego, 2) uzasadnienie zmiany prawidłową realizacją przedmiotu umowy, 3) forma pisemna pod rygorem nieważności w formie aneksu do umów

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mopslancut.pl, http://lancut.biuletyn.net
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Łańcucie, ul. Piłsudskiego 9, 37-100 Łańcut pok. 6.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.08.2014 godzina 14:00, miejsce: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Łańcucie, ul. Piłsudskiego 9, 37-100 Łańcut pok. 6.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt systemowy Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Łańcucie pn. Czas na aktywność w mieście Łańcut realizowany jest w ramach Priorytetu VII PO KL Promocja Integracji Społecznej Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy wpółfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Cześć 1: szkolenia/kursy zawodowe wskazane w opisie przedmiotu zamówienia od 1 do 5.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Cześć 1: szkolenia/kursy zawodowe wskazane w opisie przedmiotu zamówienia od 1 do 5: profesjonalny sprzedawca, fakturowanie, obsługa kasy fiskalnej, komputerowa obsługa sklepu i magazynu; projektowanie terenów zielonych, florystyka z obsługą kasy fiskalnej; opiekun osoby starszej i niepełnosprawnej; operator CNC; kwalifikowany pracownik ochrony..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9, 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.11.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 60
    • 2. Doświadczenie Wykonawcy w realizacji usług szkolenia lub kursu - 30
    • 3. Posiadanie przezWykonawcę dokumentu potwierdzającego jakość usług - 10

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Przedstawiciel handlowy z modułem kursu prawa jazdy kategorii B.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedstawiciel handlowy z modułem kursu prawa jazdy kategorii B.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9, 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.