eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Świecie › Budowa drogi gminnej łączącej ul. Wojska Polskiego z ul. Sądową wraz z przebudową drogi na dz. nr 869/16 na terenie Szpitala Psychiatrycznego w Świeciu

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2017-02-15

Ogłoszenie nr 25604 - 2017 z dnia 2017-02-15 r.

Świecie: Budowa drogi gminnej łączącej ul. Wojska Polskiego z ul. Sądową wraz z przebudową drogi na dz. nr 869/16 na terenie Szpitala Psychiatrycznego w Świeciu
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 150183-2016

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia: tak
Numer ogłoszenia: 141554-2016

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Świecie, krajowy numer identyfikacyjny 52518000000, ul. ul. Wojska Polskiego  124, 86100   Świecie, państwo Polska, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 52 333 23 10, faks 52 333 23 51, e-mail urzad.miejski@swiecie.eu


I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Budowa drogi gminnej łączącej ul. Wojska Polskiego z ul. Sądową wraz z przebudową drogi na dz. nr 869/16 na terenie Szpitala Psychiatrycznego w Świeciu

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

Or-IN.271.15.2016

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Budowa drogi gminnej o dł. 42,4 m oraz przebudowa drogi na dz. nr 869/16 o dł. 460 m. W zakres wchodziły roboty drogowe (rozbiórkowe, ziemne, nawierzchnie z betonu asfaltowego, budowa chodników), kanalizacja deszczowa, oświetlenie uliczne


II.4) Główny kod CPV: 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę
Dodatkowe kody CPV:45233120-0, 45231400-9, 45231100-6,

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
Od dnia 6 września 2016 r. do dnia 6 stycznia 2017 r.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW: 06/09/2016
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:

SKANSKA S.A.,  ,  ul. Gen. J. Zajączka 9,  01-518,  Warszawa,  kraj/woj. mazowieckie

IV.3) Informacja na temat wartości zamówienia w chwili zawarcia umowy (bez VAT): 769541.42 PLN.
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE

Informacje dodatkowe:



SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
20/12/2016


V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp: zmiana wynagrodzenia o kwotę 213.066,64 zł. raz zmiana terminu wykonania do dnia 15 kwietnia 207 r.


V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Po wykonaniu robót związanych z zasypaniem kanalizacji deszczowej dokonano pomiarów stopnia zagęszczenia, które okazały się negatywne. Wykonawca zgłosił do Inwestora brak przydatności gruntu rodzimego do wykonania zasypek (co zakładała dokumentacja projektowa). Po przeprowadzeniu procedury potwierdzającej brak przydatności gruntu (badania niezależnego laboratorium materiałów budowlanych oraz opinie techniczne inspektorów nadzoru) stwierdzono konieczność wymiany gruntu na zasypki kanalizacji deszczowej, tym bardziej że do braku przydatności gruntu rodzimego przyczyniły się również intensywne opady deszczu co przy konfiguracji terenu spotęgowało negatywny wpływ na nośność gruntu. Ponadto ze względu na roboty związane z wymianą gruntu i w konsekwencji opóźnienie w wykonaniu końcowych etapów konstrukcji drogi tj. wykonie nawierzchni z betonu asfaltowego w okresie niekorzystnych warunków atmosferycznych do układania mieszanek bitumicznych przedłużono termin zakończenia zadania do 15.04.2017 r.


V.4) INFORMACJE DODATKOWE:


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.