Biłgoraj: remonty cząstkowe ulic i dróg powiatowych położonych na terenie powiatu biłgorajskiego w 2016 roku
Numer ogłoszenia: 25592 - 2016; data zamieszczenia: 05.02.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych w Biłgoraju , ul. gen. Sikorskiego 3, 23-400 Biłgoraj, woj. lubelskie, tel. 84 6867079, faks 84 6881820.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdpbilgoraj.bip24.eu
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: remonty cząstkowe ulic i dróg powiatowych położonych na terenie powiatu biłgorajskiego w 2016 roku.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są remonty cząstkowe ulic i dróg powiatowych położonych na terenie powiatu biłgorajskiego w 2016 roku. Przedmiot zamówienia składa się z czterech zadań: Zad. 1 Remont cząstkowy ulic i dróg powiatowych położonych na terenie miasta Biłgoraj i gminy Biłgoraj. Remont cząstkowy mieszanką min-bitum. na gorąco do 70 ton oraz emulsją i grysami do 250 ton oraz wyrównanie mechaniczne zaniżeń oraz kolein mieszanką min -bitum. na gorąco z obcinaniem krawędzi do 20 ton. Zad. 2 Remont cząstkowy dróg powiatowych położonych na terenie Obwodu Drogowego Nr 2 w Tarnogrodzie (gm. Księżpol, Łukowa, Obsza, Tarnogród, Biszcza, Potok Górny.) Remont cząstkowy mieszanką min-bitum. na gorąco bez obcinania krawędzi do 80 ton, emulsją i grysami do 500 ton, wyrównanie mechaniczne zaniżeń na przepustach mieszanką min- bitum. na gorąco z obcinaniem krawędzi na odcinku Gózd Lipiński - Wólka Biska ok. 5 szt. - do 60 ton oraz frezowanie nawierzchni - do 30 m2. Zad. 3 Remont cząstkowy dróg powiatowych położonych na terenie gminy Turobin, Goraj, Frampol. Remont cząstkowy mieszanką min-bitum. na gorąco z obcinaniem krawędzi do 250 ton oraz emulsją i grysami do 250 ton. Wyrównanie mechaniczne zaniżonych nawierzchni (w tym koleiny) mieszanką min - bitum. na gorąco z obcinaniem krawędzi - do 150 ton, oraz frezowanie nawierzchni - do 200 m2. Zad. 4 Remont cząstkowy dróg powiatowych położonych na terenie gminy Tereszpol i Józefów. Remont cząstkowy emulsją i grysami do 300 ton, wyrównanie mechaniczne zaniżeń i kolein mieszanką mni-bitum na gorąco z obcinaniem krawędzi - do 100 ton..
II.1.5)
V
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, do 50% wartości zamówienia podstawowego, które będą polegały na powtórzeniu robót będących przedmiotem zamówienia.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.06.2016.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Potencjał techniczny Wykonawca musi wykazać się dysponowaniem narzędziami, wyposażeniem zakładu i urządzeniami wymienionymi poniżej: - co najmniej dwa remontery na jedno zadanie, - co najmniej jedna skrapiarka na jedno zadanie,
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1 Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. 2. W sytuacji gdy, Wykonawca polega na potencjale technicznym innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia. Wykonawca do zobowiązań, o których mowa w punkcie 8.3 SIWZ dołączy dokumenty potwierdzające umocowanie osób podpisujących zobowiązanie do reprezentowania podmiotu udostępniającego zasoby. Jeżeli Wykonawca wykazuje spełnianie warunku, o którym mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, Zamawiający wymaga przedłożenia w odniesieniu do tych podmiotów oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Pzp. 3. Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii. 4. Pełnomocnictwo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych dokumentów złożonych wraz z ofertą, o ile prawo do ich podpisania nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 95
- 2 - termin płatności rachunku/faktury - 5
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zamawiający zgodnie z art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty w następujących sytuacjach: 1) zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy, gdy wystąpią: a) warunki atmosferyczne uniemożliwiające prowadzenie robót budowlanych zgodnie z wymaganiami technologicznymi; b) klęski żywiołowe; c) inne przyczyny zewnętrzne niezależne od zamawiającego oraz wykonawcy, skutkujące niemożliwością prowadzenia działań w celu wykonania umowy. W przypadku wystąpienia którejkolwiek z okoliczności wymienionych powyżej , termin wykonania umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu o czas niezbędny do zakończenia wykonywania jej przedmiotu w sposób należyty. 2) pozostałe okoliczności powodujące możliwość zmiany umowy: a) siła wyższa uniemożliwiająca wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z SIWZ; 2. W przypadku każdej zmiany o której mowa powyżej po stronie wnoszącego propozycję zmian leży udokumentowanie powstałej okoliczności.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdpbilgoraj.bip24.eu
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarządu Dróg Powiatowych w Biłgoraju, ul. Gen. Sikorskiego 3, pok. nr 7..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.02.2016 godzina 10:00, miejsce: siedziba Zarządu Dróg Powiatowych w Biłgoraju, ul. Gen. Sikorskiego 3, pok. nr 2 -sekretariat..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z BIŁGORAJA
- DOSTAWA MATERIAŁÓW I USŁUG DLA POTRZEB BIEŻĄCEGO UTRZYMANIA PRZEJEZDNOŚCI DRÓG O NAWIERZCHNI NIEULEPSZONEJ W 2024/2025 ROKU
- Modernizacja ciepłowni BPEC Sp. z o.o. Etap I poprzez nadbudowę zeroemisyjnym źródłem ciepła z pompą ciepła odzyskującą ciepło ze ścieków i instalacją fotowoltaiczną
- BUDOWA ZESPOŁU BOISK SPORTOWYCH PRZY ZESPOLE SZKÓŁ LEŚNYCH W BIŁGORAJU - ETAP VI
więcej: przetargi w Biłgoraju »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Roboty drogowe związane z bieżącym utrzymaniem dróg wojewódzkich powierzonych do utrzymania PZD Pszczyna
- Roboty budowlane polegające na wykonaniu nawierzchni bitumicznych z podziałem na 3 zadania
- "Zapewnienie przejezdności dróg na terenie Nadleśnictwa Międzychód w 2024 r.- etap I"
- Bieżąca konserwacja dróg i ulic powiatowych na terenie powiatu zduńskowolskiego
- "Remont drogi wojewódzkiej nr 584 od km 3+200 do km 3+870 w m. Osmólsk" - nr postępowania 090/24
- Wykonywanie remontów cząstkowych nawierzchni bitumicznych dróg powiatowych na terenie Powiatu Wołomińskiego w roku 2024
więcej: Roboty w zakresie naprawy dróg »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.