eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Organizacja i przeprowadzenie szkoleń zawodowych dla beneficjentów w ramach projektu KONSERWATOR - program aktywizacji zawodowej osób pozostających bez zatrudnienia - w 9 częściach

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-07-31

Kraków: Organizacja i przeprowadzenie szkoleń zawodowych dla beneficjentów w ramach projektu KONSERWATOR - program aktywizacji zawodowej osób pozostających bez zatrudnienia - w 9 częściach
Numer ogłoszenia: 255872 - 2014; data zamieszczenia: 31.07.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Urząd Pracy w Krakowie , pl. Na Stawach 1, 30-107 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 4227110, faks 012 4229785.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wup-krakow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Organizacja i przeprowadzenie szkoleń zawodowych dla beneficjentów w ramach projektu KONSERWATOR - program aktywizacji zawodowej osób pozostających bez zatrudnienia - w 9 częściach.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie szkoleń zawodowych z tematyki: magazynier, kasjer, fakturzysta z obsługa kas fiskalnych i programem do fakturowania; kurs florystyczny z obsługą kas fiskalnych; kurs kosmetyczny z elementami wizażu; kurs księgowości komputerowej; kwalifikowany pracownik ochrony fizycznej; kadry i płace; grafika komputerowa; projektowanie stron WWW; AUTO-CAD stopień I+II. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 2 do SIWZ.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9, 55.30.00.00-3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 9.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocenę spełniania warunku udziału w postępowaniu zamawiający przeprowadzi na podstawie załączonego do oferty oświadczenia, metodą spełnia/nie spełnia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocenę spełniania warunku udziału w postępowaniu zamawiający przeprowadzi na podstawie załączonego do oferty oświadczenia, metodą spełnia/nie spełnia

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocenę spełniania warunku udziału w postępowaniu zamawiający przeprowadzi na podstawie załączonego do oferty oświadczenia, metodą spełnia/nie spełnia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony jeżeli wykonawca wskaże do przeprowadzenia szkolenia: - w części II, IV oraz VII zamówienia co najmniej 3 trenerów, - w części I oraz IX zamówienia co najmniej 2 trenerów, - w części III, V, VI oraz VIII zamówienia co najmniej 1 trenera, z których każdy posiada: 1) wykształcenie minimum średnie lub kurs specjalistyczny ukierunkowany na prowadzenie szkoleń z zakresu: magazynier, kasjer, fakturzysta z obsługą kas fiskalnych i programem do fakturowania / kurs florystyczny z obsługa kasy fiskalnej / kurs kosmetyczny z elementami wizażu / kurs księgowości komputerowej / kwalifikowany pracownik ochrony fizycznej / kadry i płace / grafika komputerowa / projektowanie stron WWW / AUTO-CAD stopień I + II (odpowiednio dla danej części zamówienia); 2) ukończony kurs przygotowujący do kształcenia dorosłych zakończony uzyskaniem certyfikatu/zaświadczenia potwierdzającego posiadanie kompetencji oraz umiejętności szkolenia dorosłych, przyznawanego przez niezależną od Wykonawcy instytucję certyfikującą/szkoleniową; 3) doświadczenie w prowadzeniu lub współprowadzeniu szkoleń, w tym dwóch szkoleń w roli trenera z zakresu: magazynier, kasjer, fakturzysta z obsługą kas fiskalnych i programem do fakturowania / kurs florystyczny z obsługa kasy fiskalnej / kurs kosmetyczny z elementami wizażu / kurs księgowości komputerowej / kwalifikowany pracownik ochrony fizycznej / kadry i płace / grafika komputerowa / projektowanie stron WWW / AUTO-CAD stopień I + II (odpowiednio dla danej części zamówienia) w wymiarze łącznym min. 150 godzin dydaktycznych. Ocenę spełniania warunku udziału w postępowaniu zamawiający przeprowadzi na podstawie załączonego do oferty wykazu osób sporządzonego wg wzoru stanowiącego Załącznik Nr 7 do SIWZ (odrębnie na każdą z części i odpowiednio każdego z trenerów)

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocenę spełniania warunku udziału w postępowaniu zamawiający przeprowadzi na podstawie załączonego do oferty oświadczenia, metodą spełnia/nie spełnia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, jeżeli osoba reprezentująca Wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie jest wskazana jako upoważniona do jego reprezentacji we właściwym rejestrze lub ewidencji. Pełnomocnictwo może być złożone wyłącznie w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia są zobowiązani ustanowić Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i do zawarcia umowy. W takim przypadku Wykonawcy ci są zobowiązani do złożenia w ofercie pełnomocnictwa ustanawiającego takiego pełnomocnika. Pełnomocnictwo zawierać powinno umocowanie do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo może być złożone wyłącznie w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. W przypadku, w którym Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków - dowód, iż Wykonawca będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania Wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Dowody mają precyzować w szczególności: zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu przez wykonawcę przy wykonywaniu zamówienia, charakter stosunku, jaki będzie łączył wykonawcę z innym podmiotem oraz zakres i okres udziału innego podmiotu w wykonywaniu zamówienia

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian do zawartej umowy w następujących przypadkach: a) zmiany osób i danych teleadresowych wskazanych w umowie, b) zmiana terminu wykonania umowy - w przypadku zaistnienia wydarzeń uniemożliwiających realizację umowy, tj. wojna, klęski żywiołowe, strajki itp. (tzw. siła wyższa) do czasu ich występowania i możliwości zrealizowania umowy po ich ustaniu, c) zmiana terminu wykonania umowy - w przypadku wystąpienia okoliczności uniemożliwiających lub w znacznym stopniu opóźniających realizację umowy z przyczyn niezależnych od Wykonawcy a leżących po stronie Zamawiającego o liczbę dni, w których trwała przeszkoda uniemożliwiająca realizację umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wup-krakow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziba Zamawiającego: Pl. Na Stawach 1, 30-107 Kraków, pokój nr 608.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.08.2014 godzina 09:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego: Pl. Na Stawach 1, 30-107 Kraków, pokój nr 608.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: finansowanie w ramach projektu KONSERWATOR - program aktywizacji zawodowej osób pozostających bez zatrudnienia, Działanie 6.1 - Poprawa dostępu do zatrudnienia oraz wspieranie aktywności zawodowej w regionie, realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, w tym ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego (85%).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Magazynier, kasjer, fakturzysta z obsługą kas fiskalnych i programem do fakturowania.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Miejsce szkolenia: Kraków - 5 uczestników, Tarnów - 5 uczestników. Liczba godzin: 120 godz. szkoleniowych (po 45min) Uczestnikami będą osoby pozostające bez zatrudnienia - uczestnicy projektu. Celem jest przygotowanie uczestników do pracy w placówkach handlowych w charakterze: magazynierów, kasjerów, fakturzystów z wykorzystaniem urządzeń komputerowych, specjalistycznych programów i kas fiskalnych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera zał. nr 2 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9, 55.30.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Kurs florystyczny z obsługą kasy fiskalnej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Miejsce: Kraków - 5 uczestników, Tarnów - 6 uczestników, Nowy Sącz - 8 uczestników. Liczba godzin: 128 godz. szkoleniowych (po 45min) Uczestnikami będą osoby pozostające bez zatrudnienia - uczestnicy projektu. Celem jest zdobycie wiedzy i umiejętności w zakresie kompozycji kwiatowych oraz dekoracji z owoców i warzyw. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera zał. nr 2 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9, 55.30.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Kurs kosmetyczny z elementami wizażu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Miejsce: Nowy Sącz dla 6 uczestników Liczba godzin kursu: 120 godz. szkoleniowych (po 45min) Uczestnikami kursu będą osoby bezrobotne - uczestnicy projektu. Celem szkolenia jest umożliwienie osobom bezrobotnym nabycia umiejętności praktycznych w zakresie kosmetyki i wizażu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera zał. nr 2 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9, 55.30.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Kurs księgowości komputerowej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Miejsce kursu: Kraków - 7 uczestników, Tarnów - 7 uczestników, Nowy Sącz - 5 uczestników. Liczba godzin: 120 godz. szkoleniowych (po 45min). Uczestnikami będą osoby pozostające bez zatrudnienia - uczestnicy projektu. Celem szkolenia jest nabycie wiedzy oraz praktycznych umiejętności do pracy w księgowości oraz prowadzenia rozliczeń własnej działalności gospodarczej w zakresie Podatkowej księgi przychodów i rozchodów oraz Księgi handlowej z wykorzystaniem programów komputerowych, np. Symfonia, Optima, Insert. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera zał. nr 2 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9, 55.30.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Kwalifikowany pracownik ochrony fizycznej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Miejsce: Nowy Sącz - 5 uczestników. Liczba godzin: 245 godz. szkoleniowych (po 45min). Uczestnikami będą osoby pozostające bez zatrudnienia - uczestnicy projektu. Celem szkolenia jest przekazanie niezbędnej wiedzy teoretycznej i umiejętności praktycznych oraz przygotowanie uczestników do pracy, jako kwalifikowany pracownik ochrony fizycznej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera zał. nr 2 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9, 55.30.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Kadry i płace.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Miejsce: Kraków - 9 uczestników. Liczba godzin: 96 godz. szkoleniowych (po 45min). Uczestnikami będą osoby pozostające bez zatrudnienia - uczestnicy projektu. Celem jest przygotowanie do pracy na stanowiskach związanych z działami kadr i płac oraz zdobycie praktycznych umiejętności posługiwania się programami: Płatnik oraz Symfonia. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera zał. nr 2 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9, 55.30.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Grafika komputerowa.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Miejsce: Kraków - 9 uczestników, Tarnów - 5 uczestników, Nowy Sącz - 9 uczestników. Liczba godzin: 128 godz. szkoleniowych (po 45min) Uczestnikami będą osoby pozostające bez zatrudnienia - uczestnicy projektu. Celem jest zapoznanie uczestników z zasadami tworzenia grafiki komputerową, przygotowanie prac graficznych o szerokim spektrum zastosowań, nabycie umiejętności obróbki zdjęć. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera zał. nr 2 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9, 55.30.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Projektowanie stron WWW.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Miejsce: Kraków - 10 uczestników. Liczba godzin: 128 godz. szkoleniowych (po 45min) Uczestnikami będą osoby pozostające bez zatrudnienia - uczestnicy projektu. Celem jest zapoznanie uczestników z zasadami budowania stron internetowych oraz przekazanie umiejętności praktycznego tworzenia serwisów internetowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera zał. nr 2 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9, 55.30.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: AUTO-CAD stopień I+II.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Miejsce: Kraków - 4 uczestników, Nowy Sącz - 5 uczestników. Liczba godzin: 128 godz. szkoleniowych (po 45min) Uczestnikami będą osoby pozostające bez zatrudnienia - uczestnicy projektu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera zał. nr 2 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9, 55.30.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.