eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Elbląg › Pełnienie funkcji Operatora infrastruktury powstałej w ramach Projektu Pętla Żuławska - rozwój turystyki wodnej. Etap I

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2014-12-10

Elbląg: Pełnienie funkcji Operatora infrastruktury powstałej w ramach Projektu Pętla Żuławska - rozwój turystyki wodnej. Etap I
Numer ogłoszenia: 255533 - 2014; data zamieszczenia: 10.12.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Pętla Żuławska Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością , Ul. Łączności 2 pok. 12 (USC), 82-300 Elbląg, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 55 239 67 71, faks 55 239 67 71.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.petlazulawska.info

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka samorządu terytorialnego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie funkcji Operatora infrastruktury powstałej w ramach Projektu Pętla Żuławska - rozwój turystyki wodnej. Etap I.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.1.Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji Operatora infrastruktury powstałej w ramach Projektu Pętla Żuławska - rozwój turystyki wodnej. Etap I, które obejmuje swym zakresem Port w Kątach Rybackich. Port w Katach Rybackich. Właściciel - Gmina Sztutowo. Inwestycja zlokalizowana jest na północnym brzegu Zalewu Wiślanego, stanowiącego wewnętrzne wody morskie. Port, który zostanie objęty przebudowa w ramach Projektu usytuowany jest na gruntach wsi Kąty Rybackie, 1,2 kilometra od nasady Mierzei Wiślanej, pomiędzy Sztutowem a miejscowością Skowronki, przy ul. Rybackiej. Część hydrotechniczna W ramach Projektu wykonane zostały następujące budowle geotechniczne: slip betonowy 17m x 5,3m służący do wodowania niewielkich jachtów, 3 pływające pomosty betonowe prefabrykowane (wymiar pomostu - 4m x 20m) z trapami wejściowymi, knagami, drabinkami oraz koniecznym osprzętem, przymocowane na rolkach do pali stalowych (w sposób umożliwiający dostosowanie do aktualnego poziomu wody) a także pomost stały drewniany na słupach stalowych (59m x 4m) oraz ścianka szczelna stalowa w miejscu podcięcia wydmy. Część kubaturowa, zagospodarowanie terenu oraz infrastruktura W ramach Projektu wykonano drogę dojazdową od ul. Rybackiej, po śladzie zbliżonym do istniejącej obecnie drogi z płyt betonowych, parkingu na 64 miejsca (w tym 6 dla osób niepełnosprawnych) służącego poza sezonem do składowania jachtów, slipu betonowego wraz z placem manewrowym. Budynek sanitarno-socjalny parterowy o powierzchni zabudowy 122,90 m2. Wybudowany został także chodnik do pomostu i slipu, oraz do budynku sanitarno- socjalnego a także wykonane oświetlenia terenu. W ramach projektu zainstalowana zostanie także tablica informacyjna. Przewidziany jest specjalny kontener do odbierania odpadów zaolejonych oraz pompa do odbierania nieczystości. W ramach Projektu wykonano następujące sieci: przyłącza wodociągowego do budynku socjalno-sanitarnego, przyłącza elektrycznego do budynku i na stanowiska dla jachtów, instalacji oświetleniowej, kanalizacji deszczowej, kanalizacji sanitarnej z jachtów i budynku. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji Operatora komercyjnych obiektów turystycznych (Port w Kątach Rybackich), które powstały w ramach Projektu Pętla Żuławska - rozwój turystyki wodnej. Etap I. Zamiarem zamawiającego jest zapewnienie profesjonalnego, bieżącego zarządzania technicznego, eksploatacyjnego i komercyjnego zmodernizowanymi, bądź wybudowanymi od podstaw obiektami. Sprawny system zarządzania przyczyni się do stworzenie całościowego, spójnego i sieciowego produktu turystycznego oraz pozwoli osiągnąć wskaźniki Projektu Pętla Żuławska - rozwój turystyki wodnej Etap I. Zgodnie z intencją właścicieli infrastruktury, zarządzanie Pętlą Żuławską odbywa się wg trójstopniowego modelu (Model operatorstwa i Ramy współpracy - uszczegółowienie modelu zał. nr 8 do SIWZ) 1.2 Do obowiązków Operatora będzie należało, w szczególności: 1.2.1. całoroczne, techniczne zarządzanie Obiektem polegające na jego utrzymaniu i zapewnieniu pełnej funkcjonalności oraz zachowaniu w stanie niepogorszonym - z uwzględnieniem obowiązujących przepisów prawa (m.in. prawa budowlanego, ppoż., BHP), co obejmować będzie m.in. zapewnienie: 1) porządku, a w tym: sprzątanie terenu: usuwanie śmieci, zamiatanie chodników, powierzchniowe czyszczenie pomostów (zamiatanie, odplamianie, mycie); sprzątanie obiektów kubaturowych (budynków i budowli). oczyszczanie wód przystani/portów ze śmieci, pływającej roślinności wodnej itp. - usuwanie śniegu; utrzymanie terenów zielonych - w tym koszenie trawy, nawadnianie miejsc nasadzeń roślin ozdobnych, usuwanie chwastów, grabienie oraz inne zabiegi pielęgnacyjne według bieżących potrzeb; 2) bezpieczeństwa użytkowania Obiektu, w tym: zapewnienie bezpieczeństwa osób korzystających z Obiektu; bieżąca uzupełnianie środków gaśniczych (gaśnice, kule, koce, itd.); bieżące uzupełnianie środków ratunkowych (bosaki, koła ratunkowe, liny z rzutką bosmańską); bieżące uzupełnianie zestawów pierwszej pomocy przedlekarskiej; systematyczne szkolenie personelu obiektu z udzielania pierwszej pomocy (przedlekarskiej) oraz organizacji akcji ratunkowych; 3) technicznego utrzymania Obiektu, w tym: dbanie i ochrona przed uszkodzeniem Obiektu; utrzymywanie we właściwym stanie technicznym pomieszczeń, instalacji i urządzeń, dokonywanie wszelkich drobnych, bieżących napraw, remontów i konserwacji Obiektu, instalacji i urządzeń na poziomie zapewniającym bezpieczeństwo ludzi i mienia; zgłaszanie właścicielowi i Zarządcy wszelkich wad i pomoc w egzekwowaniu ich usunięcia od wykonawcy robót budowlanych i dostawców w okresie gwarancji i rękojmi, dokumentowanie wszelkich poważnych uszkodzeń w trakcie trwania umowy i niezwłoczne informowanie właściciela obiektu i zarządcy o wszelkich awariach, uszkodzeniach oraz o możliwości ich wystąpienia; przygotowanie - w formie notatki - rocznego raportu z oceny technicznego stanu składników majątku i wyposażenia. 1.2.2 W zakresie personelu pracowniczego: Zatrudnienie wykwalifikowanego personelu pracowniczego niezbędnego do prawidłowego funkcjonowania Obiektu - obiektów kubaturowych, urządzeń i instalacji. Skład osobowy obsługi winien być wystarczający dla należytego funkcjonowania danego obiektu i świadczenia wszystkich zakładanych usług. Świadczenie usługi operatorstwa poprzez personel wyposażony w ubiór (koszulki) z logotypem Pętli Żuławskiej, identyfikatorem personalnym na widocznej plakietce (imię i nazwisko), widoczną nazwą i adresem operatora w pomieszczeniu bosmana lub w przypadku braku takiego pomieszczenia w widocznym miejscu na przystani. 1.2.3 Komercyjne zarządzania Obiektem, pozwalające na korzystanie zgodnie z jego przeznaczeniem, w tym.: w sezonie żeglarskim - prowadzenie obiektu turystycznego i zorganizowanie obsługi żeglarzy i innych turystów wodnych korzystających z Obiektu. Zapewnienie w w/w okresie niezbędnej obsługi do prawidłowego funkcjonowania Obiektu; pobieranie we własnym imieniu lecz na rzecz Zarządcy opłat zgodnie z Cennikiem, w tym za cumowanie i zimowanie jednostek, i ich odprowadzanie na rachunek Zamawiającego w terminie do 5 - go dnia następnego miesiąca, za miesiąc poprzedni. Zamawiający, na podstawie przedstawionego zestawienia przychodów (faktury i wydruki z kasy fiskalnej) i na podstawie wpłaty, wystawi w terminie 7 dni fakturę zgodną z zestawieniem. Wysokość opłat za cumowanie i zimowanie jednostek oraz za inne usługi świadczone na terenie przystani, ustalana będzie corocznie przez właściciela Obiektu. Cennik opłat zostanie przekazany Operatorowi przed podpisaniem protokołu zdawczo-odbiorczego, a w kolejnych latach: do 15 kwietnia każdego roku. Jednocześnie cennik opłat będzie mógł zostać zmieniony przez właściciela Obiektu w ciągu roku, w celu lepszego dopasowania oferty do panujących warunków rynkowych. Zmieniony cennik obowiązywał będzie od początku następnego miesiąca i dotyczył turystów, którzy po tej dacie odwiedzą Obiekt. 1.2.4 Prowadzenie ewidencji nowo utworzonych miejsc pracy w Obiekcie oraz przekazywanie Zamawiającemu do 5-tego dnia następnego miesiąca miesięcznych raportów w tym zakresie wraz z listami płac pracowników. Wraz z ewidencją za miesiąc grudzień Operator przedstawi Zamawiającemu kopie podpisanych w danym roku umów o pracę oraz kopie aktów, na podstawie których umowy zostały rozwiązane; 1.2.5 Rejestracja i prowadzenie ewidencji cumowania jednostek i turystów wodnych odwiedzających Obiekt oraz osób odwiedzających przystań lub port od strony lądu według dostarczonego w dniu podpisania umowy wzoru. 1.2.6 Przekazywanie Zamawiającemu do 5-tego dnia następnego miesiąca miesięcznych raportów z funkcjonowania, które powinny zawierać co najmniej informacje na temat: ilości cumujących w danych miesiącu jednostek i turystów, którzy odwiedzili Obiekt, ilości i rodzaju usług sprzedanych odwiedzającym przez Operatora wraz z podaniem ceny jednostkowej. 1.2.7 Udostępnianie wszelkich dokumentów organom uprawnionym do kontroli projektu, przedstawicielom Zamawiającego i właścicieli Obiektów, między innymi w zakresie poprawności realizacji umowy. 1.2.8 Nieodpłatne udostępnienie przystani/portu dla osób legitymujących się Złotą Kartą Pętli Żuławskiej ustanowionej przez Spółkę Pętla Żuławska Sp. z o. o. dla osób szczególnie zasłużonych dla projektu w liczbie nie większej niż 10 kart. 1.2.9 Wdrożenie, w terminie 30 dni od daty podpisania umowy, na obiektach Pętli Żuławskiej elementów systemów wizualizacji, monitoringu, jednolitego zarządzania itp. wskazanych przez Zarząd Spółki Pętla Żuławska Sp. z o. o. na koszt własny operatora tzn. wyposażenie obiektu w: a)System wizualizacji zajętych miejsc postojowych i zapłaty lub nie za cumowanie, b)Szafkę lub stojak promocyjny w każdej dla ulotek i folderów regionalnych oraz dla wizualizacji wydawnictw i gadżetów do sprzedaży zewnętrznej, 1.2.10 Dystrybucja lub sprzedaż materiałów promocyjnych itp. dostarczonych przez zamawiającego. 1.2.11 Wykonawca zobowiązany jest do zawarcia umowy ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej za szkody wyrządzone w następstwie działania lub zaniechania Wykonawcy w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia, na kwotę ubezpieczenia nie mniejszą niż 100.000,00 zł. oraz utrzymania ciągłości ubezpieczenia w całym okresie realizacji umowy. 1.3. Operator będzie również zobowiązany do: dozoru Obiektu w formie: monitoring lub dozór fizyczny - całodobowo, zapewnienia turystom odwiedzającym przystań możliwości korzystania z WC, prysznica, zaplecza socjalnego. zatrudnienia na podstawie umów o pracę osób do obsługi przystani. Liczba osób zatrudnionych w przeliczeniu na pełne etaty powinna być nie mniejsza niż 1,5 etatu przeliczeniowego rocznie. Zatrudnienie na powyższym poziomie powinno być utrzymane przez cały okres obowiązywania umowy. zapewnienia bezpłatnego korzystania z przystani żeglarskiej w celu zorganizowania przez właściciela: imprez, realizacji kalendarza imprez żeglarskich oraz wykorzystania obiektu na cele opracowania materiałów reklamowych, poza sezonem - świadczenie usługi zimowania jednostek pływających, montażu i nieodpłatnego udostępniania monitoringu wizyjnego w porcie, wyposażenie/doposażenie Nieruchomości w uzgodnieniu z Zamawiającym, certyfikacji i atestowania środków gaśniczych, ratunkowych i pierwszej pomocy przedlekarskiej, dokonywać przeglądów przewidzianych prawem, prowadzić nadzór techniczny przez uprawnione osoby oraz wykonywać inne obowiązki względem nieruchomości, które wynikają z przepisów prawa. 1.4 Do kosztów utrzymania nieruchomości, które będą finansowane przez Operatora, należą wszelkie koszty niezbędne do prowadzenia w Obiekcie przedmiotu niniejszego zamówienia, z wyjątkiem kosztów: a)wywozu śmieci, b)odprowadzania nieczystości i ścieków, c)dostarczenia energii elektrycznej, wody oraz innych mediów, - do których ponoszenia zobowiązany będzie Zamawiający, oraz d)prowadzenie wymaganej dokumentacji technicznej obiektów budowlanych, instalacji i urządzeń wykorzystywanych dla potrzeb przedmiotu umowy; dokonywanie przeglądów przewidzianych prawem, prowadzenie nadzoru technicznego przez uprawnione osoby oraz wykonywanie innych obowiązków, które wynikają z przepisów prawa, e)zatrudnienie 1 osoby w wymiarze pełnego etatu dla obsługi infrastruktury w porcie, - do których ponoszenia zobowiązany będzie Właściciel Obiektu lub Zarządca..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.33.00.00 - Usługi zarządzania nieruchomościami na zasadzie bezpośredniej płatności lub umowy .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 36.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1.Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia jest wniesienie wadium w prawidłowej wysokości 2600 zł. 2.Wadium może być wniesione w pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej (musi być poręczeniem pieniężnym), gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych oraz poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (art. 45 ust. 6 ustawy). 3. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na poniższy rachunek bankowy Zamawiającego: BRE Banku: 20 1140 1111 0000 4158 0900 1001. Wykonawca wnoszący wadium w pieniądzu zobowiązany jest do wpłacenia go odpowiednio wcześniej, tak aby znalazło się ono na koncie Zamawiającego przed datą i godziną składania ofert. 5. Wadium wnoszone w formie niepieniężnej powinno być wystawione na Pętla Żuławska Sp. z o.o. z siedzibą w 82-300 Elbląg, ul. Łączności 2/12. Oryginał dokumentu należy złożyć w opisanej kopercie wraz z ofertą, natomiast potwierdzoną za zgodność z oryginałem kserokopię należy dołączyć do oferty. 6. Dokument poręczenia/gwarancyjny powinien przewidywać utratę wadium na rzecz Zamawiającego w przypadkach określonych w pkt. 7 i 8. 7. Wykonawca traci wadium na rzecz Zamawiającego, wraz z odsetkami, w przypadku, gdy Wykonawca, którego oferta została wybrana: a.odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, b.nie wniesie zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c.zawarcie umowy będzie niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 8. Ponadto Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie lub oświadczeń o których mowa w art. 25 ust 1 ustawy PZP, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust 2 pkt 5 ustawy Pzp, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust 2 pkt 3 ustawy PZP, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 9. Wadium musi zabezpieczać ofertę w całym okresie związania ofertą, który wynosi 30 dni od upływu terminu składania ofert. 10. Zamawiający zwróci wadium dla Wykonawcy na zasadach określonych w art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy PZP.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, wykonał usługę polegającą na zarządzaniu portem, przystanią lub stanicą żeglarską,

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże że dysponuje 5 rowerami w ramach wypożyczalni rowerów.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy PZP.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę 100 000 zł.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 89
  • 2 - Dodatkowe usługi serwisowe - 11

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający dopuszcza zmianę umowy w przypadku: a)Działania siły wyższej uniemożliwiającej wykonanie Umowy w określonym pierwotnie terminie. b)Gdy zmiany obowiązujących przepisów prawa będą nakładać na Zamawiającego lub Wykonawcę nowe obowiązki dostosowania realizacji przedmiotu zamówienia zgodnie z wyznaczonymi normami i standardami; c)Zmiany wartości umowy w sytuacji: 1)Obniżenia ceny jednostkowej przez Wykonawcę, 2)Zmiany urzędowej stawki podatku VAT, 3)Zmiany wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku wzrostu minimalnego wynagrodzenia za pracę w rozumieniu ustawy z dnia 10 października 2002r., o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (Dz. U Nr 200, poz. 1679 ze zm.) 4)Zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.petlazulawska.info
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Pętla Żuławska Sp. z o.o. ul. Łączności 2/12 82-300 Elbląg.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.12.2014 godzina 09:30, miejsce: Sekretariat Spółki Pętla Żuławska Sp. z o.o. ul. Łączności 2/12 82-300 Elbląg.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1.Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających. 2.Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 3.Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 4.Zamawiający dopuszcza zmianę umowy w przypadku: a)Działania siły wyższej uniemożliwiającej wykonanie Umowy w określonym pierwotnie terminie. b)Gdy zmiany obowiązujących przepisów prawa będą nakładać na Zamawiającego lub Wykonawcę nowe obowiązki dostosowania realizacji przedmiotu zamówienia zgodnie z wyznaczonymi normami i standardami; c)Zmiany wartości umowy w sytuacji: 1) Obniżenia ceny jednostkowej przez Wykonawcę, 2)Zmiany urzędowej stawki podatku VAT, 3)Zmiany wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku wzrostu minimalnego wynagrodzenia za pracę w rozumieniu ustawy z dnia 10 października 2002r., o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (Dz. U Nr 200, poz. 1679 ze zm.) 4)Zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne. 5.W przypadku gdy wartości podane przez Wykonawców na oświadczeniach i dokumentach, o których mowa w pkt. VI ust. 1 SIWZ, podane będą w walucie innej niż PLN, Zamawiający przeliczy te wartości na PLN przyjmując średni kurs NBP danej waluty na dzień wszczęcia postępowania 6.Operator powinien wykonywać przedmiot umowy z zachowaniem: 1) najwyższej staranności obowiązującej przy wykonywaniu tego typu usług, 2) zasad sztuki oraz reguł etyki zawodowej obowiązującej przy wykonywaniu tego typu usług, 3) norm i wytycznych stosowanych w związku z dofinansowanego Projektu z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka na lata 2007-2013; Priorytet VI Polska Gospodarka na rynku międzynarodowym, Działanie 6.4 Inwestycje w produkty turystyczne o znaczeniu ponadregionalnym, 4) Przepisów prawa i postanowień Umowy. 7.Wszelkie nieuregulowane w niniejszym SIWZ czynności, uprawnienia, obowiązki Wykonawców i Zamawiającego, których ustawa nie nakazała zawierać Zamawiającemu w SIWZ, a które mogą przyczynić się do właściwego przebiegu postępowania, reguluje ustawa z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2013 r., poz. 907 z późn. zm.). 8. Zamawiający wykluczy z postępowania Wykonawcę, który w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania, w sposób zawiniony poważnie naruszył obowiązki zawodowe, w szczególności, gdy wykonawca w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie, co zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą dowolnych środków dowodowych. Zamawiający nie wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy, który udowodni, że podjął konkretne środki techniczne, organizacyjne i kadrowe, które mają zapobiec zawinionemu i poważnemu naruszaniu obowiązków zawodowych w przyszłości oraz naprawił szkody powstałe w wyniku naruszenia obowiązków zawodowych lub zobowiązał się do ich naprawienia..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.