eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ślesin › Zakup i dostawa oleju opałowego lekkiego do obiektów Gminy Ślesin

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-09-29

Ślesin: Zakup i dostawa oleju opałowego lekkiego do obiektów Gminy Ślesin
Numer ogłoszenia: 255346 - 2015; data zamieszczenia: 29.09.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Ślesin , ul. Kleczewska 15, 62-561 Ślesin, woj. wielkopolskie, tel. 063 2704011, faks 063 2704198.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.slesin

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa oleju opałowego lekkiego do obiektów Gminy Ślesin.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa oleju opałowego lekkiego do celów grzewczych dla potrzeb Urzędu Miasta i Gminy w Ślesinie oraz innych jednostek organizacyjnych. Olej powinien spełniać wymagania Zamawiającego /Upoważnionego, zgodnie z zapisami specyfikacji technicznej określającej parametry fizyko - chemiczne oleju. Specyfikacja techniczna stanowi integralną część niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje sukcesywną dostawę do zbiorników zlokalizowanych w niżej wymienionych obiektach: 1) budynku Urzędu Miasta i Gminy w Ślesinie, ul. Kleczewska 15, 2) budynku Gimnazjum w Ślesinie, ul. Młodzieżowa 1, 3) budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnym w Ślesinie, ul. Żwirki i Wigury 55, 4) budynku Szkoły Podstawowej w Szyszyńskich Holendrach, 5) budynku Szkoły Podstawowej w Ostrowążu, 6) budynku Szkoły Podstawowej Licheniu Starym, ul. Konińska 48. 3. Planowana łączna ilość oleju opałowego lekkiego wynosi - 80 000 litrów [80 m3 ]. Podana ilość przedmiotu zamówienia jest wielkością szacunkową i w zależności od panujących warunków atmosferycznych może ulec zmniejszeniu/zwiększeniu - (+/- 10 %). W związku z możliwością ograniczenia przez Zamawiającego/Upoważnionego przedmiotu umowy, Wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia z tytułu niezrealizowania przez niego umowy. 4. Wykonawca przedstawi, w stosunku do każdej partii dostarczonego oleju opałowego, świadectwo jakości lub orzeczenie laboratoryjne określające parametry techniczne dostarczanego oleju wraz z dowodem wydania dostawcy (dokumentem przewozowym) zawierającym nazwę produktu oraz jego producenta. 5. W przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego/Upoważnionego, iż jakość dostarczonego oleju opałowego jest niezgodna z przedstawionym świadectwem jakości, Wykonawca dokona niezwłocznie, na własny koszt jego wymiany oraz pokryje wszystkie koszty naprawy szkód powstałych z tego tytułu. 6. Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia oleju opałowego w terminie do 2 dni, w godzinach 7.30- 15.00 od zgłoszenia telefonicznego. 7. Wykonawca zobowiązuje się zrealizować sukcesywne dostawy (min. jednorazowo 2 000 litrów) oleju napędowego lekkiego, własnymi środkami transportowymi, posiadającymi ważne świadectwa legalizacji liczników, z nienaruszonym oplombowaniem, na własny koszt i ryzyko, wraz z załadunkiem, rozładunkiem opału w danym obiekcie Gminy (wskazanym przez pracownika Zamawiającego/Upoważnionego), zgodnie ze złożonymi zamówieniami. 8. Wykonawca jest zobowiązany do wystawiania faktur częściowych za dostawę przedmiotu zamówienia do danych obiektów. 9. Dane do faktury: a) Gmina Ślesin 62-561 Ślesin, ul. Kleczewska 15 NIP: 665--27-16-489 b) Gimnazjum w Ślesinie, ul. Młodzieżowa 1, 62-561 Ślesin NIP 665-23-74-907 c) Zespół Szkolno-Przedszkolny ul. Żwirki i Wigury 55, 62-561 Ślesin NIP: 665-26-28-733 d) Szkoła Podstawowa w Szyszyńskich Holendrach Szyszyńskie Holendry 34, 62-561 Ślesin NIP: 665-23-40-423 e) Szkoła Podstawowa w Ostrowążu Ostrowąż 21, 62-561 Ślesin NIP: 665-23-40-392 f) Szkoła Podstawowa w Licheniu Starym ul. Konińska 48, 62-563 Licheń Stary NIP: 665-23-39-957 10. Przedmiot zamówienia musi odpowiadać warunkom określonym w ustawie o systemie monitorowania i kontrolowania jakości paliw ciekłych i biopaliw ciekłych z dnia 25 sierpnia 2006r. oraz przepisom wykonawczym wydanym na jej podstawie, w szczególności Rozporządzeniu Ministra Gospodarki w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych z dnia 9 grudnia 2008 r. 11. Zamawiający/Upoważniony dopuszcza możliwość zaoferowania oleju opałowego równoważnego w stosunku do opisanego w SIWZ. Za rozwiązanie równoważne uznaje się oleje opałowe o parametrach nie gorszych niż poniżej wymienione: 1) gęstość w 150C , nie wyższa niż - 0,860 g/m3 2) wartość opałowa, nie mniej niż - 42,6 MJ/kg 3) temperatura zapłonu, nie mniej - 56 0C 4) lepkość kinematyczna w temperaturze 200C - 6 mm2/s 5) zawartość siarki, nie więcej niż - 0,1 % (m/m) 6) zawartość wody, nie wyższa - 0,200 mg/kg 7) całkowita zawartość zanieczyszczeń nie wyższa niż - 24 mg/kg 8) temperatura krzepnięcia zimą, nie wyższa niż - (-200C)..

II.1.5)

V przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający/Upoważniony przewiduje zamówienie uzupełniające w wysokości 10 % wartości zamówienia. Zamówienie uzupełniające dotyczy zakupu większej ilości oleju opałowego lekkiego.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.13.51.00 - Olej opałowy .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający/Upowaqżniony nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający/Upoważniony uzna, że warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada aktualną koncesję na obrót paliwami ciekłymi wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki na podstawie ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 roku -Prawo energetyczne (Dz. U. z 2012 r. poz. 1059 z ze zm.);

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający/Upoważniony nie precyzuje opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający/Upoważniony nie precyzuje opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający/Upoważniony nie precyzuje opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający/Upoważniony nie precyzuje opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) formularz Oferty - załącznik nr 1; 2) oświadczenie - art. 22 ust. 1 ustawy - załącznik nr 2; 3) informacja o części zamówienia jaka zostanie powierzona podwykonawcy - załącznik nr 4; 4) informacja o wykonawcach wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia /jeżeli dotyczy/ - załącznik nr 6; 5) pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający/Upoważniony przewiduje następujące zmiany w umowie: 1) terminu realizacji przedmiotu umowy w wypadku wystąpienia siły wyższej, co uniemożliwia wykonanie przedmiotu umowy zgodnie ze SIWZ; 2) wywołania zmianą przepisów w szczególności zmianą stawki VAT oraz związaną z tym zmianą kwoty VAT i brutto przedmiotu umowy; warunkiem wprowadzenia tych zmian jest wejście w życie zmian przepisów, które pozostają w związku z umową i zastosowanie, których jest wymagane dla działania stron zgodnie z obowiązującym porządkiem prawnym; 3) zmiany ilości przedmiotu zamówienia określonej w rozdziale II, pkt 4 SIWZ.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.umig.slesin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy w Ślesinie, ul. Kleczewska 15, 62-561 Ślesin..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.10.2015 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy w Ślesinie, ul. Kleczewska 15 /sekretariat, I piętro/..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamawiające nie zawiera umowy ramowej..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.