eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kędzierzyn-Koźle › Ścieżka rowerowa odcinek I-J od km. 0+000 do km 0+430 (II ETAP) w ramach zadania PT i BUDOWA ŚCIEŻKI ROWEROWEJ Z KIERUNKU os. PIASTÓW na os. BLACHOWNIA



Ogłoszenie z dnia 2014-07-30

Kędzierzyn-Koźle: Ścieżka rowerowa odcinek I-J od km. 0+000 do km 0+430 (II ETAP) w ramach zadania PT i BUDOWA ŚCIEŻKI ROWEROWEJ Z KIERUNKU os. PIASTÓW na os. BLACHOWNIA
Numer ogłoszenia: 255158 - 2014; data zamieszczenia: 30.07.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Kędzierzyn-Koźle, Wydział Zamówień Publicznych , ul. Piramowicza 32, 47-200 Kędzierzyn-Koźle, woj. opolskie, tel. 77 40 34 451, faks 77 40 34 451.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kedzierzynkozle.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Ścieżka rowerowa odcinek I-J od km. 0+000 do km 0+430 (II ETAP) w ramach zadania PT i BUDOWA ŚCIEŻKI ROWEROWEJ Z KIERUNKU os. PIASTÓW na os. BLACHOWNIA.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: CPV: 45233162-2 Przedmiotem zamówienia jest wykonanie ścieżki rowerowej wraz z oświetleniem od ul. Przyjaźni do ul. Szkolnej w zakresie odcinka I-J trasy nr 8 od km 0+000 do km 0+430 I.REALIZACJA ZADANIA W ZAKRESIE DROGOWYM OBEJMUJE: 1.ROBOTY ROZBIÓRKOWE -roboty rozbiórkowe: nawierzchni betonowych, nawierzchni z płyt drogowych, płyt chodnikowych, kostki klinkierowej, trylinki, obrzeży trawnikowych, krawężników, konstrukcji żelbetowej bunkra. -rozbiórkę podbudowy z kruszyw kamiennych i mas mineralno-bitumicznych. -demontaż studzienek ściekowych ulicznych fi 500mm -wywiezienie gruzu z terenu rozbiórki na miejsce składowania -demontaż słupków do znaków drogowych i tablic znaków drogowych 2.PRZESTAWIENIE OGRODZENIA -demontaż i ponowny montaż bram z siatki w ramach z kształtowników stalowych ze słupkami z rur lub kształtowników stalowych -demontaż i ponowny montaż ogrodzenia z siatki na słupkach stalowych 3.ROBOTY ZIEMNE -korytowanie podłoża z profilowaniem i zagęszczaniem -roboty ziemne z odwozem urobku na wysypisko. 4.ROBOTY DROGOWE -osadzenie krawężników i obrzeży betonowych na ławach betonowych -wykonanie podbudowy z kruszyw łamanych -osadzenie studzienek ściekowych ulicznych fi 500mm -regulacja pionowa studzienek i włazów kanałowych -wykonanie nawierzchni z kostki betonowej bezspoinowej szarej i czerwonej 5.ROBOTY WYKOŃCZENIOWE I OZNAKOWANIE -humusowanie skarp z obsianiem trawą -wykonanie oznakowania II.REALIZACJA ZADANIA W ZAKRESIE OŚWIETLENIA: OD UL. PRZYJAŹNI DO UL. SZKOLNEJ - ODCINEK TRASY OD SOU- 5356 - OBWÓD NR 04 OBEJMUJE: 1.Roboty ziemno-kablowe związane z: wykopaniem rowu kablowego, nasypaniem piasku, ułożeniem rur ochronnych DVK 75, ułożeniem kabla el-en 0,6/1,0kV typu YAKXS 4x35mm2, nasypaniem piasku, nasypaniem ziemi rodzimej bez gruzu i śmieci do wysokości 0,25-0,30m nad kablem el-en, ułożenie folii ostrzegawczej koloru niebieskiego, ułożenie uziemienia ochronnego typu Fe-Zn 30x4mm wzdłuż linii kablowej i wejściem do słupów lub montażu uziemienia powierzchniowego z sondami pionowymi, zasypaniem rowu kablowego ziemią rodzimą i zagęszczeniem wykopu stopą mechaniczną. 2.Roboty montażowe związane z: montażem fundamentów typu FBI-150 i słupów oświetlenia zewnętrznego typu CS60-100/4, montaż opraw oświetlenia zewnętrznego typu SGS102 na wysięgnikach W1G5A5/25, montażem źródeł światła typu SON-T 150W, montażem przewodu YDYżo 3x2,5mm2, montażem uziomów poziomych z bednarki ocynkowanej 30x4mm, montażem izolowanych zacisków kablowych IZK. 3.Roboty elektromontażowe obejmują ułożenie linii kablowej od istniejącej szafki oświetleniowej SOU-4 nr 5356 z obwodu nr 04 z pozostawieniem zapasów 14m w 3 miejscach gdzie będą montowane słupy oświetleniowe pomiędzy SOU a ulicą Zwycięstwa 4.Roboty elektromontażowe obejmują ułożenie linii kablowej od istniejącej szafki oświetleniowej SOU-4 nr 5356 z obwodu nr 04 z pozostawieniem zapasów 8m w 2 miejscach gdzie będą montowane słupy oświetleniowe nr 5356/04/01 oraz 5356/04/02. 5.Roboty elektromontażowe obejmują montaż fundamentów prefabrykowanych i słupów od słupa nr 5356/04/03 do 5356/04/16. 6.Roboty elektromontażowe obejmują demontaż istniejących dwóch złączy kablowych i ich ponowny montaż w odl. 1,5 do 2,0m wraz z mufowaniem i dołożeniem wstawek kablowych.. 7.Wykaz podstawowych materiałów: -Fundament FBI -150 -14 szt. -Rury DVK75 - 177m -Oprawa wraz ze źródłem SGS102 SON-T 150W - 14 szt -Wysięgnik W1G5A5/25 - 14 szt -Przewód YDYżo 3x2,5mm2 - 158 m -Kabel el-en YAKXS - 4x35mm2 - 801 m -Słup CS60-100/4 - 14 szt -Bednarka ocynkowana 30x4mm - 475 kg -Piasek - 69 m3 -Rozdzielnica skrzynkowa II klasy ochronności - 16 lub 18 polowa -Wyłączniki nadmiarowe S301 C16 - 3szt -Szyna nośna TH-35 - 1 m -Zaciski ZUG-35 - 4 szt -Wykonanie opisów w SOU-5356 oraz słupach - 1 kpl. -Mufy kablowe dla dwóch złączy kablowych III.ROBOTY WYCINKOWE I NASADZENIA OBEJMUJĄ 1.Mechaniczne ścinanie drzew z karczowaniem - 22 szt 2.Mechaniczna wycinka żywopłotów - 32,20m2 3.Wywóz dłużycy na miejsce składowania - 13,72m3 4.Wywóz karpiny na miejsce składowania 5.Utylizacja drobnej gałęziówki o średnicy do 10cm oraz usuniętych krzewów, karpiny, pozostałości pni, gałęzi, trocin. 6.Szczegółowy opis przedmiotu wycinki zawiera: -projekt inwentaryzacji drzewostanu -protokół brakarski UWAGA ! Wykonawca jest zobowiązany do zakupu w całości drewna uzyskanego z dokonanej przez siebie wycinki po cenach ustalonych Zarządzeniem Prezydenta Miasta nr 304/OSR/2013 z dnia 6 marca 2013r. -13,72m3 zł. Wykonawca do protokołu odbioru prac dowód wpłaty za zakup drewna, dokonanego w kasie Urzędu Miasta Kędzierzyn-Koźle. 7.Wykonanie nasadzeń drzewostanu liściastego szczepionego na pniu- wys. pnia min. 2,0m z gatunku klon (wyznaczenie miejsca sadzenia, wykopanie dołów, posadzenie drzew z dowiezieniem, przycięcie koron i korzeni, osadzenie trzech palików na każde drzewo z poprzecznymi reglami i przywiązanie drzew, zaprawienie dołów ziemią urodzajną żyzną lub kompostową, podlanie nasadzeń, rozplantowanie lub wywiezienie pozostałej ziemi.) Miejsce nasadzeń wskaże Inwestor w trakcie realizacji zadania. Roboty budowlane prowadzone będą zgodnie z decyzją pozwolenia na budowę Nr 1/290/2013 znak BA.6740.290.2013 z dnia 30.09.2013r SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA określa załączona w wersji elektronicznej na stronie http://przetargi.kedzierzynkozle.pl/ dokumentacja projektowa, będąca integralną częścią SIWZ: -projekt architektoniczno-budowlany -projekt wykonawczy drogowy -projekt wykonawczy oświetlenia -projekt organizacji ruchu -projekt inwentaryzacji zieleni -specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych -pomocniczo do określonego zakresu robót dołączony przedmiar robót UWAGA: PRZED PRZEKAZANIEM PLACU BUDOWY ZAMAWIAJĄCY PRZEKAŻE WYKONAWCY PRAWOMOCNĄ DECYZJĘ NA WYCINKE DRZEWOSTANU. Wykonanie przedmiotu zamówienia obejmuje ponadto: a.Kompleksową obsługę geodezyjną wraz z powykonawczą inwentaryzacją geodezyjną w 3 kpl., w tym 1 kpl. na nośniku elektronicznym z zawartością plików zawierających pomiary powykonawcze w postaci wektorowej. Format plików to .DWG lub .DXF. Do plików ma być dołączona informacja o zastosowanym układzie współrzędnych. Stosowany obecnie na terenie gminy to: 1965 strefa IV. Zamieszczone na mapach obrysy obiektów winny być rozdzielone wg branż na warstwy i opisane zgodnie z instrukcją techniczną K-1 dot. map zasadniczych. Z uwagi na specyfikę obiekty oświetlenia ulic - o ile występują - winny być opisane następującymi warstwami: kable przyłączy nn. - polilinia1), / kable obwodów oświetleniowych - polilinia1), rury osłonowe - odcinek, mufy - punkt, latarnie - punkt 2), szafki oświetlenia ulicznego - prostokąt 2) gdzie 1) - opis kabla o niezmiennym przekroju (bez przerw na odcinkach zarurowanych), 2) - obiekt opisany dodatkowo nr określonym w dokumentacji projektowej oraz zmianami w ewidencji w tym podział i wydzielenie gruntu pod obiekty. b.Wykonanie dokumentacji powykonawczej. c.Organizację, zagospodarowanie i likwidację placu budowy. d.Sporządzenie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, jeżeli odrębne przepisy wymagają sporządzenia takiego planu. e.Sukcesywną zmianę organizacji ruchu i oznakowania budowy w zależności od etapu realizowanej inwestycji i zakresu wykonywanych prac . f.Zajęcie pasa drogowego i koszty z tym związane. g.Zapewnienie dojazdu do posesji i punktów handlowych w czasie prowadzonych robót h.Przy pracach z zakresu kanalizacji: kamerowanie sieci i uwzględnienie wymogów MWiK. i.Remonty i naprawę (odtworzenie) zniszczonej przez Wykonawcę podczas robót nawierzchni w ulicach i chodnikach. j.Próby i odbiory z udziałem wymaganych instytucji państwowych, inwestora i użytkownika. k.Zebranie odpadów powstałych w wyników realizacji przedmiotu zamówienia i przekazanie ich do odzysku, unieszkodliwienia lub składowania. Powstałe w ten sposób odpady - w tym również wszelkiego rodzaju nadziemne, podziemne, nieorganiczne i organiczne pozostałości typu gruz, złom, pnie, korzenie, karpiny itp. - należy bez zbędnej zwłoki wywieźć na Miejskie Składowisko Odpadów lub przekazanie przedsiębiorcy posiadającemu zezwolenie na transport odpadów zgodnie z obowiązującymi przepisami. Składowanie w rejonie placu budowy w miejscu wskazanym przez zamawiającego zdemontowanych materiałów nadających się do odzysku jest możliwe na okres nie dłuższy niż termin realizacji przedmiotu zamówienia. Wykonawca jest zobowiązany przedstawić zamawiającemu dokumenty potwierdzające złożenie wytworzonych odpadów na Miejskie Składowisko Odpadów lub przekazanie przedsiębiorcy posiadającemu zezwolenie na transport odpadów. l.Zamawiający zastrzega sobie do ponownego wykorzystania następujące materiały z rozbiórki : płytki chodnikowe, kostka granitowa, krawężniki i obrzeża chodnikowe w związku z czym należy przewidzieć czysty sposób ich demontażu z obiektu budowlanego umożliwiający ponowne ich wykorzystanie oraz nie należy ich przekazywać przedsiębiorcy posiadającemu zezwolenie na transport odpadów zgodnie z obowiązującymi przepisami. W przypadkach gdy konieczna jest wycinka drzew, pocięcie ich na odcinki o dł. 120 cm i uformowanie w stosy na placu budowy lub w jego bezpośrednim sąsiedztwie w miejscu wskazanym przez zamawiającego. Gdy konieczne jest wykonanie nasadzeń, należy wykonać i dołączyć mapę z wykazem zastosowanych sadzonek. m.Wykonanie i zamontowanie dwóch tablic informacyjnych metalowych powlekanych wg. wzorca zamieszczonego w wersji elektronicznej: -- tablica o wym. 150cmx 100cm na słupkach metalowych w czasie trwania inwestycji.- tablica o wym. 150cm x100cm na słupkach metalowych po zakończeniu inwestycji. n.Uporządkowanie terenu budowy po zakończeniu robót. o.Wykonawca zobowiązany jest z dniem przekazania placu budowy, posiadać i przedłożyć Zamawiającemu opłacony dokument ubezpieczenia OC od prowadzonej działalności gospodarczej. Minimalna suma gwarancyjna powyższego ubezpieczenia na jedno i wszystkie zdarzenia w okresie ubezpieczenia powinna wynosić nie mniej niż wartość złożonej przez Wykonawcę oferty..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.62-2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 90.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 6 000.00 zł (słownie: sześć tysięcy 00/100)

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonanie w okresie ostatnich 5 lat tj. od 17-08-2009r. do 17-08-2014r., a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - robót w zakresie realizacji robót budowlanych obejmujących wykonanie robót drogowych i inżynieryjnych: 1.roboty drogowe na wartość łączną, co najmniej 250.000,00 zł., z potwierdzeniem ich należytego wykonania 2.roboty budowlane elektryczne w zakresie oświetlenia ulicznego na wartość łączną 100 000,00 zł. z potwierdzeniem ich należytego wykonania. W przypadku ofert wspólnych, doświadczenie podlega sumowaniu. Warunkiem koniecznym jest, aby suma doświadczenia wynosiła minimum 100% doświadczenia wymaganego przez SIWZ. Warunek ten jest spełniony również, jeżeli jeden z wykonawców posiada 100% wymaganego doświadczenia. Zamawiający będzie oceniał powyższy warunek na podstawie złożonych dokumentów potwierdzających spełnienie warunku. Ocena dokonana będzie systemem spełnia/nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dysponowanie przez Wykonawcę: 1.Kierownikiem budowy z uprawnieniami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-inżynieryjnej w zakresie drogi posiadającym aktualne zaświadczenie z PIIB. 2.Kierownikiem robót w branży elektrycznej z uprawnieniami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, posiadający aktualne zaświadczenie z PIIB. Dopuszcza się łączenie funkcji kierownika budowy z kierownikiem robót w pozostałych branżach przy spełnieniu powyższych wymagań. W przypadku ofert wspólnych, zasoby ludzkie wykonawców występujących wspólnie podlegają sumowaniu. W przypadku, gdy Wykonawca dysponuje personelem kierowniczym spoza terytorium RP, to osoby te muszą: - posiadać wykształcenie i kwalifikacje wymagane do świadczenia usług we wskazanej branży budowlanej w kraju zamieszkania tych osób, - posiadać decyzję o uznaniu kwalifikacji zawodowych we wskazanej branży budowlanej zgodnie z ustawą z dnia 18 marca 2008r. o zasadach uznawaniu kwalifikacji zawodowych w państwach członkowskich Unii Europejskiej lub posiadać prawo do świadczenia usług transgranicznych, - spełniać opisane wymagania odnośnie doświadczenia. Zamawiający będzie oceniał powyższy warunek na podstawie złożonych dokumentów potwierdzających spełnienie warunku. Ocena dokonana będzie systemem spełnia/nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Oświadczenie (druk nr 20) potwierdzające prawo do podpisywania wniosku o dopuszczenie do postępowania lub oferty, a tym samym posiadające prawo zaciągania zobowiązań lub składania oświadczenia woli w imieniu Wykonawcy Wykonawca zagraniczny składa oświadczenie jak wyżej. W przypadku ofert wspólnych, wszyscy wykonawcy nie prowadzący działalności, a występujący wspólnie składają wymagane oświadczenie. W przypadku osoby udostępniającej swoje zasoby zgodnie z art. 26 ust. 2b i biorącej udział w realizacji części zamówienia składa także niniejszy dokument.; Oświadczenie Wykonawcy (druk nr 2) o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu wymienionych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. W przypadku ofert wspólnych, oświadczenie w imieniu wykonawców występujących wspólnie, składa upełnomocniony lider lub wszyscy wykonawcy składają oświadczenie wspólne.; Formularz oferty wypełniony ściśle wg załączonego do SIWZ wzoru druku z kompletem oświadczeń dotyczących spełnienia warunków oferty i udzielenia zamówienia oraz podpisany przez upełnomocnionego przedstawiciela wykonawcy określonego aktem rejestrowym z podaniem imienia i nazwiska; Harmonogram rzeczowo-finansowy prac wypełniony ściśle wg załączonego do SIWZ wzoru druku wraz ze wskazaniem w nim części realizowanych w podwykonawstwie.; Pełnomocnictwo wystawione wg wzoru załączonego do niniejszej SIWZ lub pełnomocnictwa udzielane przez Wykonawcę. W przypadku przedkładania kopii pełnomocnictw muszą być one potwierdzone (uwierzytelnione) notarialnie za zgodność z oryginałem.;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Termin wykonania - 10

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza możliwość zmian umowy w następującym zakresie i na określonych poniżej warunkach:Termin wykonania robót objętych umową może ulec zmianie w następujących przypadkach:- wystąpienie siły wyższej lub warunków pogodowych nie pozwalających na zachowanie parametrów technologicznych lub jakościowych realizowanych robót; podstawą żądania przedłużenia terminu umownego jest przerwanie robót przez zamawiającego, potwierdzone wpisem do Dziennika Budowy, - wystąpienie okoliczności lub zdarzeń uniemożliwiających realizację w wyznaczonym terminie przedmiotu zamówienia bez usunięcia bądź likwidacji powyższych okoliczności lub zdarzeń niezależnych od stron umowy, których wystąpienia nie można było przewidzieć w dniu zawarcia umowy. Warunkiem zmiany terminu umownego realizacji przedmiotu zamówienia w w/w przypadku jest stwierdzenie przez zamawiającego konieczności zmiany terminu umownego, - niedopełnienie przez zamawiającego jego obowiązków wynikających z niniejszej umowy, a skutkujących niemożnością ciągłej kontynuacji robót

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://przetargi.kedzierzynkozle.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wydział Zamówień Publicznych Urzędu Miasta Kędzierzyn-Koźle, ul. Piramowicza 32/pok. 417, III p 47-200 Kędzierzyn-Koźle.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.08.2014 godzina 12:00, miejsce: Wydział Zamówień Publicznych Urzędu Miasta Kędzierzyn-Koźle, ul. Piramowicza 32/pok. 417, III p 47-200 Kędzierzyn-Koźle.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.