eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Syrynia › Bieżące utrzymanie nawierzchni bitumicznych dróg powiatowych na terenie Powiatu Wodzisławskiego w 2016r.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-02-05

Syrynia: Bieżące utrzymanie nawierzchni bitumicznych dróg powiatowych na terenie Powiatu Wodzisławskiego w 2016r.
Numer ogłoszenia: 25508 - 2016; data zamieszczenia: 05.02.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Zarząd Dróg w Wodzisławiu Śl. z/s w Syryni , ul. Raciborska 3, 44-361 Syrynia, woj. śląskie, tel. 32 4517607; 32 4517415, faks 32 4517607.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Bieżące utrzymanie nawierzchni bitumicznych dróg powiatowych na terenie Powiatu Wodzisławskiego w 2016r..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie napraw nawierzchni bitumicznych dróg powiatowych mieszankami mineralno - asfaltowymi (jak dla ruchu KR3-KR6) oraz wykonanie napraw nawierzchni bitumicznych dróg powiatowych, mieszaniną grysowo - emulsyjną wbudowaną pod ciśnieniem. Bieżące utrzymanie nawierzchni bitumicznych dróg powiatowych na terenie Powiatu Wodzisławskiego zostało podzielone na 6 części i obejmuje: Część I: Remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych na sieci dróg powiatowych rejonu I Przedmiot zamówienia obejmuje roboty polegające na wykonaniu remontu cząstkowego nawierzchni bitumicznych mieszankami mineralno-asfaltowymi na gorąco, remontu wielkopowierzchniowego z użyciem frezarek oraz regulację pionową wpustów i studni kanalizacji deszczowej na odcinku 63 511m dróg powiatowych. Zakres rzeczowy części I - wykonanie uzależnione będzie od potrzeb jakie wynikną po ustaniu warunków zimowych oraz wynikłych z bieżącej eksploatacji. Szacuje się wbudowanie do 50 ton mieszanki mineralno-asfaltowej na gorąco wytworzonej w wytwórni mas bitumicznych, do 1500m2 remontu nawierzchni bitumicznych masą mineralno-asfaltową na gorąco z użyciem frezarki oraz przeprowadzenie regulacji wysokościowej do 10 sztuk wpustów kanalizacji deszczowej i do 5 sztuk studni kanalizacji deszczowej. Część II: Remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych na sieci dróg powiatowych rejonu II Przedmiot zamówienia obejmuje roboty polegające na wykonaniu remontu cząstkowego nawierzchni bitumicznych mieszankami mineralno-asfaltowymi na gorąco, remontu wielkopowierzchniowego z użyciem frezarek oraz regulację pionową wpustów i studni kanalizacji deszczowej na odcinku 64 259m dróg powiatowych. Zakres rzeczowy części II - wykonanie uzależnione będzie od potrzeb jakie wynikną po ustaniu warunków zimowych oraz wynikłych z bieżącej eksploatacji. Szacuje się wbudowanie do 50 ton mieszanki mineralno-asfaltowej na gorąco wytworzonej w wytwórni mas bitumicznych, do 1500m2 remontu nawierzchni bitumicznych masą mineralno-asfaltową na gorąco z użyciem frezarki oraz przeprowadzenie regulacji wysokościowej do 10 sztuk wpustów kanalizacji deszczowej i do 5 sztuk studni kanalizacji deszczowej. Część III: Remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych na sieci dróg powiatowych rejonu III Przedmiot zamówienia obejmuje roboty polegające na wykonaniu remontu cząstkowego nawierzchni bitumicznych mieszankami mineralno-asfaltowymi na gorąco, remontu wielkopowierzchniowego z użyciem frezarek oraz regulację pionową wpustów i studni kanalizacji deszczowej na odcinku 61 574m dróg powiatowych. Zakres rzeczowy części III - wykonanie uzależnione będzie od potrzeb jakie wynikną po ustaniu warunków zimowych oraz wynikłych z bieżącej eksploatacji. Szacuje się wbudowanie do 50 ton mieszanki mineralno-asfaltowej na gorąco wytworzonej w wytwórni mas bitumicznych, do 1500m2 remontu nawierzchni bitumicznych masą mineralno-asfaltową na gorąco z użyciem frezarki oraz przeprowadzenie regulacji wysokościowej do 10 sztuk wpustów kanalizacji deszczowej i do 5 sztuk studni kanalizacji deszczowej. Część IV: Naprawa uszkodzeń nawierzchni bitumicznych za pomocą remontera drogowego na sieci dróg powiatowych rejonu I Przedmiot zamówienia obejmuje roboty polegające na wykonaniu naprawy uszkodzeń nawierzchni bitumicznych mieszaniną grysowo-emulsyjną wbudowaną pod ciśnieniem za pomocą remontera drogowego na odcinku 63 511m dróg powiatowych. Przewiduje się wbudowanie łącznie do 300 ton mieszaniny grysowo-emulsyjnej na sieci dróg powiatowych części IV - rejonu I. Część V: Naprawa uszkodzeń nawierzchni bitumicznych za pomocą remontera drogowego na sieci dróg powiatowych rejonu II Przedmiot zamówienia obejmuje roboty polegające na wykonaniu naprawy uszkodzeń nawierzchni bitumicznych mieszaniną grysowo-emulsyjną wbudowaną pod ciśnieniem za pomocą remontera drogowego na odcinku 64 259m dróg powiatowych. Przewiduje się wbudowanie łącznie do 300 ton mieszaniny grysowo-emulsyjnej na sieci dróg powiatowych części V - rejonu II. Część VI: Naprawa uszkodzeń nawierzchni bitumicznych za pomocą remontera drogowego na sieci dróg powiatowych rejonu III Przedmiot zamówienia obejmuje roboty polegające na wykonaniu naprawy uszkodzeń nawierzchni bitumicznych mieszaniną grysowo-emulsyjną wbudowaną pod ciśnieniem za pomocą remontera drogowego na odcinku 61 574m dróg powiatowych. Przewiduje się wbudowanie łącznie do 300 ton mieszaniny grysowo-emulsyjnej na sieci dróg powiatowych części VI - rejonu III..

II.1.5)

V przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamówienie uzupełniające zostanie udzielone w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego dotychczasowemu wykonawcy robót budowlanych, stanowić będzie nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego i polegać na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6, 45.23.31.40-9.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Część I - 2000,00zł (słownie: dwa tysiące złotych 00/100), Część II - 2000,00zł (słownie: dwa tysiące złotych 00/100), Część III - 2000,00zł (słownie: dwa tysiące złotych 00/100), Część IV - 2000,00zł (słownie: dwa tysiące złotych 00/100), Część V - 2000,00zł (słownie: dwa tysiące złotych 00/100), Część VI - 2000,00zł (słownie: dwa tysiące złotych 00/100).

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Przepisy prawa nie nakładają obowiązku posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności związanej z przedmiotem zamówienia, w związku z tym Zamawiający nie dokonuje opisu spełnienia warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum 1 zadanie o wartości co najmniej: dla części I - 90.000,00zł brutto, dla części II - 90.000,00zł brutto, dla części III - 90.000,00zł brutto, polegające na wykonaniu robót w zakresie bieżących napraw, remontów jezdni mieszankami mineralno-bitumicznymi; dla części IV - 120.000,00zł brutto, dla części V - 120.000,00zł brutto, dla części VI - 120.000,00zł brutto, polegające na wykonaniu robót remontowo-konserwacyjnych związanych z wbudowaniem mieszaniny grysowo-emulsyjnej pod ciśnieniem za pomocą specjalnego remontera drogowego;

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada dla każdej z części oddzielnie: Część I - Walec wibracyjny 1 szt. Frezarka o szerokości bębna do 100 cm 1 szt. Piła do ciecia nawierzchni 2 szt. Wibrator powierzchniowy 1 szt. Samochód skrzyniowy 1szt. Młot hydrauliczny 1 szt. Część II Walec wibracyjny 1 szt. Frezarka o szerokości bębna do 100 cm 1 szt. Piła do ciecia nawierzchni 2 szt. Wibrator powierzchniowy 1 szt. Samochód skrzyniowy 1szt. Młot hydrauliczny 1 szt. Część III Walec wibracyjny 1 szt. Frezarka o szerokości bębna do 100 cm 1 szt. Piła do ciecia nawierzchni 2 szt. Wibrator powierzchniowy 1 szt. Samochód skrzyniowy 1szt. Młot hydrauliczny 1 szt. Część IV Remonter drogowy na samochodzie ciężarowym lub jako przyczepa współpracująca z samochodem ciężarowym 1 szt. Część V Remonter drogowy na samochodzie ciężarowym lub jako przyczepa współpracująca z samochodem ciężarowym 1 szt. Część VI Remonter drogowy na samochodzie ciężarowym lub jako przyczepa współpracująca z samochodem ciężarowym 1 szt.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje co najmniej jedną osobą, która będzie pełniła funkcję kierownika budowy posiadająca uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, na sumę ubezpieczenia nie niższą niż: Część I - 140.000,00zł brutto, Część II - 140.000.00zł brutto, Część III - 140.000.00zł brutto, Część IV - 150.000.00zł brutto, Część V - 150.000.00.zł brutto, Część VI - 150.000,00.zł brutto w odniesieniu do każdej części zamówienia (rejonu) z osobna.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • określenie robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    Wykonawca wykaże, iż wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum 1 zadanie o wartości co najmniej: dla części I - 90.000,00zł brutto, dla części II - 90.000,00zł brutto, dla części III - 90.000,00zł brutto, polegające na wykonaniu robót w zakresie bieżących napraw, remontów jezdni mieszankami mineralno-bitumicznymi; dla części IV - 120.000,00zł brutto, dla części V - 120.000,00zł brutto, dla części VI - 120.000,00zł brutto, polegające na wykonaniu robót remontowo-konserwacyjnych związanych z wbudowaniem mieszaniny grysowo-emulsyjnej pod ciśnieniem za pomocą specjalnego remontera drogowego;;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wypełniony i podpisany formularz oferty Wypełniony i podpisany kosztorys ofertowy Dowód wpłaty wadium Pełnomocnictwo, jeżeli wykonawcy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia Wykaz dokumentów stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa (jeżeli Wykonawca nie zastrzega w ofercie tajemnicy przedsiębiorstwa nie jest wymagane dołączenie powyższego załącznika) Wzór zobowiązania (jeżeli Wykonawca nie korzysta z zasobów podmiotów trzecich na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy PZP nie jest wymagane dołączenie powyższego załącznika).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 98
  • 2 - okres gwarancji - 2

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Lp. Przyczyna/okoliczności Skutek - zmiana w umowie/aneks 1. warunki atmosferyczne uniemożliwiające prowadzenie robót potwierdzone stosownym protokołem, przedłużenie terminu wykonania umowy o tyle dni, ile trwały warunki atmosferyczne uniemożliwiające prowadzenie robót 2. wystąpienie zdarzeń losowych - klęska żywiołowa, Zmiana terminu wykonania zadania o tyle dni, ile trwało wstrzymanie robót 3. zmiana producenta materiałów /urządzeń, wycofanie materiałów /urządzeń z użycia, Zmiana terminu wykonania zamówienia o czas potrzebny na zakup nowych materiałów/urządzeń 4. zmiana przepisów o podatku od towarów i usług, zmiana wynagrodzenia brutto wykonawcy; kwota zostanie zmieniona zgodnie ze zmianą stawki VAT 5. zmiana osób uczestniczących w wykonaniu zamówienia pod warunkiem, że osoby te będą spełniały wymagania określone w SIWZ, zawarcie aneksu do umowy uwzględniającego dokonanie zmian 6. rezygnacja z części robót na skutek sytuacji niemożliwej wcześniej do przewidzenia, zmniejszenie wynagrodzenia wykonawcy o kwotę, którą należałoby zapłacić, gdyby przedmiotowe roboty zostały wykonane 7. przekształcenie wykonawcy nie prowadzące do zmiany wykonawcy za wyjątkiem wypadków dozwolonych przepisami prawa powszechnie obowiązującego, zmiana brzmienia firmy, zmianie podlegać będzie oznaczenie wykonawcy wskutek przekształcenia lub brzmienie firmy wykonawcy 8. powierzenie części lub całości zamówienia podwykonawcy, zmiana podwykonawcy, zmiana zakresu robót powierzonych podwykonawcy określenie w umowie podwykonawcy oraz zakresu robót, które wykonawca będzie wykonywał osobiście oraz za pomocą podwykonawców, zmiana podwykonawcy, któremu wykonawca powierzył realizację części zamówienia, zmiana zakresu robót, które wykonawca będzie wykonywał za pomocą podwykonawców 9. zmiana szacunkowej ilości robót pomiędzy poszczególnymi pozycjami Zmiana umowy w zakresie przedmiotu zamówienia, w granicach ceny całkowitej podanej w ofercie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://pzd.bip.powiatwodzislawski.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: POWIATOWY ZARZĄD DRÓG W WODZISŁAWIU ŚLĄSKIM Z SIEDZIBĄ W SYRYNI 44-361 SYRYNIA, UL. RACIBORSKA 3 tel. (032) 451-76-07 fax. (032) 451-76-07 e-mail: inwestycje@pzd-wodzislaw.pl.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.02.2016 godzina 10:00, miejsce: POWIATOWY ZARZĄD DRÓG W WODZISŁAWIU ŚLĄSKIM Z SIEDZIBĄ W SYRYNI 44-361 SYRYNIA, UL. RACIBORSKA 3 sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Część I: Remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych na sieci dróg powiatowych rejonu I.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje roboty polegające na wykonaniu remontu cząstkowego nawierzchni bitumicznych mieszankami mineralno-asfaltowymi na gorąco, remontu wielkopowierzchniowego z użyciem frezarek oraz regulację pionową wpustów i studni kanalizacji deszczowej na odcinku 63 511m dróg powiatowych. Zakres rzeczowy części I - wykonanie uzależnione będzie od potrzeb jakie wynikną po ustaniu warunków zimowych oraz wynikłych z bieżącej eksploatacji. Szacuje się wbudowanie do 50 ton mieszanki mineralno-asfaltowej na gorąco wytworzonej w wytwórni mas bitumicznych, do 1500m2 remontu nawierzchni bitumicznych masą mineralno-asfaltową na gorąco z użyciem frezarki oraz przeprowadzenie regulacji wysokościowej do 10 sztuk wpustów kanalizacji deszczowej i do 5 sztuk studni kanalizacji deszczowej..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6, 45.23.31.40-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 98
    • 2. okres gwarancji - 2

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Część II: Remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych na sieci dróg powiatowych rejonu II.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje roboty polegające na wykonaniu remontu cząstkowego nawierzchni bitumicznych mieszankami mineralno-asfaltowymi na gorąco, remontu wielkopowierzchniowego z użyciem frezarek oraz regulację pionową wpustów i studni kanalizacji deszczowej na odcinku 64 259m dróg powiatowych. Zakres rzeczowy części II - wykonanie uzależnione będzie od potrzeb jakie wynikną po ustaniu warunków zimowych oraz wynikłych z bieżącej eksploatacji. Szacuje się wbudowanie do 50 ton mieszanki mineralno-asfaltowej na gorąco wytworzonej w wytwórni mas bitumicznych, do 1500m2 remontu nawierzchni bitumicznych masą mineralno-asfaltową na gorąco z użyciem frezarki oraz przeprowadzenie regulacji wysokościowej do 10 sztuk wpustów kanalizacji deszczowej i do 5 sztuk studni kanalizacji deszczowej..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6, 45.23.31.40-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 98
    • 2. okres gwarancji - 2

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Część III: Remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych na sieci dróg powiatowych rejonu III.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje roboty polegające na wykonaniu remontu cząstkowego nawierzchni bitumicznych mieszankami mineralno-asfaltowymi na gorąco, remontu wielkopowierzchniowego z użyciem frezarek oraz regulację pionową wpustów i studni kanalizacji deszczowej na odcinku 61 574m dróg powiatowych. Zakres rzeczowy części III - wykonanie uzależnione będzie od potrzeb jakie wynikną po ustaniu warunków zimowych oraz wynikłych z bieżącej eksploatacji. Szacuje się wbudowanie do 50 ton mieszanki mineralno-asfaltowej na gorąco wytworzonej w wytwórni mas bitumicznych, do 1500m2 remontu nawierzchni bitumicznych masą mineralno-asfaltową na gorąco z użyciem frezarki oraz przeprowadzenie regulacji wysokościowej do 10 sztuk wpustów kanalizacji deszczowej i do 5 sztuk studni kanalizacji deszczowej..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6, 45.23.31.40-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 98
    • 2. okres gwarancji - 2

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Część IV: Naprawa uszkodzeń nawierzchni bitumicznych za pomocą remontera drogowego na sieci dróg powiatowych rejonu I.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje roboty polegające na wykonaniu naprawy uszkodzeń nawierzchni bitumicznych mieszaniną grysowo-emulsyjną wbudowaną pod ciśnieniem za pomocą remontera drogowego na odcinku 63 511m dróg powiatowych. Przewiduje się wbudowanie łącznie do 300 ton mieszaniny grysowo-emulsyjnej na sieci dróg powiatowych części IV - rejonu I..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6, 45.23.31.40-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 98
    • 2. okres gwarancji - 2

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Część V: Naprawa uszkodzeń nawierzchni bitumicznych za pomocą remontera drogowego na sieci dróg powiatowych rejonu II.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje roboty polegające na wykonaniu naprawy uszkodzeń nawierzchni bitumicznych mieszaniną grysowo-emulsyjną wbudowaną pod ciśnieniem za pomocą remontera drogowego na odcinku 64 259m dróg powiatowych. Przewiduje się wbudowanie łącznie do 300 ton mieszaniny grysowo-emulsyjnej na sieci dróg powiatowych części V - rejonu II..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6, 45.23.31.40-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 98
    • 2. okres gwarancji - 2

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Część VI: Naprawa uszkodzeń nawierzchni bitumicznych za pomocą remontera drogowego na sieci dróg powiatowych rejonu III.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje roboty polegające na wykonaniu naprawy uszkodzeń nawierzchni bitumicznych mieszaniną grysowo-emulsyjną wbudowaną pod ciśnieniem za pomocą remontera drogowego na odcinku 61 574m dróg powiatowych. Przewiduje się wbudowanie łącznie do 300 ton mieszaniny grysowo-emulsyjnej na sieci dróg powiatowych części VI - rejonu III..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6, 45.23.31.40-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 98
    • 2. okres gwarancji - 2

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.