eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Toruń › Świadczenie usługi serwisowej urządzeń sieciowych firmy CISCO zainstalowanych w sieci szerokopasmowej Zamawiającego

Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.



Ogłoszenie z dnia 2014-07-30

Toruń: Świadczenie usługi serwisowej urządzeń sieciowych firmy CISCO zainstalowanych w sieci szerokopasmowej Zamawiającego
Numer ogłoszenia: 254894 - 2014; data zamieszczenia: 30.07.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Kujawsko-Pomorska Sieć Informacyjna Sp. z o.o. , Szosa Chełmińska 26, 87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 56 655 0079, faks 56 655 0078.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.kpsi.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka z o.o. z udziałem samorządu województwa..

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usługi serwisowej urządzeń sieciowych firmy CISCO zainstalowanych w sieci szerokopasmowej Zamawiającego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi serwisowej urządzeń sieciowych firmy CISCO zainstalowanych w sieci szerokopasmowej Zamawiającego na warunkach określonych w SIWZ tj.: 1) Sprzedaż serwisu dla urządzeń sieciowych wyspecyfikowanych w tabeli zatytułowanej: Szczegółowa specyfikacja sprzętu - sieć optyczna, zawartej w Załączniku nr 3A do SIWZ na zasadach równoważnych z poziomem serwisu opisanym w zasadach Cisco SmartNet. 2) Sprzedaż serwisu na zasadach równoważnych z poziomem serwisu opisanym w Cisco SmartNet lub SP Base lub innego rodzaju serwisu wg zasady (Next Business Day) wymiana uszkodzonego elementu na sprawna i wysyłka w 1 dzień roboczy dla urządzeń sieciowych wyspecyfikowanych w tabeli zatytułowanej: Szczegółowa specyfikacja sprzętu - BGP_Security, zawartej w Załączniku nr 3B do SIWZ. 3) Wykonawca dostarczy w terminie 30 dni kalendarzowych od podpisania umowy, dokument potwierdzający zarejestrowanie kontraktu serwisowego dla urządzeń wyspecyfikowanych w Załącznikach: nr 3A oraz 3B, wystawiony przez producenta serwisowanego sprzętu lub jego oficjalnego przedstawiciela w Polsce, oraz dokument potwierdzający bezpośredni dostęp Zamawiającego do Cisco TAC i Cisco CCO w zakresie urządzeń wymienionych w załącznikach 3A oraz 3B. Oba dokumenty wystawione mają być na okres 12 miesięcy. 4) Wykonawca w terminie do 30 dni kalendarzowych od daty podpisania umowy zapewni Zamawiającemu bezpośredni, rejestrowany dostęp do Cisco Centrum Pomocy Technicznej (TAC) oraz Cisco Service Contact Center (CSCC) przez dwadzieścia cztery godziny na dobę, umożliwiający pomoc w związku z używaniem zgłoszonych w Załącznikach nr 3A oraz 3B urządzeń, ich konfiguracją i rozwiązywaniem problemów dotyczących ich eksploatacji łącznie z możliwością bezpośredniego otwierania zgłoszeń serwisowych do Cisco Centrum Pomocy Technicznej (TAC) przez Zamawiającego bez limitu na ilość zapytań. 5) Dla serwisów urządzeń które objęte będą innym rodzajem serwisu niż Cisco SmartNet, Wykonawca zapewni dostęp do Cisco TAC i Cisco CCO w ramach Cisco SP Base. 6) Wykonawca w terminie 30 dni kalendarzowych od daty podpisania umowy zapewni Zamawiającemu bezpośredni dostęp do strony internetowej Cisco CCO, gdzie zostaną udostępnione Zamawiającemu (bez ponoszenia dodatkowych opłat) uaktualnione wersje oprogramowania zainstalowanego na urządzeniach wyspecyfikowanych w Załącznikach nr 3A oraz 3B (w ramach zakupionej przez Zamawiającego wersji funkcjonalnej) i dokumentacja w trybie online. 7) Wszelkie zgłoszenia problemów do Producenta sprzętu w ramach wykupionych kontraktów serwisowych na zasadach równoważnych z poziomem serwisu opisanym w zasadach Cisco SmartNet.będą dokonywane przez personel Zamawiającego. W ramach świadczonego serwisu i w ramach wynagrodzenia przewidzianego w § 7 ust. 1 Umowy, Wykonawca zobowiązuje się do świadczenia asysty przy rozwiązywaniu problemów, w wymiarze nie przekraczającym 30 zgłoszeń w danym roku świadczenia serwisu, z zastrzeżeniem punktu 9 niniejszego opisu przedmiotu zamówienia. W ramach asysty Wykonawca zobowiązany jest do udzielenia pomocy w zakresie niezbędnym do prawidłowego zdefiniowania i rozwiązania problemu. 8) Wszelkie zgłoszenia problemów sprzętu w ramach wykupionych kontraktów serwisowych innych niż na zasadach równoważnych z poziomem serwisu opisanym w zasadach Cisco SmartNet SP Base. będą zgłaszane przez personel Zamawiającego do Wykonawcy w ramach świadczonego serwisu i w ramach wynagrodzenia przewidzianego w § 7 ust. 1 Umowy bez limitu w ilości zgłoszeń uszkodzeń oraz problemów do rozwiązania. Wykonawca zobowiązuje się do świadczenia zdalnej asysty przy rozwiązywaniu problemów. W ramach zdalnej asysty Wykonawca zobowiązany jest do udzielenia pomocy w zakresie niezbędnym do prawidłowego zdefiniowania i rozwiązania problemu. 9) W przypadku otrzymania informacji od Zamawiającego o potrzebie asysty Wykonawcy przy obsłudze awarii urządzeń wyspecyfikowanych w Załącznikach nr 3A oraz 3B, Wykonawca zapewni konsultacje swojego inżyniera CCIE, polegające na diagnozie zgłoszonej awarii i określeniu sposobu rozwiązania problemu. Zamawiający każdorazowo dla zgłoszonej potrzeby asysty zestawi dostęp zdalny na żądanie. Zamawiający zgłaszać będzie do Wykonawcy prośby o asystę w dni robocze w godz. 9.00 - 17.00 w następujący sposób: telefonicznie (potwierdzając niezwłocznie zgłoszenie faksem lub pocztą elektroniczną), faksem lub pocztą elektroniczną. Rozpoczęcie świadczenia konsultacji nastąpi w terminie nie przekraczającym 2 godzin od momentu zgłoszenia awarii przez Zamawiającego, z zastrzeżeniem, iż do świadczenia konsultacji w sprawie awarii zgłoszonych po godzinie 15.00 Wykonawca może przystąpić nie później niż o godz. 9.00 następnego dnia roboczego. Konsultacje Wykonawcy zakończą się w momencie określenia przez Zamawiajęcego statusu zgłoszenia jako zamknięte. 10) W przypadku, kiedy usunięcie awarii wymagać będzie wymiany urządzenia wadliwego na wolne od wad, urządzenie sprawne zostanie przesłane przez Producenta lub Wykonawcę na adres Zamawiającego wskazany w załączniku 1 niniejszej specyfikacji. Czynność wymiany urządzenia wadliwego na sprawne oraz odesłanie urządzenia wadliwego do Producenta lub Wykonawcy przeprowadzi personel Zamawiającego. 11) Serwis będący przedmiotem zamówienia świadczony będzie przez okres 12-ciu miesięcy od daty dostarczenia przez Wykonawcę dokumentu potwierdzającego zarejestrowanie kontraktu serwisowego dla urządzeń wyspecyfikowanych w Załącznikach nr 3A oraz 3B, wystawionego przez producenta serwisowanego sprzętu lub jego oficjalnego przedstawiciela w Polsce oraz dokumentu potwierdzającego bezpośredni dostęp Zamawiającego do Cisco TAC, CSCC i Cisco CCO. 12) Wykonawca zapewni Zamawiającemu (w ramach świadczenia usługi serwisowej i w ramach wynagrodzenia opisanego w § 7 ust. 1 Umowy) dodatkowo 20 godzin rocznie konsultacji inżyniera Wykonawcy. Zamawiający zobowiązany jest do ustalenia z Wykonawcą terminu i zakresu konsultacji, przy czym Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia konsultacji nie później, niż w terminie 10 dni roboczych od dnia zgłoszenia zapotrzebowania przez Zamawiającego. W ramach konsultacji Zamawiający ma prawo zażądać świadczenia asysty Wykonawcy, o której mowa w punkcie 1.5 niniejszego opisu przedmiotu zamówienia, jeżeli Zamawiający wyczerpie limit zgłoszeń przysługujący mu w danym roku świadczenia asysty. 13) Zamawiający nie będzie utrzymywał w ramach własnych zasobów magazynu zapasowych elementów dla serwisowania urządzeń sieciowych wyspecyfikowanych w tabelach nr 3A oraz 3B do SIWZ..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.31.50.00 - Usługi zarządzania siecią danych oraz usługi wspierające 72.15.10.00 - 72.15.10.00 .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1.Oferta musi być zabezpieczona wadium w kwocie 5.000,00 zł. (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100). 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 2.1 pieniądzu, 2.2 poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 2.3 gwarancjach bankowych, 2.4 gwarancjach ubezpieczeniowych, 2.5 poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. 2007 nr 42, poz. 275 z późn. zm.). 3. Wadium w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Kujawsko-Pomorska Sieć Informacyjna Spółka z o.o. adres: 87-100 Toruń, ul. Szosa Chełmińska 26 PKO BP 2 Oddział Toruń konto nr 14 1020 5011 0000 9702 0013 1623; Nie dopuszcza się wpłacania wadium w kasie zamawiającego! 4. Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego, poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielanych przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości, należy złożyć w formie oryginału w siedzibie Zamawiającego tj. w Kujawsko-Pomorskiej Sieci Informacyjnej Sp. z o.o., ul. Szosa Chełmińska 26, Toruń. Nie należy załączać oryginału dokumentu wadialnego do oferty przed terminem składania ofert. 5. Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać jaki jest sposób reprezentacji Gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela Gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska).Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych. 6. Wadium musi być wniesione najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania - zamawiający nie stawia szczególnych warunków w tym zakresie. Ocena spełniania ww warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach wyszczególnionych niżej. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww warunki wykonawca spełnił. Nie spełnienie chociażby jednego z ww warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • posiadania wiedzy i doświadczenia tj. wykonali należycie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonują należycie, co najmniej 2 usługi odpowiadające swoim rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia. Przez zamówienie odpowiadające swoim rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia Zamawiający rozumie zamówienia na co najmniej: 1 dostawę i instalację urządzeń sieciowych firmy Cisco Systems o wartości 200.000,00 zł brutto i 1 usługę serwisu na okres co najmniej 12 miesięcy urządzeń sieciowych firmy Cisco Systems o wartości 200.00,00 zł brutto wraz z potwierdzeniem, że usługi te zostały wykonane należycie (z podaniem w zakresie usług ich wartość przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których usługi zostały wykonane oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi te są lub zostały wykonane należycie). Jeżeli Wykonawca wykonał zamówienie w walutach obcych Zamawiający przeliczy ich wartość przyjmując średni kurs PLN od tej waluty podanej przez NBP na dzień opublikowania ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. Zamawiający dokona oceny spełnienia tego warunku na podstawie analizy wykazu wykonanych usług oraz dokumentów potwierdzających należyte wykonanie usług. Ocena spełniania ww warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach wyszczególnionych niżej. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww warunki wykonawca spełnił. Nie spełnienie chociażby jednego z ww warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • wykonawca dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym do wykonania zamówienia - zamawiający nie stawia szczególnych warunków w tym zakresie. Ocena spełniania ww warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach wyszczególnionych niżej. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww warunki wykonawca spełnił. Nie spełnienie chociażby jednego z ww warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. dysponują co najmniej 2 osobami posiadającymi ważny certyfikat CCIE firmy Cisco System. Ocena spełniania ww warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach wyszczególnionych niżej. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww warunki wykonawca spełnił. Nie spełnienie chociażby jednego z ww warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • zamawiający nie stawia szczególnych warunków w tym zakresie. Ocena spełniania ww warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach wyszczególnionych niżej. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww warunki wykonawca spełnił. Nie spełnienie chociażby jednego z ww warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    1 wypełniony formularz Szczegółowej specyfikacji usługi serwisowej na załączniku nr 7 do SIWZ, 2. wypełniony formularz Szczegółowej specyfikacji urządzeń objętych usługą serwisową na załączniku nr 8 do SIWZ.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wykonawca oprócz dokumentów wymienionych wyżej dołączy do oferty następujące dokumenty: 1. Wypełniony formularz ofertowy stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ, zawierający, w szczególności cenę ofertową oraz wykaz dotyczący podwykonawstwa, 2. podpisane (zaparafowane) na każdej zapisanej stronie wzór umowy, stanowiący załącznik nr 4 do SIWZ, 3. W sytuacji gdy Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, Wykonawca przedstawia pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Istotne postanowienia umowy zawiera wzór umowy stanowiący załącznik nr 4 do SIWZ. 2. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w zakresie: 1) składu osób wskazanych w załączniku nr 6 jeśli wynikać to będzie z okoliczności o charakterze obiektywnym, których nie można było przewidzieć w chwili składania oferty, pod warunkiem że nowe osoby spełniać będą warunki określone w dziale IV pkt 1 ppkt 3, 2) zmiany albo rezygnacji z podwykonawcy, która dotyczy podmiotu, na którego zasoby wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1, wykonawca jest wówczas obowiązany wykazać zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. 3) Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w zakresie terminów realizacji przedmiotu zamówienia jedynie jeśli wynikać to będzie z okoliczności o charakterze obiektywnym, których nie można było przewidzieć w chwili składania oferty takich jak w szczególności: a) zmiana przepisów prawa mająca wpływ na zakres lub sposób realizacji przedmiotu zamówienia, b) wystąpienie siły wyższej, której działanie uniemożliwiło terminową realizację przedmiotu zamówienia, działanie siły wyższej rozumiane jest jako wszelkie nadzwyczajne zdarzenia o charakterze zewnętrznym, niemożliwe do przewidzenia, takie jak katastrofy, pożary, powodzie, wybuchy, ataki terrorystyczne, niepokoje społeczne, strajki, z wyjątkiem strajku u Wykonawcy, działania wojenne. c) Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w zakresie terminów realizacji przedmiotu zamówienia jeśli wynikać to będzie z przerw w realizacji przedmiotu zamówienia, powstałych z przyczyn wyłącznie zależnych od Zamawiającego lub związanych z czasową niemożliwością udostępnienia sprzętu. W przypadku zaistnienia ww. okoliczności termin zostanie przedłużony o czas niezbędny do zrealizowania przedmiotu zamówienia, co zostanie ustalone za porozumieniem obu stron umowy, w oparciu o ww. okoliczności. d) przedłużającej się niezależnej od Wykonawcy procedury udzielenia niniejszego zamówienia np. w związku z ewentualnym odwołaniem; e) opóźnień związanych z wewnętrznym obiegiem dokumentów u Zamawiającego, niezależnych od Wykonawcy; 4) Dopuszczalna jest zmiana wysokości wynagrodzenia brutto, jeśli wynikać to będzie ze zmiany obowiązującej stawki podatku VAT. W wypadku zmiany stawki podatku VAT wynagrodzenie Wykonawcy brutto zostanie zmniejszone bądź zwiększone w stosunku odpowiednim do zmiany wysokości podatku VAT, wynagrodzenie Wykonawcy netto (tj. bez podatku VAT) jest niezmienne. 3. Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści umowy mogą być dokonywane wyłącznie w formie aneksu podpisanego przez obie strony, pod rygorem nieważności. 4. Fakt zaistnienia takich okoliczności podlegać będzie każdorazowo ocenie Zamawiającego. 5. Wszelkie zmiany umowy wymagają obopólnej zgody stron umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.kpsi.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Kujawsko - Pomorska Sieć Informacyjna Sp. z o.o., ul. Szosa Chełmińska 26, 87-100 Toruń..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.08.2014 godzina 10:00, miejsce: Kujawsko - Pomorska Sieć Informacyjna Sp. z o.o., ul. Szosa Chełmińska 26, 87-100 Toruń..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. Zamawiający nie zamierza ustanawiać dynamicznego systemu zakupów. Zamawiający wymaga, aby zamówienie zostało zrealizowane w terminie 12 miesięcy. (Zamawiający wymaga, aby Wykonawca spełnił wszelkie wymogi niezbędne do rozpoczęcia świadczenia usługi serwisowej w terminie 30 dni kalendarzowych od daty podpisania umowy, co zostało opisane w dziale II niniejszej SIWZ).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.