Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-09-29
Radom: zakup i dostawa narzędzi oraz odzieży medycznej dla potrzeb Pracowni Endoskopowej Radomskiego Szpitala Specjalistycznego
Numer ogłoszenia: 254678 - 2015; data zamieszczenia: 29.09.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Radomski Szpital Specjalistyczny im. dr Tytusa Chałubińskiego , ul. Lekarska 4, 26-610 Radom, woj. mazowieckie, tel. 48 3615285, 3615284, faks 48 3615213.
- Adres strony internetowej zamawiającego: przetargi.rszs.radom.regiony.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: zakup i dostawa narzędzi oraz odzieży medycznej dla potrzeb Pracowni Endoskopowej Radomskiego Szpitala Specjalistycznego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: zakup i dostawa narzędzi oraz odzieży medycznej dla potrzeb Pracowni Endoskopowej Radomskiego Szpitala Specjalistycznego. Część nr 1 - Jednorazowe klipsy hemostatyczne-100 szt. Część nr 2 - Jednorazowe igły endoskopowe-100 szt. Część nr 3 - Jednorazowy zestaw do opaskowania żylaków przełyku-100 szt. Część nr 4 - zarękawki chirurgiczne-1200 szt. Część nr 5 - Szczypce biopsyjne jednorazowego użytku- 5200 szt. Część nr 6 - Chwytaki do usuwania polipów i ciał obcych- 48 szt. Część nr 7 - Jednorazowe szczotki do czyszczenia kanałów i gniazd endoskopów - 800 szt. Część nr 8 - Wyposażenie dodatkowe do aparatów endoskopowych firmy Olympus - 194 szt. Część nr 9 - Akcesoria dodatkowe do aparatów endoskopowych firmy Olympus - 160 szt. Część nr 10 - Spodenki ochronne krótkie z otworem na wprowadzenie kolonoskopu-2000 szt..
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.80.00-5, 33.19.90.00-1.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 10.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie dotyczy
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie dotyczy
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie dotyczy
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie dotyczy
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie dotyczy
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;
inne dokumenty
1) wypełniona specyfikacja techniczna (dla oferowanej części) 2) dokument potwierdzający, że oferowany wyrób medyczny oznaczony jest znakiem CE oraz dopuszczony do stosowania w służbie zdrowia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Pełnomocnictwo do reprezentowania jeżeli ofertę składa pełnomocnik - w oryginale lub w postaci kopii poświadczonej notarialnie. 2. Wypełniony formularz oferty. 3. Wypełniony formularz cenowy - zgodnie z oferowaną częścią.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 90
- 2 - Warunki płatności - 10
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający dopuszcza następujące zmiany umowy: a) Zmiana stawki podatku VAT wprowadzona przepisami prawa - może się zmienić od dnia wejścia w życie danego aktu prawnego, w takim przypadku zmieni się wartość stawki podatku VAT i ceny brutto, cena netto pozostanie bez zmian. b) ceny jednostkowe netto mogą ulec zmianie po upływie każdego roku obowiązywania umowy w oparciu o wskaźnik inflacji ogłoszony przez prezesa GUS za ostatni kwartał poprzedzający zmianę cen c) Przedmiotem zmian treści umowy mogą być również zmiany adresowe stron umowy, d) Ilość zamawianego towaru może ulec zmianie w zależności od bieżących potrzeb i posiadanych środków przez Zamawiającego. Tym samym Zamawiający zastrzega sobie ograniczenie zamówienia w zakresie rzeczowym i ilościowym w stosunku do tego co zostało określone w formularzu ofertowym. W takim wypadku Dostawcy nie przysługują wobec Zamawiającego roszczenia odszkodowawcze z tytułu zmniejszenia zamówienia.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przetargi.rszs.radom.regiony.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Radomski Szpital Specjalistyczny
Dział Zamówień Publicznych Funduszy Strukturalnych i Zaopatrzenia
26-610 Radom, ul. Lekarska 4.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.10.2015 godzina 11:00, miejsce: Radomski Szpital Specjalistyczny Dział Zamówień Publicznych Funduszy Strukturalnych i Zaopatrzenia 26-610 Radom, ul. Lekarska 4, pok. nr 313.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Część nr 1 - Jednorazowe klipsy hemostatyczne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część nr 1 - Jednorazowe klipsy hemostatyczne-100 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.80.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Warunki płatności - 10
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Część nr 2 - Jednorazowe igły endoskopowe.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część nr 2 - Jednorazowe igły endoskopowe-100 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.80.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Warunki płatności - 10
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Część nr 3 - Jednorazowy zestaw do opaskowania żylaków przełyku.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część nr 3 - Jednorazowy zestaw do opaskowania żylaków przełyku-100 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.80.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Warunki płatności - 10
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Część nr 4 - zarękawki chirurgiczne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część nr 4 - zarękawki chirurgiczne-1200 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.90.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Warunki płatności - 10
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Część nr 5 - Szczypce biopsyjne jednorazowego użytku.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część nr 5 - Szczypce biopsyjne jednorazowego użytku- 5200 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.80.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Warunki płatności - 10
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Część nr 6 - Chwytaki do usuwania polipów i ciał obcych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część nr 6 - Chwytaki do usuwania polipów i ciał obcych- 48 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.68.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Warunki płatności - 10
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Część nr 7 - Jednorazowe szczotki do czyszczenia kanałów i gniazd endoskopów.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część nr 7 - Jednorazowe szczotki do czyszczenia kanałów i gniazd endoskopów - 800 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.80.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Warunki płatności - 10
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Część nr 8 - Wyposażenie dodatkowe do aparatów endoskopowych firmy Olympus.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wyposażenie dodatkowe do aparatów endoskopowych firmy Olympus - 194 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.80.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Warunki płatności - 10
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Część nr 9 - Akcesoria dodatkowe do aparatów endoskopowych firmy Olympus..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część nr 9 - Akcesoria dodatkowe do aparatów endoskopowych firmy Olympus - 160 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.80.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Warunki płatności - 10
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Część nr 10 - Spodenki ochronne krótkie z otworem na wprowadzenie kolonoskopu.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Spodenki ochronne krótkie z otworem na wprowadzenie kolonoskopu-2000 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.90.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Warunki płatności - 10
INNE PRZETARGI Z RADOMIA
- Dostawa wraz z montażem i uruchomieniem kompaktowego spektrometru rentgenowskiego XRF wraz z osprzętem
- Dostawa wraz z montażem i uruchomieniem kompaktowego dyfraktometru rentgenowskiego XRD wraz z osprzętem.
- Budowa oświetlenia ulicy Zakopiańskiej w Radomiu
- " Dzierżawa analizatora hematologicznego wraz z analizatorem back-up z wyposażeniem, kompletem odczynników i materiałów eksploatacyjnych do wykonywania badań hematologicznych"
- Kompleksowa modernizacja głównego budynku Zespołu Szkół im. J. Śniadeckiego w Pionkach z dostosowaniem do potrzeb osób niepełnosprawnych
- "Remont pomieszczeń Wydziału Patrolowo Interwencyjnego KMP Radom ul. Młodzianowska"
więcej: przetargi w Radomiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawy bielizny i odzieży ochronnej
- Dostawa wyrobów medycznych jednorazowego i wielorazowego użytku
- Dostawa sprzętu medycznego na potrzeby Pracowni Endoskopii - 2024
- Sukcesywne dostawy sprzętu, wyrobów medycznych oraz odzieży ochronnej na potrzeby Zespołu Opieki Zdrowotnej w Świętochłowicach sp. z o.o.
- Zakup i dostawa sprzętu weterynaryjnego dla Uniwersytetu Rolniczego im. Hugona Kołłątaja w Krakowie
- Dostawa aparatury medycznej dla Oddziału Ginekologii
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.