eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › DOSTAWA SERWERÓW I ELEMENTÓW SIECIOWYCH, OPROGRAMOWANIA INŻYNIERSKIEGO I KOPIAREK

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-12-09

Warszawa: DOSTAWA SERWERÓW I ELEMENTÓW SIECIOWYCH, OPROGRAMOWANIA INŻYNIERSKIEGO I KOPIAREK
Numer ogłoszenia: 254661 - 2014; data zamieszczenia: 09.12.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojskowa Akademia Techniczna , ul. Kaliskiego 2, 00-908 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6837865, faks 022 6837977.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wat.edu.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA SERWERÓW I ELEMENTÓW SIECIOWYCH, OPROGRAMOWANIA INŻYNIERSKIEGO I KOPIAREK.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Zadanie Nr 1 Przedmiotem zamówienia jest dostawa kopiarek: - monochromatyczne, laserowe urządzenie wielofunkcyjne zapewniające drukowanie, kopiowanie, wysyłanie oraz faksowanie dokumentów (2 kpl.) - urządzenie wielofunkcyjne z kolorową drukarką laserową zapewniające drukowanie, kopiowanie, skanowanie, wysyłanie oraz faksowanie dokumentów (1 kpl.) Pełny opis techniczny zamieszczono w załączniku Nr 3 do SIWZ 2) Zadanie Nr 2 Przedmiotem zamówienia jest dostawa elementów sieciowych: - CISCO1921/K9 - C1921 Modular Router, 2 GE, 2 EHWIC slots, 512 DRAM, IP Base, (2 szt.) - CISCO EHWIC-4ESG - Four Port 10/100/1000 Ethernet Switch Interface Card, (2 szt.) - CISCO ACS-2900-RM-19;19 inch rack mount kit for Cisco 2911/2921/2951 ISR, (2 szt.). 3) Zadanie Nr 3 Przedmiotem zamówienia jest dostawa serwerów sieciowych: - serwer protokołu SNTP z wbudowanym odbiornikiem GPS z anteną i zasilaczem, (1 szt.) - serwer plików, (2 szt.) - monitor LCD o przekątnej ekranu nie mniej niż 21cali, (2 szt.) Pełny opis techniczny urządzeń zamieszczono w załączniku Nr 3B do SIWZ 4) Zadanie Nr 4 Przedmiotem zamówienia jest dostawa oprogramowania inżynierskiego: Oprogramowanie do tworzenia diagramów UML 2.x (2 licencje w wersji pływającej floating) typu MagicDraw UML Standard Floating (wersja 16.8 lub nowsza, platforma Windows, UBUNTU Linux) firmy No Magic Inc., (2 szt.).

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.82.10.00-9, 48.82.30.00-3, 32.32.30.00-3, 48.61.30.00-8, 32.55.24.10-4, 30.23.21.10-8.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna spełnienie warunku określonego w pkt. III.3.2) jeżeli Wykonawca: w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał: Zadanie Nr 1 - co najmniej jedną dostawę obejmującą swym zakresem dostawę kopiarek, o wartości nie mniejszej niż 9.000,00 zł brutto każda z dostaw, oraz załączy dokumenty potwierdzające, że dosta?wy te zostały wykonane lub są wykony?wane należycie; Zadanie Nr 2 - co najmniej jedną dostawę obejmującą swym zakresem dostawę elementów sieciowych, o wartości nie mniejszej niż 6.500,00 zł brutto każda z dostaw, oraz załączy dokumenty potwierdzające, że dosta?wy te zostały wykonane lub są wykony?wane należycie; Zadanie Nr 3 - co najmniej jedną dostawę obejmującą swym zakresem dostawę serwerów sieciowych, o wartości nie mniejszej niż 9.500,00 zł brutto każda z dostaw, oraz załączy dokumenty potwierdzające, że dosta?wy te zostały wykonane lub są wykony?wane należycie; Zadanie Nr 4 - co najmniej jedną dostawę obejmującą swym zakresem dostawę oprogramowania inżynierskiego, o wartości nie mniejszej niż 15.000,00 zł brutto każda z dostaw, oraz załączy dokumenty potwierdzające, że dosta?wy te zostały wykonane lub są wykony?wane należycie; Podana wartość musi dotyczyć jednego zamówienia (przez co rozumie się, iż musi wynikać z jednostkowej umowy zawartej z jednym podmiotem). Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że dostawy zostały wykonane należycie. Podstawowymi dowodami są: - poświadczenia pochodzące od wystawcy dokumentu określające prawidłowość wykonanych dostaw/usług, z tym, że w odniesieniu do nadal wykonywanych dostaw lub usług okresowych lub ciągłych poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo ofert; - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, może złożyć oświadczenie o należytym wykonaniu dostaw/usług. W przypadku, gdy wykonawca dla potwierdzenia spełniania warunku udziału w postępowaniu przedstawi dokumenty zawierające kwoty wyrażone w walutach innych niż złoty polski, zamawiający przeliczy je na złoty polski. Do przeliczenia zostanie zastosowany ogłoszony przez Narodowy Bank Polski bieżący kurs średni wyznaczony na dzień zakończenia realizacji zamówienia potwierdzającego posiadanie stosownego doświadczenia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) Formularz ofertowy stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ, 2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowiący załącznik nr 3, 3A, 3B i 3C do SIWZ, 3) pełnomocnictwo do podpisania oferty, jeżeli nie wynika ono z załączonych dokumentów wymaganych postanowieniami pkt 10 niniejszego ogłoszenia. 4) oświadczenia i dokumenty, w formie oryginału lub kserokopii wymienione w pkt 10 i 11 ogłoszenia. 5) opis przedmiotu równoważnego, jeżeli taki wykonawca proponuje, umożliwiający jego porównanie z parametrami wskazanymi przez Zamawiającego w odpowiedniej pozycji Szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Termin realizacji - 10

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, w następujących sytuacjach: a) W przypadku zmiany modelu lub typu przedmiotu zamówienia po podpisaniu umowy, pod warunkiem wycofania z produkcji objętego umową modelu lub typu i zastąpienie ich nowocześniejszymi modelami o lepszych parametrach technicznych korzystniejszych dla Zamawiającego, z zachowaniem formy pisemnej poprzez wprowadzenie aneksu do umowy. Wycofanie przedmiotu umowy z produkcji musi być potwierdzone pisemnym oświadczeniem producenta. Zaproponowany przez Wykonawcę sprzęt winien być tożsamy z wykazanym w ofercie.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wat.edu.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sekcja Zamówień Publicznych, 00-908 Warszawa, ul. gen. Sylwestra Kaliskiego 2, Budynek Nr 22, pokój Nr 6 (wejście przez biuro przepustek).

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.12.2014 godzina 09:00, miejsce: Wojskowa Akademia Techniczna im. Jarosława Dąbrowskiego, 00-908 Warszawa 49, skr. poczt. 50, ul. gen. Sylwestra Kaliskiego 2, Kancelaria Jawna, Budynek Nr 100, pokój Nr 130.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: DOSTAWA KOPIAREK.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa kopiarek: - monochromatyczne, laserowe urządzenie wielofunkcyjne zapewniające drukowanie, kopiowanie, wysyłanie oraz faksowanie dokumentów (2 kpl.) - urządzenie wielofunkcyjne z kolorową drukarką laserową zapewniające drukowanie, kopiowanie, skanowanie, wysyłanie oraz faksowanie dokumentów (1 kpl.) Pełny opis techniczny zamieszczono w załączniku Nr 3 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.21.10-8, 30.21.30.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. termin realizacji - 10

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: DOSTAWA ELEMENTÓW SIECIOWYCH.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa elementów sieciowych: - CISCO1921/K9 - C1921 Modular Router, 2 GE, 2 EHWIC slots, 512 DRAM, IP Base, (2 szt.) - CISCO EHWIC-4ESG - Four Port 10/100/1000 Ethernet Switch Interface Card, (2 szt.) - CISCO ACS-2900-RM-19;19 inch rack mount kit for Cisco 2911/2921/2951 ISR, (2 szt.).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.55.24.10-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin realizacji - 10

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: DOSTAWA SERWERÓW SIECIOWYCH.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa serwerów sieciowych: - serwer protokołu SNTP z wbudowanym odbiornikiem GPS z anteną i zasilaczem, (1 szt.) - serwer plików, (2 szt.) - monitor LCD o przekątnej ekranu nie mniej niż 21cali, (2 szt.) Pełny opis techniczny urządzeń zamieszczono w załączniku Nr 3B do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.82.10.00-9, 48.82.30.00-3, 32.32.30.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin realizacji - 10

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: DOSTAWA OPROGRAMOWANIA INŻYNIERSKIEGO.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa oprogramowania inżynierskiego: Oprogramowanie do tworzenia diagramów UML 2.x (2 licencje w wersji pływającej floating) typu MagicDraw UML Standard Floating (wersja 16.8 lub nowsza, platforma Windows, UBUNTU Linux) firmy No Magic Inc., (2 szt.).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.61.30.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 20.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin realizacji - 10

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.