Ogłoszenie z dnia 2014-07-30
Jeziory: Budowa tunelu foliowego z wykonaniem instalacji wodnokanalizacyjnej, elektrycznej i telekomunikacyjnej na terenie szkółki leśnej w Jarosławcu, wraz z dostawą i montażem systemu nawadniania, cieniowania oraz wyposażenia niezbędnego do realizacji zadania hodowli ex situ zagrożonych gatunków flory Wielkopolskiego Parku Narodowego.
Numer ogłoszenia: 254638 - 2014; data zamieszczenia: 30.07.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wielkopolski Park Narodowy , Jeziory, 62-050 Jeziory, woj. wielkopolskie, tel. 61 8982300, faks 61 8982301.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.wielkopolskipn.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: panstwowa osoba prawna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa tunelu foliowego z wykonaniem instalacji wodnokanalizacyjnej, elektrycznej i telekomunikacyjnej na terenie szkółki leśnej w Jarosławcu, wraz z dostawą i montażem systemu nawadniania, cieniowania oraz wyposażenia niezbędnego do realizacji zadania hodowli ex situ zagrożonych gatunków flory Wielkopolskiego Parku Narodowego..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 2. Opis zamówienia Przedmiotem zamówienia są roboty budowlano-montażowe: przygotowanie terenu pod budowę roboty w zakresie usuwania gleby roboty ziemne roboty w zakresie różnych nawierzchni roboty w zakresie budowy dróg roboty instalacyjne elektryczne Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych maszyny rolnicze inne prace pomocnicze, montażowe i wykończeniowe 2.1. Budowa tunelu foliowego wraz z systemem wentylacyjnym, systemem cieniowania i systemem nawadniania załącznik nr 9a, 9c, 9d do SIWZ 2.2. Budowa instalacji wodociągowej, telekomunikacyjnej na odcinku do 50 m oraz instalacji elektrycznej i rezerwowego zasilania na podstawie załączonej dokumentacji projektowej załącznik nr 9b do SIWZ 2.3. Dostawa i montaż fabrycznie nowego wyposażenia oraz urządzeń niezbędnych do hodowli ex situ zagrożonych gatunków flory Wielkopolskiego Parku Narodowego: - komputer klimatyczny - stacja klimatyczna - kiełkownik typu Jacobsen - drukarka do etykiet Opis powyższego wyposażenia wraz z ogólną specyfikacją urządzeń zamieszczono w załączniku nr 8 do SIWZ 2.4 Wykonawca załącza do oferty dokumentację techniczną dostarczanych urządzeń i wyposażenia. 2.5. Jeżeli dokumentacja projektowa lub specyfikacja techniczna wskazywałaby w odniesieniu do niektórych materiałów i urządzeń znaki towarowe lub pochodzenie Zamawiający, zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Pzp, dopuszcza składanie ofert obejmujących produkty równoważne. Wszelkie produkty pochodzące od konkretnych producentów, określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać towary, aby spełnić wymagania stawiane przez Zamawiającego i stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Poprzez zapis dot. minimalnych wymagań parametrów jakościowych, Zamawiający rozumie wymagania towarów zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta, ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Tak, więc posługiwanie się nazwami producentów produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający, przy opisie przedmiotu zamówienia, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych, co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych parametrach lub lepszych. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały lub urządzenia. Będą one podlegały ocenie autora dokumentacji projektowej, który sporządzi stosowną opinię. Opinia ta będzie podstawą do podjęcia przez Zamawiającego decyzji o akceptacji równoważników lub odrzuceniu oferty z powodu ich nierównoważności. Materiały i elementy użyte do montażu powinny być fabrycznie nowe. 2.6. Zadanie będące przedmiotem niniejszej SIWZ powinno być zrealizowane zgodnie z ww. dokumentacją projektową. Wykonawca będzie zobowiązany do zrealizowania zadania w takim zakresie, aby oddać do użytku Zamawiającemu kompletny i funkcjonalny namiot do hodowli roślin, wyposażony w automatyczny system nawadniania i automatyczny system sterowania warunkami klimatu, nawet jeśliby zakres robót i materiałów wykroczył poza ww. dokumentację projektową, która została sporządzona zgodnie z zasadami projektowania w tym zakresie, przez osobę upoważnioną oraz wg najlepszej wiedzy nt. stanu rzeczy. 3. Warunki wykonywania i finansowania zadania: Wypłata wynagrodzenia nastapi, po podpisaniu protokołu odbioru realizacji całości zadania oraz wystawieniu prawidłowej faktury, w terminie do 30 dni od otrzymania przez Zamawiającego środków z funduszu celowego na wypłatę należności dla Wykonawcy. 3.1. Wykonawca udziela 5 letniej gwarancji na: wykonane roboty, instalacyjne i elektryczne. Gwarancji producenta na zamontowane urządzenia. Gwarancja 5 letnia nie obejmuje powłoki foliowej jeżeli przekroczone zostało jej dopuszczalne obciążenie.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę 45.11.20.00 - Roboty w zakresie usuwania gleby 45.11.22.10 - Usuwanie wierzchniej warstwy gleby 45.23.32.00 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.33.10.00 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych 16.00.00.00 - Maszyny rolnicze .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1. Ustala się wadium w wysokości: 5.000,00 zł, słownie pięć tysięcy złotych zero groszy 2.Wykonawca wnosi wadium w wybranej przez siebie, wymienionej poniżej, formie: Wadium należy wnieść do upływu terminu składania ofert. -w pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy: dane i numer rachunku bankowego Zamawiającego dla wpłaty wadium: Nr konta 03 1130 1088 0001 3126 8390 0001 z adnotacją wadium - Budowa tunelu foliowego WPN -w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że zobowiązanie kasy jest zobowiązaniem pieniężnym, -w gwarancjach bankowych, -w gwarancjach ubezpieczeniowych -w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 ze zm.) Jeżeli wadium zostaje wniesione w formie określonej w pkt VIII.2. ppkt 2-5 oryginał dokumentu należy złożyć wraz z ofertą w oddzielnej kopercie. 3.Za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku zamawiającego. 4.W zakresie wadium obowiązują uregulowania Prawa zamówień publicznych zawarte w art. 45 i 46. 5.W przypadku niezabezpieczenia złożonej oferty jedną z określonych w niniejszej specyfikacji form wadium Wykonawca zostanie wykluczony z udziału w postępowaniu, a jego oferta podlegać będzie odrzuceniu.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
wymagane jest wykazanie przez Wykonawcę co najmniej trzech robót budowlanych związanych z budową i montażem namiotów foliowych, szklarni lub remontem dróg lub montażem instalacji elektrycznych i wodnokanalizacyjnych, w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie na kwotę minimum 200 000 zł netto łącznie,
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca dysponuje kadrą kierowniczą - osobami w szczególności odpowiedzialnymi za nadzór, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, elektrycznymi i instalacyjnymi z następującymi kwalifikacjami: co najmniej jedną osobę z uprawnieniami ogólnobudowlanymi lub drogowymi co najmniej jedną osobę z uprawnieniami elektrycznymi co najmniej jedną osobę z uprawnieniami instalacyjnymi WOD-KAN
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Nr 1 - formularz ofertowy(wypelniony) Nr 2 - wzór umowy (zaparafowany) Nr 4 - oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu -oświadczenie potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. -oświadczenie potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wielkopolskipn.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wielkopolski Park Narodowy, Jeziory, 62-050 Mosina.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.08.2014 godzina 09:00, miejsce: Wielkopolski Park Narodowy, Jeziory, 62-050 Mosina pok. 109.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie przebudowy ulic w Gminie Otwock zgodnych z załączonymi wykazami do postępowania przetargowego w ramach zadania budżetowego "Poprawa bezpieczeństwa i warunków komunikacyjnych w Mieście (...)"
- "Remont drogi gminnej nr 103010 Mały Buczek, gm. Lipka"
- Remont sieci wodociągowej pomiędzy ujęciem wody W2 w Kacicach i W3 w Miłocicach w gminie Słomniki
- Remont sieci wodociągowej pomiędzy ujęciem wody W2 w Kacicach i W3 w Miłocicach w gminie Słomniki
- ROZBUDOWA/PRZEBUDOWA/MODERNIZACJA OCZYSZCZALNI ŚCIEKÓW W MIEJSCOWOŚCI NIEGOWA
- Wykonanie w formule zaprojektuj i wybuduj etapu wstępnego wykopu oraz rozbiórek elementów dla zadania inwestycyjnego Budowa budynku TR Warszawa na placu Defilad w Warszawie;
więcej: Maszyny rolnicze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.