eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bierutów › Zakup energii elektrycznej dla Miasta i Gminy Bierutów

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-12-09

Bierutów: Zakup energii elektrycznej dla Miasta i Gminy Bierutów
Numer ogłoszenia: 254621 - 2014; data zamieszczenia: 09.12.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 236535 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski w Bierutowie, ul. Moniuszki 12, 56-420 Bierutów, woj. dolnośląskie, tel. 71 3146251 w. 31, faks 71 3146432.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup energii elektrycznej dla Miasta i Gminy Bierutów.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem niniejszego zamówienia jest Zakup energii elektrycznej do obiektów wymienionych w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 i 2 do SIWZ. 2.Miasto i Gmina Bierutów - Zamawiający, działa w imieniu własnym oraz na podstawie podpisanego Porozumienia (porozumienie do wglądu w siedzibie Zamawiającego), w imieniu niżej wymienionych jednostek. Podmiotami, z którymi zostaną zawarte umowy są Miasto i Gmina Bierutów oraz jednostki budżetowe wymienione poniżej: 1)Zakład Gospodarki Komunalnej, ul. Zielona 4a, 56-420 Bierutów, NIP 911-200-57-34; 2)Gimnazjum w Bierutowie, ul. Kolejowa 7, 56-420 Bierutów, NIP 911-19-60-050; 3)Szkoła Podstawowa w Wabienicach, Wabienice 92, 56-420 Bierutów, NIP 911-196-00-38; 4)Przedszkole Miejskie w Bierutowie, ul. 1 Maja 15, 56-420 Bierutów, NIP 911-19-60-044; 5)Szkoła Podstawowa w Bierutowie, ul. Krasińskiego 3, 56-420 Bierutów, NIP 911-19-60-067; 6)Szkoła Podstawowa w Zbytowej, Zbytowa 59a, 56-420 Bierutów, NIP 911-196-00-73; 7)Ośrodek Kultury i Sportu w Bierutowie, ul. Przyjaciół Żołnierza 14a, 56-420 Bierutów, NIP 911-182-80-89; 8)Zespół Publicznych Zakładów Opieki Zdrowotnej w Bierutowie, ul. Słowackiego 12, 56-420 Bierutów, NIP 911-16-99-350. Obowiązujące umowy zostaną wypowiedziane i zawarte nowe umowy sprzedaży energii elektrycznej do obiektów Zamawiającego i jego jednostek organizacyjnych. 3.Zamówienie: 1)Część 1 zamówienia - zakup energii elektrycznej do obiektów wymienionych w załączniku nr 1 do SIWZ - oświetlenie uliczne: a)Szacunkowe zapotrzebowanie energii elektrycznej w okresie od 01.01.2015 r. do 31.12.2015 r. wynosi 641 916,00 kWh; b)Wykonanie czynności wynikających z pełnomocnictwa, stanowiącego zał. nr 2 do projektu umowy, będącego załącznikiem nr 6.1 do SIWZ, w szczególności Zamawiający zobowiązuje Wykonawcę do zgłoszenia wskazanemu Operatorowi Systemu Dystrybucyjnego do realizacji zawartej z Wykonawcą umowy sprzedaży energii elektrycznej, składania oświadczeń woli oraz ustalania w imieniu Zamawiającego wszelkich niezbędnych informacji w zakresie wypowiadania dotychczas obowiązującej umowy sprzedaży energii elektrycznej i świadczenia usług dystrybucji (umowa kompleksowa), reprezentowania Zamawiającego przed właściwym Operatorem Systemu Dystrybucyjnego w sprawach związanych z zawarciem umowy o świadczenie usług dystrybucji. 2)Część 2 zamówienia - zakup energii elektrycznej do obiektów wymienionych w załączniku nr 2 do SIWZ - pozostałe obiekty: a)Szacunkowe zapotrzebowanie energii elektrycznej w okresie od 01.01.2015 r. do 31.12.2015 r. wynosi: 644 971,00 kWh; b)Wykonanie czynności wynikających z pełnomocnictwa, stanowiącego zał. nr 2 do projektu umowy, będącego załącznikiem nr 6.2 do SIWZ, w szczególności Zamawiający zobowiązuje Wykonawcę do zgłoszenia wskazanemu Operatorowi Systemu Dystrybucyjnego do realizacji zawartej z Wykonawcą umowy sprzedaży energii elektrycznej, składania oświadczeń woli oraz ustalania w imieniu Zamawiającego wszelkich niezbędnych informacji w zakresie wypowiadania dotychczas obowiązującej umowy sprzedaży energii elektrycznej i świadczenia usług dystrybucji (umowa kompleksowa), reprezentowania Zamawiającego przed właściwym Operatorem Systemu Dystrybucyjnego w sprawach związanych z zawarciem umowy o świadczenie usług dystrybucji. 4.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1 i 2 do SIWZ stanowiącym integralną część niniejszego SIWZ. 5.Zamawiający informuje, że proces zmiany sprzedawcy odbywa się po raz kolejny. 6.Obowiązkiem wybranego Wykonawcy będzie wypowiedzenie dotychczas obowiązujących umów sprzedaży energii elektrycznej i świadczenia usług dystrybucji (umowy kompleksowe) oraz reprezentowanie Zamawiającego oraz jego jednostek organizacyjnych przed właściwym Operatorem Systemu Dystrybucyjnego w sprawach związanych z zawarciem nowych umów dystrybucyjnych. Do wykonania ww. wymienionych czynności Wykonawca otrzyma stosowne pełnomocnictwo (załączniki nr 2 do projektów umów odpowiednio). 7.Określone przez Zamawiającego prognozowane zużycie energii elektrycznej ma charakter jedynie orientacyjny i nie stanowi ze strony Zamawiającego zobowiązania do zakupu energii elektrycznej w podanej ilości. 8.Standardy jakości obsługi Zamawiającego (Odbiorcy) powinny być zgodne z obowiązującymi przepisami wykonawczymi wydanymi na postawie ustawy z dnia z 10 kwietnia 1997 r. - Prawo energetyczne (Dz. U z 2012, poz. 1059 ze zm.). 9.Należność Wykonawcy (Sprzedawcy) za zużytą energię elektryczną obliczana będzie indywidualnie dla każdego punktu poboru w okresach rozliczeniowych (1 miesiąc) lub w okresach wynikających z Instrukcji Ruchu i Eksploatacji Sieci Dystrybucyjnej OSD. Należność za energię elektryczna regulowana będzie w terminie 30 dni od dnia wystawienia faktury Zamawiającemu (Odbiorcy), pod warunkiem, że faktura wpłynie do Zamawiającego nie później niż 21 dni przed upływem terminu płatności. W przypadku opóźnień w dostarczaniu do Zamawiającego wystawionej faktury, termin płatności ulegnie przesunięciu o liczbę dni opóźnienia.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.31.00.00 - Elektryczność 09.00.00.00 - Produkty naftowe, paliwo, energia elektryczna i inne źródła energii 09.30.00.00 - Energia elektryczna, cieplna, słoneczna i jądrowa .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.12.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ENEA S.A., ul. Górecka 1, 60-201 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 300000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 362794,03

  • Oferta z najniższą ceną: 362794,03 / Oferta z najwyższą ceną: 363247,80

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.