eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Piaseczno › Budowa parku przy ul. Ogrodowej w Józefosławiu

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-12-09

Piaseczno: Budowa parku przy ul. Ogrodowej w Józefosławiu
Numer ogłoszenia: 254511 - 2014; data zamieszczenia: 09.12.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta i Gminy Piaseczno , ul. Kościuszki 5, 05-500 Piaseczno, woj. mazowieckie, tel. 022 70 17 654, 70 17 655, faks 022 70 17 692.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.piaseczno.eu

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa parku przy ul. Ogrodowej w Józefosławiu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest budowa parku przy ul. Ogrodowej w Józefosławiu. Dopuszcza się składanie ofert częściowych na poszczególne zadania wskazane poniżej: 1) Gospodarka drzewostanem i nowe nasadzenia. 2) Dostawa i montaż wyposażenia parku - plac zabaw, park linowy, boiska sportowe, siłownia zewnetrzna, nawierzchnia bezpieczna. 3) Dostawa i montaż elementów małej architektury - ławki, kosze, stoły, tablice informacyjne, stojaki na rowery. 4) Budowa alejki pieszej, parkingu, placu wejściowego, ogrodzenia. 5) Budowa oświetlenia parkowego. Termin realizacji 31.12.2014r. Termin realizacji może ulec przesunięciu do dnia 30.06.2015 r. pod warunkiem podjęcia stosownej uchwały Rady Miejskiej w Piasecznie.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.23.31.61-5, 45.11.27.11-2, 45.11.12.91-4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Każda oferta musi być zabezpieczona wadium o wartości: 15.000,00 PLN (słownie: piętnaście tysięcy 00/100 złotych), W przypadku składania ofert na: I część , wysokość wadium wynosi 3.000 zł ( trzy tysiące złotych) II część, wysokość wadium wynosi 4.000 zł ( cztery tysiące złotych) III część, wysokość wadium wynosi 3.000 zł ( trzy tysiące złotych) IV część, wysokość wadium wynosi 4.000 zł ( cztery tysiące złotych) V część, wysokość wadium wynosi 1.000 zł ( jeden tysiąc złotych)

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do oceny spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przez upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Dla zamawiającego wykaz najważniejszych robót budowlanych to wykaz minimum: Dla zadania części nr 1 - jedno zadanie wykonane na terenach przyrody chronionej wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert. Dla zadania części nr 2 - wykaz jednego zadania odpowiadającego przedmiotowi zamówienia o wartości 200 tyś złotych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert. Dla zadania części nr 3 - wykaz jednego zadania odpowiadającego przedmiotowi zamówienia o wartości 100 tyś złotych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert. Dla zadania części nr 4 - wykaz jednego zadania o wartości - 300 tyś złotych wykonane na terenach przyrody chronionej wykonane w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert. Dla zadania części nr 5 - wykaz jednego zadania odpowiadającego przedmiotowi zamówienia o wartości - 50 tysięcy złotych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert. Doświadczenie winno być poparte załączeniem dowodu potwierdzającego, że te roboty budowlane zostały wykonane należycie lub są wykonywane należycie. Powyższe winno być udokumentowane zgodnie z pkt 4.2. SIWZ.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca przedstawi wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia stwierdzający, że osoby te posiadają stosowne uprawnienia. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy dysponują osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia: Zadanie nr 1 - jedna osoba posiadająca uprawnienia do wycinki - kurs pilarza drzew ozdobnych I, II ,II stopnia SITO-NOT. Zadanie 2,3,4, - brak. Zadanie 5 - 1 - osoba - posiadającymi uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych; Uwaga: Osoby kierujące robotami budowlanymi powinny posiadać uprawnienia budowlane bez ograniczeń. Konieczne jest przedstawienie po jednej osobie ze stosownymi uprawnieniami - udokumentowanymi kwalifikacjami zawodowymi. Osoba pełniąca funkcje kierownicze winna posiadać uprawnienia bez ograniczeń zgodnie z ustawą Prawo budowlane w specjalności konstrukcyjno - budowlanej, instalacyjno- inżynieryjnej w zakresie wentylacji, gazowych i elektrycznych właściwej dla powierzonej funkcji lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz przynależność do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa - w przypadku, gdy są one wymagane odrębnymi przepisami obowiązującymi w danym kraju. Mając na uwadze obowiązujące w Polsce przepisy prawa krajowego - ustawa Prawo budowlane art. 12 pkt 7 oraz art. 12a, w przypadku osób spoza terytorium Polski możliwe jest uzyskanie decyzji w sprawie uznania kwalifikacji zawodowych w budownictwie nabytych w państwach członkowskich UE oraz wpisu do stosownej izby, po przeprowadzeniu właściwego postępowania weryfikacyjnego przez odpowiedni organ samorządu zawodowego w Polsce. Powinno się to odbyć na zasadach określonych w Ustawie z dnia 18 marca 2008r o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (DZ. U z 2008r Nr 63, poz. 394). Na zaświadczeniu o członkostwie w Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa winno widnieć aktualne na dzień składania ofert ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej. Osoba ta będzie pełnić funkcję kierowniczą. Wykonawca dodatkowo złoży oświadczenie, że osoba która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiada wymagane prawem uprawnienia. Powyższe winno być udokumentowane oświadczeniem zgodnie z pkt 4.3 SIWZ a dokumenty przedłożone przed podpisaniem umowy zgodnie z pkt 13.6 SIWZ.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3.2)

  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) przedstawią wypełniony formularz ofertowy stanowiący załącznik nr 1. 2) dowód wpłaty /wniesienia wadium - zgodnie z pkt. 9.9.7 SIWZ. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu na rachunek bankowy - należy przedstawić dowód wpłaty. Wadium wniesione w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym lub gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, należy złożyć w oryginale w depozycie w kasie Urzędu Miasta i Gminy. W ofercie należy pozostawić kserokopię i dowód wniesienia do depozytu kasy Gminy. Dopuszcza się dołączenie w odrębnej kopercie tylko dowodu wniesienia wadium. Zamawiający przewiduje możliwość wykluczenia wykonawcy, który w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania, w sposób zawiniony poważnie naruszył obowiązki zawodowe, w szczególności, gdy wykonawca w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie, co zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą dowolnych środków dowodowych.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - Termin gwarancji - 5

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

W związku z brzmieniem art. 144 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, Zamawiający przewiduje możliwość zmiany niniejszej Umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w następujących przypadkach: a) nie zawinionych przez Wykonawcę, przedłużających się terminów uzyskania zgód i zezwoleń, koniecznych do realizacji przedmiotu umowy, wydawanych przez organy i podmioty niezależne od Wykonawcy i Zamawiającego lub innych okoliczności, których nie można było przewidzieć na etapie przygotowania zamówienia pomimo zachowania należytej staranności przez Zamawiającego b) w przypadku wystąpienia opadów atmosferycznych lub ujemnych temperatur których skala w sposób istotny odbiega o średniej wieloletniej określonej przez IMiGW w Warszawie, uniemożliwiających lub znacznie utrudniające prowadzenie robót. c) w przypadku natrafienia na przeszkody podziemne których na etapie opracowywania projektu nie można było przewidzieć (nie zainwentaryzowane odcinki sieci podziemnych , zakopane odpady niebezpieczne, niewybuchy, znaleziska podlegające nadzorowi archeologicznemu, których zbadanie wymaga wstrzymania prac decyzją konserwatora zabytków) d) zmiany ustawowej stawki podatku VAT , e) w przypadku niezależnej od Zamawiającego konieczności wykonania i przekazania Wykonawcy dokumentacji zamiennej. f) w przypadku zmniejszenia zakresu robót

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.piaseczno.eu
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy Piaseczno, ul. Kościuszki 5, 05-500 Piaseczno, pok. 75 osobiście lub przekazem pocztowym. Wartość SIWZ - 146 zł.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.12.2014 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy Piaseczno, ul. Kościuszki 5, pok. 75 III piętro.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Gospodarka drzewostanem (wycinka, pielęgnacja) i nowe nasadzenia.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 1: gospodarka drzewostanem ( wycinka i karczowanie ) i nowe nasadzenia 963 m2 okrywowych i krzewów jak w SST. Gospodarka drzewostanem - wycinka i pielęgnacja drzew oraz usuniecie podrostu drzew i krzewów na podstawie odrębnego opracowania załączonego do przetargu -Inwentaryzacja zieleni i projekt gospodarki zielenią ternu działki na fragmencie o powierzchni 2,5 ha nr ewid. 42 obręb Józefosław z września 2014 r. Zieleń - nowe nasadzenia - projektuje się zieleń wkomponowaną w siedlisko tego miejsca, będą to rośliny okrywowe z siedliska runa leśnego i parkowego rosnące pod okapem drzew w formie jednogatunkowych dużych plam..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.23.31.61-5, 45.11.27.11-2, 45.11.12.91-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin gwarancji - 5

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa i montaż wyposażenia parku.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 2: dostawa i montaż wyposażenia parku jak w SST: - budowa dwóch boisk sportowych ( siatkówka plażowa, boisko do koszykówki ) - plac zabaw, - park linowy, - siłownia zewnętrzna, - ułożenie nawierzchni bezpiecznej EPDM Boiska sportowe: Boisko do siatkówki plażowej o wymiarach 8 x 16m. Projektuje się boisko do gry w piłkę siatkową plażowa o wymiarach 14m x 24m w tym wyznaczony plac do gry o wymiarach 8m x 16m oraz strefy bezpieczeństwa o szerokości 3m. Wykonanie nawierzchni boiska z naturalnego piasku płukanego tzw. Wiślanego 312,33 m2. Nawierzchnię boiska ograniczyć obrzeżem betonowym SPORTFIX Soft . Linie do wyznaczania pola boiska - taśmy poliestrowe. Boisko koszykówki o wymiarach 17 x 30 m na nawierzchni bezpiecznej Projektuje się nawierzchnię boiska z kolorowego EPDM - 450 m2 + naw. pod siłownią zewnętrzną dwukolorową. Na boisku przed wykonaniem nawierzchni wbudować dwusłupowy zestaw do koszykówki PESMENPOL, a po wykonaniu nawierzchni, namalować linie boiska zgodnie z załączonym rysunkiem. Boisko do koszykówki od strony południowej należy oddzielić siatką na słupkach tzw. piłko chwyty. Plac zabaw dla maluchów. Urządzenia zabawowe : - urządzenie nr 1 - ptasie gniazdo ze zjeżdżalnia - urządzenie nr 2 - las krasnali z kołem do bujania - urządzenie nr 3 - orle gniazdo-sprężynowe - urządzenie nr 4 - orle gniazdo-karuzela - urządzenie nr 5 - huśtawka partnerska - urządzenie nr 6 - las krasnali ze zjeżdżalnią Parku linowy. Projekt przewiduje montaż trzech urządzeń zabawowych na wyznaczonych polanach pomiędzy drzewami, z uwzględnieniem stref bezpieczeństwa dla poszczególnych urządzeń zabawowych w miejscach oznaczonych na planie zagospodarowania terenu. Nawierzchnia bezpieczna to kora - kawałki wielkości 20-80 mm, warstwa grubości 300mm. Kora nie będzie ograniczona obrzeżem. Park linowy: - urządzenie nr 1 - zestaw Bellersdorf Midi - urządzenie nr 2 - zestaw Patasie gniazdo - urządzenie nr 3 - huśtawka wieloosobowa Superlina Siłownia zewnętrzna. Projekt przewiduje montaż sześciu podwójnych urządzeń do ćwiczeń ( narciarz zjazdowy + twister, rowerek + twister, twister + steper, rowerek + narciarz zjazdowy, narciarz zjazdowy + steper, steper + rowerek) na wyznaczonym placu z uwzględnieniem stref bezpieczeństwa dla poszczególnych urządzeń siłowni zewnętrznej w miejscach oznaczonych na planie zagospodarowania terenu.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.23.31.61-5, 45.11.27.11-2, 45.11.12.91-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin gwarancji - 5

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa i montaż małej architektury.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zdanie nr 3: dostawa i montaż małej architektury ( ławki, kosze, stoły rekreacyjne, tablice informacyjne, stojaki na rowery) jak w SST. Mała architektura- wszystkie elementy małej architektury w jednej stylistyce. Ławki 36 sztuk. Projektuje się ustawienie 18 sztuk wolnostojących ławek z oparciem i 18 sztuk ławek prostych bez oparcia. Miejsca ustawienia elementów małej architektury wyznaczono na projekcie zagospodarowania terenu. Kosze 20 sztuk. Kosze stalowe 20 sztuk o wymiarach 51 x 45 x 85cm, ocynkowane ogniowo o grubości ocynku min. 100um malowane proszkowo w kolorze czarnym. Kosze wykończone od zewnątrz drewnem. Stoły rekreacyjne, komplet dwóch ławek prostych bez oparcia + stół - 7 kompletów. Stojaki na rowery 2 sztuki. Stojaki na rowery stalowe ocynkowane ogniowo, malowane proszkowo w kolorze czarnym, o wymiarach 2000 mm x 824 mm. Dopuszcza się zastosowanie zamiast cynkowania stali szczotkowanej kwasoodpornej. Tablice z regulaminem 2 sztuki.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.23.31.61-5, 45.11.27.11-2, 45.11.12.91-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin gwarancji - 5

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Roboty budowlane.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 4 roboty budowlane, wykonanie zadania określono w SST : - budowa alejki pieszej, - placu wejściowego, - parkingu, - dostawa, posadowienie ogrodzenia. Alejki piesze 1715 m2. Zaprojektowano w parku alejkę pieszą o szerokości 2 m umożliwiającej swobodny spacer rodzin z wózkami. Przebieg alejki pieszej odbywa się w obrębie starodrzewu i podrostu drzew liściastych. Ze względu na system korzeniowy starodrzewu wykonanie korytowania w obrębie korzeni drzew wykonywać ręcznie. Odwodnienie: nawierzchnia przepuszczalna i spadki profilowane zgodnie z nachyleniem terenu 2%, spadek daszkowy 2% w tereny zieleni. Teren działki jest wystarczający chłonny, aby przyjąć wody opadowe z odprowadzanej nawierzchni. Profil podłużny: niweleta alejki prowadzona będzie przy ścisłym dowiązaniu do istniejących rzędnych wysokościowych terenu. Ograniczenie konstrukcji nawierzchni kostką granitową 9-11cm ustawianymi na ławie betonowej z oporem. Budowa alejki pieszej łącznie z wnękami pod ławkami zajmuje powierzchnię 1715 m2, obrzeża 1727 mb. Plac wejściowy pow. 448,60 m2. Plac wejściowy od ulicy Ogrodowej o nawierzchni z kostki betonowej płukanej Semmelrock La Linia o grubość 8 cm w kolorze szary granit z opaską (ograniczenie nawierzchni opornikiem granitowym łupanym ustawianym na ławie z suchego betonu. Spadek poprzeczny placu w kierunku terenów zielonych. Ograniczenie konstrukcji nawierzchni opornikami granitowymi o grubości 9-11cm i wysokości 25-30cm ustawianymi na ławie betonowej oporem. Parking i droga wewnętrzna 300 m2. Projektuje się wykorytowanie istniejącego terenu na głębokość 20cm, teren ograniczony obrzeżem betonowym 8/30/100[cm] na ławie betonowej z oporem. Ogrodzenie terenu. Zaprojektowano dwa typy ogrodzeń. Typ 1 ogrodzenia 690 m. o wysokości łącznej wysokości 1,86m z prefabrykowaną podmurówką o wysokości 30cm. Cześć podmurówki (5cm) zagłębić w gruncie. Przęsła ogrodzenia zewnętrznego projektuje się, jako typowe na podstawie systemowego n.p. firmy Plastmet 3D ze stali ocynkowanej śred. 4mm i powlekanej PVC. Ogrodzenie o rozpiętości osiowej przęseł 250cm i wysokości przęsła 156cm ze słupkami kwadratowymi 60x60x4mm wyposażonymi w kołpaki pokrywające. Typ 2 ogrodzenia 81 m to ogrodzenie wykonane z koszy gabionowych i wypełnionych przęsłami z profili zamkniętych 60x40mm. Całość ocynkowana i malowana proszkowo. Kosze gabionowe o wysokości 175cm wypełnić kostką łupaną granitową. Całość posadowiona na ławie fundamentowej. Furtka typowa na podstawie rozwiązania systemowego z kształtowników ze stali ocynkowanej powlekanej PVC. - 2 elementy. Brama typowa przesuwna rozwiązania systemowego z kształtowników ze stali ocynkowanej powlekanej o szerokości w świetle przejazdu 500cm i wysokości 173cm. Słupki bramy oraz mocowanie wózków prowadzących zamontować w betonowym fundamencie - 2 bramy 5 i 6 metrowa przesuwane bez siłowników.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.23.31.61-5, 45.11.27.11-2, 45.11.12.91-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin gwarancji - 5

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Dostawa, montaż oświetlenia parkowego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 5 dostawa, montaż i uruchomienie oświetlenia parkowego, wykonanie zadania określono w SST i warunkami technicznymi. W zakres prac wchodzi: Dostawa i montaż: lamp parkowych 44 sztuk, szafki oświetleniowej 1 sztuka, kablowej linii oświetlenia 974 m + przyłącze 35 m.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.23.31.61-5, 45.11.27.11-2, 45.11.12.91-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin gwarancji - 5

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.