eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › Nr sprawy 21/ZP/14 Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego o wartości powyżej 14 000 euro, nie przekraczającej 207 000 euro na dostawy sprzętu oprogramowania, macierzy i akcesoriów komputerowych dla WSS im. M. Kopernika w Łodzi.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-02-07

Łódź: Nr sprawy 21/ZP/14 Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego o wartości powyżej 14 000 euro, nie przekraczającej 207 000 euro na dostawy sprzętu oprogramowania, macierzy i akcesoriów komputerowych dla WSS im. M. Kopernika w Łodzi.
Numer ogłoszenia: 25445 - 2014; data zamieszczenia: 07.02.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. Mikołaja Kopernika , ul. Pabianicka 62, 93-513 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6895910, 6895912, faks 042 6895911.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kopernik.lodz.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Nr sprawy 21/ZP/14 Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego o wartości powyżej 14 000 euro, nie przekraczającej 207 000 euro na dostawy sprzętu oprogramowania, macierzy i akcesoriów komputerowych dla WSS im. M. Kopernika w Łodzi..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1Części i akcesoria: 1.1Procesor BOX np AMD A10 6800K; Procesor ma mieć wbudowany układ graficzny na poziomie Radeon HD 8670D 8 1.2Płyta główna do ww. procesora parametry nie gorsze niż npASROCK FM2A88X Extreme4 AMD A88X Socket FM2 USB3.0 8 1.3Dysk SSD min. 250GB SATA 2,5, odczyt zapis 550 530MB s 10 1.4Dysk 3,5 min. 2 TB, 64MB cache, SATA III 8 1.5Pamięć RAM DDR3 8GB Dual 2133MHz CL11 16 1.6NAGRYWARKA BLU-RAY SATA Parametry nie gorsze niż LG BH16NS40 8 1.7Monitor 23 Parametry nie gorsze niż Dell U2312HM U2311H Full HD IPS 16 1.8Zasilacz komputerowy min. 750W, Parametry nie gorsze niż npBEQUIET Power Zone 750W 8 1.9OBUDOWA komputerowa Parametry nie gorsze niż np SILENTIUMPC GLADIUS M40 USB 3.0 8 1.10Kabel eSATA Power sATA+zasilanie długość min. 50cm 8 1.11Zasilacz ATX ATX12V wersja 2.2 V, Pasywne PFC, Wentylator chłodzący 12cm, 3 x SATA, 4 molex, 1 FDD, np MODECOM Feel 500 50 1.12 Drukarka A4 +kabel USB 3m Wymagania zgodnie z załącznikiem nr 2 40 1.13Procesor do serwera DELL Service Tag:DMLF05J, PROCESOR INTEL XEON E5620 1 1.14Pamięć do serwera DELL 8GB 2x4GB 3 1.15Karta FC 2 porty FC 8GB 4 1.16Dysk Zewnetrzny USB min. 2TB USB3.0, obudowa gumowana, np WD My Passport 2TB USB3.0 8 1.17Pamięć RAM DDR1 PC3200 1GB 10 2Oprogramowanie 2.1VMware vSphere 5 Standard for 1 processor Wymagania zgodnie z załącznikiem nr 2 10 2.2Windows Serwer 2012 Standard 10 2.3Access 2013 molp 3 2.4FlshFXP 8 2.5Windows 8 Prof. 32 64 bit oem 20 2.6Toad for Oracle Base Edition 7 2.7Office 2013 molp standard 10 3Osprzęt 3.1ODKURZACZ DO KOPIAREK SERWISOWY Zespół filtra toneru 3M antystatyczny, Parametry nie gorsze niż odkurzacz serwisowy 3M 1 3.2Filtr do ww. odkurzacza kolor typ 1 5 3.3Filtr do ww. odkurzacza czarny typ 2 15 3.4Bransoletka antystatyczna 10 3.5Olej maszynowy 3 3.6Smar silikonowy w sprayu 3 3.7Smar grafitowy 3 3.8DISTAL KLEJ EPOKSYDOWY DUŻY 61G 5 3.9Klej typu kropelka 3 3.10Spray do czyszczenia styków elektrycznych 3 3.11Patch cord Fibre channel Duplex Multimode LC-LC 10m 10 3.12Patch cord Fibre channel Duplex Multimode LC-LC 5m 10 4Sprzęt 4.1Macierz plus półka 2x36TB serwis 2Y Wymagania zgodnie z załącznikiem nr 2 1 4.2Router DualCore, 1U Rack, PowerPC 1066MHz, 2GB RAM, 13 x 10 100 1000 Mbit s, Level6, npMikrotik RouterBOARD RB1100AH x2 2 4.3ksero A3 mono Wymagania zgodnie z załącznikiem nr 2 1 4.4Telewizor monitor ekran min. 50, w komplecie uchwyt naścienny z możliwością odchylania w pionie i poziomie, Rozdzielczość 1920x1080 Full HD 1 4.5Wiatrak podłogowy stalowy duży min. O40cm 1 4.6Rurka karbowana wentylacyjna elastyczna 4mb O40cm 1 4.7Nóż krosowy do łączy krone 2 4.8Miernik sieci LAN Parametry nie gorsze niż np NaviTEK II PLUS 1 4.9Zasilacz uniwersalny 15 4.10Wózek platformowy czterokołowy, koła gumowane pompowane, dwa koła skrętne, platforma jednolita ogumowana, bez burt 1 4.11Access Point Wymagania zgodnie z załącznikiem nr 2 4 4.12Kontroler sieci Wymagania zgodnie z załącznikiem nr 2 1 4.13Rozgałęziacz gniazd RJ-45udostępnienie dwóch portów RJ-45 za pomocą jednego kabla Cat5, IEEE 802.3 10Base-T Ethernet IEEE 802.3u 100Base-TX Fast Ethernet model wzorcowy Intelinet http:www.intellinet-network.com pl-US products 1147-rozga-ziacz-gniazd-rj-45 300 4.14Płyty czyste CD CD-R 700MB max 52x Verbatim, TDK, Platinium, Cake 100 szt. 3 4.15Płyty czyste DVD DVD+R 4.7GB 16x Verbatim, TDK, Platinium Cake 100szt 10 4.16Płyty czyste DVD DVD+R 8.5GB 16x Verbatim, TDK, Platinium Cake 10szt 10 4.17Płyty czyste Blu-Ray BD-R BLU-RAY 25GB Cake 25 szt. 10 4.18Krzesło komputerowe obrotowe z zagłówkiem, z regulacją wysokości siedziska i kąta pochylenia oparcia, Funkcja regulacji nachylenia z blokadą, Wbudowane podparcie odcinka lędźwiowego, Siatkowy materiał oparcia, Kółka pokryte są gumą 8 4.19Dyski do macierzy Actina SOLAR 2TB 7200rpm 3,5 NS 20 4.20Ksero A3 kolor Wymagania zgodnie z załącznikiem nr 2 1 4.21Wentylator komputerowy 120x120 mm 12V ze złączem molex 20.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.60.00 - Różny sprzęt komputerowy 30.21.15.00 - Centralne jednostki przetwarzające (CPU) lub procesory 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe 33.19.51.00 - Monitory 30.23.43.00 - Płyty kompaktowe (CD) 42.52.20.00 - Wentylatory inne niż domowe 42.99.91.00 - Odkurzacze inne niż używane w gospodarstwie domowym .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 6.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Spełnienie warunku zostanie dokonane na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Spełnienie warunku zostanie dokonane na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Spełnienie warunku zostanie dokonane na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Spełnienie warunku zostanie dokonane na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Spełnienie warunku zostanie dokonane na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów o których mowa w pkt. a), zastępuje się je dokumentem oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem - wystawione z odpowiednia datą wymagana dla tych dokumentów.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004. prawo zamówień publicznych przewiduje możliwość dokonania zmiany w zawartej umowie w następujących sytuacjach: 1) wprowadzenia produktu zmodyfikowanego lub udoskonalonego spełniającego parametry wymagane w SIWZ, pod warunkiem zachowania ceny jednostkowej netto na poziomie nie wyższym, niż produkt objęty zamówieniem początkowym. Ewentualna zmiana produktu może być dokonana na pisemny wniosek Wykonawcy, poprzez zawarcie aneksu w którym dotychczasowy produkt zostanie wykreślony i zastąpiony produktem zmodyfikowanym lub udoskonalonym, 2) wycofania produktu z produkcji. Wykonawca ma obowiązek zapewnić dostarczenie produktu zamiennego o parametrach nie gorszych od produktu objętego umową pod warunkiem zachowania ceny jednostkowej netto na poziomie nie wyższym, niż produkt objęty zamówieniem początkowym. Ewentualna zmiana produktu może być dokonana na pisemny wniosek Wykonawcy, poprzez zawarcie aneksu mocą którego nastąpi wykreślenie z umowy produktu wycofanego z produkcji i zastąpienie go produktem zamiennym, 3) podwyższenia stawki podatku VAT przy czym zmianie ulega jedynie cena netto, cena brutto pozostaje bez zmian. Nowe stawki będą obowiązywać strony wraz z wejściem w życie przepisów je regulujących. Każdorazowa zmiana nie wymaga sporządzenia aneksu w formie pisemnej, ewentualnie strony mogą zawrzeć aneks porządkujący na wniosek Zamawiającego, 4) obniżenia stawki podatku VAT przy czym zmianie ulega jedynie cena brutto, cena netto pozostaje bez zmian. Nowe stawki będą obowiązywać strony wraz z wejściem w życie przepisów je regulujących. Każdorazowa zmiana nie wymaga sporządzenia aneksu w formie pisemnej, ewentualnie strony mogą zawrzeć aneks porządkujący na wniosek Zamawiającego, 5) zmiany polegającej na zamianie wykorzystanego asortymentu obejmującego powyższą umowę na asortyment nie wykorzystany z tej umowy z zastrzeżeniem, iż całkowita wartość brutto umowy nie może ulec zmianie, zmiana nastąpi w formie aneksu do umowy w formie pisemnej pod rygorem nieważności, 6) zmiany przedmiotowej/ produkt zamienny/ jeśli wystąpi przejściowy brak produktu z przyczyn leżących po stronie producenta przy jednoczesnym dostarczeniu produktu zamiennego o parametrach nie gorszych od produktu objętego umową oraz przy zachowaniu ceny jednostkowej, zmiana nastąpi w formie aneksu do umowy w formie pisemnej pod rygorem nieważności, 7) zmiana cen na korzyść Zamawiającego - w każdym przypadku, zmiana nastąpi w formie aneksu do umowy w formie pisemnej pod rygorem nieważności, 8) w przypadku niewyczerpania całości asortymentu określonego w Załączniku nr 1 w terminie na jaki umowa została zawarta, termin ten ulegnie przedłużeniu o kolejne 30 dni

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kopernik.lodz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. M. Kopernika w Łodzi ul. Pabianicka 62 93 - 513 Łódź Dział Zamówień Publicznych.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.02.2014 godzina 10:00, miejsce: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. M. Kopernika w Łodzi ul. Pabianicka 62 93 - 513 Łódź Kancelaria Szpitala.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.