eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gliwice › Usługi w zakresie ratownictwa wodnego na krytej pływalni Delfin - EPZ.50.36.2014

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-07-30

Gliwice: Usługi w zakresie ratownictwa wodnego na krytej pływalni Delfin - EPZ.50.36.2014
Numer ogłoszenia: 254424 - 2014; data zamieszczenia: 30.07.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zarząd Usług Komunalnych , ul. Strzelców Bytomskich 25c, 44-109 Gliwice, woj. śląskie, tel. 032 2310031, 3350444, faks 032 2310032.

  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.mzuk.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka budżetowa samorządu terytorialnego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi w zakresie ratownictwa wodnego na krytej pływalni Delfin - EPZ.50.36.2014.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są usługi w zakresie ratownictwa wodnego. Usługi muszą być świadczone zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, a w szczególności: 1. Ustawą z dnia 18.08.2011 r. o bezpieczeństwie osób przebywających na obszarach wodnych (Dz.U. nr 208 poz.1240 z 2011 r.) 2. Rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych z dnia 23.01.2012 r. w sprawie minimalnych wymagań dotyczących liczby ratowników wodnych zapewniających stałą kontrolę wyznaczonego obszaru wodnego (Dz. U. z 2012 r. poz. 108), jednak nie mniej niż: - w dni powszednie: 2 ratowników w godz. od 6.00-14.00, 3 ratowników w godz. od 14.00-22.00, - soboty, niedziele i święta: 2 ratowników w godz. od 8.00 do 10.00, 3 ratowników w godz. od 10.00 do 20.00, 2 ratowników w godz. od 20.00 do 22.00, - w święta (6 kwietnia, 4 czerwca) od godz. 14.00 do 22.00 - 3 ratowników. W razie wystąpienia zmian w harmonogramie wykorzystania niecki basenowej Zamawiający zastrzega sobie prawo zwiększenia ilości ratowników z dwóch do trzech w ramach zamówień uzupełniających. Usługi mają być realizowane w sposób ciągły, w czasie godzin otwarcia pływalni, przez ratowników, którzy posiadają wymagane obowiązującymi przepisami uprawnienia ratownika wodnego, a w szczególności: - aktualne uprawnienia ratownika wodnego nadane przez uprawniony podmiot zgodnie z Ustawą z dnia 18.08.2011 r. o bezpieczeństwie osób przebywających na obszarach wodnych (Dz.U. nr 208 poz.1240 z 2011 r.) oraz aktami wykonawczymi do tejże ustawy, - ukończony kurs w zakresie kwalifikowanej pierwszej pomocy, umożliwiający wykonywanie czynności określonych art. 14 pkt 1-9 ustawy z dnia 08.09.2006 r. o Państwowym Ratownictwie Medycznym (Dz. U. z 2013 r. poz. 757), - aktualne badania lekarskie potwierdzające zdolność do wykonywania pracy na stanowisku ratownika wodnego, - aktualne badania do celów sanitarno-epidemiologicznych, - przeszkolenie w zakresie przepisów BHP i ppoż. Do zakresu obowiązków ratowników krytej pływalni należeć będzie: - zapewnienie bezpieczeństwa osób korzystających z pływalni, - udzielanie pomocy przedmedycznej zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, - wykonywanie poleceń kierownika pływalni wynikające z zakresu przestrzegania regulaminu porządkowego i organizacyjnego, - wykonywanie innych poleceń kierownika pływalni, mających na celu zapewnienie bezpieczeństwa i higieny osób przebywających w obrębie niecki basenowej, - kontrola przestrzegania przez osoby korzystające z pływalni Regulaminu Pływalni, porządku publicznego oraz ogólnie przyjętych norm zachowania, - dbałość o porządek w pomieszczeniach udostępnionych Wykonawcy, - udostępnianie osobom korzystającym z pływalni urządzeń oraz wyposażenia (np. udostępnianie sprzętu do nauki pływania) oraz nadzór nad poprawnością użytkowania i oddawania, - kontrola nad powierzonym mieniem i zgłaszanie kierownikowi obiektu wszelkich nieprawidłowości wynikających z powyższego, - sprawdzenie przed otwarciem pływalni stanu technicznego urządzeń, sprzętu ratowniczego będącego na wyposażeniu obiektu, a w przypadku zauważonych nieprawidłowości lub uszkodzeń, zgłoszenie kierownikowi obiektu lub osobie przez niego wyznaczoną z wpisem do dziennika pracy, - reagowanie i informowanie kierownika pływalni lub osoby przez niego wyznaczonej, o wszelkiego rodzaju nieprawidłowościach mających wpływ na bezpieczeństwo użytkowników pływalni, - kontrola stanu wody w nieckach basenowych i basenach Whirpool polegająca na sprawdzeniu temperatury wody (pierwszy pomiar - początek zmiany), monitorowania stanu wody tj. sprawdzanie czy nie występują zanieczyszczenia obce w wodzie. W przypadku stwierdzenia występowania zanieczyszczeń obcych w wodzie należy je usunąć podbierakiem, - jeżeli nie jest to możliwe, fakt ten należy zgłosić kierownikowi pływalni lub osobie wyznaczonej przez kierownika. W przypadku wystąpienia zanieczyszczeń mających wpływ na stan wody pod względem sanitarno - epidemiologicznym - niezwłoczne poinformowanie kierownika pływalni, - codzienna kontrola stanu dwóch zjeżdżalni wodnych - przed udostępnieniem dla użytkowników - fizyczne sprawdzenie zjeżdżalni na całej ich długości oraz poprawności funkcjonowania sygnalizacji świetlnej, - likwidowanie zanieczyszczeń powstałych w wodzie i wokół niecek, - zapobieganie wszelkim szkodom materialnym wyrządzanym przez użytkowników basenu, - kontrola stanu apteczek pierwszej pomocy oraz zgłaszanie kierownikowi pływalni konieczności uzupełnienia apteczki w niezbędne środki, - sygnalizowanie za pomocą urządzeń alarmowych przekroczenia w obowiązującym na terenie pływalni porządku oraz pomoc w akcji ewakuacyjnej na obiekcie zgodnie z procedurą, - udzielanie klientom wyczerpujących informacji na temat regulaminu oraz obsługi i działania urządzeń na terenie pływalni, - po zakończeniu zmiany kontrola pomieszczeń znajdujących się na terenie hali basenowej (dopilnowanie opuszczania niecek basenowych, natrysków, szatni przez wszystkich kąpiących się), - po zakończonej zmianie - pozostawienie należytego porządku w pomieszczeniach udostępnionych Wykonawcy - tj. m.in. dyżurka ratowników oraz punkt udzielania pierwszej pomocy, wyłączenie sprzętu nagłaśniającego i części oświetlenia, - Zamawiający wprowadza całkowity zakaz korzystania przez ratowników z telefonów komórkowych oraz innych urządzeń elektronicznych podczas pełnienia dyżurów - poza wyjątkowymi sytuacjami zagrożenia zdrowia i życia ludzkiego lub mienia. Pozostałe obowiązki Wykonawcy: - z pomieszczeń przekazanych na potrzeby wykonania usług będących przedmiotem umowy mogą korzystać tylko te osoby, które będą na aktualnym grafiku pracy, - ratownicy realizujący niniejszą umowę nie mogą podejmować żadnej działalności gospodarczej w miejscu pracy (wykonywania usługi), - Wykonawca we własnym zakresie zobowiązany jest do zapewnienia odzieży dla ratowników zgodnie z przepisami BHP oraz zgodnie z wytycznymi w tym zakresie, - Wykonawca ponosi odpowiedzialność materialną za powierzony mu przez Zamawiającego sprzęt, - Wykonawca imiennie wyznacza, na każdej zmianie kierownika zmiany, nadzorującego wypełnianie przepisów obowiązujących służby ratownicze na pływalni, - Wykonawca samodzielnie prowadzi dokumentację pracy ratowników z wpisami przebiegu pracy na każdej zmianie w dzienniku pracy oraz dzienniku udzielania pierwszej pomocy przez ratowników wodnych, - Wykonawca przestrzega procedur w zakresie obejmowania, przekazywania i zakończenia dyżurów, - Wykonawca udziela pomocy w organizowaniu imprez sportowych i zawodów, - przed rozpoczęciem pracy na obiekcie Wykonawca zapozna ratowników świadczących usługi z Regulaminem Pływalni oraz Instrukcją Bezpieczeństwa Pożarowego - potwierdzając to własnoręcznym podpisem, - Wykonawca zobowiązany jest przedkładać Zamawiającemu do 2 dni przed końcem każdego miesiąca kalendarzowego imienny harmonogram świadczenia usług przez ratowników na pływalni obejmujący wszystkie dni następnego miesiąca. Wszelkie zmiany w harmonogramie muszą być naniesione na grafik, który udostępniony będzie w pomieszczeniu ratowników na pływalni. - Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć Zamawiającemu kopie (kopia ta winna być potwierdzona za zgodność z oryginałem) oraz do wglądu oryginał przed rozpoczęciem realizacji umowy oraz każdorazowo w razie zatrudnienia nowych osób do realizacji zadań będących przedmiotem Umowy następujących dokumentów: -aktualnych uprawnień nadanych przez uprawniony podmiot - uprawnienia ratownika wodnego, -ważnego dokumentu potwierdzającego ukończony kurs w zakresie kwalifikowanej pierwszej pomocy, -ważnych badań do celów epidemiologiczno - sanitarnych. Powyższe dokumenty każda z osób wykonująca dyżur powinna mieć przy sobie w razie konieczności ich okazania odpowiednim służbom. Miejsce świadczenia usług - Kryta Pływalnia DELFIN, ul. Warszawska 35, 44-100 Gliwice W hali basenowej zlokalizowane są: - niecka basenowa o wymiarach 25,04 x 12,5 m i głębokości od 1,2 do 1,8 m z dnem o jednostajnym spadku wyłożonym płytkami ceramicznymi koloru jasnoniebieskiego, z normatywnymi liniami torowymi wykonanymi z ciemnogranatowych płytek ceramicznych. Wzdłuż trzech ścian wyłożonych takimi samymi płytkami ceramicznymi zlokalizowana jest normatywna listwa spoczynkowa. W czterech narożnikach zlokalizowane są wystające poza lico ściany wyciągane drabinki z chromoniklu. Dopływ w postaci 55 szt. szachownicowo rozlokowanych punktowych dopływów, natomiast odpływ w postaci przelewów górnych typu fińskiego usytuowanych wzdłuż dwóch dłuższych boków niecki basenowej. Do spuszczania wody służy 5 szt. punktowych odpływów zlokalizowanych w dnie części głębokiej. Z obydwu stron, wzdłuż krótszych boków basenu znajdują się wystające ponad poziom obejścia murki nawrotowe na których od strony głębokiej wody można osadzić 6 szt. ażurowych, wyciąganych słupków startowych wykonanych z chromoniklu, - z dodatkowych atrakcji należy wymienić: w bocznej ścianie od strony wody płytkiej usytuowano 3 szt. dysz - biczy wodnych, 3 szt. wnęk z masażami powietrzno - wodnymi denno - bocznymi, - 2 przeciwprądy i gejzer powietrzny, - we wnęce zlokalizowanej 6,0 m od dłuższego boku niecki basenowej znajduje się wanna hamownicza dla dwóch zjeżdżalni rurowych o głębokości od 0,6 do 1,0 m, z wystającymi ponad dno grzybkami wlotowymi wody o powierzchni 25,8 m2, - w drugiej wnęce częściowo odgrodzonej od hali basenowej ścianką wykonaną z luksferów usytuowany jest nieregularnego kształtu (nerka) brodzik o powierzchni 55,4 m2 stałej głębokości 0,6 m i dwóch dodatkowych atrakcjach: kaskada typy Grzybek i zjeżdżalnia typu Słonik, - w trzeciej wnęce znajdują się dwa baseny Whirpool - lustro wody o średnicy 1,80 m każdy, - z hali basenowej jest wejście do bezobsługowej sauny, - obejścia wokół wszystkich basenów wykonane są z antypoślizgowych płytek ceramicznych koloru jasnokremowego. Maksymalna dopuszczalna ilość osób w strefie basenowej nie może przekroczyć 80 osób. Średnia ilość osób korzystających z basenu w ciągu dnia wynosi ok. 490 osób. Wykonawca zobowiązany jest do zapoznania się z Polityką Bezpieczeństwa Pracy oraz Polityką Środowiskową obowiązującymi w MZUK.* Wykonawca zobowiązany jest do stosowania zasad środowiskowych, bezpieczeństwa i higieny pracy dla dostawców towarów, usług i robót budowlanych obowiązujących w MZUK.*.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 75.25.20.00 - Służby ratownicze 71.31.72.00 - Usługi w zakresie ochrony zdrowia i bezpieczeństwa 75.25.00.00 - Usługi straży pożarnej oraz ratownicze .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 01.09.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy którzy są podmiotami uprawnionymi do wykonywania ratownictwa wodnego zgodnie z Art. 12 ust.1 ustawy z dnia 18 sierpnia 2011r. o bezpieczeństwie osób przebywających na obszarach wodnych (Dz. U. Nr 208, poz. 1240). Warunek posiadania uprawnień musi spełniać każdy z podmiotów występujących wspólnie.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, których wiedza i doświadczenie pozwoli na prawidłowe wykonanie zamówienia, to znaczy którzy w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) wykonali co najmniej trzy usługi polegające na świadczeniu usług w zakresie bezpieczeństwa osób przebywających na obszarach wodnych, o wartości minimum 60.000,- zł brutto każda. W przypadku podmiotów działających wspólnie wykazane doświadczenie i wiedza poszczególnych podmiotów podlega sumowaniu.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy dysponują lub będą dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, to znaczy minimum 8 osobami posiadającymi: - aktualne uprawnienia ratownika wodnego nadane przez uprawniony podmiot zgodnie z Ustawą z dnia 18.08.2011 r. o bezpieczeństwie osób przebywających na obszarach wodnych (Dz.U. nr 208 poz.1240 z 2011 r.) oraz aktami wykonawczymi do tejże ustawy, - ukończony kurs w zakresie kwalifikowanej pierwszej pomocy, umożliwiający wykonywanie czynności określonych art. 14 pkt 1-9 ustawy z dnia 08.09.2006 r. o Państwowym Ratownictwie Medycznym (Dz. U. z 2013 r. poz. 757) - aktualne badania lekarskie potwierdzające zdolność do wykonywania pracy na stanowisku ratownika wodnego, - aktualne badania do celów sanitarno-epidemiologicznych, - przeszkolenie w zakresie przepisów BHP i ppoż. . W przypadku podmiotów działających wspólnie osoby zdolne do wykonania zamówienia podlegają sumowaniu.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3.2)

  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

zamawiający przewiduje istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy pod następującymi warunkami: 1) Zmiany będące następstwem: klęski żywiołowej, siły wyższej - rozumianej jako wystąpienie zdarzenia nadzwyczajnego, zewnętrznego, niemożliwego do przewidzenia i zapobieżenia, którego nie dało się uniknąć nawet przy zachowaniu najwyższej staranności, a które uniemożliwia Wykonawcy wykonanie przedmiotu umowy w całości lub części. W razie wystąpienia siły wyższej Strony umowy zobowiązane są dołożyć wszelkich starań w celu ograniczenia do minimum opóźnienia w wykonywaniu swoich zobowiązań umownych, powstałego na skutek działania siły wyższej, uniemożliwiających wykonanie przedmiotu umowy w terminie 2) Zmiany przedstawicieli uczestników usługi, w tym zmiany Wykonawcy w związku z sukcesją generalną, przekształceniami, dziedziczeniem spółek handlowych zgodnie z KSH, a także sukcesją z mocy prawa. 3) Zmiany osób uczestniczących w realizacji zamówienia, wskazanych przez Wykonawcę w ofercie, pod warunkiem wykazania przez Wykonawcę, że zastępujące osoby posiadają uprawnienia, kwalifikacje i umiejętności zgodne z warunkami określonymi w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 4) Zmiany nazwy lub siedziby firmy Zamawiającego lub Wykonawcy, w tym zmiana danych związana z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy, (np. danych teleadresowych Wykonawcy / Zamawiającego). 5) Zawieszenia przez Zamawiającego wykonania usługi, z powodu innego niż wymienione. 6) Rezygnacji Wykonawcy z wykonania części usługi z jednoczesnym odpowiednim obniżeniem wynagrodzenia z tytułu realizacji umowy. 7) Zmiany obowiązujących przepisów prawnych w zakresie realizacji przedmiotu umowy. 8) Zmiany terminu realizacji umowy w przypadku wstrzymania prac ze względu na ustawowa działalność osób trzecich

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mzuk.gliwice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Zarząd Usług Komunalnych ul. Strzelców Bytomskich 25c 44-109 Gliwice.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.08.2014 godzina 11:30, miejsce: Miejski Zarząd Usług Komunalnych ul. Strzelców Bytomskich 25c 44-109 Gliwice Sekretariat lub listownie na adres zamawiającego.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.