Piaseczno: Sporządzenie miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego w Gminie Piaseczno.
Numer ogłoszenia: 254394 - 2014; data zamieszczenia: 30.07.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta i Gminy Piaseczno , ul. Kościuszki 5, 05-500 Piaseczno, woj. mazowieckie, tel. 022 70 17 654, 70 17 655, faks 022 70 17 692.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.piaseczno.eu
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sporządzenie miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego w Gminie Piaseczno..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sporządzenie miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego w gminie Piaseczno w trybie Ustawy z dnia 27 marca 2003r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym ( tj. Dz. U. z 2012r. poz. 647 ze zmianami ) dla terenów: 1. część wsi Bogatki w zgodności z uchwałą Rady Miejskiej w Piasecznie Nr 1192/XL/ 2013 z dnia 20.11.2013r, powierzchnia terenu objętego opracowaniem - 305 ha; 2. część wsi Chojnów w zgodności z uchwała Rady miejskiej w Piasecznie Nr 1124/XXXVIII/ 2009r. powierzchnia terenu objętego opracowaniem - 140 ha; 3. część wsi Grochowa w zgodności z uchwałą Rady Miejskiej w Piasecznie Nr 1193/XL/2013 z dnia 20.11.2013r. powierzchnia terenu objętego opracowaniem - 165 ha; 4. część wsi Kuleszówka I i II w zgodności z uchwałami Rady Miejskiej w Piasecznie Nr 1190/XL/2013r. z dnia 20.11.2013r. oraz 1191/XL/ 2013r. z dnia 20.11.2013r. powierzchnia terenu objętego opracowaniem - 66 ha; 5. w obrębie ewidencyjnym PGR Runów 0034 oraz części terenu w obrębie ewidencyjnym Runów 0033 w zgodności z uchwałą Rady Miejskiej w Piasecznie Nr 1516/LII/ 2010 z dnia 20.10.2010r. powierzchnia terenu objętego opracowaniem - 362 ha; 6. części wsi Wólka Kozodawska w zgodności z uchwałą Rady Miejskiej w Piasecznie Nr 1152/XXXIX/2013 z dnia 23.10.2013r. powierzchnia terenu objętego opracowaniem - 28 ha. Dopuszcza się składanie ofert częściowych. Termin zamówienia - 18 miesięcy licząc od dnia zawarcia umowy, dotyczy każdej z części..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.41.00.00-5.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 18.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Każda oferta musi być zabezpieczona wadium o wartości: 3 500,00 PLN (słownie: trzy tysiące pięćset złotych 00/100 złotych), W przypadku składania ofert na I część , wysokość wadium wynosi 500 zł ( pięćset złotych) II część, wysokość wadium wynosi 500 zł (pięćset złotych) III część, wysokość wadium wynosi 500 zł ( pięćset złotych) IV część , wysokość wadium wynosi 500 zł ( pięćset złotych) V część, wysokość wadium wynosi 1.000 zł ( jeden tysiąc złotych) VI część, wysokość wadium wynosi 500 zł ( pięćset złotych)
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Przedstawią wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te usługi zostały wykonane należycie lub są wykonywane należycie. Wykonawca winien przedstawić w wykazie minimum pięć (5) opracowań planistycznych o wartości nie mniejszej niż 30.000 zł brutto każda ( niezależnie od ilości części na które składa ofertę wykonawca), Powyższe winno być udokumentowane zgodnie z pkt 4.2 SIWZ.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca przedstawi wykaz osób (minimum 1 osoba) które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia stwierdzający, że osoby te posiadają uprawnienia do sporządzania miejscowych planów zagospodarowania, których obowiązek posiadania nakładają ustawy. Konieczne jest przedstawienie jednej osoby ze stosownymi uprawnieniami w każdej ze wskazanych branż - udokumentowanymi kwalifikacjami zawodowymi. Osoby pełniące funkcje kierownicze winny posiadać uprawnienia bez ograniczeń w specjalności właściwej dla powierzonej funkcji. Osoba ta będzie pełnić funkcję kierowniczą. Wykonawca dodatkowo złoży oświadczenie, że osoba która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiada wymagane prawem uprawnienia. Powyższe winno być udokumentowane oświadczeniem zgodnie z pkt 4..3 i 4.4 SIWZ a dokumenty przedłożone przed podpisaniem umowy zgodnie z pkt 13.6 SIWZ.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3.2)
- zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) przedstawią wypełniony formularz ofertowy stanowiący załącznik nr 1 2) dowód wpłaty /wniesienia wadium - zgodnie z pkt. 9.9.7 SIWZ; W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu na rachunek bankowy - należy przedstawić dowód wpłaty. Wadium wniesione w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym lub gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, należy złożyć w oryginale w depozycie w kasie Urzędu Miasta i Gminy. W ofercie należy pozostawić kserokopię i dowód wniesienia do depozytu kasy Gminy. Dopuszcza się dołączenie w odrębnej kopercie tylko dowodu wniesienia wadium.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.piaseczno.eu
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy Piaseczno ul. Kościuszki 5 05-500 Piaseczno, pok 75, III piętro osobiście lub za zaliczeniem pocztowym- materiały przetargowe 18 zł..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.08.2014 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy Piaseczno ul. Kościuszki 5 05-500 Piaseczno, pok 75..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Części wsi Bogatki.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: a) w zgodności z uchwałą Rady Miejskiej w Piasecznie Nr 1192/XL/2013 z dnia 20.11.2013 r. o przystąpieniu do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego części wsi Bogatki ; b) Powierzchnia terenu objętego opracowaniem - 305 ha.; c) Obszar opracowania zgodny z załącznikiem graficznym do w/w uchwały przedstawiającym granice obszaru objętego projektem planu . d) Skala opracowania 1: 1 000 dla obszaru dla części terenu o pow. ok. 18 ha oraz 1: 5 000 dla części terenu o pow. ok. 287 ha..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.41.00.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Części wsi Chojnów.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: a) w zgodności z uchwałą Rady Miejskiej w Piasecznie Nr 1124/XXXVIII/2009 z dnia 26.08.2009r. o przystąpieniu do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego części wsi Chojnów , zmienionej uchwałą Rady Miejskiej w Piasecznie Nr 1223/XLI/2009 z dnia 18.11.2009 r., gm. Piaseczno . b) Powierzchnia terenu objętego opracowaniem - 140 ha.; c) Obszar opracowania zgodny z załącznikiem graficznym do w/w uchwał przedstawiającym granice obszaru objętego projektem planu . d) Skala opracowania 1:1 000 ;.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.41.00.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Części wsi Grochowa.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: a) w zgodności z uchwałą Rady Miejskiej w Piasecznie Nr 1193/XL/2013 z dnia 20 .11.2013 r. o przystąpieniu do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego części wsi Grochowa , b) Powierzchnia terenu objętego opracowaniem - 165 ha.; c) Obszar opracowania zgodny z załącznikiem graficznym do w/w uchwały przedstawiającym granice obszaru objętego projektem planu . d) Skala opracowania 1: 5 000 ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.41.00.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Części wsi Kuleszówka I i Kuleszówka II.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: a) w zgodności z uchwałami Rady Miejskiej w Piasecznie Nr 1190/XL/2013 z dnia 20.11.2013 r. o przystąpieniu do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego części wsi Kuleszówka I oraz Nr 1191/XL/2013 z dnia 20.11.2013r. o przystąpieniu do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego części wsi Kuleszówka II , b) Powierzchnia terenów objętych opracowaniem - dla części wsi Kuleszówka I i części wsi Kuleszówka II - 66 ha c) Obszar opracowania zgodny z załącznikami graficznymi do w/w uchwał przedstawiającym granice obszarów objętych projektami planów . d) Skala opracowania 1:1 000 ,.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.41.00.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: W obrębie ewidencyjnym PGR Runów 0034 oraz części terenu w obrębie ewidencyjnym Runów 0033.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: a) w zgodności z uchwałą Rady Miejskiej w Piasecznie Nr 1516/LII/2010 z dnia 20.10.2010 r. o przystąpieniu do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla terenu w obrębie ewidencyjnym PGR Runów 0034 oraz części terenu w obrębie ewidencyjnym Runów 0033, gm. Piaseczno . b) Powierzchnia terenu objętego opracowaniem - 362 ha.; c) Obszar opracowania zgodny z załącznikiem graficznym do w/w uchwały przedstawiającym granice obszaru objętego projektem planu . d) Skala opracowania 1:1 000 ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.41.00.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Części wsi Wólka Kozodawska.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: a) w zgodności z uchwałą Rady Miejskiej w Piasecznie Nr 1152/XXXIX/2013 z dnia 23.10.2013 r. o przystąpieniu do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego części wsi Wólka Kozodawska, gm. Piaseczno . b) Powierzchnia terenu objętego opracowaniem - 28 ha.; c) Obszar opracowania zgodny z załącznikiem graficznym do w/w uchwały przedstawiającym granice obszaru objętego projektem planu . d) Skala opracowania 1:1 000 ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.41.00.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z PIASECZNA
- "Koszenie poboczy, usuwanie drzew i krzaków".
- Koszenie i czyszczenie przydrożnych rowów, cieków podstawowych i przepustów na terenie Gminy Piaseczno
- Leasing operacyjny niekonsumencki 1 kompletnego specjalistycznego samochodu do odbioru odpadów komunalnych z zabudową typu "wywrotka" z silnikiem zasilanym sprężonym gazem ziemnym CNG
- Leasing operacyjny niekonsumencki 1 kompletnego specjalistycznego samochodu dostawczo-osobowego o DMC do 3,5 tony
- Budowa pawilonu integracji społecznej w ramach zadania "Utworzenie miejsca integracji lokalnej Józefosław", dofinansowana z budżetu Woj. Maz. "Mazowsze dla lokalnych centrów integracyjnych 2024".
- "Rozbudowa drogi powiatowej nr 2814W - ul. Starochylicka na odcinku od skrzyżowania z ulicą Sielską do skrzyżowania z ulicami Dworską i Długą"
więcej: przetargi w Piasecznie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sporządzenie planu ogólnego Gminy Kłobuck
- Wykonanie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego miasta Mszana Dolna
- ,, Opracowanie planu ogólnego Gminy Góra wraz ze sporządzeniem opracowania ekofizjograficznego,,
- Sporządzenie planu ogólnego Gminy Zapolice
- "Opracowanie projektu planu ogólnego dla Gminy Tomaszów Lubelski"
- Sporządzenie planu ogólnego miasta Radomska
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.