eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pionki › Remont dróg gruntowych w Nadleśnictwie Kozienice - Obręb Pionki i Zagożdzon

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-07-17

Pionki: Remont dróg gruntowych w Nadleśnictwie Kozienice - Obręb Pionki i Zagożdzon
Numer ogłoszenia: 254290 - 2012; data zamieszczenia: 17.07.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Nadleśnictwo Kozienice , ul. Partyzantów 62, 26-670 Pionki, woj. mazowieckie, tel. 048 6123908, faks 048 6123908.

  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.radom.lasy.gov.pl/kozienice

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka organizacyjna PGL LP.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont dróg gruntowych w Nadleśnictwie Kozienice - Obręb Pionki i Zagożdzon.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na wykonaniu remontu dróg gruntowych w zakresie: karczowanie pni, karczowanie krzaków, odtworzenie przepustów drogowych, cząstkowy remont nawierzchni pospółką, cząstkowy remont nawierzchni kruszywem, profilowanie dróg równiarką samojezdną, zagęszczenie dróg walcem, częściowa ścinka poboczy, czyszczenie rowów odwadniających. I. Część - remonty następujących dróg w Obrębie Pionki: 1. Nr L3/1/03 o długości 2182 m w leśnictwie Karpówka 2. Nr L3/4/03 o długości 2810 m w leśnictwie Przejazd 3. Nr L3/5/03 o długości 2935 m w leśnictwie Jaśce 4. Nr L3/7/03 o długości 4280 m w leśnictwach Podgóry, Jaśce 5. Nr L3/9/03 o długości 3520 m w leśnictwach Przejazd, Karpówka 6. Nr L3/10/03 o długości 1855 m w leśnictwie Karpówka 7. Nr L3/12/03 o długości 2020 m w leśnictwie Podgóry 8. Nr L3/14/03 o długości 2490 m w leśnictwach Przejazd, Karpówka 9. Nr L3/15/03 o długości 2430 m w leśnictwie Przejazd 10. Nr L3/17/03 o długości 2550 m w leśnictwach Karpówka, Jaśce 11. Nr L3/18/03 o długości 1556 m w leśnictwie Karpówka 12. Nr L3/19/03 o długości 2030 m w leśnictwie Podgóry 13. Nr L3/20/03 o długości 2720 m w leśnictwach Karpówka, Jaśce 14. Nr L3/24/03 o długości 2790 m w leśnictwie Jaśce 15. Nr L3/25/03 o długości 600 m w leśnictwie Karpówka 16. Nr L3/27/03 o długości 5185 m w leśnictwach Jaśce, Przejazd 17. Nr L3/29/03 o długości 1310 m w leśnictwie Jaśce 18. Nr L3/30/03 o długości 790 m w leśnictwie Podgóry II. Część - remonty następujących dróg w Obrębie Zagożdżon: 1. Nr L3/3/04 o długości 4300 m w leśnictwach Stanisławice, Augustów 2. Nr L3/4/04 o długości 4680 m w leśnictwie Augustów 3. Nr L3/5/04 o długości 3165 m w leśnictwach Augustów, Stanisławice 4. Nr L3/10/04 o długości 3160 m w leśnictwie Januszno 5. Nr L3/12/04 o długości 2270 m w leśnictwie Januszno 6. Nr L3/13/04 o długości 2801 m w leśnictwie Stanisławice 7. Nr L3/14/04 o długości 1800 m w leśnictwie Augustów 8. Nr L3/15/04 o długości 1735 m w leśnictwie Kociołki 9. Nr L3/17/04 o długości 1394 m w leśnictwie Stanisławice 10. Nr L3/18/04 o długości 1510 m w leśnictwie Kociołki 11. Nr L3/19/04 o długości 2180 m w leśnictwie Kociołki 12. Nr L3/20/04 o długości 1970 m w leśnictwie Stanisławice 13. Nr L3/21/04 o długości 1067 m w leśnictwie Stanisławice 14. Nr L3/22/04 o długości 1330 m w leśnictwie Januszno 15. Nr L3/23/04 o długości 1470 m w leśnictwie Januszno 16. Nr L3/24/04 o długości 1350 m w leśnictwie Januszno 17. Nr L3/26/04 o długości 780 m w leśnictwie Stanisławice 18. Nr L3/27/04 o długości 1820 m w leśnictwach Stanisławice, Kociołki 19. Nr L3/28/04 o długości 980 m w leśnictwie Augustów 20. Nr L3/29/04 o długości 2801 m w leśnictwie Januszno.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielanie zamówień uzupełniających w wysokości nie większej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego objętego umową w sprawie zamówienia publicznego

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Ustala się wadium dla poszczególnych części zamówienia w następującej wysokości: Cz. I - 6 000,00 zł (słownie: sześć tysięcy złotych 00/100), Cz. II - 6 000,00 zł (słownie: sześć tysięcy złotych 00/100).

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca złoży stosowne oświadczenie zgodnie z SIWZ. Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wymagane jest zrealizowanie w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie minimum 1 roboty budowlanej odpowiadającej swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia polegającej na wykonaniu remontu dróg gruntowych o wartości minimum 100 000,00 zł netto (słownie: sto tysięcy złotych 00/100) Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wymagane jest dysponowanie maszynami i urządzeniami niezbędnymi do realizacji zamówienia, wymagania minimalne to: równiarka samojezdna min. 74 kW (100 KM) -1 szt., walec stateczny samojezdny min 10 t. - 1 szt. Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wymagane jest: 1. Posiadanie na każdą część zamowienia środków własnych lub zdolności kredytowej na kwotę minimum 100 000,00 zł. 2. Posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum 50 000,00 zł. Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
    • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Zgodnie z SIWZ

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Określone zostały w rozdziale XIX ust. 3 specyfikacji istotnych warunków zamówienia

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.radom.lasy.gov.pl/kozienice
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ul. Partyzantów 62, 26-670 Pionki.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.08.2012 godzina 10:30, miejsce: ul. Partyzantów 62, 26-670 Pionki, pokój nr 34 (sekretariat).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Remont dróg w Obrębie Pionki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje roboty budowlane polegające na karczowaniu pni, karczowaniu krzaków, odtworzeniu przepustów drogowych, cząstkowym remoncie nawierzchni pospółką, cząstkowym remoncie nawierzchni kruszywem, profilowaniu dróg równiarką samojezdną, zagęszczeniu dróg walcem, częściowej ścince poboczy, czyszczeniu rowów odwadniających.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Remont dróg w Obrębie Zagożdżon.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje roboty budowlane polegające na karczowaniu pni, karczowaniu krzaków, odtworzeniu przepustów drogowych, cząstkowym remoncie nawierzchni pospółką, cząstkowym remoncie nawierzchni kruszywem, profilowaniu dróg równiarką samojezdną, zagęszczeniu dróg walcem, częściowej ścince poboczy, czyszczeniu rowów odwadniających.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.