eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Piekoszów › Obsługa bankowa budżetu Gminy Piekoszów i jednostek organizacyjnych Gminy

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2015-09-28

Piekoszów: Obsługa bankowa budżetu Gminy Piekoszów i jednostek organizacyjnych Gminy
Numer ogłoszenia: 254204 - 2015; data zamieszczenia: 28.09.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Piekoszów , ul. Częstochowska 66A, 26-065 Piekoszów, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3061008, faks 041 3062193.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.piekoszow.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Obsługa bankowa budżetu Gminy Piekoszów i jednostek organizacyjnych Gminy.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest obsługa bankowa budżetu Gminy Piekoszów i jednostek organizacyjnych Gminy Piekoszów w okresie od 01.12.2015r. do 30.11.2020r. (60 miesięcy). Obsługą bankową objęte zostaną niżej wymienione jednostki:
- Urząd Gminy w Piekoszowie
- Zespół Placówek Oświatowych w Piekoszowie
- Zespół Placówek Oświatowych w Łosieniu
- Zespół Placówek Oświatowych w Zajączkowie
- Zespół Placówek Oświatowych w Jaworzni
- Zespół Oświatowych Placówek Integracyjnych w Micigoździe
- Szkoła Podstawowa w Brynicy
- Szkoła Podstawowa w Rykoszynie
- Szkoła Podstawowa w Górkach Szczukowskich
- Żłobek Gminny w Piekoszowie
- Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Piekoszowie
- Środowiskowy Dom Samopomocy w Piekoszowie
Każda z powyższych jednostek indywidualnie podpisze umowę prowadzenia rachunków bankowych na zasadach wynikających z niniejszego postępowania. W przypadku łączenia, przekształcenia jednostek organizacyjnych Zamawiającego lub powoływania nowych jednostek organizacyjnych Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest do realizacji przedmiotowej usługi na warunkach zadeklarowanych w ofercie.
2. Obsługa bankowa będzie polegać na:
- otwarciu, prowadzeniu i zamykaniu rachunków bieżących, rachunków pomocniczych oraz rachunków do obsługi pozyskiwanych środków zewnętrznych, w tym z funduszy unijnych,
- realizacji poleceń przelewów wewnętrznych miedzy rachunkami w tym samym banku w formie elektronicznej (w przypadku awarii systemu bankowości elektronicznej w formie dokumentu papierowego),
- realizacji poleceń przelewów do innych banków w formie elektronicznej (w przypadku awarii systemu bankowości elektronicznej w formie dokumentu papierowego),
- dokonywaniu wypłat gotówkowych z obsługiwanych rachunków bankowych,
- przyjmowaniu wpłat gotówkowych na obsługiwane rachunki bankowe,
- generowaniu i przekazywaniu obsługiwanym jednostkom wyciągów bankowych, potwierdzających stan salda i operacji finansowych dokonanych danego dnia, Zamawiający dopuszcza formę elektroniczną sporządzanych wyciągów,
- realizowaniu transakcji płatniczych z wykorzystaniem czeków tradycyjnych lub równoważnych wystawionych przez Zamawiającego w formie elektronicznej składanych za pośrednictwem systemu bankowości elektronicznej lub na podstawie dyspozycji wypłaty,
- wydawanie zaświadczeń i opinii bankowych bez prowizji i opłat,
- w okresie najbliższych 2 lat dopuszcza się możliwość wprowadzenia obsługi płatności masowych,
- wydawanie blankietów czekowych,
- nieodpłatny dostęp do tresora nocnego,
- wdrożenie systemu elektronicznej obsługi rachunków bankowych (instalacja, szkolenie pracowników, wydawanie kart, czytników i innych elementów niezbędnych do uruchomienia bankowości elektronicznej, przeprowadzanie niezbędnych aktualizacji systemu bankowości elektronicznej w okresie trwania umowy oraz świadczenie serwisu oprogramowania, dokonanie innych czynności niezbędnych do zapewnienia prawidłowej obsługi bankowej gminy i jednostek organizacyjnych,
- możliwość lokowania wolnych środków pieniężnych na lokatach krótkoterminowych pod warunkiem uruchomienia takiej opcji przez Zamawiającego na pisemny wniosek, w oparciu o stawkę WIBID 1M skorygowaną wskaźnikiem banku stałym w czasie trwania umowy ( w celu porównania ofert w zakresie oprocentowania należy uwzględnić stawkę WIBID 1M na dzień ogłoszenia przetargu skorygowaną o stały wskaźnik zaoferowany przez Bank, podany z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku),
- automatyczne lokowanie wolnych środków pieniężnych na lokatach nocnych pod warunkiem uruchomienia takiej opcji przez zamawiającego na pisemny wniosek, w oparciu o stawkę WIBID O/N skorygowaną wskaźnikiem banku stałym w czasie trwania umowy (w celu porównania ofert w zakresie oprocentowania należy uwzględnić stawkę WIBID ON na dzień ogłoszenia przetargu skorygowaną o stały wskaźnik zaoferowany przez Bank, podany z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku),
- oprocentowanie środków bieżących na rachunkach objętych kompleksową obsługą bankową budżetu Gminy oraz jednostek organizacyjnych w oparciu o stawkę WIBID 1M skorygowaną wskaźnikiem banku stałym w czasie trwania umowy ( w celu porównania ofert w zakresie oprocentowania należy uwzględnić stawkę WIBID1M na dzień ogłoszenia przetargu skorygowaną o stały wskaźnik zaoferowany przez Bank, podany z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku),
- zerowanie rachunków bieżących i pomocniczych, zgodnie z dyspozycją kierowników jednostek, polegające na przekazaniu z dniem 31 grudnia każdego roku kwot pozostałych na w/w rachunkach na wskazany rachunek bankowy gminy,
Zamawiający zastrzega sobie prawo lokowania wolnych środków w innych bankach.
Dla innych ewentualnych czynności nie przewidzianych w SIWZ będących przedmiotem zlecenia Zamawiającego, Wykonawca będzie stosował opłaty i prowizje w wysokości nie wyżej niż określone w obowiązującej w banku oficjalnej tabeli, która będzie stanowić załącznik do umowy.
3. Informacje:
Budżet Gminy na 2015 rok:
- plan dochodów 46 115 243,13 zł (stan na 31.07.2015r.),
- plan wydatków: 43 462 830,13 zł (stan na 31.07.2015),
- ilość rachunków bankowych: 12 rachunków podstawowych (jeden na każdą jednostkę), pozostałe rachunki to rachunki pomocnicze tj. 36 szt,
- wypłaty gotówkowe miesięcznie szacunkowo: 1 do 2 czeków na miesiąc dla każdej jednostki,
- szacunkowa ilość dokonywanych przelewów zewnętrznych do innego banku - 2700 szt/miesięcznie,
- szacunkowa Ilość dokonywanych przelewów wewnętrznych w ramach tego samego banku: 200 szt/ miesięcznie,
- przekazywanie przelewów w formie papierowej, tylko w przypadku awarii systemu elektronicznego,
- ilość pobranych czeków miesięcznie: 24 szt.
Dokumenty zawierające niezbędne informacje służące przygotowaniu oferty udostępnione są na stronie internetowej Zamawiającego: bip.piekoszow.pl.

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.00.00 - (3) Usługi bankowe .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 60.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia przez wykonawców wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada: - zezwolenie Komisji Nadzoru Bankowego lub inny dokument uprawniający do wykonywania czynności bankowych, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku - Prawo bankowe (Dz. U. z 2012r, poz. 1376 ze zm.).
      Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - Zamawiający dokona oceny spełniania warunku na podstawie oświadczenia, o którym mowa w pkt VII ppkt 2a SIWZ.
      Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - Zamawiający dokona oceny spełniania warunku na podstawie oświadczenia, o którym mowa w pkt VII ppkt 2a SIWZ.
      Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - Zamawiający dokona oceny spełniania warunku na podstawie oświadczenia, o którym mowa w pkt VII ppkt 2a SIWZ.
      Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - Zamawiający dokona oceny spełniania warunku na podstawie oświadczenia, o którym mowa w pkt VII ppkt 2a SIWZ.
      Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wypełniony Formularz oferty - wg wzoru określonego w załączniku nr 1 do SIWZ. W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, zgodnie z art. 23 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, Wykonawcy ustanowią pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 60
  • 2 - oprocentowanie środków pieniężnych gromadzonych na rachunkach bankowych - 20
  • 3 - oprocentowanie środków pieniężnych umieszczanych na lokatach krótkoterminowych - 10
  • 4 - oprocentowanie środków pieniężnych umieszczanych na lokatach nocnych - 10

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Umowa nie może być sprzeczna z warunkami przedstawionymi w niniejszej SIWZ, ustawą Pzp. a) stawki podatku od towarów i usług,
b) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę,
c) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne - jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę.
Zmiana wynagrodzenia może nastąpić wyłącznie w odniesieniu do niezrealizowanej części zamówienia.
W przypadku zmiany, o której mowa w pkt a) Wykonawca do określonego w ofercie wynagrodzenia w odniesieniu do niezrealizowanej części zamówienia zastosuje aktualnie obowiązującą stawkę podatku od towarów i usług.
W przypadku zmiany, o której mowa w pkt b) zmiana wynagrodzenia Wykonawcy w odniesieniu do niezrealizowanej części zamówienia może nastąpić jedynie w przypadku zmiany wynagrodzenia osób zatrudnionych u Wykonawcy na podstawie umowy o pracę, które bezpośrednio wykonują zamówienie.
Zamawiający przewiduje także zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której Zamawiający dokona wyboru Wykonawcy:
1) możliwość zmiany nazwy jednostki organizacyjnej,
2) zmiana liczby jednostek organizacyjnych

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.piekoszow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie Zamawiającego: Urząd Gminy w Piekoszowie, ul. Częstochowska 66a, 26-065 Piekoszów pokój nr 106..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.10.2015 godzina 10:00, miejsce: w siedzibie Zamawiającego: Urząd Gminy w Piekoszowie, ul. Częstochowska 66a, 26-065 Piekoszów pokój nr 102 - sekretariat urzędu.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.