eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zakliczyn › Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu w Gminie Zakliczyn

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-12-08

Zakliczyn: Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu w Gminie Zakliczyn
Numer ogłoszenia: 254175 - 2014; data zamieszczenia: 08.12.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Zakliczyn , Rynek 32, 32-840 Zakliczyn, woj. małopolskie, tel. 14 6326460, faks 14 6326455.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zakliczyn.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu w Gminie Zakliczyn.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: 1.1 zaprojektowanie, dostawa, zainstalowanie i uruchomienie systemu bezprzewodowej sieci szerokopasmowej 1.2 dostawa, zainstalowanie i uruchomienie we wskazanych przez Zamawiającego wybranych gospodarstwach domowych zestawów komputerowych i podłączenie ich z wykorzystaniem wykonanej sieci szerokopasmowej na terenie Gminy Zakliczyn, 1.3. świadczenie usług Operatora Wykonawczego, wymienionych poniżej, 1.4. organizacja szkoleń z zakresu obsługi komputera dla 160 użytkowników. 2. Podstawowy zakres prac obejmuje: 2.1 zaprojektowanie, dostawę, zainstalowanie i uruchomienie urządzeń stacji bazowych wraz z zapewnieniem technicznego łącza do sieci Internet, 2.2 dostawę, zainstalowanie i uruchomienie urządzeń stacji abonenckich, 2.3 dostawę i uruchomienie 70 zestawów komputerowych w 70 gospodarstwach domowych oraz 30 zestawów komputerowych w 4 jednostkach podległych, 2.4 wykonanie dokumentacji powykonawczej, 2.5 przygotowanie i uzyskanie w imieniu Zamawiającego wszystkich wymaganych pozwoleń i decyzji niezbędnych do uruchomienia sieci wraz z poniesieniem kosztów i opłat ich pozyskania, 2.6 świadczenie usług Operatora Wykonawczego polegających na: 2.6.1 Zakup hurtowego dostępu do Internetu oraz dostarczenie go za pośrednictwem wybudowanej do tego celu infrastruktury telekomunikacyjnej stworzonej w ramach realizowanego Projektu Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu w Gminie Zakliczyn do 4 (czterech) jednostek organizacyjnych Gminy Zakliczyn oraz dla 70 (siedemdziesięciu) uprawnionych gospodarstw domowych w okresie realizacji projektu, Parametry łącza powinna spełniać następujące minimalne wymagania: - szybkość łącza internetowego do użytkownika indywidualnego min: 2 Mb/s, - szybkość łącza internetowego od użytkownika indywidualnego min: 1 Mb/s, - szybkość łącza internetowego do użytkownika będącego jednostką organizacyjną min: 4 Mb/s, - szybkość łącza internetowego od użytkownika będącego jednostką organizacyjną min: 2 Mb/s, 2.6.2 utrzymanie przęseł radioliniowych pracujących w paśmie licencjonowanym, 2.6.3 kontrolę i bieżące serwisowanie wydanych zestawów komputerowych w zakresie sprzętu, oprogramowania, oplombowania zestawów, czas usunięcia usterek i uszkodzeń - poniżej 48 h, 2.6.4 podejmowanie działań zmierzających do odzyskania sprzętu w razie nieprawidłowego użytkowania przez odbiorców końcowych, 2.6.5 świadczenia usługi pomocy technicznej dla uczestników projektu: Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu w Gminie Zakliczyn, rozumianej jako przyjmowanie zgłoszeń awarii oraz rozwiązywanie problemów z dostarczonym w ramach niniejszego postępowania sprzętu komputerowego, oprogramowania, usługi dostępu do Internetu w tym: - telefonicznego przyjmowania zgłoszeń awarii w okresie obowiązywania umowy poprzez dedykowaną bezpłatną linię typu 0800 lub za pośrednictwem numeru kontaktowego stacjonarnego, w dni robocze tj. od poniedziałku do piątku w godzinach od 8-18, - obsługę zgłoszeń awarii wysłanych przez uczestników projektu za pośrednictwem formularza na stronie internetowej lub wysłanego pod wskazany przez wykonawcę adres e-mail, - rozwiązywanie problemów ze sprzętem komputerowym i oprogramowaniem w siedzibie użytkownika, telefonicznie lub mailowo, - rozwiązywanie problemów z dostępem do Internetu w siedzibie użytkownika lub telefonicznie, - prowadzeniu elektronicznej ewidencji zgłoszeń serwisowych, - monitorowanie procesu realizacji przez producenta sprzętu komputerowego obsługi gwarancyjnej, - konsultacji oraz pomocy w dalszej rozbudowie, przebudowie i modernizacji infrastruktury; 2.6.6 nadzór nad prawidłowym korzystaniem z sygnału internetowego (przeciwdziałanie nieuprawnionemu korzystaniu z sygnału), 2.6.7 administrowanie podległą infrastrukturą techniczną w tym: - bieżąca kontrola ewentualnych nadużyć, - bieżące utrzymanie łączy internetowych (remonty, modernizacja, naprawa), - bieżącym monitorowaniu infrastruktury i wykrywaniu awarii, - bieżącym usuwaniu awarii w ciągu maksymalnie 48 godzin, zaś w przypadku urządzeń aktywnych stanowiących wyposażenie Centrum Zarządzania siecią - 8 godzin, - w przypadku awarii urządzeń podlegającym gwarancji producenta/dystrybutora monitorowanie procesu wymiany/naprawy sprzętu lub egzekwowanie od producenta otrzymania urządzeń zastępczych na czas naprawy w celu zachowania ciągłości pracy sieci, - nieodpłatną deinstalację uszkodzonych elementów systemu teleinformatycznego oraz jeżeli zaistnieje takowa potrzeba wysłanie uszkodzonych elementów do producenta lub przedstawiciela serwisu oraz ich ponowną instalację (ewentualne koszty naprawy, wysyłki lub zakupu nowych urządzeń pokrywa Zamawiający), - wymiana lub naprawa uszkodzonych elementów pasywnych tj. okablowania, masztów, uchwytów itp., których uszkodzenie wynikło z przyczyn eksploatacyjnych a nie z powodu osób trzecich lub sił wyższych, - sporządzaniu okresowych raportów obciążenia infrastruktury sieciowej (punktów dostępowych WiFi oraz innych urządzeń), - aktualizacji oprogramowania urządzeń sieciowych, - okresowej konserwacji elementów i urządzeń infrastruktury sieciowej, - zapisywaniu zdarzeń systemowych (logowanie zdarzeń) i archiwizacji danych, prowadzeniu i bieżącej aktualizacji dokumentacji technicznej sieci; 2.6.8 instalowanie i konfigurowanie infrastruktury teleinformatycznej wykonanej w technologii bezprzewodowej, w sytuacjach nieobjętych gwarancją producenta, rozumianych jako wykonywanie prac instalacyjnych elementów sieci (w tym również w następstwie np. przeniesień urządzeń do innego beneficjenta ostatecznego, lub podłączenie nowego beneficjenta ostatecznego) oraz przeprogramowanie/rekonfiguracja niezbędnych urządzeń aktywnych sieci teleinformatycznej na potrzeby prawidłowości transmisji danych. W przypadku zmiany lokalizacji instalacji łącza internetowego oraz zestawu komputerowego Wykonawca na wniosek Zamawiającego przeniesie usługę dostępu do Internetu we wskazane miejsce na terenie Gminy Zakliczyn. Czynność tę Wykonawca wykona w terminie 7 dni kalendarzowych od dnia zgłoszenia. 2.6.9 składanie do Zamawiającego miesięcznego zapotrzebowania na środki finansowe, wynikającego z harmonogramu rzeczowo finansowego realizacji prac, do 2-go dnia miesiąca, sprawowanie bieżącej kontroli poniesionych kosztów oraz opracowywanie i przekazywanie Zamawiającemu sprawozdań miesięcznych z wykonanego zakresu rzeczowo - finansowego robót, 2.6.10 sporządzanie wniosków o płatność na podstawie harmonogramów rzeczowo-finansowych, kontrola i aktualizacja harmonogramów rzeczowo-finansowych, kontrola i pomoc dla Zamawiającego w opisywaniu i księgowaniu dokumentów, sporządzanie pism do Władzy Wdrażającej na prośbę Zamawiającego, 2.6.11 dokonywanie analizy wykorzystania środków finansowych i bieżące informowanie Zamawiającego o ewentualnych zagrożeniach w realizacji projektu w stosunku do harmonogramu, 2.6.12 pisemne opracowywanie - na żądanie Zamawiającego - informacji techniczno- ekonomicznych, dotyczących realizowanej inwestycji. 2.6.13 przybycie na każde wezwanie Zamawiającego na miejsce realizowania projektu, niezależnie od ilości odbytych wizytacji, 2.6.14 nadzorowanie procesu przyjęcia środków trwałych do użytkowania, 2.6.15 nadzór prawny nad projektem w aspekcie prawa gospodarczego oraz prawa autorskiego 2.6.16 uczestniczenie w czynnościach odbioru końcowego projektu poprzez uczestnictwo w odbiorze końcowym, 2.7 organizacja szkoleń z zakresu obsługi komputera dla użytkowników - 160 osób oraz zapewnienia dla każdego uczestnika szkolenia materiałów szkoleniowych w formie skryptu obejmującego tematykę szkolenia oraz materiałów papierniczych (notatnik formatu A5, długopis), poczęstunku 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 8 do SIWZ, 4. Dostarczony sprzęt i oprogramowanie muszą być dopuszczone do obrotu na terenie Polski i posiadać wymagane certyfikaty i poświadczenia polskie lub Unii Europejskiej. 5. Użyte do realizacji zamówienia urządzenia, materiały muszą być nowe (rok produkcji nie wcześniej niż 2014 r.). 6. Wykonawca zobowiąże się do udzielenia gwarancji w okresach i na zasadach opisanych w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, w przypadku wyboru jego oferty. W przypadku użycia w SIWZ przy opisie przedmiotu zamówienia nazwy producenta, znaku towarowego, patentu lub pochodzenia w odniesieniu do określonych przedmiotów, Zamawiający wymaga, aby taki zapis rozumieć jako minimalny, określający parametry techniczne przedmiotu i w tym przypadku Wykonawca może zaoferować przedmiot równoważny, tzn. o takich samych lub lepszych parametrach, ale przy spełnianiu minimalnych parametrów określonych przez Zamawiającego. W takim przypadku Wykonawca zobowiązany jest również przedstawić wraz z ofertą szczegółowy opis przedmiotu, z którego w sposób nie budzący wątpliwości Zamawiającego winno wynikać, iż zastosowany przedmiot lub element jest o takich samych lub lepszych parametrach technicznych, jakościowych, funkcjonalnych niż przedmiot lub jego element określony przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia (np.: opisy techniczne, karty techniczne, wyciągi z katalogu, foldery, itp.). Obowiązek wykazania, iż oferowany przedmiot zamówienia spełnia wymagania Zamawiającego, leży po stronie Wykonawcy. Wykonawca zobowiązany jest w takim przypadku wykazać, że dostarczane przez niego artykuły spełniają wymagania określone przez Zamawiającego..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.41.21.00 - Sieć telekomunikacyjna 32.41.80.00 - Sieć radiowa 32.42.00.00 - Urządzenia sieciowe 32.42.20.00 - Elementy składowe sieci 32.42.40.00 - Infrastruktura sieciowa 48.20.00.00 - Pakiety oprogramowania dla sieci, internetu i intranetu 51.30.00.00 - Usługi instalowania urządzeń komunikacyjnych 30.21.30.00 - Komputery osobiste 32.41.21.10 - Sieć internetowa 72.40.00.00 - Usługi internetowe 72.72.00.00 - Usługi w zakresie rozległej sieci komputerowej 72.61.10.00 - Usługi w zakresie wsparcia technicznego 80.53.31.00 - Usługi szkolenia komputerowego .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 5.000 zł (słownie: pięć tysięcy złotych)

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi być operatorem telekomunikacyjnym posiadającym uprawnienia przedsiębiorcy telekomunikacyjnego upoważniające do wykonywania działalności telekomunikacyjnej w rozumieniu Prawa telekomunikacyjnego, zarejestrowanym w Urzędzie Komunikacji Elektronicznej w zakresie świadczenia usług telekomunikacyjnych obejmującej: - usługę transmisji danych - usługę zapewniania dostępu do sieci Internet - usługę telekomunikacyjną sprzedawaną we własnym imieniu i na własny rachunek, wykonywaną przez innego dostawcę usług: transmisja danych - usługę telekomunikacyjną sprzedawaną we własnym imieniu i na własny rachunek, wykonywaną przez innego dostawcę usług: zapewnienie dostępu do sieci Internet

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający wymaga legitymowania się wiedzą i doświadczeniem poprzez wykonanie 1. wykonanie dwóch zamówień obejmujących: budowę sieci szerokopasmowej w technologii bezprzewodowej (WiFi lub/i WiMAX lub/i LMDS lub/i LTE), przy czym przynajmniej jedno z zamówień winno być o wartości nie mniejszej niż 340 000,00 PLN brutto. Sieć szerokopasmowa, o której mowa wyżej, winna obejmować: - przynajmniej 10 sztuk stacji dostępowych pracujących w technologii bezprzewodowej, - przynajmniej 50 sztuk punktów dostępowych (bezprzewodowych), - przynajmniej 10 sztuk zarządzalnych przełączników sieci LAN, - routera brzegowego posiadającego funkcjonalności firewalla, antywirusa, antyspam oraz kontroli treści, - systemu zarządzania siecią bezprzewodową kontroler sieci i/lub serwer instalowanych usług sieciowych. 2. realizację co najmniej dwóch usług spełniających łącznie następujące warunki: a) serwisowanie infrastruktury teleinformatycznej bazującej na technologii bezprzewodowej, składającej się z co najmniej z 10 stacji bazowych dostępowych typu punkt-wielopunkt, b) serwisowanie sprzętu komputerowego będącego w użytkowaniu przez min. 40 użytkowników, c) obsługa awarii sieci urządzeń aktywnych w trybie Gwarancji Świadczenia Usług (SLA) o parametrach: maksymalnie 24 godziny na usunięcie awarii w sieci bezprzewodowej oraz zapewnienie czasu reakcji serwisu na zgłoszenie (usterki, awarii) maksymalnie do 20 godzin od momentu jej zgłoszenia. 3. Realizację co najmniej jednej usługi w zakresie przeprowadzenia szkolenia w z zakresu podstaw obsługi komputera dla co najmniej 80 osób.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek dotyczący dysponowania potencjale, technicznym za spełniony poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ze względu na złożoność projektu, Zamawiający wymaga, aby wykonawca dysponował zespołem składającym się z minimum 4 osób (w tym lider) pełniących następujące funkcje: - Lider zespołu posiada następujące kwalifikacje: wykształcenie wyższe, oraz co najmniej 3 lata doświadczenia zawodowego dotyczącego zarządzania realizacją przedsięwzięć teleinformatycznych o wartości nie mniejszej niż 340.000 PLN brutto. - Ekspert ds. zarządzania projektem - przynajmniej jedną osobą, która może potwierdzić swoje kwalifikacje certyfikatami dokumentującymi doświadczenie i wiedzę w zarządzaniu projektami. - Ekspert ds. sieci bezprzewodowej wykształcenie wyższe techniczne w kierunku elektroniki, telekomunikacji lub informatyki, posiadający kwalifikację do konfiguracji kontrolera WLAN i bezprzewodowych punktów dostępowych posiadającą certyfikat wystawiony przez producenta tych urządzeń potwierdzający wiedzę w zakresie instalacji i konfiguracji urządzeń. - Ekspert ds. technicznych posiadającą wykształcenie wyższe techniczne w kierunku elektroniki, telekomunikacji lub informatyki, posiadający kwalifikację do konfiguracji przełączników sieci LAN, certyfikat na wystawiony przez producenta tych urządzeń potwierdzający wiedzę w zakresie instalacji i konfiguracji urządzeń. - Ekspert ds. rozliczeń finansowych projektów współfinansowanych przez Unię Europejską, posiadający następujące kwalifikacje: wykształcenie co najmniej wyższe, oraz co najmniej 2 lata doświadczenia zawodowego w rozliczaniu projektów unijnych oraz ukończenie co najmniej jednego kursu z rozliczania projektów ze środków unijnych Ekspert ds. szkoleń, posiada następujące kwalifikacje: wykształcenie wyższe oraz co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego na stanowisku związanym z prowadzeniem szkoleń z zakresu obsługi komputera i dostępu do Internetu.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek będzie uznany za spełniony poprzez posiadanie polisy lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę co najmniej 400.000 PLN.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3.2)

  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego w zał. nr 8a do SIWZ należy przedłożyć, jak sprecyzowano na stronie 14 w tabeli - Przedmiot dostawy - Wymagane dokumenty

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Gwarancja - 10

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.zakliczyn.pl/przetargi/2014/przetarg_24.zip
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Zakliczynie, Rynek 32, 32-840 Zakliczyn.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.01.2015 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miejski w Zakliczynie, Rynek 32, 32-840 Zakliczyn pok. Nr 8 (Sekretariat).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.