eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Serwisowanie urządzeń dźwigowych zainstalowanych w Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Opolu, Oddział w Wałbrzychu oraz Oddział we Wrocławiu.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-12-08

Wrocław: Serwisowanie urządzeń dźwigowych zainstalowanych w Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Opolu, Oddział w Wałbrzychu oraz Oddział we Wrocławiu.
Numer ogłoszenia: 254139 - 2014; data zamieszczenia: 08.12.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Ubezpieczeń Społecznych we Wrocławiu , ul. Pretficza 11, 50-930 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3606000, faks 071 3606497.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zus.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Serwisowanie urządzeń dźwigowych zainstalowanych w Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Opolu, Oddział w Wałbrzychu oraz Oddział we Wrocławiu..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Serwisowanie urządzeń dźwigowych zainstalowanych w Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Opolu, Oddział w Wałbrzychu oraz Oddział we Wrocławiu. W ramach serwisowania urządzeń dźwigowych Wykonawca zobowiązany będzie do utrzymywania dźwigów w stałej, pełnej sprawności technicznej i funkcjonalnej, w całym okresie trwania umowy, poprzez wykonywanie przeglądów, konserwacji i napraw. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych (liczba zadań - 5). Zadanie nr 1: serwisowanie dźwigów zainstalowanych w budynkach Oddziału ZUS w Opolu przy ul. Wrocławskiej 24 i Obrońców Stalingradu 66. Zadanie nr 2: serwisowanie dźwigów zainstalowanych w budynkach Inspektoratu ZUS w Głubczycach, Kędzierzynie-Koźlu, Kluczborku i Nysie. Zadanie nr 3: serwisowanie dźwigów zainstalowanych w budynkach Oddziału ZUS w Wałbrzychu. Zadanie nr 4: serwisowanie dźwigów zainstalowanych w budynkach Oddziału ZUS we Wrocławiu przy ul. Pretficza 11, ul. Reymonta 4/6, ul. Litomskiej 36. Zadanie nr 5: serwisowanie dźwigów zainstalowanych w budynkach Inspektoratu ZUS w Trzebnicy, Oleśnicy i Biura Trenowego w Wołowie..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.75.00.00-7, 50.74.00.00-4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie wymagane

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotowego zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień. Wykonawca potwierdza spełnianie niniejszego warunku poprzez złożenie oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowych wymagań w tym zakresie. Wykonawca potwierdza spełnianie niniejszego warunku poprzez złożenie oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowych wymagań w tym zakresie. Wykonawca potwierdza spełnianie niniejszego warunku poprzez złożenie oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowych wymagań w tym zakresie. Wykonawca potwierdza spełnianie niniejszego warunku poprzez złożenie oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowych wymagań w tym zakresie. Wykonawca potwierdza spełnianie niniejszego warunku poprzez złożenie oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

a) pełnomocnictwo do podpisania oferty, w przypadku gdy ofertę składa pełnomocnik, b) pełnomocnictwo zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy, w przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - czas naprawy w przypadku awarii - 5

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmian w umowie w przypadku: 1. w zakresie wynagrodzenia Wykonawcy: a) wystąpienia zmiany urzędowej stawki podatku VAT; w takim przypadku Zamawiający dopuszcza możliwość zmniejszenia lub zwiększenia wynagrodzenia o kwotę równą różnicy w kwocie podatku VAT; b) zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (Dz. U. Nr 200, poz. 1679, z 2004r. Nr 240, poz. 2407 oraz z 2005r. Nr 157, poz. 1314); c) zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, jeśli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania Przedmiotu umowy; d) zmian organizacyjnych u Zamawiającego/Odbiorcy, które spowodują zmniejszenie ilości obiektów, a w związku z tym ilości urządzeń dźwigowych objętych umową; e) wyłączenia urządzenia dźwigowego z eksploatacji. 2. wystąpienia siły wyższej, jeżeli jej zaistnienie uniemożliwia wykonanie umowy w terminie, a Wykonawca zgłosi Zamawiającemu taką potrzebę niezwłocznie od jej zaistnienia i potwierdzi fakt jej zaistnienia na piśmie.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.zus.pl/zampub
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wrocław, ul. Pretficza 11, w pok. 421.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.12.2014 godzina 11:00, miejsce: Wrocław, ul. Pretficza 11, pok. 421.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Formularz SIWZ można uzyskać: - na stronie internetowej ZUS (http://www.zus.pl/zampub), - osobiście w siedzibie Zamawiającego we Wrocławiu przy ul. Pretficza 11, w pok. 421, od poniedziałku do piątku, w godzinach 8.00 - 15.00 (po wcześniejszym uzgodnieniu terminu odbioru), - za zaliczeniem pocztowym (po przesłaniu wniosku na nr faxu: 71 36-06-497). Formularz SIWZ jest bezpłatny. Miejsce i termin otwarcia ofert - otwarcie ofert nastąpi 18 grudnia 2014r. o godz. 12.00 w siedzibie Zamawiającego we Wrocławiu, ul. Pretficza 11, w pok. nr 246. Pracownicy uprawnieni do kontaktu z wykonawcami: - Beata Skóra, Wrocław, ul Pretficza 11, pok. 404, tel. (71) 36-06-442, 36-06-496, - Lidia Fedeczko, Wrocław, ul Pretficza 11, pok. 421, tel. (71) 36-06-496, od poniedziałku do piątku, w godzinach 8.00 - 15.00..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Serwisowanie dźwigów zainstalowanych w budynkach Oddziału ZUS w Opolu przy ul. Wrocławskiej 24 i Obrońców Stalingradu 66..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Serwisowanie dźwigów zainstalowanych w budynkach Oddziału ZUS w Opolu przy ul. Wrocławskiej 24 i Obrońców Stalingradu 66. W ramach serwisowania urządzeń dźwigowych Wykonawca zobowiązany będzie do utrzymywania dźwigów w stałej, pełnej sprawności technicznej i funkcjonalnej, w całym okresie trwania umowy, poprzez wykonywanie przeglądów, konserwacji i napraw..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.75.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. czas naprawy w przypadku awarii - 5

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Serwisowanie dźwigów zainstalowanych w budynkach Inspektoratu w Głubczycach, Kędzierzynie-Koźlu, Kluczborku i Nysie..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Serwisowanie dźwigów zainstalowanych w budynkach Inspektoratu w Głubczycach, Kędzierzynie-Koźlu, Kluczborku i Nysie. W ramach serwisowania urządzeń dźwigowych Wykonawca zobowiązany będzie do utrzymywania dźwigów w stałej, pełnej sprawności technicznej i funkcjonalnej, w całym okresie trwania umowy, poprzez wykonywanie przeglądów, konserwacji i napraw..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.75.00.00-7, 50.74.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. czas naprawy w przypadku awarii - 5

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Serwisowanie dźwigów zainstalowanych w budynkach Oddziału ZUS w Wałbrzychu..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Serwisowanie dźwigów zainstalowanych w budynkach Oddziału ZUS w Wałbrzychu. W ramach serwisowania urządzeń dźwigowych Wykonawca zobowiązany będzie do utrzymywania dźwigów w stałej, pełnej sprawności technicznej i funkcjonalnej, w całym okresie trwania umowy, poprzez wykonywanie przeglądów, konserwacji i napraw..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.75.00.00-7, 50.74.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. czas naprawy w przypadku awarii - 5

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Serwisowanie dźwigów zainstalowanych w budynkach Oddziału ZUS we Wrocławiu: przy ul. Pretficza 11, ul. Reymonta 4/6, ul. Litomskiej 36..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Serwisowanie dźwigów zainstalowanych w budynkach Oddziału ZUS we Wrocławiu: przy ul. Pretficza 11, ul. Reymonta 4/6, ul. Litomskiej 36. W ramach serwisowania urządzeń dźwigowych Wykonawca zobowiązany będzie do utrzymywania dźwigów w stałej, pełnej sprawności technicznej i funkcjonalnej, w całym okresie trwania umowy, poprzez wykonywanie przeglądów, konserwacji i napraw..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.75.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. czas naprawy w przypadku awarii - 5

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Serwisowanie dźwigów zainstalowanych w budynkach Inspektoratu ZUS w Trzebnicy, Oleśnicy i Biurze Trenowym w Wołowie..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Serwisowanie dźwigów zainstalowanych w budynkach Inspektoratu ZUS w Trzebnicy, Oleśnicy i Biurze Trenowym w Wołowie. W ramach serwisowania urządzeń dźwigowych Wykonawca zobowiązany będzie do utrzymywania dźwigów w stałej, pełnej sprawności technicznej i funkcjonalnej, w całym okresie trwania umowy, poprzez wykonywanie przeglądów, konserwacji i napraw..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.75.00.00-7, 50.74.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. czas naprawy w przypadku awarii - 5

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.