eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dobiegniew › Bezgotówkowy zakup paliw

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-07-01

Dobiegniew: Bezgotówkowy zakup paliw
Numer ogłoszenia: 254076 - 2013; data zamieszczenia: 01.07.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 112033 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Nadleśnictwo Głusko, , 66-520 Dobiegniew, woj. lubuskie, tel. 095 7611914, 7613822, faks 095 7611914.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Zarządzający własnością Skarbu Państwa PGL Lasy Państwowe.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Bezgotówkowy zakup paliw.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest bezgotówkowy zakup oleju napędowego ON w ilości 5 800 litrów oraz dostawa oleju napędowego ON w ilości 20 000 litrów do siedziby Zamawiającego na koszt Wykonawcy (średnio raz na 3 tygodnie: jednorazowo ok. 1000 litrów). Uwaga ! Podana ilość paliwa stanowi tylko przybliżoną ilość towaru przewidzianą do realizacji niniejszego zamówienia. Zamawiający informuje, iż w rzeczywistości ilości zamawianego towaru mogą być mniejsze. W takim przypadku Wykonawcy nie będą przysługiwać żadne roszczenia wobec Zamawiającego. 2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 2 części: część I - bezgotówkowy zakup oleju napędowego ON. Zakup oleju napędowego realizowany będzie sukcesywnie, w miarę pojawiających się potrzeb Zamawiającego z wykorzystaniem kart płatniczych umożliwiających dokonanie transakcji bezgotówkowej dla pojazdów będących własnością N-ctwa Głusko. Zamawiający dokonywał będzie zakupu paliw w stacjach paliwowych należących do Wykonawcy wybranego w toku postępowania, na obszarze całego kraju, zależnie od miejsca wystąpienia potrzeby uzupełnienia paliwa. Wykonawca musi posiadać w każdym mieście wojewódzkim oraz w odległości nie większej niż 30 km od siedziby Zamawiającego co najmniej jedną stację paliw. Wykonawca wyda odpłatnie Zamawiającemu karty płatnicze niezwłocznie po podpisaniu umowy, na podstawie przekazanego w dniu podpisania umowy wykazu pojazdów. W przypadku zgubienia bądź kradzieży karty, Wykonawca dokona natychmiastowego zablokowania karty po telefonicznym zgłoszeniu tego faktu przez Zamawiającego. Wykonawca niezwłocznie wyda odpłatnie nową kartę. część II - dostawa oleju napędowego ON do siedziby Zamawiającego. Dostawa oleju napędowego do siedziby Zamawiającego odbywać się będzie każdorazowo na zamówienie telefoniczne. Wskazane powyżej paliwa odpowiadać muszą wymaganiom jakościowym określonym w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 9 grudnia 2008 roku w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz.U. z 2008r. Nr 221, poz. 1441 z późn. zm.) zgodnie z normą PN-EN. 3. Jeden Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub dwie części przedmiotu zamówienia. 4. Rozliczenie zawartych transakcji odbywać się będzie na podstawie wystawionych faktur VAT dwa razy w miesiącu: od 1-ego do 15-ego i od 16-ego do ostatniego dnia każdego miesiąca z terminem płatności do 14 dni od daty wystawienia faktury.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.10.00.00 - Paliwa 09.13.41.00 - Olej napędowy .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 2   

Nazwa: Dostawa oleju napędowego ON do siedziby Zamawiającego

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.07.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowo-Produkcyjne BUDMAR Spółka z o.o., ul. Gen. Sikorskiego 37, 64-400 Międzychód, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 90000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 85203,25

  • Oferta z najniższą ceną: 85203,25 / Oferta z najwyższą ceną: 85203,25

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.