eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › Roboty budowlane polegające na poprawie warunków użytkowania i standardu technicznego poprzez modernizację instalacji centralnego ogrzewania, wodno-kanalizacyjnej i elektrycznej w budynku Oddziału i Poradni Terapii Uzależnienia od Alkoholu i Współuzależnienia przy ul. Korczaka 2 w Katowicach. Modernizacja sali terapii na II piętrze Oddziału Terapii Uzależnienia od Alkoholu w budynku głównym Centrum Psychiatrii w Katowicach przy ul. Korczaka 27 na salę chorych.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-07-30

Katowice: Roboty budowlane polegające na poprawie warunków użytkowania i standardu technicznego poprzez modernizację instalacji centralnego ogrzewania, wodno-kanalizacyjnej i elektrycznej w budynku Oddziału i Poradni Terapii Uzależnienia od Alkoholu i Współuzależnienia przy ul. Korczaka 2 w Katowicach. Modernizacja sali terapii na II piętrze Oddziału Terapii Uzależnienia od Alkoholu w budynku głównym Centrum Psychiatrii w Katowicach przy ul. Korczaka 27 na salę chorych.
Numer ogłoszenia: 254054 - 2014; data zamieszczenia: 30.07.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Psychiatrii w Katowicach , ul. Korczaka 27, 40-340 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 6038400, faks 032 6038553.

  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie do.tyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Roboty budowlane polegające na poprawie warunków użytkowania i standardu technicznego poprzez modernizację instalacji centralnego ogrzewania, wodno-kanalizacyjnej i elektrycznej w budynku Oddziału i Poradni Terapii Uzależnienia od Alkoholu i Współuzależnienia przy ul. Korczaka 2 w Katowicach. Modernizacja sali terapii na II piętrze Oddziału Terapii Uzależnienia od Alkoholu w budynku głównym Centrum Psychiatrii w Katowicach przy ul. Korczaka 27 na salę chorych..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane mające na celu poprawę standardu i warunków użytkowania Oddziału i Poradni Terapii Uzależnienia od Alkoholu mieszczącego się w budynku przy ul. Korczaka 2 w Katowicach, poprzez modernizację ( wymianę ) instalacji centralnego ogrzewania, wodno-kanalizacyjnej i elektrycznej, oraz roboty budowlane w budynku głównym szpitala obejmujące modernizację sali terapii w zakresie pełnienia funkcji sali chorych, w Katowicach, przy ul. Korczaka 27 na Oddziale Terapii Uzależnienia od Alkoholu. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie ww. robót budowlanych na czynnym obiekcie podmiotu leczniczego. Szczegółowy zakres robót zawarty jest w przedmiarze robót stanowiącym załącznik do SIWZ, którą wraz z zaproszeniem do udziału w postępowaniu otrzymają Wykonawcy zaproszeni do składania ofert. Wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art.11, ust.8 ustawy PZP. UWAGA : Wniosek o dopuszczenie do udziału w przetargu ograniczonym oraz pozostałe dokumenty, dla których Zamawiający określił wzory w formie załączników, powinny być złożone zgodnie z tymi wzorami - druki dokumentów są dostępne na stronie internetowej : www.centrumpsychiatrii.eu w zakładce zamówienia, wraz z niniejszym Ogłoszeniem o Zamówieniu..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.51.40 - Roboty budowlane w zakresie obiektów szpitalnych 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania 45.33.20.00 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.44.21.00 - Roboty malarskie .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 10.09.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 6 600,00 ( sześć tysięcy sześćset złotych 00/100 ) Wnoszą tylko wykonawcy zaproszeni do składania ofert,którzy otrzymają SIWZ.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży właściwe oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art.22, ust.1 ustawy PZP, oraz aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji. Zamawiający dokona oceny warunku na podstawie ww. dokumentów na zasadzie : spełnia/nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że : wykonał w ciągu ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną robotę budowlaną na czynnym obiekcie medycznym lub innym czynnym obiekcie, której zakres odpowiada przedmiotowi i zakresowi zamówienia o wartości minimum 406 000,00 zł. brutto potwierdzoną dokumentami, że roboty te zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone ). Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków - przy spełnieniu zapisów art.26, ust.2b ustawy PZP. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia ( konsorcjum, spółka cywilna ), powyższy warunek może być spełniony wspólnie przez członków konsorcjum lub wspólników spółki cywilnej - przy spełnieniu zapisów art.23 ustawy PZP. Ocena spełnienia warunku : Na podstawie złożonych dokumentów, na zasadzie : spełnia/ nie spełnia. Jeżeli liczba wniosków spełniających minimalne wymagania będzie większa niż 20, Zamawiający dokona oceny wg następujących kryteriów : - oceniając doświadczenie i wiedzę przyzna po 5 pkt. za każdą wykazaną i udokumentowaną zgodnie z określonym minimum ww. robotę budowlaną na czynnym obiekcie medycznym lub innym czynnym obiekcie. Przyzna po 1 pkt. za każdą wykazaną i udokumentowaną zgodnie z określonym minimum ww. robotę budowlaną, wykonaną na każdym innym obiekcie. Uzyskane punkty podlegają sumowaniu, z pozostałymi kryteriami spełnienia warunków udziału w postępowaniu.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na podstawie złożonego oświadczenia ( dot. art.22, ust.1 ), na zasadzie : spełnia/ nie spełnia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca dysponuje osobami posiadającymi doświadczenie, wykształcenie i kwalifikacje zawodowe odpowiednie do stanowisk, jakie zostaną im powierzone, tj. : minimum 1 osobą, która pełnić będzie funkcje kierownika robót, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń - określone przepisami ustawy z dnia 07 lipca 1994 r. Prawo budowlane ( Dz.U. z 2010 r., Nr 243, poz.1623 z późn. zm.), z co najmniej 1 roczną praktyką zawodową i przynależnością do odpowiedniej Izby Inżynierów i Techników Budownictwa. W przypadku wykonawców zagranicznych, dopuszcza się równoważne kwalifikacje, zdobyte w innych państwach, z uwzględnieniem postanowień ustawy z dnia 18 marca 2008 roku ( Dz.U. z 2010 r., Nr 63, poz.394 z późn.zm. ) o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich UE. Wykonawca może polegać na osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków - przy spełnieniu zapisów art.26, ust.2b ustawy PZP. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia ( konsorcjum, spółka cywilna ), powyższy warunek może być spełniony wspólnie przez członków konsorcjum lub wspólników spółki cywilnej - przy spełnieniu zapisów art.23 ustawy PZP. Ocena spełnienia warunku : Na podstawie złożonych dokumentów, na zasadzie : spełnia/ nie spełnia. Jeżeli liczba wniosków spełniających minimalne wymagania będzie większa niż 20, Zamawiający dokona oceny wg następujących kryteriów : każda z ww. osób posiadających wskazane uprawnienia i minimalny staż pracy, otrzyma po 1 pkt. za każdy kolejny rok doświadczenia zawodowego - przy czym liczy się tylko każdy zakończony rok, liczony od daty nabycia uprawnień do terminu składania wniosków. Uzyskane punkty podlegają sumowaniu, z pozostałymi kryteriami spełnienia warunków udziału w postępowaniu.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia, na kwotę gwarancyjną w wysokości minimum 406 000,00 zł. Jeśli Wykonawcy występują wspólnie i przedkładają kilka polis ( innych dokumentów potwierdzających ubezpieczenie ) wystawionych na poszczególnych Wykonawców, warunek jest spełniony jeśli łączna suma gwarancyjna wszystkich polis wynosi nie mniej niż 406 000,00 złotych - przy spełnieniu zapisów art.23 ustawy PZP ). Wykonawca może polegać na zdolnościach finansowych innych podmiotów niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków - przy spełnieniu zapisów art.26, ust.2b ustawy PZP. Ocena spełnienia warunku : Na podstawie złożonych dokumentów, na zasadzie : spełnia/ nie spełnia. Jeżeli liczba wniosków spełniających minimalne wymagania będzie większa niż 20, Zamawiający dokona oceny wg następujących kryteriów : przyzna po 1 pkt. za każde 20 000,00 zł. ponad wymagane minimum kwoty gwarancyjnej. Uzyskane punkty podlegają sumowaniu, z pozostałymi kryteriami spełnienia warunków udziału w postępowaniu. UWAGA : Zamawiający zaprosi do składania ofert wyłącznie tych wykonawców, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu - wszystkich jeśli liczba złożonych wniosków o dopuszczenie do udziału nie przekroczy 20. Jeżeli liczba ww. wniosków przekroczy 20, Zamawiający dokona wyboru Wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do składania ofert zgodnie z opisem podanym w warunkach udziału w postępowaniu, oraz zdobędą łączną najwyższą liczbę punktów - w kolejności Wykonawców od 1 do 20. W przypadku gdy nie można będzie dokonać zakwalifikowania 20 wniosków z uwagi na to, że 2 lub więcej wniosków uzyska taką samą liczbę punktów, Zamawiający wybierze te, w których liczba wykonanych robót budowlanych, określonych jako minimum dla spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia ogólnie będzie większa, w odniesieniu do czynnych obiektów medycznych i wszystkich pozostałych obiektów.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony.

IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 20.

Opis sposobu dokonywania wyboru wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do składania ofert, gdy liczba wykonawców spełniających warunki udziału w postępowaniu będzie większa niż określona w ogłoszeniu o zamówieniu

Opis sposobu dokonywania wyboru wykonawców ( metoda punktowa ) podano w pkt.III.3.2, III.3.4, III.3.5 ogłoszenia - są to oceny, które podlegają zsumowaniu. Zamawiający zaprosi do składania ofert wyłącznie tych wykonawców, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu - wszystkich jeśli liczba złożonych wniosków o dopuszczenie do udziału nie przekroczy 20. Jeżeli liczba ww. wniosków przekroczy 20, Zamawiający dokona wyboru Wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do składania ofert zgodnie z opisem podanym w warunkach udziału w postępowaniu, oraz zdobędą łączną najwyższą liczbę punktów - w kolejności Wykonawców od 1 do 20. W przypadku gdy nie można będzie dokonać zakwalifikowania 20 wniosków z uwagi na to, że 2 lub więcej wniosków uzyska taką samą liczbę punktów, Zamawiający wybierze te, w których liczba wykonanych robót budowlanych, określonych jako minimum dla spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia ogólnie będzie większa, w odniesieniu do czynnych obiektów medycznych i wszystkich pozostałych obiektów. Należy zapoznać się z wymaganym wzorem Wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oraz wzorami obowiązujących do niego załączników i objaśnieniami oraz uwagami.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95.00
  • 2 - Okres gwarancji - 5.00

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Nie dotyczy
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Centrum Psychiatrii w Katowicach, budynek administracji, pokój nr 12, 40-340 Katowice, ul. Korczaka 22. Dotyczy wykonawców zaproszonych do składania ofert, którzy otrzymają SIWZ z zaproszeniem..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.08.2014 godzina 08:00, miejsce: Centrum Psychiatrii w Katowicach, budynek administracji, pokój nr 12, 40-340 Katowice, ul. Korczaka 22..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy UE. Informacji w sprawach merytorycznych udziela - z-ca dyrektora ds. administracyjno-technicznych mgr inż. Adrian Garcorz, tel.32/ 603 84 70, w sprawach proceduralnych mgr inż. Marek Warchoł, tel.32/ 603 84 51, tel/fax 32/ 603 85 53, w dni robocze w godzinach 09:00 do 13:00..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.