eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jordanów Śląski › ZAKUP UŻYWANEGO AUTOBUSU SZKOLNEGO PRZEZNACZONEGO DO REALIZACJI ZADANIA WŁASNEGO GMINY - ZAPEWNIENIA BEZPŁATNEGO TRANSPORTU DZIECI DO SZKOŁY PODSTAWOWEJ I GIMNAZJUM (ZGODNIE Z ART. 17 UST. 3 PKT 1 USTAWY O SYSTEMIE OŚWIATY).

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2014-07-29

Jordanów Śląski: ZAKUP UŻYWANEGO AUTOBUSU SZKOLNEGO PRZEZNACZONEGO DO REALIZACJI ZADANIA WŁASNEGO GMINY - ZAPEWNIENIA BEZPŁATNEGO TRANSPORTU DZIECI DO SZKOŁY PODSTAWOWEJ I GIMNAZJUM (ZGODNIE Z ART. 17 UST. 3 PKT 1 USTAWY O SYSTEMIE OŚWIATY).
Numer ogłoszenia: 253720 - 2014; data zamieszczenia: 29.07.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Jordanów Śląski , ul. Wrocławska 55, 55-065 Jordanów Śląski, woj. dolnośląskie, tel. 071 3911580, faks 071 3911590.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.jordanowslaski.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZAKUP UŻYWANEGO AUTOBUSU SZKOLNEGO PRZEZNACZONEGO DO REALIZACJI ZADANIA WŁASNEGO GMINY - ZAPEWNIENIA BEZPŁATNEGO TRANSPORTU DZIECI DO SZKOŁY PODSTAWOWEJ I GIMNAZJUM (ZGODNIE Z ART. 17 UST. 3 PKT 1 USTAWY O SYSTEMIE OŚWIATY)..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup jednego używanego autobusu do przewozu dzieci i młodzieży szkolnej z terenu Gminy Jordanów Śląski. Autobus przeznaczony do przewozu o następujących parametrach: 1) Preferowany przebieg nie wyższy niż 600 000 km, 2) Manualna sześciobiegowa skrzynia biegów lub półautomat, 3) Minimalna moc silnika 230 KM, 4) Liczba miejsc siedzących od 45 do 60 osób, 5) Ogrzewanie postojowe, 6) ABS, 7) Ważna legalizacja tachografu, 8) Sprawna klimatyzacja i ogrzewanie, 9) Rodzaj paliwa - olej napędowy, 10) Wspomaganie kierownicy 11) Rok produkcji: nie starszy niż z 2004 roku, 12) Ogranicznik prędkości, 13) Dwoje rozsuwanych drzwi i zamykanych na zamek, 14) Lusterka zewnętrzne podgrzewane, 15) Dobry stan ogumienia o minimalnej głębokości bieżnika określonej dla autobusów, 16) Wymieniony na nowy olej silnikowy, 17) Wymienione na nowe filtry oleju, paliwa i powietrza, 18) Nie uszkodzone szyby, reflektory i lampy, 19) Nie uszkodzona i czysta tapicerka w całym pojeździe, 20) Nie skorodowana karoseria i powłoka lakiernicza, 21) Sprawny układ hamulcowy, 22) Zarejestrowany w Polsce lub jeżeli autobus jest sprowadzony z zagranicy powinien być gotowy do rejestracji, 23) Wszelkie niezbędne dokumenty (np. książka pojazdu książka przeglądu technicznego) wraz z aktualnymi wpisami serwisowymi, w tym potwierdzenie dokonania wymiany płynów eksploatacyjnych, przeglądu silnika oraz układu hamulcowego Autobus musi być sprawny technicznie, wolny od wad, posiadać wszystkie niezbędne dokumenty do zarejestrowania. Autobus winien spełniać wymogi minimum normy EURO 3. Szczegółowy opis zamówienia zawiera załącznik nr 3 do SIWZ..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.12.10.00 - Autobusy i autokary .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Złożenie oświadczenia wg załącznika nr 2 do SIWZ. Ocena spełnienia warunku odbędzie się na zasadzie spełnia/nie spełnia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Złożenie oświadczenia wg załącznika nr 2 do SIWZ. Ocena spełnienia warunku odbędzie się na zasadzie spełnia/nie spełnia

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Złożenie oświadczenia wg załącznika nr 2 do SIWZ. Ocena spełnienia warunku odbędzie się na zasadzie spełnia/nie spełnia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Złożenie oświadczenia wg załącznika nr 2 do SIWZ. Ocena spełnienia warunku odbędzie się na zasadzie spełnia/nie spełnia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Złożenie oświadczenia wg załącznika nr 2 do SIWZ. Ocena spełnienia warunku odbędzie się na zasadzie spełnia/nie spełnia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Opis oferowanego przedmiotu zamówienia - załącznik nr 4 do SIWZ. Dokumentacja fotograficzna dotycząca oferowanego autobusu. Kserokopia dowodu rejestracyjnego.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 50
  • 2 - wiek pojazdu - 30
  • 3 - przebieg w km - 20

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.jordanowslaski.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Jordanów Śląski ul. Wrocławska 55 55-065 Jordanów Śląski..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.08.2014 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Jordanów Śląski ul. Wrocławska 55 55-065 Jordanów Śląski pok. nr 7 (sekretariat)..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.