Rybnik: Remont obiektów mostowych na ul. Zamenhofa, 1 Maja, Mikołowskiej
Numer ogłoszenia: 253680 - 2014; data zamieszczenia: 29.07.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Rybnik , ul. B. Chrobrego 2, 44-200 Rybnik, woj. śląskie, tel. 032 4223011, faks 032 4224124.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.rybnik.eu
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont obiektów mostowych na ul. Zamenhofa, 1 Maja, Mikołowskiej.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót naprawczych związanych z bieżącym utrzymaniem obiektów mostowych na ul. Zamenhofa, 1 Maja i Mikołowskiej w Rybniku. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia: 1. Most na ul. Zamenhofa: Naprawa i konserwacja gzymsów: - wykonanie i rozebranie rusztowań - 33 m2, - czyszczenie i zabezpieczenie antykorozyjne powierzchni betonowych - 16,8 m2, - uzupełnienie ubytków zaprawami cementowymi z dodatkiem żywic - 0,2 m2. Chodniki: - regulacja pionowa krawężników kamiennych na dojazdach (z montażem prętów kotwiących) - 7,4 m, - uszczelnienie styku krawężnika mostowego i nawierzchni jezdni masą zalewową asfaltowo-polimerową, trwale plastyczną - 39,6 m, - uszczelnienie styku krawężnika mostowego i kapy chodnikowej masą zalewową asfaltowo-polimerową trwale plastyczną - 38,6 m, - ręczne czyszczenie powierzchni kapy chodnikowej i krawężników - 66,1 m2, - wykonanie nawierzchni chodnika z masy modyfikowanej polimerami gr. 1,0 cm - 57,2 m2, Umocnienie skarp: - wykonanie palisady z kołków - 23,4 m, - wykonanie koryta pod umocnienie skarp i podsypkę z uzupełnieniem wymulonych skarp i zagęszczeniem nasypu - 13 m3, - wykonanie podsypki cementowo-piaskowej o gr 10 cm - 102,9 m2, - wykonanie ubezpieczenia płytami ażurowymi melioracyjnymi - 98,3 m2. Poręcz przy schodach: - oczyszczenie i malowanie poręczy stalowych przy schodach - 3,0 m2. Roboty wykończeniowe: - prostowanie rynienki ze stali nierdzewnej oraz uszczelnienie fartucha z tworzywa sztucznego odprowadzającego wodę z dylatacji - 4 r-g, - wywóz gruzu po robotach rozbiórkowych - 0,94 m3. 2. Wiadukt na ul. 1 Maja: Regulacja pionowa chodników: - regulacja pionowa krawężników betonowych na dojazdach (z montażem prętów kotwiących) - 20 m, - rozebranie nawierzchni z mas mineralno-bitumicznych sposobem mechanicznym gr 4 cm - 32 m2, - rozbiórka zdeformowanej podbudowy chodnika gr 10 cm - 32 m2, - uzupełnienie konstrukcji betonowych - 4,76 m3, - mechaniczne cięcie szczeliny w nawierzchni betonowej gr 3 cm i uszczelnienie styku krawężnika mostowego i konstrukcji żelbetowej kapy chodnikowej masa zalewową - 20,1 m, - nawierzchnia z mieszanki asfaltu lanego gr 10 cm - 3,2 m2, - remont cząstkowy chodnika z kostki betonowej - 8,4 m2. Naprawa i konserwacja gzymsów i nawierzchni chodnika: - wykonanie i rozebranie rusztowań podwieszonych - 36 m2, - czyszczenie powierzchni gzymsów - 43,9 m2, - uzupełnienie ubytków zaprawami cementowymi z dodatkiem żywic - 28,5 m2, - zabezpieczenie antykorozyjne powierzchni betonowych - 23,1 m2, - oczyszczenie powierzchni chodnika - 108,5 m2, - wykonanie nawierzchni chodnika z masy modyfikowanej polimerami o gr. 1,0 cm - 104,1 m2, Konserwacja blach osłonowych na dylatacjach gzymsów i blach zabezpieczających ustrój przed wpływem szkód górniczych: - demontaż i montaż dylatacji z blach - 3 m, - oczyszczenie blach stalowych, odtłuszczenie i malowanie - 16 m2. Malowanie balustrad: - czyszczenie i malowanie balustrad - 64,2 m2. Uzupełnienie ubytku konstrukcji betonowej w podporze i malowanie powierzchni betonowych podpór (w tym likwidacja graffiti): - wykonanie i rozebranie rusztowań podwieszonych - 34 m2, - ręczne czyszczenie powierzchni betonowych - 224,1 m2. - mechaniczne czyszczenie powierzchni betonowych, uzupełnienie ubytków zaprawami cementowymi z dodatkiem żywic, malowanie powierzchni betonowych - 3,3 m2, - malowanie powierzchni betonowych - 227,4 m2. Czyszczenie umocnienia skarp: - ręczne ścinanie i karczowanie krzaków i podszycia na skarpach - 0,0209 ha - wywóz gałęzi - 9,0 mp, - oczyszczenie umocnienia skarp z ziemi - 14 m3. Roboty wykończeniowe: - wywóz gruzu - 5,5 m3, - wywóz ziemi - 16 m3. 3. Wiadukt na ul. Mikołowskiej: Skarpy: - ręczne ścinanie i karczowanie krzaków i podszycia na skarpach - 0,003 ha - wywóz gałęzi - 1,3 mp, - oczyszczenie umocnienia betonowego skarp z ziemi - 10 m3. Podpora: - wykonanie rusztowań podwieszonych - 4 m2, - czyszczenie powierzchni betonowych, uzupełnienie ubytków zaprawami cementowymi z dodatkiem żywic, zabezpieczenie antykorozyjne powierzchni betonowych - 5,6 m2, Kapy chodnikowe i podwyższenie gzymsów (belek podporęczowych) - mechaniczne cięcie szczelin w nawierzchni z mas mineralno-bitumicznych gł. 4 cm - 39,7 m, - ręczne rozebranie nawierzchni z masy mineralno-bitumicznej - 6,3 m2, - odspojenie gruntu i przewóz taczkami na odległość do 10 m - 5,3 m3, - mechaniczne rozebranie nawierzchni z ma mineralno-bitumicznych sposobem mechanicznym gr 4 cm - 95 m2, - rozebranie podbudowy z tłucznia kamiennego gr 10 cm - 95 m2, - wykonanie koryta na poszerzeniach jezdni gł. 40 cm - 95 m2, - demontaż krawężników mostowych - 31,3 m, - wykonanie warstwy odsączającej gr 30 cm - 95 m2, - wykonanie górnej warstwy podbudowy z tłucznia kamiennego gr 10 cm - 95 m2, - wykonanie rusztowań podwieszonych - 58 m2, - rozbiórka elementów konstrukcji betonowych zbrojonych - 0,28 m3, - wiercenie otworów w żelbecie o gł. do 25 cm - 80 szt, - przygotowanie i montaż zbrojenia wsporników i gzymsów - 0,1318 t, - deskowanie wsporniki i gzymsy - 2 m2, - betonowanie przy użyciu pompy na samochodzie -18,62 m3, - montaż krawężników kamiennych (z montażem prętów kotwiących) - 45,3 m - nawierzchnia z mieszanki asfaltu lanego g. 10 cm - 6,3 m2, - mechaniczne cięcie szczelin w nawierzchni betonowej gł. 3 cm i uszczelnienie styku krawężnika i kapy chodnikowej masa zalewowa -162 m, - mechaniczne cięcie szczelin w nawierzchni z masy mineralno-bitumicznej gł. cięcia 4 cm i wypełnienie szczelin dylatacyjnych masą zalewową i sznurem piankowym - 12,4 m. Konserwacja gzymsów (belek podporęczowych): - czyszczenie powierzchni betonowych i uzupełnienie ubytków zaprawami cementowymi z dodatkiem żywic - 0,15 m2, - czyszczenie i zabezpieczenie antykorozyjne powierzchni betonowych - 64,8 m2, - wypełnienie szczelin pomiędzy deskami gzymsowymi masą silikonowa - 51,9 dm3. - odkopanie i zasypanie gzymsu po wykonaniu konserwacji - 12 m3, - rozebranie rusztowań podwieszonych - 62 m2. Balustrady typ P-1 (prostowanie, podwyższanie i malowanie) - demontaż balustrady - 1,612 t, - montaż balustrady z odzysku wraz z podwyższeniem do wysokości 1,3 m - 2,379 t, - czyszczenie, odtłuszczenie, zabezpieczenie antykorozyjne balustrady - 107,5 m2. Bariery sprężyste (wymiana uszkodzonych): - demontaż zdeformowanych odcinków barier sprężystych ze słupkami w odstępach co 2 m - 0,541 t, - obsadzenie kotew prętowych do montażu słupka barieroporęczy mostowej z rozstawem słupków co 1 m - 25 szt, - montaż barier sprężystych jednostronnych ze słupkami w odstępach co 1 m - 0,744 t. Nawierzchnia chodników: - skucie lub frezowanie nierówności nawierzchni bitumicznej chodników na wiadukcie - 25,1 m2, - oczyszczenie powierzchni - 217,1 m2, - wykonanie nawierzchni chodnika z masy modyfikowanej polimerami gr 1 cm - 206 m2. Nawierzchnia jezdni - mechaniczne cięcie szczelin w nawierzchni z mas mineralno bitumicznych gł. 5 cm - i uszczelnienie masą zalewową asfaltowo-polimerową trwale plastyczną - 30 m. Roboty wykończeniowe: - wywóz gruzu - 15,9 m3, - wywóz ziemi - 53,3 m3. Szczegółowy zakres prac precyzują specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, przedmiary robót..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.22.11.10 - Roboty budowlane w zakresie mostów 45.22.11.11 - Roboty budowlane w zakresie mostów drogowych 45.22.11.21 - Roboty budowlane w zakresie wiaduktów drogowych .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 90.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie co najmniej dwie roboty budowlane, każda z nich obejmująca swym zakresem roboty o wartości minimum 130.000,00 PLN brutto polegające na remoncie, budowie, przebudowie obiektów mostowych (most, wiadukt, estakada, kładka). W przypadku inwestycji, których wartość została wyrażona w umowie w innej walucie niż PLN należy dokonać przeliczenia tej waluty na PLN po przeliczeniu średnim kursem NBP na dzień zakończenia inwestycji (w przypadku inwestycji rozliczanych wyłącznie w walutach innych niż PLN).
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca dysponuje minimum jedną osobą, która będzie pełniła funkcję kierownika budowy posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności mostowej oraz doświadczenie zawodowe w kierowaniu co najmniej dwoma budowami, z których każda obejmowała swym zakresem roboty o wartości minimum 130.000,00 PLN brutto polegające na remoncie, budowie, przebudowie obiektów mostowych (most, wiadukt, estakada, kładka). Wartości podane w dokumentach potwierdzających spełnienie warunku w walutach innych niż wskazane przez Zamawiającego należy przeliczyć wg średniego kursu NBP na dzień wystawienia Świadectwa Przejęcia (dla Kontraktów realizowanych zgodnie z Warunkami FIDIC) lub na dzień podpisania Protokołu końcowego odbioru robót lub równoważnego dokumentu (w przypadku zamówień, w których nie wystawia się Świadectwa Przejęcia). W przypadku specjalistów zagranicznych posiadających uprawnienia wydane poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej wymaga się od Wykonawcy, aby osoby te spełniały odpowiednie warunki opisane, w art. 12a ustawy Prawo budowlane. Zamawiający uzna uprawnienia zdobyte na podstawie przepisów obowiązujących przed wejściem w życie ustawy Prawo budowlane oraz właściwych aktów wykonawczych do niniejszej ustawy - w oparciu o art. 104 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (Dz. U. z 2003 r. Nr 207, poz. 2016 ze zmianami).
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
- Formularz ofertowy (załącznik nr 1 do SIWZ). - Pełnomocnictwo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, o ile prawo do ich podpisania nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. - Kosztorys ofertowy.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy jedynie w niżej opisanych przypadkach: 1) przedłużenie terminu realizacji umowy o tyle dni, ile trwało wstrzymanie robót przez Zamawiającego ze względu na wystąpienie zdarzeń losowych (klęska żywiołowa, znaleziska niewybuchów oraz archeologiczne), 2) przedłużenie terminu realizacji umowy o tyle dni, ile trwało wstrzymanie robót przez Zamawiającego ze względu na wystąpienie kolizji z dotychczasowym uzbrojeniem (nie zinwentaryzowanym na mapie zasadniczej znajdującej się na zasobie ODGK) oraz aktualizacji uzgodnień branżowych, w tym również zmian wymagań wprowadzonych do tych aktualizacji, 3) przedłużenie terminu realizacji umowy o tyle dni, ile będą trwały ciągłe opady deszczu nieprzerwanie w okresie powyżej 3 dni (udokumentowane odrębnym pismem i potwierdzone przez Zamawiającego), które nie pozwolą na realizację robót budowlanych zgodnie z zasadami sztuki budowlanej, 4) przedłużenie terminu realizacji umowy w sytuacji gdy organy wydające niezbędne pozwolenia, uzgodnienia i opinie konieczne do uzyskania pozytywnego zgłoszenia robót, przekroczą ustawowy termin potrzebny do ich wydania, w takim razie termin wykonania umowy zostanie przedłużony o udokumentowaną liczbę dni kalendarzowych przekroczenia terminu ustawowego. 2. Podstawą przedłużenia terminu umownego jest zgłoszenie przerwania robót budowlanych przez Wykonawcę w dacie ich przerwania ze wskazaniem przyczyny ich wstrzymania, potwierdzone każdorazowo przez Zamawiającego w formie pisemnej. Przedłużenie terminu nastąpi w oparciu o aneks do umowy. Podstawą sporządzenia aneksu do umowy będzie wniosek Wykonawcy, w którym Zamawiający potwierdzi okres wstrzymania robót na podstawie okoliczności opisanych w ust. 1.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.um.rybnik.eu
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Rybnika, ul. Bolesława Chrobrego 2, Wydział Zamówień Publicznych.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.08.2014 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miasta Rybnika, ul. Bolesława Chrobrego 2, pok. 302.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z RYBNIKA
- Zaprojektowanie oraz wykonanie robót budowlano - instalacyjnych (tryb zaprojektuj - wybuduj) w ramach zadania pn.: "Modernizacja systemów i urządzeń ochrony przeciwpożarowej Etap I"
- Modernizacja sieci ciepłowniczej c.o. , c.w.u. oraz instalacji zimnej wody na terenie Klinicznego Szpitala Psychiatrycznego SPZOZ w Rybniku - Etap II - powtórka
- Termomodernizacja budynku wraz ze zmianą sposobu ogrzewania przy ul. Janiego 57D w Rybniku
- Usługa dostępu do systemu informacji prawnej
- Rozbudowa ul. Śniadeckiego w Rybniku
- Dostawy artykułów spożywczych, mrożonek i gotowych produktów spożywczych
więcej: przetargi w Rybniku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wymiana wybranych urządzeń dylatacyjnych na obiektach w km 2,952 i 7,067 drogi ekspresowej S7i (odc. Południowej Obwodnicy Gdańska) w m. Gdańsk
- Przebudowa kładki dla pieszych nad ul. Wrocławską i ul. Kolejową w Bytomiu.
- Przebudowa mostu w miejscowości Pławna Dolna
- Przebudowa mostu na rzece Bzura w miejscowości Dzierzbiętów Duży
- "Remont mostów na rzekach w pasach dróg gminnych na terenie gminy Zadzim."
- RDW w Parczewie: Remont mostu drogowego przez rzekę Minina w ciągu drogi wojewódzkiej Nr 809 w m. Rudka Gołębska.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.