eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rybnik › Remont obiektów mostowych na ul. Zamenhofa, 1 Maja, Mikołowskiej

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-07-29

Rybnik: Remont obiektów mostowych na ul. Zamenhofa, 1 Maja, Mikołowskiej
Numer ogłoszenia: 253680 - 2014; data zamieszczenia: 29.07.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Rybnik , ul. B. Chrobrego 2, 44-200 Rybnik, woj. śląskie, tel. 032 4223011, faks 032 4224124.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rybnik.eu

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont obiektów mostowych na ul. Zamenhofa, 1 Maja, Mikołowskiej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót naprawczych związanych z bieżącym utrzymaniem obiektów mostowych na ul. Zamenhofa, 1 Maja i Mikołowskiej w Rybniku. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia: 1. Most na ul. Zamenhofa: Naprawa i konserwacja gzymsów: - wykonanie i rozebranie rusztowań - 33 m2, - czyszczenie i zabezpieczenie antykorozyjne powierzchni betonowych - 16,8 m2, - uzupełnienie ubytków zaprawami cementowymi z dodatkiem żywic - 0,2 m2. Chodniki: - regulacja pionowa krawężników kamiennych na dojazdach (z montażem prętów kotwiących) - 7,4 m, - uszczelnienie styku krawężnika mostowego i nawierzchni jezdni masą zalewową asfaltowo-polimerową, trwale plastyczną - 39,6 m, - uszczelnienie styku krawężnika mostowego i kapy chodnikowej masą zalewową asfaltowo-polimerową trwale plastyczną - 38,6 m, - ręczne czyszczenie powierzchni kapy chodnikowej i krawężników - 66,1 m2, - wykonanie nawierzchni chodnika z masy modyfikowanej polimerami gr. 1,0 cm - 57,2 m2, Umocnienie skarp: - wykonanie palisady z kołków - 23,4 m, - wykonanie koryta pod umocnienie skarp i podsypkę z uzupełnieniem wymulonych skarp i zagęszczeniem nasypu - 13 m3, - wykonanie podsypki cementowo-piaskowej o gr 10 cm - 102,9 m2, - wykonanie ubezpieczenia płytami ażurowymi melioracyjnymi - 98,3 m2. Poręcz przy schodach: - oczyszczenie i malowanie poręczy stalowych przy schodach - 3,0 m2. Roboty wykończeniowe: - prostowanie rynienki ze stali nierdzewnej oraz uszczelnienie fartucha z tworzywa sztucznego odprowadzającego wodę z dylatacji - 4 r-g, - wywóz gruzu po robotach rozbiórkowych - 0,94 m3. 2. Wiadukt na ul. 1 Maja: Regulacja pionowa chodników: - regulacja pionowa krawężników betonowych na dojazdach (z montażem prętów kotwiących) - 20 m, - rozebranie nawierzchni z mas mineralno-bitumicznych sposobem mechanicznym gr 4 cm - 32 m2, - rozbiórka zdeformowanej podbudowy chodnika gr 10 cm - 32 m2, - uzupełnienie konstrukcji betonowych - 4,76 m3, - mechaniczne cięcie szczeliny w nawierzchni betonowej gr 3 cm i uszczelnienie styku krawężnika mostowego i konstrukcji żelbetowej kapy chodnikowej masa zalewową - 20,1 m, - nawierzchnia z mieszanki asfaltu lanego gr 10 cm - 3,2 m2, - remont cząstkowy chodnika z kostki betonowej - 8,4 m2. Naprawa i konserwacja gzymsów i nawierzchni chodnika: - wykonanie i rozebranie rusztowań podwieszonych - 36 m2, - czyszczenie powierzchni gzymsów - 43,9 m2, - uzupełnienie ubytków zaprawami cementowymi z dodatkiem żywic - 28,5 m2, - zabezpieczenie antykorozyjne powierzchni betonowych - 23,1 m2, - oczyszczenie powierzchni chodnika - 108,5 m2, - wykonanie nawierzchni chodnika z masy modyfikowanej polimerami o gr. 1,0 cm - 104,1 m2, Konserwacja blach osłonowych na dylatacjach gzymsów i blach zabezpieczających ustrój przed wpływem szkód górniczych: - demontaż i montaż dylatacji z blach - 3 m, - oczyszczenie blach stalowych, odtłuszczenie i malowanie - 16 m2. Malowanie balustrad: - czyszczenie i malowanie balustrad - 64,2 m2. Uzupełnienie ubytku konstrukcji betonowej w podporze i malowanie powierzchni betonowych podpór (w tym likwidacja graffiti): - wykonanie i rozebranie rusztowań podwieszonych - 34 m2, - ręczne czyszczenie powierzchni betonowych - 224,1 m2. - mechaniczne czyszczenie powierzchni betonowych, uzupełnienie ubytków zaprawami cementowymi z dodatkiem żywic, malowanie powierzchni betonowych - 3,3 m2, - malowanie powierzchni betonowych - 227,4 m2. Czyszczenie umocnienia skarp: - ręczne ścinanie i karczowanie krzaków i podszycia na skarpach - 0,0209 ha - wywóz gałęzi - 9,0 mp, - oczyszczenie umocnienia skarp z ziemi - 14 m3. Roboty wykończeniowe: - wywóz gruzu - 5,5 m3, - wywóz ziemi - 16 m3. 3. Wiadukt na ul. Mikołowskiej: Skarpy: - ręczne ścinanie i karczowanie krzaków i podszycia na skarpach - 0,003 ha - wywóz gałęzi - 1,3 mp, - oczyszczenie umocnienia betonowego skarp z ziemi - 10 m3. Podpora: - wykonanie rusztowań podwieszonych - 4 m2, - czyszczenie powierzchni betonowych, uzupełnienie ubytków zaprawami cementowymi z dodatkiem żywic, zabezpieczenie antykorozyjne powierzchni betonowych - 5,6 m2, Kapy chodnikowe i podwyższenie gzymsów (belek podporęczowych) - mechaniczne cięcie szczelin w nawierzchni z mas mineralno-bitumicznych gł. 4 cm - 39,7 m, - ręczne rozebranie nawierzchni z masy mineralno-bitumicznej - 6,3 m2, - odspojenie gruntu i przewóz taczkami na odległość do 10 m - 5,3 m3, - mechaniczne rozebranie nawierzchni z ma mineralno-bitumicznych sposobem mechanicznym gr 4 cm - 95 m2, - rozebranie podbudowy z tłucznia kamiennego gr 10 cm - 95 m2, - wykonanie koryta na poszerzeniach jezdni gł. 40 cm - 95 m2, - demontaż krawężników mostowych - 31,3 m, - wykonanie warstwy odsączającej gr 30 cm - 95 m2, - wykonanie górnej warstwy podbudowy z tłucznia kamiennego gr 10 cm - 95 m2, - wykonanie rusztowań podwieszonych - 58 m2, - rozbiórka elementów konstrukcji betonowych zbrojonych - 0,28 m3, - wiercenie otworów w żelbecie o gł. do 25 cm - 80 szt, - przygotowanie i montaż zbrojenia wsporników i gzymsów - 0,1318 t, - deskowanie wsporniki i gzymsy - 2 m2, - betonowanie przy użyciu pompy na samochodzie -18,62 m3, - montaż krawężników kamiennych (z montażem prętów kotwiących) - 45,3 m - nawierzchnia z mieszanki asfaltu lanego g. 10 cm - 6,3 m2, - mechaniczne cięcie szczelin w nawierzchni betonowej gł. 3 cm i uszczelnienie styku krawężnika i kapy chodnikowej masa zalewowa -162 m, - mechaniczne cięcie szczelin w nawierzchni z masy mineralno-bitumicznej gł. cięcia 4 cm i wypełnienie szczelin dylatacyjnych masą zalewową i sznurem piankowym - 12,4 m. Konserwacja gzymsów (belek podporęczowych): - czyszczenie powierzchni betonowych i uzupełnienie ubytków zaprawami cementowymi z dodatkiem żywic - 0,15 m2, - czyszczenie i zabezpieczenie antykorozyjne powierzchni betonowych - 64,8 m2, - wypełnienie szczelin pomiędzy deskami gzymsowymi masą silikonowa - 51,9 dm3. - odkopanie i zasypanie gzymsu po wykonaniu konserwacji - 12 m3, - rozebranie rusztowań podwieszonych - 62 m2. Balustrady typ P-1 (prostowanie, podwyższanie i malowanie) - demontaż balustrady - 1,612 t, - montaż balustrady z odzysku wraz z podwyższeniem do wysokości 1,3 m - 2,379 t, - czyszczenie, odtłuszczenie, zabezpieczenie antykorozyjne balustrady - 107,5 m2. Bariery sprężyste (wymiana uszkodzonych): - demontaż zdeformowanych odcinków barier sprężystych ze słupkami w odstępach co 2 m - 0,541 t, - obsadzenie kotew prętowych do montażu słupka barieroporęczy mostowej z rozstawem słupków co 1 m - 25 szt, - montaż barier sprężystych jednostronnych ze słupkami w odstępach co 1 m - 0,744 t. Nawierzchnia chodników: - skucie lub frezowanie nierówności nawierzchni bitumicznej chodników na wiadukcie - 25,1 m2, - oczyszczenie powierzchni - 217,1 m2, - wykonanie nawierzchni chodnika z masy modyfikowanej polimerami gr 1 cm - 206 m2. Nawierzchnia jezdni - mechaniczne cięcie szczelin w nawierzchni z mas mineralno bitumicznych gł. 5 cm - i uszczelnienie masą zalewową asfaltowo-polimerową trwale plastyczną - 30 m. Roboty wykończeniowe: - wywóz gruzu - 15,9 m3, - wywóz ziemi - 53,3 m3. Szczegółowy zakres prac precyzują specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, przedmiary robót..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.22.11.10 - Roboty budowlane w zakresie mostów 45.22.11.11 - Roboty budowlane w zakresie mostów drogowych 45.22.11.21 - Roboty budowlane w zakresie wiaduktów drogowych .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 90.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie co najmniej dwie roboty budowlane, każda z nich obejmująca swym zakresem roboty o wartości minimum 130.000,00 PLN brutto polegające na remoncie, budowie, przebudowie obiektów mostowych (most, wiadukt, estakada, kładka). W przypadku inwestycji, których wartość została wyrażona w umowie w innej walucie niż PLN należy dokonać przeliczenia tej waluty na PLN po przeliczeniu średnim kursem NBP na dzień zakończenia inwestycji (w przypadku inwestycji rozliczanych wyłącznie w walutach innych niż PLN).

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca dysponuje minimum jedną osobą, która będzie pełniła funkcję kierownika budowy posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności mostowej oraz doświadczenie zawodowe w kierowaniu co najmniej dwoma budowami, z których każda obejmowała swym zakresem roboty o wartości minimum 130.000,00 PLN brutto polegające na remoncie, budowie, przebudowie obiektów mostowych (most, wiadukt, estakada, kładka). Wartości podane w dokumentach potwierdzających spełnienie warunku w walutach innych niż wskazane przez Zamawiającego należy przeliczyć wg średniego kursu NBP na dzień wystawienia Świadectwa Przejęcia (dla Kontraktów realizowanych zgodnie z Warunkami FIDIC) lub na dzień podpisania Protokołu końcowego odbioru robót lub równoważnego dokumentu (w przypadku zamówień, w których nie wystawia się Świadectwa Przejęcia). W przypadku specjalistów zagranicznych posiadających uprawnienia wydane poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej wymaga się od Wykonawcy, aby osoby te spełniały odpowiednie warunki opisane, w art. 12a ustawy Prawo budowlane. Zamawiający uzna uprawnienia zdobyte na podstawie przepisów obowiązujących przed wejściem w życie ustawy Prawo budowlane oraz właściwych aktów wykonawczych do niniejszej ustawy - w oparciu o art. 104 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (Dz. U. z 2003 r. Nr 207, poz. 2016 ze zmianami).

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

- Formularz ofertowy (załącznik nr 1 do SIWZ). - Pełnomocnictwo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, o ile prawo do ich podpisania nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. - Kosztorys ofertowy.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy jedynie w niżej opisanych przypadkach: 1) przedłużenie terminu realizacji umowy o tyle dni, ile trwało wstrzymanie robót przez Zamawiającego ze względu na wystąpienie zdarzeń losowych (klęska żywiołowa, znaleziska niewybuchów oraz archeologiczne), 2) przedłużenie terminu realizacji umowy o tyle dni, ile trwało wstrzymanie robót przez Zamawiającego ze względu na wystąpienie kolizji z dotychczasowym uzbrojeniem (nie zinwentaryzowanym na mapie zasadniczej znajdującej się na zasobie ODGK) oraz aktualizacji uzgodnień branżowych, w tym również zmian wymagań wprowadzonych do tych aktualizacji, 3) przedłużenie terminu realizacji umowy o tyle dni, ile będą trwały ciągłe opady deszczu nieprzerwanie w okresie powyżej 3 dni (udokumentowane odrębnym pismem i potwierdzone przez Zamawiającego), które nie pozwolą na realizację robót budowlanych zgodnie z zasadami sztuki budowlanej, 4) przedłużenie terminu realizacji umowy w sytuacji gdy organy wydające niezbędne pozwolenia, uzgodnienia i opinie konieczne do uzyskania pozytywnego zgłoszenia robót, przekroczą ustawowy termin potrzebny do ich wydania, w takim razie termin wykonania umowy zostanie przedłużony o udokumentowaną liczbę dni kalendarzowych przekroczenia terminu ustawowego. 2. Podstawą przedłużenia terminu umownego jest zgłoszenie przerwania robót budowlanych przez Wykonawcę w dacie ich przerwania ze wskazaniem przyczyny ich wstrzymania, potwierdzone każdorazowo przez Zamawiającego w formie pisemnej. Przedłużenie terminu nastąpi w oparciu o aneks do umowy. Podstawą sporządzenia aneksu do umowy będzie wniosek Wykonawcy, w którym Zamawiający potwierdzi okres wstrzymania robót na podstawie okoliczności opisanych w ust. 1.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.um.rybnik.eu
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Rybnika, ul. Bolesława Chrobrego 2, Wydział Zamówień Publicznych.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.08.2014 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miasta Rybnika, ul. Bolesława Chrobrego 2, pok. 302.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.