Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-07-29
Biłgoraj: Świadczenie usług edukacyjnych w ramach projektu: Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów szkół podstawowych i gimnazjów w Biłgoraju.
Numer ogłoszenia: 253656 - 2014; data zamieszczenia: 29.07.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Biłgoraj , Plac Wolności 16, 23-400 Biłgoraj, woj. lubelskie, tel. 84 6869600, faks 84 6869665.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bilgoraj.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług edukacyjnych w ramach projektu: Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów szkół podstawowych i gimnazjów w Biłgoraju..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług edukacyjnych (zajęć dodatkowych) w ramach Projektu Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów szkół podstawowych i gimnazjów w Biłgoraju współfinansowanego z europejskiego Funduszu Społecznego w Programie Operacyjnym kapitału Ludzkiego w ramach projektu IX, Działanie 9.1. 2. Wykonawcy zobowiązani będą świadczyć usługi edukacyjne na podstawie programu i harmonogramu przygotowanego przez wykonawcę i zaakceptowanego przez dyrektora szkoły. 3. Do obowiązków wykonawcy- prowadzącego zajęcia dodatkowe należą m.in.: Prowadzenie zajęć pozalekcyjnych w terminie maksymalnym od 01.09.2014r. do 30.06.2015 r. zgodnie z projektem, w godzinach 8.00-18.00, min. 1 raz w tygodniu w zależności od całkowitej liczby godzin w ramach danych zajęć, Dokumentowanie zajęć dodatkowych lista obecności, tematyka zajęć, Prowadzenie dzienników zajęć lekcyjnych; napisanie programu zajęć, analiza ocen na początek, po I semestrze, na koniec trwania projektu. Test wiedzy na początek, po I semestrze, na koniec trwania projektu. Szczegółowa analiza testu wiedzy. Napisanie sprawozdania semestralnego. w przypadku braku możliwości realizacji zajęć w wyznaczonym terminie zgodnie z harmonogramem z powodów niezależnych od wykonawcy, możliwe jest przeprowadzenie takich zajęć w innym terminie po uzgodnieniu z dyrektorem szkoły. 4. Zakres, ilość i rodzaj zajęć w poszczególnych szkołach określają szczegółowe zadania stanowiące części zamówienia. Czas trwania jednej godziny wynosi 45 minut godzina lekcyjna nieprzerwanej pracy 5. Przedmiot zamówienia podzielony został na 157 części: Szkoła Podstawowa Nr 1 im. Sługi Bożego Księdza Prymasa Stefana Kardynała Wyszyńskiego, ul. 3-go Maja 3 w Biłgoraju: Część nr 1 Prowadzenie zajęć dla uczniów z trudnościami w przyswajaniu wiedzy matematycznej 3 grupy - ilość uczniów w grupie 6-8, 1h w tygodniu, Liczba godzin: 90 Część nr 2 Prowadzenie zajęć dla uczniów z trudnościami w przyswajaniu wiedzy matematycznej 2 grupy - ilość uczniów w grupie 6-8,1h w tygodniu, Liczba godzin: 60 Część nr 3 Prowadzenie zajęć dla uczniów z trudnościami w przyswajaniu wiedzy matematycznej 2 grupy - ilość uczniów w grupie 6-8,1h w tygodniu, Liczba godzin: 60 Część nr 4 Prowadzenie zajęć dla uczniów z trudnościami językowymi 3 grupy - ilość uczniów w grupie 6-8,1h w tygodniu, Liczba godzin: 90 Część nr 5 Prowadzenie zajęć dla uczniów z trudnościami językowymi 3 grupy - ilość uczniów w grupie 6-8,1h w tygodniu, Liczba godzin: 90 Część nr 6 Prowadzenie zajęć dla uczniów z trudnościami językowymi 3 grupy - ilość uczniów w grupie 6-8,1h w tygodniu, Liczba godzin: 90 Część nr 7 Prowadzenie indywidualnych zajęć rewalidacyjnych dla uczniów klas IV-VI 1 grupa - ilość uczniów w grupie 1,1h w tygodniu, Liczba godzin: 30 Część nr 8 Prowadzenie indywidualnych zajęć rewalidacyjnych dla uczniów klas IV-VI 2 grupy - ilość uczniów w grupie 1,1h w tygodniu, Liczba godzin: 60 Część nr 9 Prowadzenie zajęć logopedycznych 5 grup - ilość uczniów w grupie 2-4,1h w tygodniu, Liczba godzin: 150 Część nr 10 Prowadzenie zajęć logopedycznych 5 grup - ilość uczniów w grupie 2-4,1h w tygodniu, Liczba godzin: 150 Część nr 11 Prowadzenie zajęć terapeutycznych 3 grupy- ilość uczniów w grupie 8,1h w tygodniu, Liczba godzin: 90 Część nr 12 Udzielanie porad psychologiczno-pedagogicznych 100 grup- ilość uczniów w grupie 4-6,1h na grupę w ciągu całego projektu, 3-4h w tygodniu, Liczba godzin: 100 Część nr 13 Prowadzenie zajęć matematycznych dla klas programowo najwyższych 2 grupy - ilość uczniów w grupie 25-29 - zajęcia prowadzone w zespole klasowym,1h w tygodniu, Liczba godzin: 60 Część nr 14 Prowadzenie zajęć matematycznych dla klas programowo najwyższych 1 grupa - ilość uczniów w grupie 25-29 - zajęcia prowadzone w zespole klasowym,1h w tygodniu, Liczba godzin: 30 Część nr 15 Prowadzenie zajęć matematycznych dla klas programowo najwyższych 1 grupa - ilość uczniów w grupie 25-29 - zajęcia prowadzone w zespole klasowym,1h w tygodniu, Liczba godzin: 30 Część nr 16 Prowadzenie zajęć matematycznych dla klas programowo najwyższych 1 grupa - ilość uczniów w grupie 18-30 - zajęcia prowadzone w zespole klasowym,1h w tygodniu, Liczba godzin: 30 Część nr 17 Prowadzenie zajęć matematycznych dla klas programowo najwyższych 1 grupa - ilość uczniów w grupie 18-30 - zajęcia prowadzone w zespole klasowym,1h w tygodniu, Liczba godzin: 30 Część nr 18 Prowadzenie zajęć matematycznych dla klas programowo najwyższych 1 grupa - ilość uczniów w grupie 18-30 - zajęcia prowadzone w zespole klasowym,1h w tygodniu, Liczba godzin: 30 Część nr 19 Prowadzenie zajęć matematycznych dla klas programowo najwyższych 1 grupa - ilość uczniów w grupie 18-30 - zajęcia prowadzone w zespole klasowym,1h w tygodniu, Liczba godzin: 30 Część nr 20 Prowadzenie zajęć językowych dla klas najwyższych 1 grupa - ilość uczniów w grupie 25-29 - zajęcia prowadzone w zespole klasowym, 1h w tygodniu, Liczba godzin: 30 Część nr 21 Prowadzenie zajęć językowych dla klas najwyższych 1 grupa - ilość uczniów w grupie 25-29 - zajęcia prowadzone w zespole klasowym, 1h w tygodniu, Liczba godzin: 30 Część nr 22 Prowadzenie zajęć językowych dla klas najwyższych 1 grupa - ilość uczniów w grupie 25-29 - zajęcia prowadzone w zespole klasowym, 1h w tygodniu, Liczba godzin: 30 Część nr 23 Prowadzenie zajęć językowych dla klas najwyższych 1 grupa - ilość uczniów w grupie 25-29 - zajęcia prowadzone w zespole klasowym, 1h w tygodniu, Liczba godzin: 30 Część nr 24 Prowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania i uzdolnienia polonistyczne klas IV-VI 1 grupa- ilość uczniów w grupie 8,1h w tygodniu, Liczba godzin: 30 Część nr 25 Prowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania i uzdolnienia polonistyczne klas IV-VI 1 grupa- ilość uczniów w grupie 8,1h w tygodniu, Liczba godzin: 30 Część nr 26 Prowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania i uzdolnienia polonistyczne klas IV-VI 1 grupa- ilość uczniów w grupie 8,1h w tygodniu, Liczba godzin: 30 Część nr 27 Prowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania i uzdolnienia matematyczne 4 grup - ilość uczniów w grupie 4-8,1h w tygodniu. Liczba godzin: 120 Część nr 28 Prowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania i uzdolnienia matematyczne 4 grup - ilość uczniów w grupie 4-8,1h w tygodniu, Liczba godzin: 120 Część nr 29 Prowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania i uzdolnienia matematyczne 4 grup - ilość uczniów w grupie 4-8,1h w tygodniu, Liczba godzin: 120 Część nr 30 Prowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania i uzdolnienia matematyczne 1 grupa - ilość uczniów w grupie 4-8,1h w tygodniu, Liczba godzin: 30 Część nr 31 Prowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania i uzdolnienia matematyczne 1 grupa - ilość uczniów w grupie 4-8,1h w tygodniu, Liczba godzin: 30 Część nr 32 Prowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania i uzdolnienia matematyczne 1 grupa - ilość uczniów w grupie 4-8,1h w tygodniu, Liczba godzin: 30 Część nr 33 Prowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania i uzdolnienia matematyczne 1 grupa - ilość uczniów w grupie 4-8,1h w tygodniu, Liczba godzin: 30 Część nr 34 Prowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania i uzdolnienia językowe 1 grupa - ilość uczniów w grupie 6,1h w tygodniu, Liczba godzin: 30 Część nr 35 Prowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania i uzdolnienia językowe 1 grupa - ilość uczniów w grupie 6,1h w tygodniu, Liczba godzin: 30 Część nr 36 Prowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania i uzdolnienia przyrodnicze 1 grupa - ilość uczniów w grupie 6-8,1h w tygodniu, Liczba godzin: 30 Część nr 37 Prowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania i uzdolnienia przyrodnicze 1 grupa - ilość uczniów w grupie 6-8,1h w tygodniu, Liczba godzin: 30 Część nr 38 Prowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania i uzdolnienia przyrodnicze 1 grupa - ilość uczniów w grupie 6-8,1h w tygodniu, Liczba godzin: 30 Część nr 39 Prowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania i uzdolnienia plastyczne uczniów z klas IV- VI 1 grupa - ilość uczniów w grupie 8,1h w tygodniu, Liczba godzin: 30 Część nr 40 Prowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania i umiejętności sportowe 2 grupy - ilość uczniów w grupie 6,1h w tygodniu, Liczba godzin: 60 Część nr 41 Prowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania i umiejętności sportowe 2 grupy - ilość uczniów w grupie 7-8,1h w tygodniu, Liczba godzin: 60 Szkoła Podstawowa Nr 4, ul. Polna 3 w Biłgoraju, Część nr 42 Prowadzenie zajęć dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji dla uczniów klas I-III 2 grupy - 5-8 uczniów w grupie, Liczba godzin: 55 Część nr 43 Prowadzenie zajęć dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji dla uczniów klas IV-VI 6 grup - 5-8 uczniów w grupie, Liczba godzin: 55 Część nr 44 Prowadzenie zajęć dla dzieci z trudnościami w przyswajaniu wiedzy matematycznej dla uczniów klas I-III 2 grupy - 6-8 uczniów w grupie, Liczba godzin: 55 Część nr 45 Prowadzenie zajęć dla dzieci z trudnościami w przyswajaniu wiedzy matematycznej dla uczniów klas IV-VI 2 grupy - 6-8 uczniów w grupie, Liczba godzin: 55 Część nr 46 Prowadzenie zajęć dla dzieci z trudnościami językowymi 2 grupy - 5 uczniów w grupie, Liczba godzin: 55 Część nr 47 Prowadzenie zajęć wyrównawczych dla dzieci z upośledzeniem umysłowym w stopniu lekkim 1 grupa - 1 uczeń, Liczba godzin: 70 Część nr 48 Prowadzenie zajęć logopedycznych 5 grup - 3-4 uczniów w grupie, Liczba godzin: 91 Część nr 49 Prowadzenie gimnastyki korekcyjnej 3 grupy - 4-5 uczniów w grupie, Liczba godzin: 105 Część nr 50 Prowadzenie zajęć terapeutycznych 2 grupy - 5 uczniów w grupie, Liczba godzin: 35 Część nr 51 Prowadzenie porad psychologiczno-pedagogicznych 40 grup - 96 uczniów, Liczba godzin: 70 Część nr 52 Prowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania i zdolności polonistyczne uczniów klas I-III 2 grupy - 4-8 uczniów w grupie, Liczba godzin: 50 Część nr 53 Prowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania i zdolności polonistyczne uczniów klas IV-VI 3 grupy - 4-8 uczniów w grupie, Liczba godzin: 50 Część nr 54 Prowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania i zdolności matematyczne uczniów klas I-III 1 grupa - 8 uczniów w grupie, Liczba godzin: 50 Część nr 55 Prowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania i zdolności matematyczne uczniów klas IV-VI 2 grupy - 8 uczniów w grupie, Liczba godzin: 50 Część nr 56 Prowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania i zdolności językowe 3 grupy - 8 uczniów w grupie, Liczba godzin: 65 Część nr 57 Prowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania i zdolności przyrodnicze 3 grupy - po 7 uczniów w grupie, Liczba godzin: 105 Część nr 58 Prowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania i zdolności historyczne i regionalne 2 grupy - po 8 uczniów w grupie, Liczba godzin: 105 Szkoła Podstawowa Nr 5 im. ks. Jana Twardowskiego, ul. Nadstawna 62a w Biłgoraju: Część nr 59 Prowadzenie zajęć dla uczniów z trudnościami w przyswajaniu wiedzy matematycznej 2 grupy po 8 uczniów, 1h tyg. Liczba godzin: 60 Część nr 60 Prowadzenie zajęć dla dzieci z trudnościami w przyswajaniu wiedzy polonistycznej 1 grupa, ilość uczniów w grupie - 5, 1h tyg. Liczba godzin: 30 Część nr 61 Prowadzenie zajęć dla dzieci z trudnościami w przyswajaniu wiedzy polonistycznej 2 grupy po 8 uczniów, 1h tyg. Liczba godzin: 60 Część nr 62 Prowadzenie zajęć dla dzieci z trudnościami w przyswajaniu wiedzy polonistycznej 1 grupa, ilość uczniów w grupie - 4, 1h tyg. Liczba godzin: 30 Część nr 63 Prowadzenie zajęć logopedycznych 1 grupa, ilość uczniów w grupie - 3, 1h tyg. Liczba godzin: 30 Część nr 64 Prowadzenie zajęć korekcyjno-kompensacyjnych 1 grupa, ilość uczniów w grupie - 5, 2h tyg. Liczba godzin: 60 Część nr 65 Prowadzenie zajęć dla dzieci z trudnościami w przyswajaniu wiedzy z j. angielskiego 2 grupy po 6-8 uczniów, 1h tyg. Liczba godzin: 60 Część nr 66 Prowadzenie zajęć dla dzieci z trudnościami w przyswajaniu wiedzy z j. angielskiego 2 grupy po 6-8 uczniów, 1h tyg. Liczba godzin: 60 Część nr 67 Prowadzenie zajęć dla dzieci z trudnościami w przyswajaniu wiedzy z j. angielskiego 2 grupy po 6-8 uczniów, 1h tyg. Liczba godzin: 60 Część nr 68 Prowadzenie zajęć terapeutycznych 1 grupa, ilość uczniów w grupie - 7, 1h tyg. Liczba godzin: 30 Część nr 69 Udzielanie porad psychologiczno-pedagogicznych 24 grupy po 7-8 osób, 1 h na grupę, 1-2h tyg. Liczba godzin: 24 Część nr 70 Prowadzenie zajęć z matematyki dla klas programowo najwyższych 2 grupy po 29-30 uczniów, zajęcia prowadzone w zespole klasowym, 2h tyg. Liczba godzin: 120 Część nr 71 Prowadzenie zajęć z matematyki dla klas programowo najwyższych zajęcia prowadzone w zespole klasowym - 1 grupa, ilość uczniów w grupie 27, 2h tyg. Liczba godzin: 60 Część nr 72 Prowadzenie zajęć z matematyki dla klas programowo najwyższych zajęcia prowadzone w zespole klasowym - 1 grupa, ilość uczniów w grupie 28, 2h tyg. Liczba godzin: 60 Część nr 73 Prowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania i uzdolnienia matematyczne 1 grupa, liczba uczniów w grupie - 8, 1h tyg. Liczba godzin: 30 Część nr 74 Prowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania i uzdolnienia polonistyczne 2 grupy liczące po 8 uczniów, 1h tyg. Liczba godzin: 60 Część nr 75 Prowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania i uzdolnienia polonistyczne 1 grupa, ilość uczniów w grupie 8, 1h tyg. Liczba godzin: 30 Część nr 76 Prowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania i uzdolnienia polonistyczne 1 grupa, ilość uczniów w grupie 6, 1h tyg. Liczba godzin: 30 Część nr 77 Prowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania i uzdolnienia przyrodnicze 4 grupy liczące po 3-5 osób, 1h co 2 tydzień dla grupy, Liczba godzin: 60 Część nr 78 Prowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania i uzdolnienia informatyczne 1 grupa, liczba uczniów w grupie - 6, 1h tyg. Liczba godzin: 30 Część nr 79 Prowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania i uzdolnienia informatyczne 1 grupa, liczba uczniów w grupie - 3, 1h tyg. Liczba godzin: 30 Część nr 80 Prowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania i uzdolnienia plastyczne 2 grupy liczące po 8 uczniów, 1h tyg. Liczba godzin: 60 Część nr 81 Prowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania i uzdolnienia plastyczne 2 grupy liczące po 8 uczniów, 1h tyg. Liczba godzin: 60 Część nr 82 Prowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania i uzdolnienia plastyczne 2 grupy liczące po 8 uczniów, 1h tyg. Liczba godzin: 60 Część nr 83 Prowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania i uzdolnienia plastyczne 2 grupy liczące po 8 uczniów, 1h tyg. Liczba godzin: 30 Część nr 84 Prowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania i uzdolnienia historyczne 1 grupa, ilość uczniów w grupie - 5, 1h tyg. Liczba godzin: 30 Część nr 85 Prowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania i uzdolnienia sportowe 1 grupa, ilość uczniów w grupie - 8, 1h tyg. Liczba godzin: 30 Część nr 86 Prowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania i uzdolnienia językowe 3 grupy liczące po 7-8 uczniów, 1h tyg. Liczba godzin: 90 Część nr 87 Prowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania i uzdolnienia językowe 3 grupy liczące po 7-8 uczniów, 1h tyg. Liczba godzin: 90 Część nr 88 Prowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania i uzdolnienia językowe 2 grupy liczące po 7-8 uczniów, 1h tyg. Liczba godzin: 60 Część nr 89 Prowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania i uzdolnienia językowe 2 grupy liczące po 7-8 uczniów, 1-2h tyg. Liczba godzin: 90 Miejski Zespół Szkół , ul. Sienkiewicza 6 w Biłgoraju: Część nr 90 Prowadzenie zajęć dla uczniów z trudnościami w czytaniu i pisaniu w tym zagrożonych ryzykiem dysleksji I-III SP 1 grupa, Liczba godzin: 30 Część nr 91 Prowadzenie zajęć dla uczniów z trudnościami w czytaniu i pisaniu w tym zagrożonych ryzykiem dysleksji -IV-VI SP 1 grupa, Liczba godzin: 30 Część nr 92 Prowadzenie zajęć dla uczniów z trudnościami w czytaniu i pisaniu w tym zagrożonych ryzykiem dysleksji -I-III G Liczba godzin: 30 Część nr 93 Prowadzenie indywidualnych zajęć rewalidacyjnych dla ucznia I-III SP Liczba godzin: 30 Część nr 94 Prowadzenie indywidualnych zajęć rewalidacyjnych dla ucznia I-III SP Liczba godzin: 30 Część nr 95 Prowadzenie indywidualnych zajęć rewalidacyjnych dla ucznia I-III SP Liczba godzin: 30 Część nr 96 Prowadzenie indywidualnych zajęć rewalidacyjnych dla ucznia I-III SP Liczba godzin: 30 Część nr 97 Prowadzenie indywidualnych zajęć rewalidacyjnych dla ucznia I-III SP Liczba godzin: 30 Część nr 98 Prowadzenie indywidualnych zajęć rewalidacyjnych dla ucznia IV-VI SP Liczba godzin: 30 Część nr 99 Prowadzenie indywidualnych zajęć rewalidacyjnych dla ucznia IV-VI SP Liczba godzin: 30 Część nr 100 Prowadzenie zajęć wyrównawczych dla uczniów niepełnosprawnych I-III SP 1 grupa, Liczba godzin: 30 Część nr 101 Prowadzenie zajęć wyrównawczych dla uczniów niepełnosprawnych IV-VI SP 1 grupa, Liczba godzin: 30 Część nr 102 Prowadzenie zajęć wyrównawczych dla uczniów niepełnosprawnych I-III G 1 grupa, Liczba godzin: 30 Część nr 103 Prowadzenie zajęć dla z trudnościami w czytaniu i pisaniu w tym zagrożonych ryzykiem dysleksji -I-III SP 1 grupa, Liczba godzin: 30 Część nr 104 Prowadzenie zajęć dla z trudnościami w czytaniu i pisaniu w tym zagrożonych ryzykiem dysleksji -IV-VI SP 1 grupa, Liczba godzin: 30 Część nr 105 Prowadzenie zajęć dla z trudnościami w czytaniu i pisaniu w tym zagrożonych ryzykiem dysleksji- I-III G 1 grupa, Liczba godzin: 30 Część nr 106 Prowadzenie zajęć logopedycznych 1 grupa, Liczba godzin: 30 Część nr 107 Prowadzenie zajęć logopedycznych wspomagających komunikację alternatywną 1 grupa, Liczba godzin: 30 Część nr 108 Prowadzenie zajęć poradnictwa edukacyjno-zawodowego 10 grup, Liczba godzin: 10 Część nr 109 Udzielanie porad psychologiczno-pedagogicznych 35 grup, Liczba godzin: 35 Część nr 110 Prowadzenie zajęć z matematyki dla klas programowo najwyższych -klasa III SP 1 grupa, Liczba godzin: 30 Część nr 111 Prowadzenie zajęć z matematyki dla klas programowo najwyższych -klasa III SP 1 grupa, Liczba godzin: 30 Część nr 112 Prowadzenie zajęć z matematyki dla klas programowo najwyższych -VI SP 1 grupa, Liczba godzin: 30 Część nr 113 Prowadzenie zajęć z matematyki dla klas programowo najwyższych -VI SP 1 grupa, Liczba godzin: 30 Część nr 114 Prowadzenie zajęć z matematyki dla klas programowo najwyższych -IIIG 1 grupa, Liczba godzin: 30 Część nr 115 Prowadzenie zajęć z matematyki dla klas programowo najwyższych -IIIG 1 grupa, Liczba godzin: 30 Część nr 116 Prowadzenie zajęć z matematyki dla klas programowo najwyższych -IIIG 1 grupa, Liczba godzin: 30 Część nr 117 Prowadzenie zajęć językowych dla klas programowo najwyższych- VI SP 1 grupa, Liczba godzin: 30 Część nr 118 Prowadzenie zajęć językowych dla klas programowo najwyższych- VI SP 1 grupa, Liczba godzin: 30 Część nr 119 Prowadzenie zajęć językowych dla klas programowo najwyższych IIIG 1 grupa, Liczba godzin: 30 Część nr 120 Prowadzenie zajęć językowych dla klas programowo najwyższych IIIG 1 grupa, Liczba godzin: 30 Część nr 121 Prowadzenie zajęć językowych dla klas programowo najwyższych IIIG 1 grupa, Liczba godzin: 30 Część nr 122 Prowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania i uzdolnienia polonistyczne I-III SP 1 grupa, Liczba godzin: 30 Część nr 123 Prowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania i uzdolnienia polonistyczne IV-VI SP 1 grupa, Liczba godzin: 30 Część nr 124 Prowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania i uzdolnienia polonistyczne I-III G 1 grupa, Liczba godzin: 30 Część nr 125 Prowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania historyczne IV-VI SP 1 grupa, Liczba godzin: 30 Część nr 126 Prowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania historyczne I-III G 1 grupa, Liczba godzin: 30 Część nr 127 Prowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania przyrodnicze IV-VI SP 1 grupa, Liczba godzin: 30 Część nr 128 Prowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania przyrodnicze I-III G 1 grupa, Liczba godzin: 30 Część nr 129 Prowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania komputerowe IV-VI SP 1 grupa, Liczba godzin: 30 Część nr 130 Prowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania komputerowe I-III G 1 grupa, Liczba godzin: 30 Gimnazjum Nr 1, im. Świętej Jadwigi Królowej ul. Tadeusza Kościuszki 41 w Biłgoraju Część nr 131 Udzielanie porad psychologiczno-pedagogicznych 10 grup, liczba godzin: 30 Część nr 132 Prowadzenie zajęć z matematyki dla klas programowo najwyższych 3 grupy, liczba godzin: 90 Część nr 133 Prowadzenie zajęć z matematyki dla klas programowo najwyższych 3 grupy, liczba godzin: 90 Część nr 134 Prowadzenie zajęć z matematyki dla klas programowo najwyższych 4 grupy, liczba godzin: 120 Część nr 135 Prowadzenie zajęć językowych dla klas najwyższych 5 grup, liczba godzin: 150 Część nr 136 Prowadzenie zajęć językowych dla klas najwyższych 5 grup, liczba godzin: 150 Część nr 137 Prowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania i uzdolnienia językowe 1 grupa, liczba godzin: 30 Część nr 138 Prowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania i uzdolnienia językowe 1 grupa, liczba godzin: 30 Część nr 139 Prowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania i uzdolnienia przyrodnicze 1 grupa, liczba godzin: 30 Część nr 140 Prowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania i uzdolnienia przyrodnicze 1 grupa, liczba godzin: 30 Część nr 141 Prowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania i uzdolnienia przyrodnicze 1 grupa, liczba godzin: 30 Część nr 142 Prowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania i uzdolnienia historyczne i regionalne 1 grupa, liczba godzin: 30 Część nr 143 Prowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania i uzdolnienia historyczne i regionalne 1 grupa, liczba godzin: 30 Część nr 144 Prowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania i uzdolnienia informatyczne 1 grupa , liczba godzin: 30 Gimnazjum nr 2 im. Stefana Batorego, ul. Nadstawna 62A w Biłgoraju Część nr 145 Prowadzenie zajęć terapeutycznych 1 grupa 5-8 uczniów, Liczba godzin: 160 Część nr 146 Udzielanie porad psychologiczno-pedagogicznych 14 grup uczniów, Liczba godzin: 28 Część nr 147 Prowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania i zdolności informatyczne 1 grupa 3-8 uczniów, Liczba godzin: 30 Część nr 148 Prowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania i zdolności historyczne i regionalne 1 grupa 5-8 uczniów, Liczba godzin: 30 Część nr 149 Prowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania i zdolności historyczne i regionalne 1 grupa 5-8 uczniów, Liczba godzin: 30 Część nr 150 Prowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania i zdolności przyrodnicze 1 grupa- 6-8 uczniów, Liczba godzin: 30 Część nr 151 Prowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania i zdolności przyrodnicze 1 grupa- 5-8 uczniów, Liczba godzin: 30 Część nr 152 Prowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania i zdolności wokalne 1 grupa-5-8 uczniów, Liczba godzin: 30 Część nr 153 Prowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania i zdolności językowe 1 grupa-6- 8 uczniów, Liczba godzin: 30 Część nr 154 Prowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania i zdolności plastyczne 1 grupa 3-8 uczniów, Liczba godzin: 30 Część nr 155 Prowadzenie zajęć z matematyki dla klas programowo najwyższych 2 grupy po 30-32 osoby, Liczba godzin: 60 Część nr 156 Prowadzenie zajęć językowych dla klas programowo najwyższych 2 grupy po 15uczniów, Liczba godzin: 60 Część nr 157 Prowadzenie zajęć językowych dla klas programowo najwyższych 2 grupy po 15-16 uczniów, Liczba godzin: 60 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia z podziałem na części zawiera załącznik nr 1 do SIWZ. 6. W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do: a) przeprowadzenia zajęć stanowiących przedmiot zamówienia w sposób rzetelny, w wymiarze i w terminach wynikających z harmonogramu ogólnego, który stanowi załącznik nr 2 do SIWZ, b) zrealizowania przedmiotu zamówienia przez osoby, które będą posiadać co najmniej kwalifikacje (wykształcenie) i doświadczeniem szczegółowo opisane w załączniku nr 1 do SIWZ; c) przed zawarciem umowy przygotowania ramowego programu zajęć, który będzie dostosowany do potrzeb uczestników zgodnie z założonymi celami poszczególnych części zamówienia określonymi w załączniku nr 1 do SIWZ. Wykonawca tworząc ramowy program powinien również uwzględnić przepisy prawa wymienione w rozdziale IV pkt 10 niniejszej SIWZ, tematykę danych zajęć. Ostateczna wersja ramowego programu zajęć powinna być uzgodniona i zaakceptowana przez szkolnego koordynatora szkolnego i przez pracownika ds. nadzoru pedagogicznego poprzez złożenie podpisu na ramowym programie nauczania przez w/w osoby. d) doboru metody, formy pracy oraz środków dydaktycznych adekwatnie do możliwości uczestników, e) dbania o stan pomieszczeń, sprzętu i urządzeń wykorzystywanych w trakcie realizacji zajęć (odpowiedzialność materialna za mienie w sali dydaktycznej); f) przestrzegania obowiązujących przepisów prawa oświatowego i statutu szkoły oraz zasady BHP i ppoż. g) współpracy z kierownikiem projektu, h) współpracy ze szkolnym koordynatorem, pracownikiem ds. nadzoru pedagogicznego w kwestii ustalania aktualnego harmonogramu realizacji zajęć, informowania o wszelkich zmianach i odstępstwach w ich prowadzeniu, informowania o frekwencji na prowadzonych zajęciach, i) prowadzenia zajęć zgodnie z zatwierdzonym harmonogramem; zmiany do harmonogramu będą wymagały wcześniejszej zgody kierownika projektu, j) prowadzenia dokumentacji projektowej zgodnie z wymogami PO KL, w tym do sporządzania miesięcznych ewidencji godzin pracy, k) wspomagać promocję i ewaluację projektu, w tym prawidłowe oznakowanie pomieszczeń zgodnie z obowiązującymi wytycznymi, l) przygotowania i przeprowadzenia na pierwszych i ostatnich zajęciach sprawdzianu wiedzy i umiejętności uczestników pozwalającego zweryfikować osiągnięte wskaźniki realizacji projektu m) prowadzenia dokumentacji zgodnie z wymogami przepisów oświatowych, w szczególności do prowadzenia dzienników zajęć wraz z potwierdzaniem frekwencji uczestników (listy obecności) i do bieżącego przekazywania pełnej dokumentacji szkolnemu koordynatorowi z danej szkoły po zakończeniu zajęć, n) sprawowania opieki nad bezpieczeństwem uczestników podczas zajęć, i przerw pomiędzy zajęciami, o) aktualizowania danych niezbędnych do prawidłowej realizacji umowy (np. adres, konto bankowe, oświadczenia, itp.) p) brania udziału w spotkaniach organizowanych przez kierownika Projektu w związku z realizacją Projektu. 7. Wykonawca realizując przedmiotu zamówienie musi przestrzegać przepisów prawa, w szczególności wynikających z: 1) ustawy z dnia 7 września 1991 r. o systemie oświaty (Dz. U. z 2004 r., Nr 256, poz. 2572 z późn. zm.), 2) rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 30 kwietnia 2007 r. w sprawie warunków i sposobu oceniania, klasyfikowania i promowania uczniów i słuchaczy oraz przeprowadzania sprawdzianów i egzaminów w szkołach publicznych (Dz. U. z 2007r., Nr 83 poz. 562 z późn. zm.), 3) rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 27 sierpnia 2012r. w sprawie podstawy programowej wychowania przedszkolnego oraz kształcenia ogólnego w poszczególnych typach szkół. (Dz. U. z 2012r. poz. 977 ), 4) rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 21 czerwca 2012 r. w sprawie dopuszczania do użytku w szkole programów wychowania przedszkolnego i programów nauczania oraz dopuszczania do użytku szkolnego podręczników (Dz. U z 2012r. poz. 752). 8. Zamawiający zastrzega sobie prawo do hospitacji i oceny jakości prowadzonych zajęć przez Wykonawcę. Hospitacji będzie dokonywał pracownik ds. nadzoru pedagogicznego. Wykonawca podda się także kontroli, w tym niezapowiedzianej, przez uprawnione organy nadzoru i kontroli..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 157.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający w niniejszym postępowaniu nie żąda od Wykonawców wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Do wykonywania czynności będących przedmiotem zamówienia przepisy prawa nie nakładają obowiązku posiadania uprawnień - Zamawiający nie wyznacza więc szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje osobą/osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj.: osoby prowadzące zajęcia powinny posiadać: Szkoła Podstawowa Nr 1 im. Sługi Bożego Księdza Prymasa Stefana Kardynała Wyszyńskiego, ul. 3-go Maja 3 w Biłgoraju: Część nr 1 - 3 Wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym z matematyki lub minimum studia podyplomowe z matematyki. Staż pracy w szkole: min. 3lata Część nr 4 - 6 Wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym z filologii angielskiej lub minimum studia podyplomowe z filologii angielskiej. Staż pracy w szkole: min. 1 rok Część nr 7 -8 Wykształcenie wyższe z pedagogiki terapeutycznej lub studia podyplomowe z oligofrenopedagogiki. Staż pracy w szkole: min. 3lata Część nr 9 - 10 Wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym z logopedii lub minimum studia podyplomowe z terapii pedagogicznej z logopedią lub logopedii korekcyjnej lub neurologopedii lub logopedii lub pedagogiki terapeutycznej. Staż pracy w szkole: min. 3lata Część nr 11 -12 Wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym lub minimum studia podyplomowe w zakresie terapii pedagogicznej lub pedagogiki terapeutycznej lub pedagogiki lub logopedii. Staż pracy w szkole: min. 3 lata Część nr 13 - 15 Wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym z matematyki lub minimum studia podyplomowe z matematyki. Staż pracy w szkole: min. 3lata Część nr 16 - 19 Wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym z matematyki lub minimum licencjat z pedagogiki lub edukacji wczesnoszkolnej. Staż pracy w szkole: min. 3 lata Część nr 20 - 23 Wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym z filologii angielskiej lub minimum studia podyplomowe z filologii angielskiej. Staż pracy w szkole: min. 1 rok Część nr 24 - 26 Wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym z filologii polskiej lub minimum studia podyplomowe z filologii polskiej. Staż pracy w szkole: min. 3 lata Część nr 27 - 29 Wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym z matematyki lub minimum studia podyplomowe z matematyki. Staż pracy w szkole: min. 3 lata Część nr 30 - 33 Wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym z matematyki lub minimum licencjat z pedagogiki lub edukacji wczesnoszkolnej. Staż pracy w szkole: min. 3 lata Część nr 34 - 35 Wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym z filologii angielskiej lub studia podyplomowe z filologii angielskiej. Staż pracy w szkole: min. 1 rok Część nr 36 - 38 Wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym lub minimum studia podyplomowe z przyrody lub biologii lub chemii lub geografii lub fizyki. Staż pracy w szkole: min. 2 lata Część nr 39 Wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym z plastyki lub dodatkowe kwalifikacje do nauczania plastyki lub zajęć artystycznych. Staż pracy w szkole: min. 3lata Część nr 40 - 41 Wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym z wychowania fizycznego lub minimum studia podyplomowe z wychowania fizycznego. Staż pracy w szkole: min. 3 lata Szkoła Podstawowa Nr 4, ul. Polna 3 w Biłgoraju: Część nr 42 - 43 Wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym z filologii polskiej lub minimum studia podyplomowe z filologii polskiej lub minimum licencjat z edukacji wczesnoszkolnej. Staż pracy w szkole: min. 3 lata Część nr 44 Wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym z matematyki lub minimum licencjat z pedagogiki lub edukacji wczesnoszkolnej. Staż pracy w szkole: min. 3 lata Część nr 45 Wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym z matematyki lub minimum studia podyplomowe z matematyki. Staż pracy w szkole: min. 3 lata Część nr 46 Wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym z filologii angielskiej lub minimum studia podyplomowe z filologii angielskiej. Staż pracy w szkole: min. 1 rok Część nr 47 Wykształcenie wyższe z pedagogiki terapeutycznej. Staż pracy w szkole min. 3 lata Część nr 48 Wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym z logopedii lub minimum studia podyplomowe z terapii pedagogicznej z logopedią lub logopedii korekcyjnej lub neurologopedii lub logopedii lub pedagogiki terapeutycznej. Staż pracy w szkole: min. 3lata Część nr 48 Wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym lub minimum kurs kwalifikacyjny z gimnastyki korekcyjnej. Staż pracy w szkole min. 3 lata Część nr 50 - 51 Wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym lub minimum studia podyplomowe w zakresie terapii pedagogicznej lub pedagogiki terapeutycznej lub pedagogiki lub logopedii. Staż pracy w szkole: min. 3 lata Część nr 52 Wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym z filologii polskiej lub minimum studia podyplomowe z filologii polskiej lub minimum licencjat z edukacji wczesnoszkolnej. Staż pracy w szkole: min. 3 lata Część nr 53 Wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym z filologii polskiej lub minimum studia podyplomowe z filologii polskiej. Staż pracy w szkole: min. 3 lata Część nr 54 Wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym z matematyki lub minimum licencjat z pedagogiki lub edukacji wczesnoszkolnej. Staż pracy w szkole: min. 3 lata Część nr 55 Wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym z matematyki lub minimum studia podyplomowe z matematyki. Staż pracy w szkole: min. 3 lata Część nr 56 Wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym z filologii angielskiej lub minimum studia podyplomowe z filologii angielskiej. Staż pracy w szkole: min. 1 rok Część nr 57 Wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym lub minimum studia podyplomowe z przyrody lub biologii lub chemii lub geografii lub fizyki. Staż pracy w szkole: min. 2 lata Część nr 58 Wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym z historii. Staż pracy w szkole: min. 3 lata Szkoła Podstawowa Nr 5 im. ks. Jana Twardowskiego, ul. Nadstawna 62A w Biłgoraju: Część nr 59 Wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym z matematyki lub minimum studia podyplomowe z matematyki. Staż pracy w szkole: min. 3 lata Część nr 60 - 61 Wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym z filologii polskiej lub minimum studia podyplomowe z filologii polskiej. Staż pracy w szkole: min. 3 lata Część nr 62 Wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym z filologii polskiej lub minimum licencjat z pedagogiki lub edukacji wczesnoszkolnej. Staż pracy w szkole: min. 3 lata Część nr 63 Wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym z logopedii lub minimum studia ,./podyplomowe z terapii pedagogicznej z logopedią lub logopedii korecyjnej lub neurologopedii lub logopedii lub pedagogiki terapeutycznej. Staż pracy w szkole: min. 3lata Część nr 64 Wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym lub studia podyplomowe w zakresie pedagogiki korekcyjnej. Staż pracy w szkole: min. 3 lata Część nr 65 - 67 Wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym z filologii angielskiej lub minimum studia podyplomowe z filologii angielskiej. Staż pracy w szkole: min. 1 rok Część nr 68 - 69 Wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym lub minimum studia podyplomowe w zakresie terapii pedagogicznej lub pedagogiki terapeutycznej lub pedagogiki lub logopedii. Staż pracy w szkole: min. 3 lata Część nr 70 Wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym z matematyki lub minimum studia podyplomowe z matematyki. Staż pracy w szkole: min. 3lata Część nr 71 - 73 Wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym z matematyki lub minimum licencjat z pedagogiki lub edukacji wczesnoszkolnej. Staż pracy w szkole: min. 3 lata Część nr 74 - 76 Wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym z filologii polskiej lub minimum studia podyplomowe z filologii polskiej. Staż pracy w szkole: min. 3 lata Część nr 77 Wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym lub minimum studia podyplomowe z przyrody lub biologii lub chemii lub geografii lub fizyki. Staż pracy w szkole: min. 2 lata Część nr 78 - 79 Wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym z informatyki lub minimum studia podyplomowe z informatyki. Staż pracy w szkole: min. 3 lata. Część nr 80 - 82 Wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym z plastyki lub dodatkowe kwalifikacje do nauczania plastyki lub zajęć artystycznych. lub minimum licencjat z pedagogiki lub edukacji wczesnoszkolnej. Staż pracy w szkole: min. 3 lata Część nr 83 Wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym z plastyki lub dodatkowe kwalifikacje do nauczania plastyki lub zajęć artystycznych. Staż pracy w szkole: min. 3lata Część nr 84 Wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym z historii. Staż pracy w szkole: min. 3 lata Część nr 85 Wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym z wychowania fizycznego lub minimum studia podyplomowe z wychowania fizycznego. Staż pracy w szkole: min. 3 lata Część nr 86 -88 Wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym z filologii angielskiej lub minimum studia podyplomowe z filologii angielskiej. Staż pracy w szkole: min. 1 rok Część nr 89 Wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym z języka niemieckiego. Staż pracy w szkole: min. 1 rok Miejski Zespół Szkół, ul. Sienkiewicza 6 w Biłgoraju: Część nr 90 - 91 Wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym z filologii polskiej lub minimum studia podyplomowe z filologii polskiej lub minimum licencjat z edukacji wczesnoszkolnej. Staż pracy w szkole: min. 3 lata Część nr 92 Wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym z filologii polskiej lub minimum studia podyplomowe z filologii polskiej. Staż pracy w szkole: min. 3 lata Część nr 93 - 102 Wykształcenie wyższe z pedagogiki terapeutycznej lub minimum studia podyplomowe z oligofrenopedagogiki. Staż pracy w szkole: min. 3lata Część nr 103 - 105 Wykształcenie wyższe z terapii pedagogicznej lub studia podyplomowe lub kurs kwalifikacyjny z terapii pedagogicznej. Staż pracy w szkole: min. 3lata Część nr 106 Wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym z logopedii lub minimum studia podyplomowe z terapii pedagogicznej z logopedią lub logopedii korekcyjnej lub neurologopedii lub logopedii lub pedagogiki terapeutycznej. Staż pracy w szkole: min. 3lata Część nr 107 Wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym lub studia podyplomowe w zakresie oligofrenopedagogiki lub logopedii korekcyjnej lub neurologopedii, praktyczny kurs wspomagających i alternatywnych metod porozumiewania się AAC. Staż pracy w szkole: min. 3 lata Część nr 108 Wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym. Staż pracy w szkole: min. 3 lata Część nr 109 Wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym lub minimum studia podyplomowe w zakresie terapii pedagogicznej lub pedagogiki terapeutycznej lub pedagogiki lub logopedii. Staż pracy w szkole: min. 3 lata Część nr 110 - 111 Wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym z matematyki lub minimum licencjat z pedagogiki lub edukacji wczesnoszkolnej. Staż pracy w szkole: min. 3 lata Część nr 112 Wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym lub studia podyplomowe z matematyki. Staż pracy w szkole: min. 3 lata Część nr 113 Wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym z matematyki lub minimum studia podyplomowe z matematyki. Staż pracy w szkole: min. 3 lata Część nr 114- 116 Wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym lub studia podyplomowe z matematyki. Staż pracy w szkole: min. 3 lata Część nr 117 - 121 Wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym z filologii angielskiej lub minimum studia podyplomowe z filologii angielskiej. Staż pracy w szkole: min. 1 rok Część nr 122 Wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym z edukacji wczesnoszkolnej. Staż pracy w szkole: min. 3 lata Część nr 123 Wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym z filologii polskiej lub minimum studia podyplomowe z filologii polskiej. Staż pracy w szkole: min. 3 lata Część nr 124 Wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym lub studia podyplomowe z filologii polskiej. Staż pracy w szkole: min. 3 lata Część nr 125 - 126 Wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym z historii. Staż pracy w szkole: min. 3 lata Część nr 127 Wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym lub minimum studia podyplomowe z przyrody lub biologii lub chemii lub geografii lub fizyki. Staż pracy w szkole: min. 2 lata Część nr 128 Wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym lub minimum studia podyplomowe z przyrody lub biologii lub chemii lub geografii lub fizyki. Staż pracy w szkole: min. 2 lata Część nr 129 - 130 Wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym z informatyki lub minimum studia podyplomowe z informatyki. Staż pracy w szkole: min. 3 lata. Gimnazjum Nr 1, im. Świętej Jadwigi Królowej, ul. Tadeusza Kościuszki 41 w Biłgoraju: Część nr 131 Wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym lub minimum studia podyplomowe w zakresie terapii pedagogicznej lub pedagogiki terapeutycznej lub pedagogiki lub logopedii. Staż pracy w szkole: min. 3 lata Część nr 132 - 134 Wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym z matematyki lub minimum studia podyplomowe z matematyki. Staż pracy w szkole: min. 3 lata Część nr 135 - 136 Wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym z filologii angielskiej lub minimum studia podyplomowe z filologii angielskiej. Staż pracy w szkole: min. 1 rok Część nr 137 Wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym z języka niemieckiego. Staż pracy w szkole: min. 1 rok Część nr 138 Wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym z języka rosyjskiego. Staż pracy w szkole: min. 1 rok Część nr 139 - 141 Wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym lub minimum studia podyplomowe z przyrody lub biologii lub chemii lub geografii lub fizyki. Staż pracy w szkole: min. 2 lata Część nr 142 - 143 Wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym z historii. Staż pracy w szkole: min. 3 lata Część nr 144 Wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym z informatyki lub minimum studia podyplomowe z informatyki. Staż pracy w szkole: min. 3 lata. Gimnazjum Nr 2, im. Stefana Batorego ,ul. Nadstawna 62A w Biłgoraju: Część nr 145 - 146 Wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym lub minimum studia podyplomowe w zakresie terapii pedagogicznej lub pedagogiki terapeutycznej lub pedagogiki lub logopedii. Staż pracy w szkole: min. 3 lata Część nr 147 Wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym z informatyki lub minimum studia podyplomowe z informatyki. Staż pracy w szkole: min. 3 lata. Część nr 148 - 149 Wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym z historii. Staż pracy w szkole: min. 3 lata Część nr 150 - 151 Wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym lub minimum studia podyplomowe z przyrody lub biologii lub chemii lub geografii lub fizyki. Staż pracy w szkole: min. 2 lata Część nr 152 Wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym dodatkowo kwalifikacje do nauczania muzyki/ śpiewu. Staż pracy w szkole: min. 3 lata Część nr 153 Wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym z filologii angielskiej lub minimum studia podyplomowe z filologii angielskiej. Staż pracy w szkole: min. 1 rok Część nr 154 Wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym z plastyki lub dodatkowe kwalifikacje do nauczania plastyki lub zajęć artystycznych. Staż pracy w szkole: min. 3lata Część nr 155 Wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym z matematyki lub minimum studia podyplomowe z matematyki. Staż pracy w szkole: min. 3 lata Część nr 156 - 157 Wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym z filologii angielskiej lub minimum studia podyplomowe z filologii angielskiej. Staż pracy w szkole: min. 1 rok Warunek będzie oceniany na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków udziału zgodnie z treścią załącznika nr 4 do SIWZ oraz wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, zgodnie z treścią załącznika nr 6 do SIWZ.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: umbilgoraj.bip.lubelskie.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Biłgoraj, ul. Kościuszki 13, 23-400 Biłgoraj, pokój nr 30..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.08.2014 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat Urzędu Miasta Biłgoraj, Plac Wolności 16, 23-400 Biłgoraj, pokój nr 13..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w Programie Operacyjnym Kapitału Ludzkiego, Priorytet IX, Działanie 9.1, Poddziałanie 9.1.2..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
INNE PRZETARGI Z BIŁGORAJA
- ZMIANA SPOSOBU UŻYTKOWANIA CZĘŚCI BUDYNKU BYŁEJ KOTŁOWNI NA STRZELNICĘ PNEUMATYCZNĄ PRZY ZESPOLE SZKÓŁ LEŚNYCH W BIŁGORAJU
- Wykonanie instalacji klimatyzacji w O/Biłgoraj, ul. Kościuszki.
- Poprawa dostępności placu zabaw przy Samorządowym Przedszkola nr 3 w Biłgoraju
- DOSTAWA OLEJU NAPĘDOWEGO DLA KOMENDY POWIATOWEJ PAŃSTWOWEJ STRAŻY POŻARNEJ W BIŁGORAJU
- Poprawa dostępności budynku Samorządowego Przedszkola nr 3 w Biłgoraju
- remont cząstkowy ulic i dróg powiatowych położonych na terenie miasta Biłgoraj, gmin: Biłgoraj i Józefów, Księżpol, Łukowa, Obsza, Tarnogród, Biszcza i Potok Górny.
więcej: przetargi w Biłgoraju »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zorganizowanie i przeprowadzenie kursów komputerowych z certyfikatem ECDL BASE dla uczestników projektu "Młodzi przyszłością regionu!".
- Przeprowadzenie szkolenia w formule online z zakresu obsługi Centralnego Systemu Teleinformatycznego 2021 (CST2021)
- Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia "Operator suwnicy placowej RTG"
- organizacja szkolenia pn. "Organizacja modelowej wycieczki zawodoznawczej jako metody zapoznania się z zawodem w rzeczywistym środowisku pracy" w formie modelowej wycieczki zawodoznawczej dla (...)
- Usługa prowadzenia zajęć muzycznych dla uczestników Gnieźnieńskiego Klubu Seniora w Gnieźnie
- Realizacja zadań wynikających z programu kompleksowego wsparcia dla rodzin "Za życiem" na rzecz Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej w Tychach
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.