eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Boronów › Dostawa sprzętu komputerowego i internetu na potrzebę realizacji projektuPrzeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu w Gminie Boronów w ramach działania 8.3Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu - eInclusion osi priorytetowej 8. Społeczeństwo informacyjne - zwiększanie innowacyjności gospodarki Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka 2007-2013

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-07-29

Boronów: Dostawa sprzętu komputerowego i internetu na potrzebę realizacji projektu: Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu w Gminie Boronów w ramach działania 8.3: Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu - eInclusion osi priorytetowej 8. Społeczeństwo informacyjne - zwiększanie innowacyjności gospodarki Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka 2007-2013
Numer ogłoszenia: 253650 - 2014; data zamieszczenia: 29.07.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Boronów , ul. Dolna 2, 42-283 Boronów, woj. śląskie, tel. 034 3539100, faks 034 3669814.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.boronow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu komputerowego i internetu na potrzebę realizacji projektu: Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu w Gminie Boronów w ramach działania 8.3: Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu - eInclusion osi priorytetowej 8. Społeczeństwo informacyjne - zwiększanie innowacyjności gospodarki Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka 2007-2013.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 4.1. Przedmiotem zamówienia jest : Dostawa sprzętu komputerowego i internetu na potrzebę realizacji projektu: Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu na terenie Gminy Boronów w ramach działania 8.3: Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu - eInclusion osi priorytetowej 8. Społeczeństwo informacyjne - zwiększanie innowacyjności gospodarki Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka 2007-2013 na potrzebę realizacji projektu: Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu na terenie Gminy Boronów w ramach działania 8.3: Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu - eInclusion osi priorytetowej 8. Społeczeństwo informacyjne - zwiększanie innowacyjności gospodarki Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka 2007-2013 W szczególności Wykonawca będzie odpowiedzialny za: 1. Zakup łącza dostępu do Internetu w technologii bezprzewodowej lub innej technologii w okresie realizacji projektu oraz dostarczenie go (z wykorzystaniem sieci istniejących operatorów) i podłączenie do komputerów w uprawnionych 30 gospodarstwach domowych znajdujących się na terenie miejscowości Boronów oraz Szkoły Podstawowej i Gimnazjum w Boronowie. Charakterystyka usługi: Uruchomienie usługi stałego dostępu do Internetu w danej wskazanej przez Zamawiającego lokalizacji nie następuje, o ile w lokalizacji tej istnieją bariery uniemożliwiające połączenie z siecią Internet (w szczególności: niekorzystne ukształtowanie terenu lub struktura materiału budowlanego lokalu pochłaniającego lub odbijającego fale radiowe lub brak zgody właściciela lokalu na instalację infrastruktury telekomunikacyjnej). O braku możliwości podłączenia Internetu, wynikających z przyczyn o których mowa w zdaniu poprzednim, Wykonawca zawiadomi Zamawiającego, który wskaże nową (kolejną) lokalizację. Uruchomienie usługi stałego dostępu do Internetu dla zestawów komputerowych w gospodarstwach domowych i jednostkach podległych Zamawiającemu (Szkoła Podstawowa i Gimnazjum w Boronowie) musi nastąpić do dnia 01.10.2014 r. Podstawowy zakres prac obejmuje: 1) Wykonanie przyłączy telekomunikacyjnych do Szkoły Podstawowej i Gimnazjum w Boronowie oraz 30 gospodarstw domowych na terenie miejscowości Boronów z wykorzystaniem własnej sieci dostępowej oraz posiadanej technologii 2) Zapewnienie dostępu do sieci Internet poprzez zastosowanie dostępnych i osiągalnych rozwiązań technologicznych (systemy przewodowe, systemy bezprzewodowe) zgodnie z najlepszymi obowiązującymi normami i praktykami. 3) Zrealizowanie dostępu do sieci Internet przy wykorzystaniu własnej sieci dostępowej ,własnych urządzeń klienckich ( przewodowych , radiowych ) oraz wszelkich innych własnych niezbędnych urządzeń sieciowych (np. routerów , firewall ) i komputerowych (np.serwer do zarządzania) i innych zasobów aby realizować usługi o dobrej jakości oraz odpowiednim poziomie bezpieczeństwa. 4) Uruchomienie usług dostępu dla wszystkich uczestników projektu na określonym poziomie przepływności i gwarancji jakości oraz jego utrzymanie przez okres 12 miesięcy 5) Zarządzanie usługami dostępowymi mającymi na celu zachowanie jakości połączeń, zapewnienie bezpieczeństwa sieciowego oraz innych funkcji i obowiązków jakie nakłada prawo telekomunikacyjne na operatora dostarczającego usługi dostępu do Internetu przez okres 12 miesięcy 6) Przekazywanie raportów kwartalnych Zamawiającemu w zakresie wykorzystania łącz internetowych przez poszczególnych uczestników projektu Parametry techniczne gospodarstwa domowe: - stały dostęp do sieci Internet, co oznacza, zapewnienie korzystania z Internetu, a nie tylko możliwości technicznych jego podłączenia, - transfer do komputera użytkownika (download) minimum 4096 kbit/s, - transfer od komputera użytkownika (upload) minimum 1025 kbit/s, - nielimitowana ilość przesyłanych informacji tzn. stała przepustowość niezależnie od ilości przesyłanych przez łącze danych, - dostęp do Internetu z punktu widzenia Zamawiającego musi działać bezobsługowo, co oznacza, że nie jest wymagane podawanie loginów, haseł czy nr PIN aby mieć możliwość korzystania z Internetu, (w przypadku braku możliwości technicznych uzyskania takich prędkości możliwe będzie jej zmniejszenie po uzyskaniu zgody Zamawiającego). Parametry techniczne Szkoła Podstawowa i Gimnazjum: - stały dostęp do sieci Internet, co oznacza, zapewnienie korzystania z Internetu, a nie tylko możliwości technicznych jego podłączenia, - transfer do komputera użytkownika (download) minimum 10 Mbit/s, - transfer od komputera użytkownika (upload) minimum 2 Mbit/s, - nielimitowana ilość przesyłanych informacji tzn. stała przepustowość niezależnie od ilości przesyłanych przez łącze danych, - dostęp do Internetu z punktu widzenia Zamawiającego musi działać bezobsługowo, co oznacza, że nie jest wymagane podawanie loginów, haseł czy nr PIN aby mieć możliwość korzystania z Internetu, (w przypadku braku możliwości technicznych uzyskania takich prędkości możliwe będzie jej zmniejszenie po uzyskaniu zgody Zamawiającego). Inne: Wykonawca jest zobowiązany do przygotowania łącza tak, aby była możliwość samodzielnego podłączenia komputerów do Internetu. Zamawiający zastrzega sobie możliwość przeniesienia usługi dostępu do Internetu pod inny adres w czasie trwania umowy, pozostający w granicach administracyjnych miejscowości Boronów. Wykonawca dokona przeniesienia sprzętu, instalacji i uruchomienia stałego dostępu do Internetu w przypadku zmiany miejsca pobytu uczestnika projektu lub zmiany uczestnika projektu. 2. Realizacja zadań w zakresie dostaw: Dostawa, zainstalowanie i uruchomienie 30 zestawów sprzętu komputerowego (komputerów wraz z niezbędnym oprogramowaniem) do 30 beneficjentów końcowych w gospodarstwach domowych (lista jak wyżej) oraz 30 zestawów komputerowych do jednostkach podległych objętych projektem na terenie Gminy Boronów. Lista jednostek: 1. Szkoła Podstawowa w Boronowie, (15 komputerów,) 2. Gimnazjum w Boronowie, (15 komputerów) Lista gospodarstw domowych: 1. ul. Dworcowa 9a 2. ul. Krótka 2 3. ul. Częstochowska 33 4. ul. Niwska 1 5. ul. Powstańców Śl. 48 6. ul. Poznańska 33 7. ul. Boczna 3 8. ul. Poznańska 9 9. ul. Wolności 82 10. ul. Powstańców Śl. 14 11. ul. 3 Maja 57 12. ul. Boczna 7 13. ul. Wolności 76 14. ul. Powstańców Śl. 14 15. ul. Polna 6 16. ul. 3 Maja 50 17. ul. Wolności 63 18. ul. Niwska 4 19. ul. Wolności 79 20. ul. 3 Maja 83 21. ul. Dolna 37 22. ul. 3 Maja 102 23. ul. Powstańców Śl. 22 24. ul. 3 Maja 94 25. ul. Poznańska 18a 26. ul. Tylna 2 27. ul. Boczna 1a 28. ul. Wolności 62 29. ul. 3 Maja 96 30. ul. Powstańców Śl. 35b Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dotyczący zestawów komputerowych zawiera załącznik nr 6 do formularza oferty. Użyte do realizacji zamówienia urządzenia, materiały muszą być fabrycznie nowe, (rok produkcji nie wcześniej niż II kwartał 2014). Dostarczony sprzęt i oprogramowanie muszą być dopuszczone do obrotu na terenie Polski i posiadać wymagane deklaracje i poświadczenia polskie lub Unii Europejskiej. Wykonawca przygotuje dla Zamawiającego protokoły odbioru : a) Indywidualne Protokoły Odbioru uruchomienia usługi świadczenia dostępu do Internetu oraz dostawy sprzętu komputerowego w danej lokalizacji wraz z odbiorem przez Beneficjenta Ostatecznego oraz przedstawicieli jednostek podległych, dostarczonych urządzeń towarzyszących, zapewniających dostęp do internetu, b) Końcowy (Zbiorczy) Protokół Odbioru usługi świadczenia dostępu do Internetu oraz dostawy sprzętu komputerowego na podstawie podpisanych Indywidualnych Protokołów Odbioru c) Załącznik do Końcowego (Zbiorczego) Protokół Odbioru w postaci haseł dostępu niezbędnych do nawiązania połączenia z Internetem , d) Indywidualne Protokoły Odbioru zostaną sporządzone i podpisane przez wszystkie strony bez zastrzeżeń w dniu aktywacji łącz internetowych u danego Beneficjenta Ostatecznego oraz w jednostkach podległych Zamawiającego e) Końcowy (Zbiorczy) Protokół Odbioru zostanie sporządzony w terminie max. siedmiu dni od daty aktywowania usługi dostępu do Internetu u wszystkich Beneficjentów Ostatecznych i jednostek podległych , i podpisany przez obie Strony bez zastrzeżeń. Wykonawca będzie zobowiązany dostarczyć do siedziby Zamawiającego, wybrany przez Zamawiającego losowo jeden lub więcej zestawów komputerowych w celu sprawdzenia zgodności dostarczonego sprzętu z złożoną ofertą (hardware i software). W przypadku dwukrotnej negatywnej weryfikacji sprzętu Zamawiający ma prawo do rozwiązania umowy z uwzględnieniem kar umownych. Pozostałe warunki dotyczące realizacji zamówienia zostały określone w Ogólnych Warunkach Umowy..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe 30.21.40.00 - Stacje robocze 72.26.80.00 - Usługi dostawy oprogramowania 48.76.00.00 - Pakiety oprogramowania do ochrony antywirusowej 48.70.00.00 - Pakiety oprogramowania użytkowego 72.40.00.00 - Usługi internetowe .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie przewiduje szczegółowego warunku

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy w okresie 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, a) wykonali co najmniej dwie dostawy sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem o wartości co najmniej 200.000,00 złotych brutto każda. Za główne dostawy Zamawiający uzna dostawy wymienione w niniejszym pkt. b) wykonali co najmniej dwie usługi w zakresie podłączenia oraz świadczenia usługi dostępu do Internetu dla minimum 20 podmiotów każda. Za główne usługi Zamawiający uzna usługi wymienione w niniejszym pkt. Zamawiający dopuszcza spełnienie warunków opisanych w lit. a i b w projektach obejmujących łącznie dostawę sprzętu komputerowego wraz z podłączeniem i świadczeniem usługi dostępu do internetu, jak również w projektach obejmujących oddzielenie dostawę sprzętu komputerowego i usługę podłączenia i świadczenia usługi dostępu do internetu.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie przewiduje szczegółowego warunku

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie przewiduje szczegółowego warunku

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie przewiduje szczegółowego warunku

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    dostawy sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem o wartości co najmniej 200.000,00 złotych brutto usługi w zakresie podłączenia oraz świadczenia usługi dostępu do Internetu dla minimum 20 podmiotów;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

7.6 Certyfikaty i normy dla zestawu komputerowego oraz potwierdzenia spełnienia warunków technicznych jakie należy dołączyć do oferty: wydruk ze strony internetowej http://www.cpubenchmark.net potwierdzający wydajność procesora, potwierdzony za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, wydruk ze strony internetowej http://www.videobenchmark.net potwierdzający wydajność karty graficznej, potwierdzony za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, raport z testów wykonanych przez akredytowaną jednostkę badawczą potwierdzający głośność komputera, potwierdzony za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, dokument zawierający adres strony internetowej na której można sprawdzić okres gwarancji stacji roboczej, Dokument poświadczający, że oferowane stacje robocze produkowane są zgodnie z normą ISO-9001 lub równoważną, Dokument poświadczający, że oferowane stacje robocze produkowane są zgodnie z normą ISO-14001 lub równoważną, Deklaracja zgodności CE lub równoważna, Dokument poświadczający, że oferowane stacje robocze są zgodne z normą Energy Star 5.0. lub równoważną. Katalog internetowy http://www.eu-energystar.org lub http://www.energystar.gov

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

20.2 Zamawiający zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy przewiduje możliwość dokonywania zmian w treści zawartej umowy w stosunku do treści oferty w zakresie: 1) terminu realizacji zamówienia - termin może ulec zmianie w następujących przypadkach: a) wystąpi np. brak na rynku dostępnych materiałów lub urządzeń, oferowanych w ofercie Wykonawcy, które mogą być zastąpione innymi materiałami lub urządzeniami spełniającymi wymagania Zamawiającego określone w SIWZ. Zmienne materiały lub urządzenia zostaną ustalone przed ich realizacją w zatwierdzonym przez Zamawiającego protokole konieczności, z zastrzeżeniem nieprzekraczalności ceny ofertowej, która będzie stanowić maksymalną graniczną kwotę umówionego wynagrodzenia; b) gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia; c) gdy konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wprowadzonych w umowach pomiędzy Zamawiającym, a inną niż Wykonawca stroną, w szczególności Władzą Wdrażającą, a także innymi instytucjami, które na podstawie przepisów prawa mogą wpływać na realizację zamówienia; d) gdy konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wytycznych dotyczących Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka lub wytycznych i zaleceń Władzy Wdrażającej; e) zaistnieje przerwa w realizacji zamówienia z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, w szczególności działania siły wyższej, wywołane przez czynniki zewnętrzne, które uniemożliwiłyby terminowe wykonanie zobowiązań. Strony zobowiązują się do ustalenia odpowiednio zmienionego terminu wykonania przedmiotu zamówienia o okres odpowiadający okresowi zaistniałej przerwy; 2) w zakresie Podwykonawstwa (o ile zostanie przewidziane w ofercie Wykonawcy) - w uzasadnionych przypadkach powierzenie Podwykonawcom innej części prac niż wskazana w ofercie Wykonawcy za uprzednią zgodą Zamawiającego; 3) w zakresie lokalizacji świadczenia usługi w przypadku zmiany lub przeprowadzki beneficjenta ostatecznego projektu w ramach granic administracyjnych gminy. 20.3. Forma zmian umowy: pod rygorem nieważności wyłącznie w formie pisemnej, w postaci aneksu do umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.boronow.bip.net.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gmina Boronów, ul. Dolna 2, 42-283 Boronów, pok. nr 12 w cenie 12 zł + VAT.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.08.2014 godzina 09:00, miejsce: Gmina Boronów, ul. Dolna 2, 42-283 Boronów, pok. nr 11 - sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.