eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Brodnica › ABC przedsiębiorczości

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-02-25

Brodnica: ABC przedsiębiorczości
Numer ogłoszenia: 25361 - 2015; data zamieszczenia: 25.02.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy , ul. Żwirki i Wigury 3, 87-300 Brodnica, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 49-849-03, faks 056 49-849-03.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pup-brodnica.bip.net.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ABC przedsiębiorczości.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: zrealizowanie dla Powiatowego Urzędu Pracy w Brodnicy w okresie od dnia podpisania umowy do dnia 31 grudnia 2015r. usług szkolenia pn. ABC przedsiębiorczości. Usługa należy do kategorii 80500000-9 wg kodów Wspólnego Słownika Zamówień - usługi szkoleniowe. Przewidywana liczba uczestników szkolenia około 60 osób. Ofertę na realizację niniejszego zamówienia należy złożyć na formularzu ofertowym, stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ. Cel szkolenia: Celem szkolenia jest wyposażenie osób skierowanych na szkolenie, tj. osób bezrobotnych i poszukujących pracy zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Brodnicy, w wiedzę teoretyczną i praktyczną niezbędną do samodzielnego prowadzenia działalności gospodarczej w warunkach konkurencji rynkowej. Program szkolenia: Program szkolenia powinien być opracowany zgodnie z wymogami § 71 ust. 3 rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 14 maja 2014r. w sprawie szczegółowych warunków realizacji oraz trybu i sposobów prowadzenia usług rynku pracy (Dz. U. z 2014r., poz. 667) i uwzględniać co najmniej: 1) Aspekty prawne prowadzenia działalności gospodarczej, w tym: - Formy organizacyjne działalności gospodarczej. - Rejestracja firmy krok po kroku. - Tworzenie wizerunku przedsiębiorstwa. 2) Aspekty ekonomiczne prowadzenia działalności gospodarczej, w tym: - Podatki w działalności gospodarczej. - Wybór formy opodatkowania. - Obowiązki i obciążenia dla osoby prowadzącej działalność gospodarczą z tytułu ubezpieczeń społecznych. - Obowiązki ewidencyjne w Urzędzie Skarbowym. - Ewidencja finansowo-księgowa - zajęcia praktyczne. 3) Prawo pracy, w tym: - Prawa i obowiązki pracodawcy. - Kodeks pracy. - Akta osobowe. 4) Zasady tworzenia i opracowywanie wniosku o dotację, w tym: - Struktura biznesplanu. - Analiza elementów biznesplanu. - Procedura sporządzania biznesplanu. - Sporządzenie biznesplanu dotyczącego planowanego przedsięwzięcia przez każdego z uczestników szkolenia. 5) Zakładam własną firmę - zajęcia warsztatowe dotyczące opracowania wstępnej wersji wniosku - Wypełnianie dokumentów zgłoszeniowych. - Wypełnianie dokumentów przez platformę CEIDG (Centralna Ewidencja i Informacja o Działalności Gospodarczej) - zajęcia praktyczne. Sposób organizacji szkolenia: 1) Szkolenie winno odbywać w formie kursu obejmującego łącznie nie mniej niż 40 godzin zegarowych (1 godzina zegarowa to 45 minut zajęć edukacyjnych). 2) Czas trwania kursu (dla każdej grupy) nie może być dłuższy niż następujących po sobie 5 dni roboczych. 3) Usługa szkolenia będzie realizowana cyklicznie, w terminach ustalanych przez Zamawiającego zależnie od jego potrzeb. 4) Szkolenie odbywać się będzie w grupach, po minimum 10 osób w każdej. Każdorazowo Zamawiający będzie uzgadniać z Wykonawcą liczbę uczestników szkolenia dla poszczególnych grup. Miejsce realizacji szkolenia: Miasto Brodnica, woj. kujawsko-pomorskie. Wykonawca będzie zobowiązany do: 1) Przeprowadzenia szkolenia, będącego przedmiotem niniejszego zamówienia, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami. 2) Systematycznej oceny postępów w nauce uczestników szkolenia i indywidualizacji kształcenia w przypadku trudności w procesie nauczania. 3) Przekazania Zamawiającemu i uczestnikom szkolenia, najpóźniej w dniu rozpoczęcia szkolenia, szczegółowego harmonogramu zajęć zawierającego: godziny szkolenia na każdy dzień, tematy zajęć, nazwisko i imię wykładowcy. 4) Zapewnienia każdemu uczestnikowi szkolenia niezbędnych materiałów szkoleniowych i dydaktycznych adekwatnych do treści szkolenia. Materiały szkoleniowe powinny być przekazane każdemu uczestnikowi szkolenia za pokwitowaniem i będą stanowiły, po zakończeniu szkolenia, własność uczestnika szkolenia. Wykonawca, z którym zostanie podpisana umowa na realizację przedmiotowego zamówienia zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu nieodpłatnie w terminie do 7 dni od daty zawarcia umowy jeden komplet materiałów szkoleniowych. 5) Zapewnienia wszystkim uczestnikom szkolenia, każdego dnia zajęć, cateringu obejmującego co najmniej: gorącą kawę i herbatę, ciastka. 6) Przyjęcia i zaopiniowania, sporządzonego przez każdego uczestnika szkolenia, wniosku o przyznanie dotacji na podjęcie własnej działalności gospodarczej. 7) Sporządzenia rejestru wniosków wraz z opiniami, o których mowa w pkt 6. 8) Prowadzenia dokumentacji przebiegu szkolenia (dla każdej grupy oddzielnie), w tym m.in.: a) dziennika zajęć edukacyjnych zawierającego: tematy i wymiar godzin zajęć edukacyjnych, przypadających na każdy dzień szkolenia z podpisami przeprowadzającego zajęcia oraz listę obecności zawierającą: imię, nazwisko i podpis uczestnika szkolenia oraz liczbę godzin zajęć dydaktycznych, w których uczestniczył w każdym dniu szkolenia; b) rejestru wydanych zaświadczeń potwierdzających ukończenie szkolenia i uzyskanie umiejętności lub kwalifikacji, zawierającego: numer zaświadczenia, imię, nazwisko, PESEL (lub w przypadku jego braku datę urodzenia) uczestnika szkolenia, nazwę szkolenia, datę wydania zaświadczenia, c) protokołu i kart ocen z egzaminów końcowych. 9) Bieżącego informowania Zamawiającego w formie pisemnej, o każdym przypadku absencji uczestnika kursu, przerwania szkolenia lub nieprzystąpienia do egzaminu końcowego. 10) Usprawiedliwienia nieobecności na kursie jego uczestnika w przypadku: a) choroby, pobytu w stacjonarnym zakładzie opieki zdrowotnej, konieczności osobistego sprawowania opieki nad członkiem rodziny, po przedstawieniu zaświadczenia lekarskiego na druku ZUS ZLA; b) szczególnie uzasadnionym (np. zgon członka rodziny, wypadek komunikacyjny) po załączeniu odpowiedniej dokumentacji, na podstawie której dokonano usprawiedliwienia tej nieobecności. 11) Ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków powstałych w związku ze szkoleniem, w trakcie szkolenia oraz w drodze do i z miejsca szkolenia osoby skierowanej, która: a) nie posiada prawa do stypendium szkoleniowego, b) posiada status bezrobotnego i podejmie w czasie odbywania szkolenia zatrudnienie, inną pracę zarobkową lub działalność gospodarczą - od dnia zatrudnienia, podjęcia innej pracy zarobkowej lub działalności gospodarczej do dnia zakończenia szkolenia. 12) Sporządzenia protokołu okoliczności i przyczyn wypadku przez własny zespół powypadkowy, gdy osoba skierowana na szkolenie, ulegnie wypadkowi. 13) Przekazania dokumentacji powypadkowej do Zakładu Ubezpieczeń Społecznych. 14) Niezwłocznego powiadomienia Zamawiającego o zaistniałym zdarzeniu, o którym mowa w pkt 12 i przekazania kserokopii dokumentacji powypadkowej. 15) Wydania każdemu uczestnikowi szkolenia, w ostatnim dniu zajęć, zaświadczenia o ukończeniu szkolenia: - zgodnie ze wzorem określonym w § 18 ust. 2 rozporządzenia MEN z dnia 11 stycznia 2012r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych (Dz. U. z 2014r. poz. 622) oraz dodatkowo zaświadczenia - zgodnie z § 71 ust. 4 rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 14 maja 2014r. w sprawie szczegółowych warunków realizacji oraz trybu i sposobów prowadzenia usług rynku pracy (Dz. U. z 2014r., poz. 667) Obowiązek określony w pkt 15 Zamawiający uzna za spełniony również w przypadku wydania zaświadczenia wg wzoru MEN wraz z suplementem zawierającym elementy dodatkowe wymienione w § 71 ust. 4 rozporządzenia w sprawie szczegółowych warunków realizacji oraz trybu i sposobów prowadzenia usług rynku pracy. Termin zakończenia zajęć szkoleniowych jest również terminem wydania zaświadczeń/zaświadczenia z suplementem. Warunkiem ukończenia szkolenia, będzie udział uczestnika szkolenia w co najmniej 80% godzin dydaktycznych i przedłożenie jednostce szkoleniowej/trenerowi, wstępnej wersji wniosku o przyznanie dotacji na podjęcie własnej działalności gospodarczej, w celu wydania opinii. 16) Przeprowadzenia wśród uczestników szkolenia, w dniu jego zakończenia, ankiety ewaluacyjnej oceniającej szkolenie. 17) Przekazania Zamawiającemu w terminie do 7 dni po zakończeniu każdej edycji szkolenia: a) kserokopii dokumentacji dotyczącej przebiegu szkolenia, o której mowa w części 4 pkt 8 niniejszej SIWZ, b) kserokopii zaświadczeń, o których mowa w pkt 15, c) kserokopii ankiety, o której mowa w pkt 16, d) oryginałów wniosków wraz z opiniami, o których mowa w pkt 6, e) rejestru wniosków wraz z opiniami, o którym mowa w pkt 7. Kserokopie dokumentów należy potwierdzić za zgodność z oryginałem i opatrzyć podpisem Wykonawcy. 18) Przekazania Zleceniodawcy oryginału faktury wraz ze specyfikacją wydatków składających się na jej kwotę, w terminie do 7 dni od daty pisemnego zatwierdzenia przez Zamawiającego dokumentacji, o której mowa w pkt 17. 19) Rozpoczęcia każdej edycji szkolenia w terminie nie dłuższym niż 14 dni od daty otrzymania pisemnej informacji od Zamawiającego o osobach zakwalifikowanych do udziału w szkoleniu ABC Przedsiębiorczości. 20) W przypadku szkoleń współfinansowanych ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego realizowanych w ramach projektu pn. Przedsiębiorczość szansą na rozwój regionu kujawsko-pomorskiego Działanie 6.2 PO KL - oznakowania logotypem Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, herbem województwa kujawsko-pomorskiego oraz logo Unii Europejskiej wraz z odniesieniem Europejski Fundusz Społeczny: miejsc realizacji szkolenia, materiałów szkoleniowych, zaświadczeń o ukończeniu szkolenia. W przypadku pozyskania przez Zamawiającego środków z Europejskiego Funduszu Społecznego z innych projektów, Wykonawca zobowiązany będzie do właściwego oznakowania miejsca, materiałów, zaświadczeń stosownym logotypem. Sposób finansowania szkolenia. Szkolenie będzie finansowane z Funduszu Pracy oraz współfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego. W związku z powyższym, Wykonawca zobowiązany będzie do wystawienia odrębnych faktur za osoby przeszkolone w ramach każdego ze źródeł finansowania, według list przekazanych przez Zamawiającego..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia, na podstawie dokumentów wyszczególnionych w SIWZ i załącznikach do niej. Niespełnienie któregokolwiek z poniższych warunków spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania w trybie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia, na podstawie dokumentów wyszczególnionych w SIWZ i załącznikach do niej. Niespełnienie któregokolwiek z poniższych warunków spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania w trybie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia, na podstawie dokumentów wyszczególnionych w SIWZ i załącznikach do niej. Niespełnienie któregokolwiek z poniższych warunków spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania w trybie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia, na podstawie dokumentów wyszczególnionych w SIWZ i załącznikach do niej. Niespełnienie któregokolwiek z poniższych warunków spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania w trybie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • opis urządzeń technicznych oraz środków organizacyjno-technicznych zastosowanych przez wykonawcę dostaw lub usług w celu zapewnienia jakości oraz opisu zaplecza naukowo-badawczego posiadanego przez wykonawcę lub które będzie pozostawało w dyspozycji wykonawcy;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • zaświadczenie niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem zgodności działań wykonawcy z normami jakościowymi, jeżeli zamawiający odwołują się do systemów zapewniania jakości opartych na odpowiednich normach europejskich;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Wypełniony formularz ofertowy sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ, 2.Zaświadczenia niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem zgodności działań wykonawcy z normami jakościowymi (kserokopia posiadanego certyfikatu jakości usług, potwierdzającego, że przedmiotowa usługa jest zgodna z określoną normą lub przepisami prawnymi) - jeżeli posiada, 3. Pełnomocnictwo w sytuacji, gdy Wykonawca składa ofertę przez ustanowionego pełnomocnika. Dokument pełnomocnictwa musi być złożony w oryginale lub poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem kopii, 4.W przypadku podmiotów występujących wspólnie pełnomocnictwo, o którym mowa w art. 23 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 50
  • 2 - jakość oferowanego programu szkolenia, w tym wykorzystanie standardów kwalifikacji zawodowych i modułowych programów szkoleń zawodowych (...) - 12
  • 3 - doświadczenie instytucji szkoleniowej w realizacji szkoleń (...) - 8
  • 4 - certyfikaty jakości usług posiadane przez instytucję szkoleniową - 8
  • 5 - dostosowanie kwalifikacji i doświadczenia kadry dydaktycznej do zakresu szkolenia - 12
  • 6 - dostosowanie wyposażenia dydaktycznego i pomieszczeń do potrzeb szkolenia (...) - 10

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pup-brodnica.bip.net.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Urząd Pracy ul. Żwirki i Wigury 3, 87-300 Brodnica, woj. kujawsko-pomorskie, pok. 19.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.03.2015 godzina 09:00, miejsce: Sekretariat Zamawiającego, pokój nr 20 - II piętro ul. Żwirki i Wigury 3, 87-300 Brodnica, woj. kujawsko-pomorskie..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Szkolenie będzie finansowane z Funduszu Pracy oraz współfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego. W związku z powyższym, Wykonawca zobowiązany będzie do wystawienia odrębnych faktur za osoby przeszkolone w ramach każdego ze źródeł finansowania, według list przekazanych przez Zamawiającego..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.