eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Białystok › Nr sprawyAZP/261/RB/19/TIN/SRM/2121/DS2/181/2014 Wymiana dwóch dźwigów osobowych w bloku nr 3 Domu Studenta Nr 2 Uniwersytetu Medycznego w Białymstoku wraz z towarzyszącymi wielobranżowymi pracami budowlanymi na podstawie opracowanej dokumentacji projektowej.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-07-29

Białystok: Nr sprawy: AZP/261/RB/19/TIN/SRM/2121/DS2/181/2014 Wymiana dwóch dźwigów osobowych w bloku nr 3 Domu Studenta Nr 2 Uniwersytetu Medycznego w Białymstoku wraz z towarzyszącymi wielobranżowymi pracami budowlanymi na podstawie opracowanej dokumentacji projektowej.
Numer ogłoszenia: 253610 - 2014; data zamieszczenia: 29.07.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 203432 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Medyczny w Białymstoku, ul. Jana Kilińskiego 1, 15-089 Białystok, woj. podlaskie, tel. 085 7485400, faks 085 7485627.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Nr sprawy: AZP/261/RB/19/TIN/SRM/2121/DS2/181/2014 Wymiana dwóch dźwigów osobowych w bloku nr 3 Domu Studenta Nr 2 Uniwersytetu Medycznego w Białymstoku wraz z towarzyszącymi wielobranżowymi pracami budowlanymi na podstawie opracowanej dokumentacji projektowej..

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1) Przedmiotem zamówienia jest Wymiana dwóch dźwigów osobowych w bloku nr 3 Domu Studenta Nr 2 Uniwersytetu Medycznego w Białymstoku wraz z towarzyszącymi wielobranżowymi pracami budowlanymi na podstawie opracowanej dokumentacji projektowej. 2) Szczegółowy zakres robót określają: opis przedmiotu zamówienia, dokumentacja projektowa, przedmiary robót, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, będące integralną częścią SIWZ. 3) Na przedmiot zamówienia Zamawiający żąda udzielenia co najmniej 36-miesięcznej gwarancji. 4) Wykonawca winien skonfrontować szczegóły dotyczące przedmiotu zamówienia poprzez przeprowadzenie wizji lokalnej. Przeprowadzenie wizji lokalnej winno być potwierdzone stosownym oświadczeniem. 5) Wykonawca powinien uwzględnić utrudnienia wynikające z prowadzenia robót w czynnym obiekcie oraz ograniczenia związane z funkcjonowaniem innych podmiotów prowadzących działalność w sąsiedztwie terenu budowy. Terminy wykonania prac powodujących uciążliwy hałas powinny być uzgodnione każdorazowo z Zamawiającym. 6) Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia znajdują się jakiekolwiek: znak towarowy, patent czy pochodzenie - należy przyjąć, że Zamawiający podał taki opis ze wskazaniem na typ i dopuszcza składanie ofert równoważnych o parametrach techniczno-eksploatacyjno-użytkowych nie gorszych niż te, podane pod pojęciem typu (podstawa prawna: art. 29 ust. 3 ustawy Pzp). 7) W przypadku złożenia oferty o parametrach równoważnych dotyczącej technologii wykonania robót lub zastosowanych materiałów i urządzeń, Wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie, że oferta jest równoważna z rozwiązaniami przyjętymi w dokumentacji projektowej (wg załącznika nr 10 do SIWZ). Wykonawca musi wskazać (podać) dokumenty potwierdzające równoważność rozwiązań t. j. aprobaty techniczne polskie lub europejskie, certyfikaty itp. Zamawiający przy współpracy autora dokumentacji projektowej, ewentualnie korzystając z opinii rzeczoznawców dokona oceny zaproponowanych materiałów i rozwiązań oraz zdecyduje o ich równoważności. W przypadku wątpliwości obowiązek udowodnienia równoważności złożonej oferty spoczywa na Wykonawcy. Uwaga! Powyższe oświadczenie należy wypełnić i dołączyć do oferty tylko w przypadku złożenia oferty równoważnej. 8) W okresie realizacji przedmiotu umowy jeden z dźwigów objętych zamówieniem musi być czynny podczas trwania prac remontowych...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 42.41.61.00 - Windy 45.31.31.00 - Instalowanie wind 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.07.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • OTIS Spółka z o. o., ul. Konstruktorska 13, 02-673 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 612528,23 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 655649,10

  • Oferta z najniższą ceną: 655649,10 / Oferta z najwyższą ceną: 655649,10

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.